Autor: ISSIMA » dj. jul. 19, 2007 10:14 am

Autor: molinos » dj. jul. 19, 2007 10:15 am

Autor: cpalau » dj. jul. 19, 2007 10:23 am

Autor: cpalau » dj. jul. 19, 2007 10:26 am
ahor vas dir k buscaries
despres de fer un viatge de PM, no? doncs sincerament, si AFRICA hi heu estat, no? tot i k sigui només una part, jo triaria entre Austràlia (jo no hi aniria, tinc un kiwi a la familia i em cau molt malament...) i Patagònia... és el meu somni!!!!!... Ushuaia, el Perito moreno, los pingus... aixxxx
Autor: cpalau » dj. jul. 19, 2007 10:27 am
molinos ha escrit:Hola Cpalau!!
busques un altre vegada feina?
Autor: cpalau » dj. jul. 19, 2007 10:28 am
Autor: ISSIMA » dj. jul. 19, 2007 10:29 am
cpalau ha escrit:ETIAM, saco conclusiones precipitadas???ahor vas dir k buscaries
![]()
despres de fer un viatge de PM, no? doncs sincerament, si AFRICA hi heu estat, no? tot i k sigui només una part, jo triaria entre Austràlia (jo no hi aniria, tinc un kiwi a la familia i em cau molt malament...) i Patagònia... és el meu somni!!!!!... Ushuaia, el Perito moreno, los pingus... aixxxx

Autor: molinos » dj. jul. 19, 2007 10:29 am
cpalau ha escrit:molinos ha escrit:Hola Cpalau!!
si hija si, me muevo más que una compresa sin alas, jejeje... havia pensat en deixar-ho córrer fins passat la boa i tal, però... han trucat...

Autor: ISSIMA » dj. jul. 19, 2007 10:30 am
cpalau ha escrit:molinos ha escrit:Hola Cpalau!!
si hija si, me muevo más que una compresa sin alas, jejeje... havia pensat en deixar-ho córrer fins passat la boa i tal, però... han trucat...

Autor: ISSIMA » dj. jul. 19, 2007 10:32 am
ETIAM ha escrit:Ester o antes jajajajj !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ETIAM » dj. jul. 19, 2007 10:34 am

Autor: ETIAM » dj. jul. 19, 2007 10:35 am
ISSIMA ha escrit:ETIAM ha escrit:Ester o antes jajajajj !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ANTES??????????????????
No me jodas Rafa! jajajajaj

Autor: ISSIMA » dj. jul. 19, 2007 10:35 am
ETIAM ha escrit:Cpalau pues si la feina t'interesa mes pues... palante tu ! que si no ja saps que aquest es pot tirar tot l'estiu a Italia !
A mi Àfrica m'agrada molt molt molt ! i estaria encantada en tornar a anar pensa que son viatges d'aventura que quant sigui mes gran potser no podre fer ! patagonia vull anar però seria just a finals de setembre i no es la millor epoca, hauria de ser de final d'octubre a novembre. Australia moltisimes hores de vol i molta molta molta pasta ! la veritat que no sé que fer !

Autor: molinos » dj. jul. 19, 2007 10:35 am

Autor: ISSIMA » dj. jul. 19, 2007 10:36 am
ETIAM ha escrit:ISSIMA ha escrit:ETIAM ha escrit:Ester o antes jajajajj !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ANTES??????????????????
No me jodas Rafa! jajajajaj
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ISSIMA » dj. jul. 19, 2007 10:37 am
molinos ha escrit:uyyy em sembla que la Maite te el instint maternal a flor de piel!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jo tinc una amiga que esta apunt de tenir bessones, tinc unes ganes de veureles!!!
Cpalau gracies, i tu también felicitats per aquest kilet!!!

Autor: molinos » dj. jul. 19, 2007 10:40 am
ISSIMA ha escrit:molinos ha escrit:uyyy em sembla que la Maite te el instint maternal a flor de piel!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jo tinc una amiga que esta apunt de tenir bessones, tinc unes ganes de veureles!!!
Cpalau gracies, i tu también felicitats per aquest kilet!!!
BESSONES??
Bufff han de ser monissimes...pero tambe ha de ser molt dur!
Jo soc familia de bessons... i em fa una por pensar-hi!