NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » dv. jul. 27, 2007 1:48 pm

jajaja ai, Cèlia, estàven tots tres "ricos de la muerte"!!!!!!!!!!!!!!

Bueno, ara m'en vaig a la platjeta. :-))

Avui, com que no fa vent, aguantaré menys estona... però s'hi ha d'anar que m'haig de quedar ben moreneta!!! :-)) :-))
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Cardonina » dv. jul. 27, 2007 1:56 pm

Sip, sip, has d'estar beeeeeeeeeeeeeeeen moreneta!!!

jo també ehh!!! pero tu mes!!! jejeje

aleeeee, em qeuden 5 minuuuuuuuuuuuuuuuuts!!!
uuuuooooohhhh!!!!

bye bye!!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dv. jul. 27, 2007 4:14 pm

Bones!

Acabo d'arribar de la platja. Buf! No s'hi podia estar.

Resulta que hi ha mitja platja tallada perquè estàn preparant els focs. La gent queda acumulada a l'altra part i clar, m'he trobat amb gent realment xunga!!!

Gairebé m'han fet fora...

Apa, una bona dutxa fresqueta i a posar l'aire condicionat! jejeje

Fins després!!!
Meritxell

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 12:07 am

Eiiiii, ja he arribat dels focs i m'he connectat com molt bé m'heu informat per veure aquestes delicies de plats, mmmmmmmmmmmmm!!!

Quina bona pinta fa tot, com diu la Cèlia sobretot els postres! JO també vull el mateix menú que la Cèlia, mmmmmm

Així m'agrada que triessiu pastissos que no fossin els tradicionals, us dono un 10 de tots els plats. Jo també tinc una idea de quins plats podeu triar, mmmm... podria ser... ahhhh, faré com la Cèlia, m'ho guardaré per mi, jejeje
:-)
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 12:10 am

I la foto dels nuvis esteu super bé! I la decoració molt vanguardista!

Eiii noies, que demà sabeu on vaig... a la 1a prova de vestit de la Meritxell!! Em fa una ilusió, que no us podeu imaginar!!! :-)) =0-0-) :-()-) =0-0-) =0-0-) ... ja m'emportaré la camara i faré moltes fotos i ja us faré un petit reportatge, jejejejeje
loray

EntradaAutor: Meritxell » ds. jul. 28, 2007 9:34 am

Bon dia noies!

Doncs això, que m'estic preparant per anar a la primera proba del vestit.

En aquesta ocasió la convidada és la Loray. Serà la vostra reportera dicharachera.

Vinga, a veure quina opinió us dona...

Ah! Gràcies per la bona opinió dels plats!!! Espero que us agradin!

Bueno, ha arribat l'hora. Fins després!!!

;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
Meritxell

EntradaAutor: alijia » ds. jul. 28, 2007 10:54 am

meritxell

nena el picapica de formatge quan o estabes explicant sem feia la boca aigua

el plats som es veien bonissims

us felicito

estaveu super monos a la foto

felicitats

que us vagi molt rebe

i ja ens faras una pre cronica

y sobretot despres del casament!!
alijia

Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: Meritxell » ds. jul. 28, 2007 12:29 pm

Nenes!!!!!!!!!!!!!!!

Que he tornat de la proba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estic contenta, ja m'han fet els petits retocs. Resulta que m'he aprimat. Ja em diràs d'on! :-/ Perquè jo no ho he notat, ni tampoc la balança.

No he estat gens nerviosa, al contrari, com a casa meva.

M'ha ensenyat uns detalls pel cabell molt i molt xulos.

La Loray ha fet fotiquis. Esperarem que les pengi.

Alijia, moltes gràcies. Podeu estar segures que tindreu un súper reportatge de tots els passos del casament.
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » ds. jul. 28, 2007 4:03 pm

HOLA GUAPESSSS DES DE MEXICO LINDOOOOOOO!!!!!!!!!!

Dema ja tornem.. avui es el nostre ultim dia..... aixo es fantastic!!!!!!

Ara he aprofitat que hem estat mirant els correus de les families (les hem anat informant aixi) i no m'hi he pogut estar de dir-vos una coseta!!!!

aiiiixxxxx quines ganetes de llegir tot el que heu posat!!!!!

PETONETSSSSSS :-()-)
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Friky » ds. jul. 28, 2007 6:25 pm

Hola a totes!
Al final cap de vosaltres em va venir a veure a les havaneres :-( . Un altre cop serà

L'Alqvimia i jo estarem als requisits de festa major, crec que comencen a és 11. suposo que estarem a prop de la barra ( menys al moment que facin balls tipus el fanalet o el ball de rams, que mai em perdo!!! )

A les 2.30 aproximadament estarem al davant de l'ajuntament per l'acte del NO N'hi Ha prou.

Canviant de tema, Meritxell, m'enviaràs un privi amb el que has triat? No puc veure fotos dels plats, de moment :-( . Una altra pregunta, vau parlar del tema del DJ?

I més notícies, avans d'ahir vaig aconseguir les Sabates i la Roba interior. Les Sabates son comodísimes i les vaig comprar a una sabateria del Boulevard Rosa. Son de la marca Audley, ja us en posaré alguna foto.
La roba interior la vaig comprar a la Fransi, al carrer Santa Teresa. Vaig agafat un conjunt de sostens i calcetes també bastant cómode. Les noies de la botiga em van convéncer que era millor que anés cómoda per dins que massa extravagant ( les lligacames me les tindré que per la lluna de mel :-)) )
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: anabelen2007 » ds. jul. 28, 2007 7:41 pm

MONTSE...............GUAPPPPPPPPPPPPPPAAAA!!!!
QUE GANITAS DE VERTE OTRA VEZ POR AQUI.............YA NOS EXPLICARAS..........ESTOY SEGURA DE QUE TE ESTÁ GUSTANDO TODO MUCHIISIMO.........Y EL HOTEL....UNA PASADA.......... :-()-)
Imatge
anabelen2007
:: núvia de bronze

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 11:19 pm

EIIIIIIII NENES, QUE JA HEM ANAT A LA PROVA, CLAR QUE JA FA MOLTISSIMA ESTONA, JIJIJIIJI, PERÒ JA M'HE DESCARREGAT LES FOTITOS DE LA TXELLETA... OHHHHHHHHHHHHH, EL VESTIT ES MAQUISSIM, LI QUEDA SUPER BÉ, LI HAN TINGUT QUE RETOCAR BASTANT, PERÒ AIXÒ ES BONA SENYAL, PQ S'HA APRIMAT INCONCIENTMENT, JIJIIJIJIJI

QUE DIR-VOS QUE ESTAVA MOLT GUAPA AMB AQUEST VESTIT I SE L¡'HA POGUT VEURE FORÇA PQ L'HA DUT POSAT QUASI 1 HORETA!!!!!!! (LA DEPENDENTA TENIA FEINA!)...

VA LO DICHO, US PENJO ALGUNA FOTITO EHHH TXELL!!!!!!!!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
loray

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 11:21 pm

HEU VIST QUE MACO QUE ÉS!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) , LI AFAVOREIX MOLTISSIM I AMB LO MORENETA QUE ESTÀ LA PUNYETERA!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
loray

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 11:27 pm

va vinga ara una d'esquena .... quin detall més maco que té les tires i amb detall inclòs >.-<:
loray

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 11:30 pm

++++
loray

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 11:32 pm

Eiiii el vestit sencer amb la cua corresponent, apunt de fer la super foto >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
loray

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 11:34 pm

Una que m'ha agradat molt, aquí estàs guapissima!!!!!!!! (com una super model!!!!!)
loray

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 11:36 pm

vinga un altre ... però demà continuo posant-vos alguna més, que m'haig d'anar a dormir, que demà treballo tot el dia, quin pal!!!!!
loray

EntradaAutor: loray » ds. jul. 28, 2007 11:38 pm

Que us han semblat???? A que estàs molt guapa i a sobre molt fotogènica!!! ... així estarà entrenada per les fotos de la boda, jijijijijijii....

Bueno noietes, que vagi bé el diumenge, em connecto demà a la nit, ok???

Bona nit, guapes!
loray

EntradaAutor: ninou » dg. jul. 29, 2007 9:49 am

Només puc dir: OOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) M'encanta! de veritat, et queda super bé!!!! espectacular!!!! és super maco el vestit! la cua és super xula! (el meu no en té... :-( bueno té 5 cms, allò que fan els vestits, que cauen una mica per darrera...) DOncs això, que estàs guapíssima i aquesta morenor et va super bé!

Les fotos que tinc jo del primer dia que vaig encarregar el vestit (sense ser cap prova) també són del mateix emprovador i m'ha fet molta gràcia! d'aquí 2 mesets torno a anar cap allà a la pmeva primera prova!

Un pregunta Meritxell, una mica indiscreta: Tu portes corpinyo? el meu vestit també té l'esquena bastant a l'aire, bastant com el teu, amb 2 tirants que baixen...i m'he comprat a la Fransi un corpinyo. La noia de la Fransi em va dir que segurament no sobresortiria del vestit perquè els corpinyos encara que no ho sembli n'hi ha que son bastant escotats de darrere també, però que si sobresurt una mica m'ho podrien arreglar. Si sobresurt massa, ho canviaré per uns sostens.
Bueno, sinó , el dia 29 de setembre sortiré de dubtes i sabré si se'm veu o no.... Espero que el pugui dur pq m'encanta (i mira que jo no sóc de corpinyos i corsés..., però me'l vaig emprovar i
=0-0-) em fa miracles amb els mitxelinets de la panxa!

Bueno noia, repeteixo: estàs guapíssima, el teu futur maridet caurà de cul, de veritat!!! és super elegant i sexy alhora!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants