Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: VaLu » dl. jul. 30, 2007 10:25 pm

bona nit noies!!!

mireia potser si que ens aninem i baixem cap a st. feliu!!!
em pensava que havien set aquesta setmana passada!!!!
i el disco chanel no t'ha agradat per el tipus de musica, o el tracte????
ja ens explicaras!!!

miriam jo vull començar a mirar a octubre-novembre d'aquest any, es que no crec que pugui aguantar mes!!!

sira si que anire comode i molt!!!
perque als cassament que anat de la familia den lluis sempre anava amb els vestidets ben monos y despres veus als cosins directes del nuvi o de la nuvia, que van amb tejans i amb camisa, pues apa ja men he cansat i aquest, jo tambe anire am tejans!!!
aviam si tens temps i ens fas cronica d'aquest cassament que deuria ser un show!!!!

gema que ja et queden poquets dies!!!!

molts petonets!!!!!!i bona nit!!!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: TETES » dl. jul. 30, 2007 10:45 pm

bona nit noietes!! apa a quines hores em conecto eeh!!!!!! es que no he pogut abans, he anat llegint els missatges durant el dia pero impossible escriure...

Hem decidit regalar a pares i germans un cd doble amb el lovestory i les musiques del casament i hem de fer les caratules... i anem de cul. Tambe regalarem als germans una foto nostre ja de casats i als pares tambe i a mes la planta a les mares i encara no ho tenim tot aixo!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: VaLu » dt. jul. 31, 2007 7:37 am

bon dia guapes!!!!

TETES bona idea!!! :-)ok: pero tu no t'estressis gaire que nomes et falten 4 dies.... :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

bueno guapes us desirjo que passeu bon dia!!!

fins despres!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 31, 2007 8:11 am

bones noies, ja he tornat de les vacances, vaja rotllo tornar a la feina, estic sobada. Salutacions a les noies noves que no sé quantes son pq no m'ho he llegit tot!!
Tetes que això ja és un suspir!!
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 31, 2007 8:43 am

Tetes reina que aixo ja ho tens aquí!!!! guala no vull ni pensar com estaré jo quan em faltin 4 dies!

Ostres jo que em pensava que hauria de fer monòlegs i estic ben acompanyada!!!!!

Miriam jo no en tinc ni idea de com vull el vestit! vaja no vull un vestit tradicional i m'agradria una mica diferent i per això me'l començaré a mirar cap a l'octubre suposo per que hauré de voltar bastant per no tenir clar el que vull. I això de la data no sé si és un dia especial i important per vosaltres jo intentaria mantenir-la pero si teniu clar que voleu un sopar i això és lo important doncs la canvieu...

Mireia vas de festa en festa tu!

Sira esperem aquesta crònica d'aquest casament i si pot ser alguna fotillu també!

Agbe comences les vacances com jo???? teniu pensat anar algun lloc? jo tinc unes ganes de començar-les i desconectar!

Espe! la pluriempleada del forum! fas ben fet en agafar un kit kat de les dues feines!

SHYLA reina ja et trobava a faltar!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 31, 2007 8:45 am

Vania jo també t'entenc amb això del vestuari la unica amiga meva que es va casar l'any passat la familia d'ell aneven vestits de carrer i feia pena i tot...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 31, 2007 9:37 am

Bon dia noies,

Gemma, les vacances les començo igual que tu, divendres és l'últim dia, només faig dos setmanes. Segurament, marxarem cap a la vall d'aran, estem mirant hotels i entre avui i demà, decidirem on anar.

Sabeu d'algun hotel per la zona de la vall d'aran que estigui bé?
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 31, 2007 9:40 am

Shyla, el primer dia de feina desprès de la vacances, és un rotllo,... a mi també em passa, tornar ben adormida, sense gaires ganes de treballar, i el dia sembla que no s'acabi... almenys a mi em passa gairebé tota la setmana.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 31, 2007 9:43 am

hola Agbe, doncs la veritat és que vaig començar ahir, però ho estava tant d'empanada que no podia ni escriure al foro, jeje
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 31, 2007 9:49 am

Agbe jo vaig estar l'any passat en una casa rural a Boí i ens va agradar molt.... així que no et puc recomanar hotels!
Chiky-nit

EntradaAutor: VaLu » dt. jul. 31, 2007 12:34 pm

molts petonets!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: sira » dt. jul. 31, 2007 2:53 pm

Hola noies!!!!!!!

Què tal????jo avui estic super cansada... :-/ he treballat moltíssim, com que demà és festa a St Feliu i és festa major doncs estava a tope!

Va que us posaré una foto del casament on surten els nuvis al mig i jo soc la segona començant per la dreta, amb un vestit negre amb alguna flor blanca.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. jul. 31, 2007 3:06 pm

Ostres Tetes faltes 4 DIES!!!!!!!!!
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 31, 2007 3:19 pm

Que guapus Sira!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. jul. 31, 2007 3:20 pm

Va que començo a explicar una mica el casament....

Es van casar pel civil a l'hotel Eden Rock de St Feliu a les 17:00, feia molta i molta calor. Van posar vanus blancs i vermells, per paliar la calor.

La núvia duia un vestit blanc de seda amb una miqueta de cua, i unes flors vermelles en un costat i al cap com que té el cabell curtet es va posar un postís i li quedava molt xuli.

- Primer plat, hi havia rap amb una salsa i petxines, molt bo!
- Sorbet de llimona perquè baixi tot.
- Segon plat, filet de vedella amb espàrrecs verds, patates... boníssim!
- Postres: pastís de café.
sira

EntradaAutor: sira » dt. jul. 31, 2007 3:26 pm

Us explico com va anar lo del pastís!!!!! :-)

Van posar una música marxosa i van sortir 2 cambrers aguantant una taula i a sobre hi havia el pastís, tothom feia fotos i de cop! el de davant rellisca i de darrera també i ja veus els cambrers per terra i el pastís a tera!!!! :--(

Sí, sí, tothom va quedar callat!!!! i els nuvis no us ho explico la cara que feien!!!! ens vam quedar parats perquè semblava que allò no estava passant, però al cap de 2 o 3 minuts va tornar a sonar una altra música i van sortir més cambrers amb més pastís!!!

Resulta que havia sigut una broma de unes amigues de la núvia i ho van pactar amb els cambrers, però ells no havien ni de caure ni res, només havien de fer caure el pastís i prou, però els cambrers entre ells es van discutir i tot!!! Va ser una broma molt i molt xula però ho vam passar tots malament >.-<: pensant que ens haviem quedat sense pastís!!!!
sira

EntradaAutor: sira » dt. jul. 31, 2007 3:31 pm

Gràcies Gemma, aquest vestit ja m'el havia posat per un altre casament, perquè si no és que és molt de gasto.

El 31 d'agost es casa la noia rossa la segona començant per l'esquerra.
sira

EntradaAutor: sira » dt. jul. 31, 2007 3:34 pm

Després van començar les entregues... van començar repartint nuvis i a nosaltres ens en van donar uns. Però són molt originals perquè molt diferents del típics nuvis. Ara us poso una foto dels nuvis i també hi ha el detall que van donar que és un sabó amb olor que sembla una piruleta.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 31, 2007 3:45 pm

Que xulos els nuvis Sira! que originals!!! estan molt i molt bé!

Si aquesta a miga teva ha repartit vanus això vol dir que t'han tiran enlaire la teva idea de regal no?

Ostres vaia tela les amigues de planejar això.... els hi podia haver agafat un soponsiu!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. jul. 31, 2007 3:47 pm

Després van seguir amb altres regals com: unes cigonyes per 2 parelles que de moment no tenen fills però com vulguen dir que ja va essent hora de que en tinguin. Després van donar un altre regal que era per una altra noia, una amiga que està embarassada de molt poquet i li van regalar un biberó, un pipu, un gatet tot junt...

Després la lliga li van posar a la mare de la núvia, va ser molt divertit.

El ram el va donar a la tieta de la núvia, una senyora molt gran que no s'ho esperava per res del món i ens va fer plorar a tots de l'emoció.

Als pares una foto seva del casament amb un marc i també vaig plorar molt. :-/ M'emociono fàcilment!
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants