NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 01, 2007 2:15 pm

Perdona Friky, doncs ara mateix m'ho miro!

Cèlia, FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!! Això alegra moltíssim!!!!

Pensa que jo també et puntuaria amb bona nota... jejeje
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 01, 2007 4:35 pm

Ai, nenes, que acabo de mirar el comte enrere i això ja em comença a espantar!!!!!!!!!!!!!!!!

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Em dóna la sensació que si no el tingués posat m'estalviaria moments d'aquests, no????

aish, aish, aish....

MAMA POOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;.:love_: ;.:love_:
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 01, 2007 5:57 pm

Friky ha escrit:Txell, ja t'he respost. Per cert, coneixies a la Laia?

He rebut els dos missatges Friky i ja t'he respos, gràcies!

Sí, coneixem la Laia. Ella va estudiar amb el Joan al Miquel Biada. Sempre m'enrecordaré d'ella perquè sense conéixer-la gaire vaig anar a casa seva (Urb.Madà) i em va ensenyar a tocar la bateria que tenia!!!!! Genial! És maquíssima!!!
Si parles amb ella dóna-li records!

Ah! I també vaig conéixer el grup Letters to Cleo gràcies a ella! Un grup que no ve per Espanya i que ella va anar fa uns anys a un concert a Londres!!!
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dj. ago. 02, 2007 8:13 am

Bon dia!!! que tal, com esteu????

Jo esperant que passi avui que demà tinc festa i no treballo!! aixo, si, tindre un munt de coses a fer eh!!! no us penseu!!! jejejej

aquesta nit anem a sopar a casa del jefe del joan, es veu que la casa es impressionant, a veure!!!

Txeeeeeeeeeeeeeell, no tinguis por, es normal!! Ja et queda poquet, un mes i poc, i es normal que quan s'acosta et sembli que tinguis un munt de coses per fer, però al final tot surt rodo, al final tot es posa a puesto!

ale, a treballaaaaaaaaaar!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dj. ago. 02, 2007 9:03 am

Què dius que aneu a sopar a casa del jefe??? Ja veus! Sí, que deu ser impresionant, sí. Ja explicaràs!

Demà no treballes??? En Joan tampoc! Jolin! Doncs jo faig fins les 3, apa! jejeje

Apa, també vaig a treballar!

Per cert, ahir vaig parlar per primera vegada amb la Friky!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejeje
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dj. ago. 02, 2007 11:41 am

doncs si nena, li va dir al joan a veure si avui teniem alguna cosa a fer, i au, cap a casa seva qeu anem a sopar... segur que se'm caura la baba, fijo!!!

i aixi q nomes fins a les 3 dema! molt beeee!!! jo estare per casa, anirem a posar-nos el recordatori del tetanus i despres ja em quedare fent cosetes... quines ganessss!!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dj. ago. 02, 2007 1:32 pm

nenaaaaaaaaaaaaaa que el viatje s'acosta!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ostres! Quina il.lusió oi???? Segur que ho passeu genial! Espero una cita passat el viatje per explicar-nos tu i el Joan cosetes i ensenyar fotos, eh???

Aish, també explicaràs què tal el sopar i la casa del jefe del Joan.

Bueno, ja queda mitja horeta per plegar... BIEN!!!!

I la Montse? I la Trini? Com es nota que ja gent està de vacances!!! Recordo que l'anys passat estava mort el foro!!!
Meritxell

EntradaAutor: loray » dj. ago. 02, 2007 9:15 pm

EIII NOIES, ESTÀ PASSANT SUPER RAPID LA SETMANA!!! JO AQUESTA SETMANA M'ESPERA UN CAP DE SETMANA DE MOLTA FEINA, VAJA PAL!!! ÚNIC CONSOL QUE ESTARÉ AMB L'AIRE ACONDICIONAT :-/

QUE BÉ, CELIA, DE VIATJE!!!!
NO T'HAS D'ESPANTAR TXELL, QUE TENS MOLTES COSES PREPARADES I VAS BÉ DE TEMPS, NO PATEIXIS!!!
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » dj. ago. 02, 2007 9:54 pm

Bona nit noies!

Primera vegada que navego i escolto música clàssica!!! Quina novetat per mi!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Resulta que estic buscant cançons per l'ermita. M'he passat pel post de música i m'he estat baixant alguna cosa. Quedo impressionada de què m'agrada més del què em pensava!

Doncs acabem d'arribar del japo!!!! I és que en Joan "ha plegat" i ja ha començat vacances. Ha arribat tant i tant content que ho ha volgut anar a celebrar. I demà plego jo! I també anirem a celebrar-ho!!! jejeje

Ell ha de "treballar" algunes hores durant la setmana que ve, però res a veure amb la jornada diària.

Apa, continüu escoltant música clàssica... :-):-):-): jejeje

Si algú té alguna recomanació, ja sap.
Meritxell

EntradaAutor: loray » dj. ago. 02, 2007 10:20 pm

eiiii la musica classica hi ha moments que es preciosa, va jo també em vaig a posar alguna.-..
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » dj. ago. 02, 2007 10:33 pm

Potser també hauré de buscar músic per l'ermita... La setmana que ve em trucarà el de Sant Pol per saber si pot fer el nostre casament. Però m'han dit que és profe de Girona i que siguent un divendres ho té difícil.

A veure si pel foro trobo alguna cosa...
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dv. ago. 03, 2007 9:02 am

Doncs el sopar, va anar molt be... i la casa, mare meva, mai havia estat a una casa aixi... de revista!!! jodeeeeeeeeeeeer, que xula, una passada... jacuzzi al jardí, piscina, unes vistes que flipes, el jardí una passada... diria que he somiat i tot amb la casa!!! jejeje

i avui de vacances... ja tinc posada la vacuna, i ara a fer una mica de maruji i a veure si em puc escapar una estoneta a la piscina, que ja toca!!!!

au, fins ara guapis!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dv. ago. 03, 2007 1:12 pm

Apa, que no! A la piscina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUina passada de casa, no? Ja me l'imagino, si dius que és de revista... vaja, com les que ja hem vist.

Somnis! Somnis!

Doncs apa, a mi també em quedem 45 minutets!!!!!!!!!!!!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

I ja teniu les vacunes!!! Doncs genial! Una cosa ja feta! :-)ok:
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 03, 2007 3:31 pm

Hola a totes!

Entro amb un munt de preguntes....

-Quins fotografs heu triat? a nosaltres les fotos ens les fa el meu tiet, però estem plantejant-nos fer vídeo, però gravat per un professional, i que només ens faci la gravació. El volem editar nosaltres. Hem anat a un parell de llocs a MAtaró i et demanen 1000 euros pel video muntat i 600 sense el muntatge! ho trobem caríssim!!! hem trobat un que ens agrada bastant i és més barat (350 euros només la gravació) segurament agafarem aquest, però era per tenir altres opcions....

- botigues de peluches de Mataró, Granollers o BCN? vull comprar un peluche petitet que sigui una tortuga, o un animaló, perquè la nena de la meva cosina que tindrà casi 2 anys pel casament, em porti els anells en el peluche aquest i després se'l quedi.

i l'altra pregunta se me n'ha anat del cap.... ah si!

Joieries... ahir vaig mirar l'aparador de Jordi Trens de la Riera, i vaig mirar aliances. Heu mirat a diferents llocs? on tenen més varietat? tampoc volem anar a mil botigues, però quan comencem, segurament mirarem Saterra, Jordi Trens, potser Sorigué..., no sé...alguna recomanació?

i ja estic!!!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Friky » dv. ago. 03, 2007 4:51 pm

Ninou JO no faig video, només fotos i me les fa la Conxi Duro, una noia que té el seu estudi al carrer Bonaire de Mataró i que ja coneixia. DE peluixos en pots trobar moltíssims a una botiga del carrer Montserrat que es diu el Món de l'Esquitx. També hi tenen parelles de nuvis i detallets. Jo l'any passat buscaba un peluix amb forma de conillet gris ( que sembés de veritat ) i el vaig trobar allà.
I sobre joieries no t'en puc parlar, no seria imparcial...
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Meritxell » dv. ago. 03, 2007 8:26 pm

jajaja Tens raó Friky.

Mira Ninou, jo et puc dir que els anells van pel mateix aire de preus i els mateixos models els pots trobar a vàries joieries. Jo vaig mirar Saterra i Jordi Trens. Perquè mirar més quan ja tinc confiança amb els què he agafat?

Peluixos... jo et recomano que vinguis a casa i agafis el què vulguis!!!!!!!!!! jejeje En tinc un munt! L'any passat vaig fer neteja.
El Món de l'Esquitx t'agradarà, crec. Sino.. segur que a Mataró n'hi ha però la primera que em ve al cap és Toy's'us (o com s'escrigui), clar que has d'anar a Badalona o Barcelona.
Ara que al carrer Santa Teresa n'hi ha una de petita... davant de Trak, més o menys, que té coses per nens petits. Potser allà en trobes.

Fotògraf. Jo l'he agafat al davant dels jutjats. Em va agradar, però crec que n'hi ha molt bons professionals a Mataró.
Clar, que preu de vídeo sol, no ho sé. Jo tinc contractat foto i vídeo.
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 03, 2007 9:51 pm

Hola noietes!!!!

Aquesta tarda hem fet feina: el meu xicot tenia claríssim que li agradava el fotograf que vam veure a Mataró i a mi també em va encantar pel tracte i pel treball que ens van ensenyar, però a mi no m'hauria fet res seguir mirant, però el temps se'ns tira a sobre i això és una cosa que s'agafa amb bastanta més antel·lació que tres mesos, i mireu, avui hem tancat el tema, hem triat Joan Selva, que està al carrer Hospital. És super amable, ens fa un bon preu pel que nosaltres volem, i ens agrada el que ens han ensenyat!!!!

Tema peluixos...GRÀCIES! no havia caigut amb el món de l'esquitx ni amb la botigueta del carrer santa Teresa!!!! és veritat!

Tema anells...Friky, per què dius que series imparcial?
Doncs sí, Meritxell, jo també penso que no cal marejar la perdiu, a més nosaltres volem unes aliances clàssiques, però planes, i no crec que sigui difícil trobar-ne. Ens mourem entre Saterra i Jordi Trens segurament...

GRÀCIES UN COP MÉS! qui és la propera mataronina que es casa?

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » ds. ago. 04, 2007 10:03 am

Ninou, no vull parlar de joieries perque treballo en el ram. DEpenent d'on vagis a mirar les aliances potser ens veurem :hmm::
Friky

EntradaAutor: ninou » ds. ago. 04, 2007 10:10 am

aaah! pensava que era perquè havies tingut alguna mala experiència en alguna...

I treballes a alguna joieria de les que hem dit??? ostres, doncs ho tindràs bé tu per les aliances, eeeh! :-)ok:

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » ds. ago. 04, 2007 11:01 am

Si, treballo en una d'elles. ::-)

Sobre les aliances, les hi vaig deixar triar al meu futur, perquè ell no ha portat mai anells i vaig preferir que triés un model que es volgués posar. Si les hagués triat jo, serien molt diferents.

El que si vaig tenir fàcil va ser l'anell de compromís. Un dia estava amb una companya fent dibuixos de com seria el meu anell " ideal ". En vaig dibuixar tres o quatre i vaig llençar els dibuixos a la brossa. La meva companya, que estava " en el ajo" va recuperar els dibuixos, els van portar a un taller i els van fabricar tots quatre. Un cop acabats, els hi van ensenyar a la meva parella perquè triés, sapiguent que agafés el que agafés m'agradaria :-)) I així va ser :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Friky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants