Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 17, 2007 4:16 pm

Tetes no m'extranya que no et puguis concentrar jo tampoc podria!!! quin serà el teu últim dia de feina? t'agafes algun dia abans?

A mi tampoc m'agrada repetir pero per sort no van venir els meus amics la casament del meu germà i no m'han vist així que mira amb això jugo amb avantatge... el que passa es que si m'engreixo o algo ja l'hauré pifiat.

Jo tins sort que la mera mare sap cusir molt i sempre hem fa tots els arreclos per que a diferencia de la sira com que no aixeco un pam de terra a mi el baixos me'ls han de fer sempre!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 17, 2007 4:18 pm

Jo si que vaig verue efecte mirall m'agrada molt! igual que afers exteriors! i ventdelpla!

La SHYLA està de vacances ja! quina sort!!!!

El ram el pots donar a qui vulguis a mi ja me l'han donat dues vegades i de nuvis mai cap! :-( una vegada una miga meva que es va casar... la única que tinc casada me'l va donar i la meva cunyada també me'l va regalar a mi en comptes de donar-nos nuvis....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. jul. 17, 2007 4:21 pm

A també m'agrada molt Efecte Mirall, Afers exteriors i Vendelplà!

Doncs ahir mirant efecte mirall amb aquella noia que va tenir una nena que es diu Ona! em vaig emocionar com una tonta!
Us va passar el mateix????
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 17, 2007 4:24 pm

Ai Sira no em parlis d'embarassos que en Raül se li ha despertat una vena paternat desconeguda fins al moment que em fa por! i em sembla que va ser diuemnge que estevm fent el gos a casa i va fer zapping i feien la repetició del programa de Mares no sé si us enrecordeu i ahir efecte mirall i en Raül que només vol tenir nens!

Jo també em vaig emocionar pero buf! que dur... quan ella va dir "me estoy mareando" y la comadrona "no cariño que ahora no te puedes marear... empuja!" ostres ha de ser impresionant!

Tenim els mateixos gustos televisius!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. jul. 17, 2007 4:26 pm

Tetes el ram l'has de donar a qui tú vulguis, algú que tú estimis, et sentis bé amb ella, i d'alguna manera li vulguis reconèixer aquesta estimació,no?

A mi la meva germana em va donar el ram el dia que es va casar, i no me'l esperava per res del món.

I de nuvis de moment en tenim 2, una parella de part d'una noia de la colla i l'altre per part d'una meva amiga i va ser molt emotiu perquè tampoc m'ho esperava i això que en Rafel quan va sentir la cançó va dir: Els nuvis van per tú! i jo li vaig dir que no! i sí! Era una cançó molt coneguda un bolero cantat per en Luis Miguel (que m'encanta) Aquella de: Si nos dejan nos vamos a querer toda la vida....
sira

EntradaAutor: sira » dt. jul. 17, 2007 4:30 pm

Sí Gemma tenim els mateixos gustos televisius!

Ella va patir molt, però vas fixar-te amb ell???? no podia ni mirar! pobret! jo no sé com fer-ho però vull que em facin una cesàrea! jo no vull patir així, tú!

Nosaltres també tenim la vena maternal i paternal desperta!!!
sira l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 17, 2007 5:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 17, 2007 4:30 pm

Oooo que xulo! a mi em va passar el mateix pel meu germà que quan va sonar la cançó tothom vafer una rotllana al voltant de la meva taula i m'acollonaven que anava per mi segur i la veritat es que jo m'esperava uns nuvis per lo tipic que ja sabien que ens casavem l'any que ve i hagues sigut "lo normal" pero em van ben sorpendre.

Jo em sembla que el meu ram li donaré a la meva amiga que es va casar que també me'l va donar a mi pero es que es un sol ha tingut molts problemes semrpe a casa seva i és filla única i semrpe hem sigut com germanes....
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. jul. 17, 2007 4:31 pm

Doncs estaria bé donar-li a ella , li farà molta ilu!
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 17, 2007 4:32 pm

Ostres jo encara no la tinc gaire desperta de fet em sembla que la vena maternal la tenia més desperta al 22 que ara que en tinc 27! em va por el part que tot surti bé i com organitzar-me la vida! per que tinc els meus pares lluny i els meus sogres son molt grans i no em podran ajudar.... i no sé sempre ho he volgut controlar tot i en Raül només fa que dir-me que no ho vulgui controlar que ens hi posem i ja està!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. jul. 17, 2007 4:35 pm

ai es veritat que la shyla ja esta de vacances, no m'enrecordava!!

em sembla que el ram el donare a la meva iaia.... es l'unic avi que em queda i ens ha cuidat a mi i al meu germa desde petits i me l'estimo molt pero es molt gran i no se si sabrà que significa que li regali el meu ram, es que te 93 anys.... pero crec que li agradara molt, nose....

i la lliga a qui es dona?? em sembla que li donare a la neboda d'en jordi que te 16 anys, nose si em matara....jejeje, i que passa si en dono dues??? es que pensava donar-li tambe a la xicota d'un altre nebot d'en jordi que fa força que surten junts pero nuvis no que son massa joves :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dt. jul. 17, 2007 4:36 pm

En Rafel igual! em diu que a ell li faria gràcia que quan ens casem ja tinguem una criatura, i jo li dic que NO!!!
que primer em vull casar i després ja vindrà!
que vull estar guapa el dia del casament, perquè quan has tingut una criatura i tens tendencia a engreixar-te costa molt perdre pes i jo no vull casar-me amb un vestit super maco i veure'm gorda. :-/
sira

EntradaAutor: sira » dt. jul. 17, 2007 4:39 pm

Tetes pots donar totes les lligues que vulguis, hi ha gent que les dona als nois solters, i de nuvis també en pots donar tants com vulguis!

Has vist aquells bolis que són com uns pollastres?! perquè per parelletes així joves també estan bé!

I lo del ram ho trobo molt i molt bé! pobreta s'ho mereix
sira

EntradaAutor: Tuchin » dt. jul. 17, 2007 4:41 pm

Jo també la tinc desperta, la vena maternal, eh? El que passa es que tot just començo ara la carrera, el pis que comprem el volem per finals de l'any que ve o principis del 2009 així que está complicat. En el pis on vivim ara no entra un més, no te lloc jajajaja. El meu xicot no la té massa desperta tot i que quan passá un bebé, se'l queda mirant. Jo abans dels 30 vull tenir un i en tinc 27!

Sobre el ram, jo no sé a qui donar-li. I quan et donen els nuvis per exemple que li doni un amic del meu xicot a ell, ens hem d'aixecar els dos? o només ell? o com va?

Es que a mi me'ls va donar el meu germa i la meva parella es va aixecar pero no sé que s'ha de fer. Per cert, tots els nuvis que va donar el meu germa, ens hem separat tots de les parelles i el meu germa s'acaba de divorciar també. Quina mala sort, no??
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Tuchin » dt. jul. 17, 2007 4:44 pm

Ostres noies com rajeu avui, eh?? No hi ha manera de seguir la conversa. Quan escric jo, ja porteu 4 converses jajajaa :tkitki::
Tuchin

EntradaAutor: TETES » dt. jul. 17, 2007 4:48 pm

aah doncs podria fer aixo de les 2 lligues, espero que no em matin...jejeje!!

osti tuchin quina mala sort no??? tots separats!!! lo dels nuvis, el casament que vaig anar jo, els 2 nuvis es passejaven pel salo junts i es paraven amb la parella els 2 i els 2 que els donaven s'aixecaven perque logicament, encara que ell o ella sigui amic, els nuvis van pels 2.

Tuchin tu com jo, abans dels 30 a ser mami!!! jo el tinc despert fa temps l'instint pero vull anar per passos, primer em caso, despres volem estar al pis una mica sols per organitzar-nos, veure l'economia com va quan has de pagar tantes coses... i despres m'hi posare...jo crec que l'any que be per aquestes dates seria bona hora per començar no?? jejeje :-)) :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dt. jul. 17, 2007 4:49 pm

Ostres Tuchin!!! i diuen que jo soc gafe!!! >.-<: molt bo!!!

Nosaltres sempre ens hem aixecat els dos.
sira

EntradaAutor: Tuchin » dt. jul. 17, 2007 4:50 pm

Jo bueno ja porto un any vivint amb el meu xicot pero després de comprar el pis m'agradaria estar una miqueta al nostre piset nou...
Tuchin

EntradaAutor: TETES » dt. jul. 17, 2007 4:51 pm

jo crec que es lo logic aixecar-se els 2 perque els nuvis son per les parelles que es casen o que ja toca que es casin, si fos un regal per un de sol, com d'aniversari o aixi, normal aixecar-se un sol pero els nuvis no!! almenys es el que jo crec eeh... :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tuchin » dt. jul. 17, 2007 4:52 pm

Espero no ser tant gafe!!! jajajaja
Tuchin

EntradaAutor: sira » dt. jul. 17, 2007 4:52 pm

Tetes sí que estaria bé

Nosaltres ens casem al juny i soposo que cap al setembre ens hi posarem, perquè no vull passar l'estiu embarassada, amb aquesta calor!
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants