Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dv. jul. 27, 2007 1:11 pm

hola nenes, vaig de cul a la feina, no tinc ni temps d'entrar, quina merdaaaaaaa!!!

Agbe i mireia benvingudes!! jo soc del 2007 i em caso d'aqui una setmaneta pero les nietes del 2008 m'han acollit molt be i jo estic molt a gust aqui!!!!
Agbe, el meu xicot es de Figueres i ens casem a mas el marti com la Gemma, precios!!!! ja us explicare quan torni!! quines ganes que pasi ja!!

Tuchin, que vagin be les vacances que aquesta tarda em sembla que no podre pas passar-me per aqui....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Tuchin » dv. jul. 27, 2007 1:21 pm

Tetesssssssss guapaaaaaaaaaaaa, que vagi molt molt bé el teu casament. Espero i desitjo que sigui el dia més feliç de la teva vida i que tot surti genial. I disfruta molt tant del dia com del viatge i de Nova York!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quan tornis, entra a explicar-nos que tal, eh?
Molts petonets i me'n recordaré molt de tu aquests dies!!!!
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: TETES » dv. jul. 27, 2007 1:27 pm

moltes gracies tuchin guapaaaaaaaaaaaaaa!!!! aiuxxx que m'emocionoooooo!!!!!!! la ultima setmana d'agost que estare sola perque en jordi treballara ja, us posare al dia de tot, tot i tot!!!

que vagin molt be les vacances i descansa molt per tornar amb les piles carregades!!
Petonets!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dv. jul. 27, 2007 2:40 pm

Tetessssss, que això ja ho téns aqui, només 7 dies!!!! :-):-):-):

El lloc que heu triat tu i la Gemma, per casar-vos és preciós! Però, nosaltres buscavem un lloc proper a la zona de l'empordà-garrotxa, i clar Mas El Martí és bastant lluny d'aqui, per això vam triar Mas Pau.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. jul. 27, 2007 2:45 pm

Tuchin, jo l'any passat, al juny, vaig anar de vacances 10 dies a Fuerteventura, i molt bé! És el lloc idòni, per desconectar de tot, tranquil.litat, platja,... i sol.
Agbe

EntradaAutor: Tuchin » dv. jul. 27, 2007 3:33 pm

Si just el que busquem. Hem llogat un cotxe per tota la setmana pero anem en plan relax que ha sigut un any amb molts canvis i estres.

On vas estar tu???

Si si TEtes tu explica que aixi quan torni tindré feina jejeje.
Tuchin

EntradaAutor: Agbe » dv. jul. 27, 2007 4:12 pm

Vaig estar a la zona on està l'Hotel Elba Sara, hi ha urbanització d'apartaments, que són del Club Elite, vaig estar super bé.
Vam desconectar molt!! Nosaltres vam llogar un cotxe durant uns dies, i a donar voltes,jejeje, per veure les platges.

A on vas?
Agbe

EntradaAutor: Tuchin » dv. jul. 27, 2007 4:18 pm

Nosaltres anem a Morro Jable, a uns apartaments también. M'Han fet tarifa d'agent de viatges i ens surt bastant bé. Quines ganes tinc!! Aixo si aquest finde cap a Barcelona i ja el dimarts marxem.
Tuchin

EntradaAutor: Agbe » dv. jul. 27, 2007 5:47 pm

Tuchin, només 10 minuts... i VACANCES!!!!!!!!!

Què vagin molt bé! A disfrutar.

Bon cap de setmana.
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 27, 2007 6:53 pm

Hola guapes!

Gràcies per aquesta benvinguda... ja tenieu rao amb aixó de que el foro enganxa,porto tot el matí intentant respondre pero no se que passa que desde l'ordinador de la feina no em carrega el missatge, en fi...

Sira, gràcies per estrenar el llibre de visites! resulta que fa super poc que he començat i encara ni he donat l'adreça als familiars ni als amics. De viatge de nuvis com que el meu home te pànic a l'avio, segurament farem un creuer d'aquets pel mediterrani que com que ademes es de pocs dies ens nira genial per el peke! si marxessim gaire pobret ens trobaria a faltar...

Agbe, gràcies per la llistorra de restaurnats, mare meva! Estem força decantats cap a Mas Pau, com tu o al Mas Pau pero de Cantallops, hem d'anar a veure que tal tots dos... haviam a quin es menja millor! Mes que res perque no volem plats d'aquells gegants amb un esquitx de menjar... haviam que trobem.

Gemma... gràcies per els restaurants que em dius, el moli ja ma nan parlat i els jardins de Martana son molt macos pero hem de fer càtering així que descartat...

Quin rallos que he ficat...jajaja
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: VaLu » dv. jul. 27, 2007 6:58 pm

bones gupis com esteu????

miriam quant te el teu nen???
es molt maco!!!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 27, 2007 7:00 pm

Tuchin, que et vagi be les vacances! quina sort...jo en contres de vacances tindrè despido... ooooo....

Ja et queda poc per el gran dia, eh... i a nosaltres que ens falta un pilo... jajaja

Gemma, mas Martí es precios el que passa es que a nosaltres ens passa com a Agbe, esta massa lluny; sino es un lloc ideal.

Bon cap de setmana a totes!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 27, 2007 7:03 pm

HOla Vania!

Doncs te 20 mesos... es un trasto acabat.... de veritat que vindre yaya amb tres dias >.-<:

Per cert, jo apart de casar-me també batajare a l'Arnau, i amb el tema de invitacions no se que fer... potser seria mes fer-les jo, no? es que totes son només de nuvis!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: VaLu » dv. jul. 27, 2007 7:04 pm

albertimiriam ha escrit:Tuchin, que et vagi be les vacances! quina sort...jo en contres de vacances tindrè despido... ooooo....

Ja et queda poc per el gran dia, eh... i a nosaltres que ens falta un pilo... jajaja

Gemma, mas Martí es precios el que passa es que a nosaltres ens passa com a Agbe, esta massa lluny; sino es un lloc ideal.

Bon cap de setmana a totes!

que vol dir que tindras despido???

bon cap de setmana!!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dv. jul. 27, 2007 7:06 pm

albertimiriam ha escrit:HOla Vania!

Doncs te 20 mesos... es un trasto acabat.... de veritat que vindre yaya amb tres dias >.-<:

Per cert, jo apart de casar-me també batajare a l'Arnau, i amb el tema de invitacions no se que fer... potser seria mes fer-les jo, no? es que totes son només de nuvis!

pues si estaria be!!!!
tens tota la rao del mon totes son de nuvis, no niha cap que sigui aixi una mica mixta!!
ja saps quan les tinguis penja fotikos!!!

que aqui som foto-adictes!!jajaja
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 27, 2007 7:12 pm

OK!!!

QUan les tingui ja us les posaré per aqui...

Lo del despido, resulta que man de fer fixa a la feina i el jefe no ho vol aixi que a l'atur... quina jugarreta pero bueno, aprofitare i estudiare un curs d'administració d'aquets subvencionats...Així tindre mes temps per preparar el bodorrio...jajaja

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: VaLu » dv. jul. 27, 2007 7:17 pm

albertimiriam ha escrit:OK!!!

QUan les tingui ja us les posaré per aqui...

Lo del despido, resulta que man de fer fixa a la feina i el jefe no ho vol aixi que a l'atur... quina jugarreta pero bueno, aprofitare i estudiare un curs d'administració d'aquets subvencionats...Així tindre mes temps per preparar el bodorrio...jajaja

aixo si que em fa rabia!!!!
es que arriben a ser cabr****!!!ke els hi costa posar la gent fixa??
es que son lo que no hi ha......
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 27, 2007 7:20 pm

Doncs si reina, la veritat que no hi ha dret... pero bueno, que hi farem... cuan torni haber feina doncs ja em cridara... es que la fàbrica esta al costat i m'anava de fàbula... pero bueno, tinc un any i pico de paro així que mo agafo be...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dv. jul. 27, 2007 7:42 pm

Hola noies!!!
Tuchin que et vagin bé les vacances.
Sira a atu la festa de cumpleanys.
Gemma pensem fer moltes sorpreses pero encara hem de pulir les idees, ja us anire explicant.
Bon cap de setmana a totes!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » ds. jul. 28, 2007 11:21 am

BON DIA!!!!!!!!!!!

Ahir la festa d'aniversari va ser molt i molt xula, amb pinyata, amb pallassos i fins i tot en Mickey Mouse!!! eren 18 o 20 nens i nenes i la meva neboda s'ho va passar molt bé, i jo també!!! :-) >.-<:

Bueno d'aquí a una estona aniré a la pelu que avui tenim casament :-):-):-): a les 17:00 i la veritat que amb aquesta calor ens axixarrarem!!!

TETES NOMÉS ET FALTA UNA SETMANAAAAA!!!!!! :-)ok: >.-<: >.-<: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants