HEROIS :::

temes off-bodes..

EntradaAutor: ru » dl. jul. 23, 2007 4:34 pm

Doncs mira que jo penso diferent de totes amb lo de la cicatriu, a mi, m'agrada més tot lliset!!! :-))

Així que a bcn esteu mig apagats??? :-/
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: Tinita » dl. jul. 23, 2007 5:57 pm

Si si aixó m´han dit, encara que a mi no m´afecta jejeje jo visc a Sant Feliu de Codines ( no gaire lluny de Manresa ) i treballo a Bigues i Riells ( al costadet ) o sigui que l´apagón no ha arribat fins aqui jejeje.

Aish no sé, poder no és la cicatriu, poder es que ja no sembla tan "figueta" o "mig marieta" com al principi no?? ara sembla més homeeeee jajaja poder es aixó i no la cicatriu jejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ru » dt. jul. 24, 2007 12:40 pm

jejeje!!! doncs això potser si! no anava tant "repeinao"!!!

Ahir al vespre ja vaig veure lo de l'apagón a les noticies, telatelatela!!! i tot per un putu cable!!! :t:t:

Dmà és el gran dia!!! uf! estic dels nervis!! El meu pobre nen, que no s'ho mira pk va a dormir d'hora, i ara ja està conscienciat que dmà toca nit heroïna a casa!!! :-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: Tinita » dt. jul. 24, 2007 1:58 pm

jejeje jo he fet una macrokedadada de crispetes a casa nostre per demà amb tots els amics que seguim herois jajajaja

La majoria han vist el final, que no es podien esperar, però com que fan l´especial de tv3, apa tots al "megamenjador" de casa, no se on ens ficarem jajaja.

Aish que només ens queda un dia!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ru » dt. jul. 24, 2007 4:13 pm

Que guay tinita!!!

Jo no conec ningú que ho segueixi!!! :-/ :o-o: , per tant, ja em veig xerrant sola al menjador i despertant al salamandru que tindtré al costat!!! jajaja!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: Tinita » dt. jul. 24, 2007 4:30 pm

jajajajaja nosaltres es que som bastant de series, ens enganxem a totes, principalment jo jejeje

I als amics els tinc enganxats a unes quantes, al viure al poble, i ser l´unica parelleta amb pis, ( bueno tots els millors amics solters, directament jejeje ) i acostumats anar a casa d´Oscar gairebé totes les nits, desde que hi vaig arribar jo com que em porto genial amb ells ho han seguit fent, quan algún dia no vé ningú la casa està trista jajajaja, es que faig el mateix amb ells que sense ells, si vull anar a dormir els hi faig un petonet de bona nit i apa tanco la porta i no m´entero de res, el que es queda sempre amb ells és l´Oscar ( que pa eso son sus amigos.... ) i clar doncs de tan vindre i de jo veure les series doncs, quan hi han partits és sagrat per ells i quan n´hi han series és per mi, un bon tracte jejejeje.

Bueno parrafada al canto, si et vols vindre a veure la gran final tu mateixa jejejeje hi han crispetes per tothom!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elisabet_ » dc. jul. 25, 2007 8:50 am

AVUI ÉS EL GRAN DIA!!!!!

: ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///: : ban : (beee*.+) :-///:
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Tinita » dc. jul. 25, 2007 10:53 am

SIIIIIIIII

::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Maddy » dc. jul. 25, 2007 2:16 pm

Nenes queden hores per saber el gran final!!!!!!!!!!!!!!!1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Maddy
:: meganúvia

Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: Tinita » dc. jul. 25, 2007 2:20 pm

Quins nervisssssssssssssssssssssssssss!!!!!!

Demà farem la "gran comentada" de la graaaaaan finaaaaaaaal !!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ru » dc. jul. 25, 2007 2:45 pm

jO JA ESTIC PATINT!!! I no pel que passi, si no per saber quan emetran la segona temporada!!!! :o-o: :-))

kines ganes de veure el gran final!!!!!! esperem que no ens decepcioni ara!!! :-(
Imatge
ru

EntradaAutor: Maddy » dc. jul. 25, 2007 9:24 pm

Nenes ja comença, queden segons. El meu germà m'està menjant el tarro dient-me que em decebrà :-( :-( :-(
Maddy

EntradaAutor: Maddy » dj. jul. 26, 2007 9:14 am

Ufff.no sé no sé, m'espero a que comenteu....El Peter i el Nathan moren??? En Sylar se'n va per la claveguera ( per tant es viu?) no sé, no sé.Encara he de pair-ho.... :o-o: :o-o: :o-o:
Maddy

EntradaAutor: Tinita » dj. jul. 26, 2007 9:16 am

Ei nenes!!

Que no comentem res de la serie!!!!

Ja s´ha acabat!!

Hauràn mort el Peter i el Nathan?? L´haurà llençat el Nathan al cel i així tant el Nathan viuria i el Peter es podrà regenerar???

El poli per mi es podria morir...

El Syler és mort?? S´en va amb les cuques per la claveguera???!!!!

La nena , la Moly pot veure a algú més dolent que el Syler i l´hi fa por per què quan el busca la veu??? Per altres foros teoritzen que poder es la mare dels Petrelli, jo també crec que pot ser ella, és una mala p.... jajajaja

I al finaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal no hi ha hagut marró entre el Peter i la Claire!!!! :-(

I el Hiro en la segona temporada al passat!!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Maddy » dj. jul. 26, 2007 9:22 am

Tinita ens hem creuat!!!!

si jo también vaig pensar en la mare dels Petrellis ( si es la seva mare??). Pero és que la nena deia hi ha algú més malvat ( sembla que en masculí, no??).
Aix no sé, patirem fins la 2a!!!
Us vareu fixar que acaba igual que va començar amb l'eclipse!!
Maddy

EntradaAutor: Tinita » dj. jul. 26, 2007 9:32 am

Siiiii jo també m´hi vaig fixar i vaig pensar que significa aixó!!?? :hmm::

Lo de més malvat....mmmm .... no sé pot ser masculí i femení....m´agradaria que fos la mare dels Petrelli i a veure si els fills es donen compte ( si ens surten vius!! )

El que més m´agradaria seria que ens expliquesin que va passar al principi de tot entre els Petrelli, el Linderman, el pare del Hiro, que ens expliquesin que va passar!!

I com que el Hiro torna al passat poder....hi ha alguna manera de veure que va passar en aquell moment i si... ( és una teoria meva.. ) si van matar al pare dels Petrelli, que no s´hagi suicidat, vaja que no hagi sigut un accident jejejeje

I un altre cosa, que bóooooo quan el pare de la Simone l´hi diu al Peter, ei que et veig, se que estàs aqui jajajajaja quin deu ser el poder d´aquest tio!!! pot veure en 3 dimensions?? és a dir , passat, present i futur???

Aish jajajajaja tinc el cap com un timbal!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Maddy » dj. jul. 26, 2007 9:44 am

Si bueno, el pare de la Simone también està a l'all d'en Linderman, pare d'Hiro y pares Petrelli...però en bo como el del Hiro...ja que confia en l'amor. No com el Linderman i la mare.
Si jo también penso, que la mare es va treure de sobre el pare dels Petrelli per poder influir més en el Nathan...És que té una cara de bruixa!!!
El senyor Bennet, pobre, tant que l'odiavem als començaments i ara el pobre tot el que fa per la seva filla!!!

jo lo del Hiro al passat aquest, que ha vist a l'heroi Kensei aquest de la catana i el seu avantpassat penso que és per deixar-nos amb un pam de nas. Quan comenci la 2a ja estarà al futur ( o és al nostre present??) jejej quin liu....

No sé, potser...la 2a comença amb la vida d'uns altres herois que es "desperten". :-/ :-/ :-/
Poden ser milions de coses
Maddy

EntradaAutor: Tinita » dj. jul. 26, 2007 9:49 am

He llegit que en la segona temporada molts dels "nostres" herois no hi seràn, i que entraràn de nous, però em fa molta penita pensar que es deixen algun dels nostres enrera!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Maddy » dj. jul. 26, 2007 9:52 am

veus és lo que havia pensat jo!!! suposo que deixaran la Claire, el Hiro i en Sylar que han tingut molt d'èxit. A més són els 2 poders que més vol el Syalar
Maddy

EntradaAutor: mbr » dj. jul. 26, 2007 10:13 am

uoooooooooooooo peazo capítol ahir eh???? i el principi de la segona temporada?? sembla que canvia totalment no??
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants