NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Cardonina » dl. jul. 23, 2007 1:24 pm

Eiii, doncs si, a veure si ens veiem!!!

Jo avui em quedo a bcn per la tarda, i demà supsoo qeu també , qeu la meva germana em va portar l'ultim llibre de Harry Potter d'UK i me'l donara dema!!!

Tinc unes ganes de llegir-me'l!!! uuuoooooohhhhh
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dl. jul. 23, 2007 3:00 pm

Hola noies!

Aquesta tarda estaré per aquí de tant en tant. Tot i que estic a la feina.

En aquests moments no puc veure les fotos de l'Alqvimia, no sé si és perquè l'ordinador de la feina no té el programa per veure-les. Esperaré més tard o a casa.

Cèlia, he pensat en tu. Sabia que marxàveu a Sitges. Llàstima del temps. Amb les dones dels treballadors ja veig que bé, tot i que no us coneixíeu. M'alegro.

Loray, benvinguda!!!! Quines vacances, tu!!! Espero poder desconectar tant com tu aquest estiu.

Friky, que et vagin bé les vacances a tu també.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: anabelen2007 » dl. jul. 23, 2007 6:56 pm

HOLA GUAPIS!
QUE GUAPOS ESTABAIS ALQUIMIA...... =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) YA ME HA COMENTADO TU PRIMA GEMMA QUE TODO FUE MUY BONITO Y ORIGINAL............. :-)) BUENO AHORA A DISFRUTAR DEL VIAJE........ :-)ok:
LAURA, CABARCENO ES UNA VERDADERA PASADA......YA HE IDO DOS VECES Y SIEMPRE QUE VAYA POR CANTABRIA VOLVERÉ A IR .ES UNA PASADA.ES QUE ME ENCANTAN LOS ANIMALES..........ADEMAS TIENEN MUCHO ESPACIO............ :-)ok:
BUENO FRIKY POR FIN TE HEMOS VISTO......ME FIJARÉ MAÑANA Y TE SALUDARÉ SI ESTAS EN LAS TAQUILLAS DEL CREMAT........ :-)ok:
Imatge
anabelen2007
:: núvia de bronze

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: Friky » dl. jul. 23, 2007 7:44 pm

Anabelén, i la resta, si paseu per les havaneres, veniu-me a veure :-)

Cardonina jo m'hauré d'esperar una setmana més per llegir el nou Harry Potter. també me'l porta la meva germana però dels Estats Units, i no torna fins al dia 30. Ha estat un mes de vacances voltant per allà ( des del canadà fins a Los Angeles ) Em fa una enveja... ::-)
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Meritxell » dl. jul. 23, 2007 10:13 pm

Aaaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaa puc veure les fotos!!!!!!!!!!!!

Quin casament tu!!!

Olé!!!!

Ara, Friky, ets molt alta, eh?
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dt. jul. 24, 2007 7:47 am

Bon dia noies!!!

Ana, vaya amante de los animales que estás hecha!!! A mi no me gustan nada de nada, no puedo con ellos, con ninguno!!!

Txell, que tal el ritme de feina???? fas festa alguna tarda aquesta setmana???

Friky aprofita les vacances!!! si vaig a alguna cosa ja et buscaré!!! de moment se m'esta complicant la setmana per moments, aixi q no se com anira...

Alqvimia, estàs per aqui aquests dies no??? entraràs a saludar-noooooooooooos????
Cardonina

EntradaAutor: alijia » dt. jul. 24, 2007 11:04 am

BON DIA A TOTES!!!!

alquimia: estas super maca

el vestit es precios

a on el vas agafar?

el color es una pasada.

friky: que alta que ets maca.

esteu molt maques les dues

aon va ser el casament d'alquimia?
alijia

Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: Cardonina » dt. jul. 24, 2007 11:42 am

L'Alqvimia es va fer el vestit a mida, a una noia que ara no recordo el nom, pero el cognom es Sender, té anuncis al guia nupcial... i el casament està explicat a on va ser al seu post!
Cardonina

EntradaAutor: Cardonina » dt. jul. 24, 2007 2:02 pm

Bueno, pos me'n vaig a veure a la meva germaneta... quines ganes!!! jejeje

ale, no us canseu avui i fins demà!!!!
Cardonina

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. jul. 24, 2007 5:20 pm

HOLA CHICAS!
COMO VA TODO? ACABO DE VENIR DE LA PELU.ME HE ENCONTRADO A HARIRA......ME HE CORTADO EL PELO QUE CON ESTAS CALORES CUALQUIERA AGUANTA UNA MELENA..................
BUENO CHICAS ESTA NOCHE AL CREMAT............A VER SI NOS VEMOS POR ALLI.BUENO A FRIKY SEGURO........ :-)ok:
AH! CELIA PUES SI LA VERDAD ES QUE SOY MUY AMANTE DE LOS ANIMALES.........Y ME INDIGNA QUE LOS MALTRATEN.ES ALGO QUE ME SUPERA......... :-(
Imatge
anabelen2007

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: Friky » dt. jul. 24, 2007 6:57 pm

Hola a totes!

Faig 1.75. metres :o-o: Per sort, la meva parella fa quasi 1.85 :-)

Si algú passa per les Havaneres, que tregui el cap a saludar. Suposo que portaré el cabell recollit en una cua i potser em poso les ulleres. ::-)
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Meritxell » dt. jul. 24, 2007 9:11 pm

Hola noies!!!!!!!!!!!!!!

Doncs si el cremat és avui, ho sento, però estic cansada i vull estar al meu sofà!!!! A més, avui fan l'últim capítol de Ventdelplà!!!!!!!!!!!!!!

Doncs aquesta setmana vaig fer de 9 a 21 h. ahir i també em toca demà, dimecres.

Avui he plegat a les 3 i per això he aprofitat per anar a la pelu i després he quedat amb la Loray, que feia 3 setmanes que no ens veiem!!!

Dijous i divendres tenim festa. L'Hospital agafa el dijous per conveni :-))

Segurament dijous aprofitaré a fer coses del casament però divendres comentàvem d'anar a veure els focs de Blanes. Si algú es vol apuntar... ja sap.

I avui m'han donat el planning a la feina. M'han confirmat les 3 setmanes de vacances, yujúuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))

Així que plego divendres de la setmana que ve!!!!

Apa, ens veiem, gent!
Meritxell

EntradaAutor: loray » dt. jul. 24, 2007 11:01 pm

Eiii nenes, doncs si, jo tampoc he sigut partidaria d'anar a les havaneres, em feia molt de pal anar fins a la platja, contant que demà treballem i serà un gran dia!!!!!!! Ens venen 4 dies de festa i esclar hi ha molta previsió d'altes de pacients. Espero que estigueu disfrutant d'aquesta música tranquileta com són les havaneres!!!!

Eiii Ana pues es verdad, tienen un montón de espacio, yo aluciné com la extinción de animales que hay, sobretodo con los gorilas, que penita! Que cambios con los años, y cada vez será peor :o-o:

Eiii Celia, d'aquí a poquet tu també faràs vacances, no???

Eiii alijia, que tal guapa?

Friky, la meva germana també està a NY, quina casualitat, tenim les germanes a les ameriques, jijiji
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Cardonina » dc. jul. 25, 2007 7:43 am

Hola, bon dia!

doncs nosaltres tampoc vam anar a les havaneres, anem molt cansats els dos i a mes el joan tenia partit de futbol ahir, aixi qeu res de res...

tampoc crec qeu anem als focs, em fa pal anar fins a la platja, i a mes, si és a les 11 és massa tard, el divendres hem de sortir de casa a les 7 del mati, aixi que res....

El dissabte tambe hem d'anar d'hora a Cardona, aixi q divendres a descansar... a mes, surto de shiatsu gairebe a les 9... mare meva, no parem...

Ana, nos tendrás que poner foto de tu nuevo look eh!

Txell, qeu ve que facis dos dies de festa, amb el tute que portes ja t'ho mereixes ja!

jo fins el 9 treballo, pero m'agafare el divendres 3 tambe... aixi la setmana es fara mes curta!!!!

ale, fins ara!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dc. jul. 25, 2007 3:17 pm

Moltes gràcies Cèlia! La veritat és que sí, una mica de relax no anirà malament.

Aprofitaré per fer cosetes pel casament.

Doncs fixa't. Aquesta tarda havia de ser de bojos i mira! Tinc temps d'entrar a saludar!!! jajaja

És que ja vaig amb el turbo posat!!!!

Apa, descanseu molt vosaltres dos que també us fa falta!

Que us vagi bé el cap de setmana a Cardona i a casa.

Petonets a totes!
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. jul. 25, 2007 7:57 pm

Hola noies!

la cosa s'ha complicat. Ara sóc a la feina i encara queden 3 pacients. Això vol dir que almenys em queda... uns 30-45 minuts.

Jo he anat fent. La tarda bastant tranquileta. Però la feinada la tenen els doctors per deixar tot ben preparat perquè no hi hagin urgències durant el mes d'agost.

En fin, que volia moure'm una mica i he dit: - Va! Escriurem a les meves foreres preferides!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Meritxell

EntradaAutor: loray » dc. jul. 25, 2007 9:33 pm

EII QUIN BON ROTLLO, COMENÇO A TREBALLAR DILLUNS, TREBALLO 3 DIES I APA... 3 DIES DE FESTA!!!! PQ DIUMENGE TREBALLO, PERÒ OSTI 3 DIES SON 3 DIES!!

DEMÀ ME'N VAIG PASSAR EL DIA A LA PLATJETA AMB LES COMPIS DE LA FEINA, QUIN BON ROTLLO... A PASSAR CALORETA, BUF... NO SE SI AGUANTARÉ GAIRE ESTONA A LA PLATJA :o-o:

QUE ET VAGI BÉ AQUESTS DIES CELIA!!!!!
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Cardonina » dj. jul. 26, 2007 8:31 am

Hola noies!!!

Txell, al fianl aniràs el divendres a Blanes??? I perque no et quedes a veure els de mataro??? jejeje

Nosaltres al fianl no anem a Cardona, haviem de correr massa i no és un dia tranquil a les carreteres, aixi que ale, ja anirem la setmana vinent!!!

acabo de fer la compra al mercadona, me la portaran dissabte al mati, es qeu no tenim de res de res!!! jejeje

ale, no us canseu gaire!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dj. jul. 26, 2007 9:29 am

Hello girls!

jejeje

Estic molt contenta avui. Perquè NO TREBALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-///: :-///: :-///:

Ostres, jo també aprofitaré a fer la compra avui, almenys alguna cosa.

Els focs de blanes són la canya! Però encara no sabem si anirem.

Si anem a veure els de Mataró, QUI S'APUNTA????
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dj. jul. 26, 2007 3:53 pm

Ei!

Que avui tenim la proba de menú!!!!!!!!!!!!!!!!!

Què guai! Encara no m'ho crec.

Espero recordar agafar la càmera de fotos i demà us en posaré, val?
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants