pedazo piso!!

Autor: Evi!!! » dl. jul. 30, 2007 7:39 pm
txellgodayol ha escrit:Evi27 ha escrit:Annabeba ha escrit:txellgodayol ha escrit:canvis en la decoracio volem que estigui al nostre gust al maxim possible
Nos estem igual, jo ara vull canviar el menjador pq el que tinc era prestat!! i Vull fer-m'ho també al meu gust!!!
Ja ens anirem passant idees!!!
Y yo la cocina, lo que son los armarios!!!!
Tia pero si tu piso es nuevo.
Ya me gustaria tenerlo yo

Autor: txellgodayol » dl. jul. 30, 2007 8:38 pm

Autor: Evi!!! » dl. jul. 30, 2007 8:43 pm
txellgodayol ha escrit:Busco piso de tres habitaciones por unos 40 millones si nadie sabe alguno

Autor: Annabeba » dl. jul. 30, 2007 8:46 pm
txellgodayol ha escrit:Busco piso de tres habitaciones por unos 40 millones si nadie sabe alguno

Autor: Rossi » dl. jul. 30, 2007 9:37 pm
MARICRIS ha escrit:SITA!!! jo si que passo per la teva cronica!!!!
em sembla que l'apagon de bcn ha afectat a moltes foreres i no han pogut entrar al forum!!
ROSSI!!! aixo aixo entra mes per aqui!! que tu también ets juniera!!!!!!!! jejeje! si tinc unes ganes de marxar altre cop...que be s'esta de vacancetes!! jaja! la sita em va explicar lo de l'illa margarita... pero bueno veu tenir una setmana de relax total segur!!![]()
molts petunets i serpentines maca!!

Autor: Rossi » dl. jul. 30, 2007 9:41 pm
MARICRIS ha escrit:txellgodayol ha escrit:MARICRIS ha escrit:txellgodayol ha escrit:Porque dice que no paro de mandarle y dcirle como hacer las cosas, yo que se que nos peleamos jejejejeje sera este calor??
ES LA CALOR. AQUI BETERA-CITY también ESTA L'AMBIENT "CALDEADO"... ENS ENGANXEM PER TOT NOSALTRES... IMAGINA'T TREBALLANT A LA MATEIXA FEINA...
Jo ahir li deia vols dir que la gent es baralla tan com tu i jo??? es que no podem fer res junts. Soc massa temperamental, em surt la vena gonzalez jejejeje
jo crec que es normal aixo... a mi lo que em passa que estic fent-li mimos i als 5 minuts vec que ha deixat les sabatilles tirades enmig del menjador i ....aaggggghhhh!!!! pacoooooo ven!!! que es esto?? que hace aqui enmedio???? i ja la tenim. Per tonteries.... si et serveix de consol...jo también crec que es la calor...
en fi... a carregar-se de paciencia!!

Autor: Rossi » dl. jul. 30, 2007 9:43 pm
MARICRIS ha escrit:sita81 ha escrit:Ets la reina de les bodes!!! Jo aquest any només la meva!
ya ves!! aquest any m'en queden 4 encara!! bufff quin gastoooo no hi vull ni pensar!

Autor: Rossi » dl. jul. 30, 2007 9:44 pm
sita81 ha escrit:Holaaaa!!!!
Demà començo vacances![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Com va tot per aquí?
Nikka, ànims!!!!

Autor: Rossi » dl. jul. 30, 2007 9:45 pm
sita81 ha escrit:Encara no sé on marxarem. El sergi només té vacances una setmaneta. Aprofitarem per fer una escapada a la muntanya

Autor: Rossi » dl. jul. 30, 2007 9:47 pm

Autor: Evi!!! » dl. jul. 30, 2007 10:24 pm
txellgodayol ha escrit:Donde sea si quieres al lado tuyo tambien aceptamos