NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Cardonina » dj. jul. 19, 2007 8:58 am

ALQUIMIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DEMÀ ÉS EL GRAN DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dj. jul. 19, 2007 1:51 pm

Demà exàmen???? ja??? Ostres, què aviat, no???

Bueno, ja ha passat el matí. Apa, ara cap a Medicina Natural.

Estaré per aquí...
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Friky » dj. jul. 19, 2007 7:12 pm

Meritxell, ja ens explicaràs com va el tastet. Una pregunta, vas trucar tu al restaurant per demanar hora o et van trucar ells? jo em caso una setmana més tard que tu a Can Miracle, però encara no he parlat amb ells per aquest tema ni per parlar amb el diskjockei.

Avui he anat a contractar el viatge! al final anem a la rivera maya amb una oferta que vaig trobar diumenge al diari. Una cosa menys

Alqvimia, aquesta tarda/nit vaig a recollir el vestit que em posaré demà, que està a casa els meus pares... Ja tinc ganes de veure't vestida de nuvia :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) QUE VAGIN MOLT BÉ LES HORES PRÈVIES!!!!!
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Meritxell » dj. jul. 19, 2007 7:26 pm

Friky, ells em van dir pel febrer (Saló Boda) que la proba es faria sobre el mes de juny. Com que va passar el mes de juny i estàvem ja al juliol els vaig trucar jo. Llavors em van oferir tres dies. Dels tres vaig haver de triar.

Del tema del DJ jo tampoc sé res, però el mateix dia en parlarem, suposo.

Friky, recorda fer moltes fotos de l'Alqvimia, eh??? Que ets la única reportera!!!!!!!!!!!!!!!!
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dj. jul. 19, 2007 7:29 pm

Noies, m'ha sorgit un dubte.

Mmmmm, és sobre l'embaràs...

NO! NO ESTIC EMBARASSADA!!!!!!!!!!!!!

Però és que abans de posar-nos-hi... doncs les que esteu al dia...

He llegit coses del sigle, de l'ovulació.... I jo que pensava que era fer-ho i ja està!!!!!! :o-o: :o-o:

He demanat hora per l'octubre per la gine. Llavors preguntaré mogollón de coses però si em puc anar informant abans... no sigui que durant la lluna de mel... ejem ejem!

jejejeje
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dj. jul. 19, 2007 8:02 pm

ALQUIMIA!!!!! QUE SIGUIS MOLT FELIÇ I QUE DEMÀ DISFRUTIS DEL DIA A TOPE!!!! FELICITATS!!!!

Meritxell, doncs sí, hi ha uns dies més fèrtils que d'altres, que és l'ovulació, tot i que també es donen casos d'ovulacions espontànies...Si ets regular, doncs compta 14 dies enrera del dia que t'ha de venir, i aquell dia és el de l'ovulació, i al voltant d'aquell dia és quan toca fer més deures!!! O sigui, un cicle regular de 28 dies, l'ovulació és el dia 14. Per exemple, si et ve la regla avui vol dir que hauràs ovulat justament 14 dies abans.
Espero haver-te aclarit una mica el tema. He llegit sobre el tema, i l'última revisió ginecològica, jo sabia que era el dia de l'ovulació però no vaig dir res. La dra em va preguntar quin dia havia tingut l'última regla i quan em va fer la eco va dir: estàs ovulant avui mateix! o sigui que noieta, això funciona! ja cal que prenguis precaucions!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: anabelen2007 » dj. jul. 19, 2007 9:02 pm

HOLA!
AIX QUE MAÑANA SE CASA NUESTRA ALQVIMIA.............LE HE ENVIADO UN MMS, ME HA CONTESTADO DICE QUE POR AHORA ESTA TRANQUILA........COSA QUE DUDO........ :-)) SEGURO QUE LE VA AIR GENIAL!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

MERITXELL, SI HIJA A LAS 8 DE LA MAÑANA YA ESTOY CON EL CIGARRO EN LA BOCA..........VASTA QUE PRETENDA DEJAR DE FUMAR PARA PONERME MAS NERVIOSA Y FUMAR MAS......... :-( EN FIN, CUANDO ME QUEDE EMBARAZADA TIRARÉ EL DICHOSO TABACO A LA BASURA......... :-)ok:

BUENO TE IBA A CONTESTAR SOBRE EL TEMA EMBARAZO PERO NINOU TE LO HA EXPLICADO MUY BIEN....... :-)ok: LOS DIAS FERTILES RONDAN APROXIMADAMENTE EN LA SEMANA EN LA QUE OVULAS .........
Imatge
anabelen2007

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: Meritxell » dv. jul. 20, 2007 7:15 am

MOLTES GRÀCIES NOIES, M'HA QUEDAT MÉS CLAR!!!! jejeje

Gràcies Ninou! >.-<:

Ana, así me gusta, así tiene que ser. Ni se te ocurra fumar durante el embarazo, eh???? Que queremos un sobrinito bien sanito!!!!

Bueno... avui plego a les 3. A les 6:30 tinc hora per depilar, que semblo...!!!! Abans, migdiada... que ho necessito. Després, anar a comprar regalets.

I demà, a Camprodon!!!!! ooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dv. jul. 20, 2007 8:26 am

ALQUIMIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Txan txan ta txaaaan txan txan ta txaaaaannnnn!!!!!!!

VISCA ELS NUVISSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Cardonina » dv. jul. 20, 2007 8:38 am

Ana, pues vaya con el tabaco... Joan es igual, y ya le dije que el tabaco disminuye la calidad de los ovulos y bichitos, asi qeu el fumador y yo fumadora pasiva no era plan!!!!

en fin, sé que es dificil, pero teneis que tener animos y paciencia!!!!!

Txell, a Camprodon??? molt be!!! nosaltre marxem a Sitges aquesta nit... ahir fent la maleta, intentant estudiar perque em trobava fatal... en fi...

I l'examen es qeu com que he començat el curs més tard que la resta, a la setmana 4 o 5, doncs mira, examen ja... igual l'aprobo, he estat repassant una mica pero hi ha tants noms... jijiji
Cardonina

EntradaAutor: alijia » dv. jul. 20, 2007 11:33 am

bon dia a totes

ja ens queda menys ...

meritxell :

que be . felicitats ja et toca la prova del menu

nosaltres fins octubre res

i aixó que ens casem en maig .

ens tens que passar per el foro els plats per fer-nos fer la boca aigua

petons
alijia

Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: alijia » dv. jul. 20, 2007 11:34 am

alquimia:

et desitjo lo millor de tot cor

que el dia del teu casament sigui enormement feliÇ per TOTS DOS!!!!!

PETONASOSSSSSSSSSSSSS!!!!
alijia

EntradaAutor: Friky » dv. jul. 20, 2007 1:10 pm

Meritxell la prova la feu al restaurant o us ho emporteu a casa?. Jo em volia esperar una mica perquè vaig llegir que és millor fer-la al més aprop del casament possible (entre mes i més i mig ) perque diuen que així recordes millor el que vas triar i perquè no et ve de gust menjar el mateix als mesos calorosos que al d'estiu. Si proves menus d'estiu a la primavera no et senten igual. :o-o: De tota manera suposo que el temps que fa ara serà semblant al de finals de setembre... ( i això em fa descartar la tarta Sacher com a pastís de noces :-( )
Per cert, sobre el tema embarassos, també em van comentar que si et vols quedar embarassada és millor anar amb temps al metge perquè et faci alguna analítica i veure si estàs bé te tot, perquè si no et poden donar complements per estar fisicament millor per afrontar l'embaràs.Per exemple, et miren si els nivells de ferro son normals, perquè algunes noies tenen petites anèmies que es poden agreujar al quedar embarassades. Si ho poden arreglar avans de quedar-se en estat millor. o el tema del sucre, o inclús els grups sanguinis dels pares ( jo ja se que amb el meu futur tenim grups sanguinis incompatibles i que si tinc dos fills m'hauran de fer un tractament medic per evitar la incompatibilitat :-(
Friky

EntradaAutor: Friky » dv. jul. 20, 2007 1:21 pm

Ja tinc la càmera carregant pel casament de l'Alqvimia, pero no trobo ni el xal, ni les sabates ni el bolso. Estic a punt d'agafar un atac!
Friky

EntradaAutor: Cardonina » dv. jul. 20, 2007 1:44 pm

si, també et miren si ets inmune a la toxoplasmosi i si has passat la rubeola...
jo la setmana vinent em fare una revisió... aquesta setmana vaig que m'adormo pels racons, no se pas que em passa...

Frikyyyyyyyyyyyy!!!! ja ho has trobat!!! espero qeu si i qeu tot surti rodo!!!!
Posa'ns les fotos aviaaaat eeeehhh!!!!!!

ah, i ens veiem per les Santes!!!!
Cardonina

EntradaAutor: alijia » dv. jul. 20, 2007 4:57 pm

pues jo no tenia ni idea d'aixó que dius friky de l'ho dels sabors dels menus

la politica del meu restaurant es de:

que et truquen a partir del octubre segons dates del casament o sigui que a mi mes o menys em trucaran pel desembre .

no ho se pero ja m'agradaria de que ens truquessin per quedar a les proves per l'abril.
alijia

EntradaAutor: loray » dv. jul. 20, 2007 10:19 pm

EIIII NOIES, JA HE ARRIBAT DE CANTABRIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HE ESTAT LLEGINT PER SOBRE, PERÒ ES QUE DEMÀ TORNO A MARXAR...

L'ORIOL EM PORTA A UN CAP DE SETMANA SORPRESA... NO SE ON VAIG :-/ :-/ , ES EL REGAL DEL MEU ANIVERSARI QUE VA SER EL DIA 13 DE JULIOL, EL MATEIX DIA QUE ES CASAVA LA MONTSE....

APA QUE GAUDIU DEL CAP DE SETMANA I ENS VEIEM DILLUNS
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » dv. jul. 20, 2007 10:33 pm

Hola noies,

doncs nosaltres també marxem. Finalment ens quedarem a dormir a Camprodon. Per tant fins diumenge no baixaré.

Em va bé aquesta surtida. :-)ok:

Tema feina, clar.

Suposo que em podré conectar des d'allà ja que el meu germà té internet.

Cuideu-vos.

Alijia, m'agradaria posar-te els plats del menú però és que venen tres persones del foro i clar, una cosa és que sàpiguen com és el meu vestit, els detalls.. etc, però també la teca?????

Però quina sorpresa tindràn aquestes noies!!!!!!

:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Friky, espero que ens pengis aviat les fotos, please!!!! I que ens expliquis com va anar tot, tot i tot!!!
Finalment hem decidit anar a fer el tast al restaurant. Sempre havíem tingut clar que el faríem a casa per estalviar-nos les peles. Però hem pensat principalment en els plats calents. No és el mateix escalfar-los a casa. Ni tampoc tens el servei, ni la presentació... I total, no ens ve d'això. Pensa que si te l'emportes a casa és gratuït, si el vols fer al restaurant, els nuvis no paguen però els pares sí.
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dv. jul. 20, 2007 10:34 pm

Loray, que vagi bé la surprise!!!!!!!!!!!!!!

Ja ens explicaràs!!! Quin detallàs que ha tingut l'Oriol!!!!

Ja ens veurem. >.-<:
Meritxell

EntradaAutor: loray » dv. jul. 20, 2007 10:46 pm

IGUALMENT QUE VAGI BÉ EL CAP DE SETMANA!!!!!!! DESCANSA FORÇA!!!!!!!!!!!!
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants