Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dt. jul. 31, 2007 9:51 pm

Ostres miriam espero q no sigui res! Que vagi bé!

Petons
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 31, 2007 10:49 pm

Ja soc a aqui...com em suposava pobret te otitis... no para de plorar, ara amb el cotxe sa adormit, haviam si aguanta! Fa una peneta... :-(

Aixi Espe, que el de Roses casa a la tarda? Doncs aniré a parlar amb ell haviam si ens vol casar aqui a Lladó, inclus volem abans, cap a les 5 pq com que també fem bateig...

Si el mossen que em queda em falla, anire a preguntarli!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: VaLu » dt. jul. 31, 2007 11:05 pm

Espe ha escrit:Hola noies,

Unes de vacances, les altres de vacances a mitjes (com yo) i altres els hi queda poc per agafar les vacances, jiji!

Vania les festes molt bé, el concert de dissabte de Seguridad Social va ser genial. Per cert el dissabte allà ales 20h estava al centre comercial i hem va semblar veure't amb el teu xicot, davant la botigueta de flors que hi ha per allà al mig mirant els coixins pels anells, pot ser???? :-/ no vaig dir-te res perquè per un moment vaig dubtar, si no eres tu s'assemblava molt a tu!!! Li vaig comentar a en Toni i tot, jeje!
Gemma ja queda molt poquet per les vacances, ànims, agafar forces que quan tornem totes de vacances se'ns gira feina.

La Tuchin i la Shyla gaudint de vacances, a mi hem queda demà a la tarda treballar i ja m'agafo el que queda de setmana i la següent de vacances totals.

Miriam he vist al teu nen i es maquíssim!

TETES, que això s'acosta, com estas??? quins nervis!!!! petons guapa!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: VaLu » dt. jul. 31, 2007 11:08 pm

VANIA ha escrit:bona tarda noies!!!

ESPE si que era jo!!!!!! :-( m'hagues agradat molt coneixet en persona, jooooooooooooooooooooo!!!nosaltres tamb vam estar apunt de quedarnos al concert, pero al final vam marxar pq en lluis estava despert desde les 5 del mati!!!pero jjjjjjjjjjooooooooooooooooo!!!!!!!!
AGBE si el dolor es quan et passen l'agulla, pero despres ja esta!!!!
m'el vaig fer per el cassament perque sempre ne volgut un, i com que encara falta tant de temps, pues vaig pensar que si sem infecta o algo pel cassament ja no tindre res, pero millor que no sem infecti!!!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dt. jul. 31, 2007 11:10 pm

albertimiriam ha escrit:Ja soc a aqui...com em suposava pobret te otitis... no para de plorar, ara amb el cotxe sa adormit, haviam si aguanta! Fa una peneta... :-(

Aixi Espe, que el de Roses casa a la tarda? Doncs aniré a parlar amb ell haviam si ens vol casar aqui a Lladó, inclus volem abans, cap a les 5 pq com que també fem bateig...

Si el mossen que em queda em falla, anire a preguntarli!

POBRET!!! :-(
tu cuida'l i de seguida es posara be!!!

bona nit!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 01, 2007 8:18 am

Ostres Miriam pobret l'Arnau quan son tant petits i estan malalts fan una peneta!!!

Bon dia noies!

Si Vania ja em queda poc per les vacances quina setmana més llarga que se m'està fent!!!! em sembla que la setmana abans d'agafar vacances i la de quan tornes son les pitjors de tot l'any!

Per cert Sira ja m'han arribat les lentilles la setmana que ve vaig a fer les proves ja us diré si me n'ensurto!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: VaLu » dc. ago. 01, 2007 11:46 am

bon dia noies!!!

no hi ha gaire moviment no????

com esteu??

gemma ja ens explicaras com va i quina sensacio fa.....
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 01, 2007 12:06 pm

No o la gent està enfeinada o de vacances!

Tranquil.la que us mantindré informades!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: VaLu » dc. ago. 01, 2007 12:09 pm

que fort!!

el meu antivirus m'acaba de comunicar que aquesta pagina es MALICIOSA!!!

JAJAJAJAJA
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Espe » dc. ago. 01, 2007 3:17 pm

Eiii hi ha algú per aquí? on són les Gironines?¿?

Bé demà tenim sessió "en busca de discomòbil" a veure que ens expliquen i si ens decidim.
Ahir ja varem anar a confirmar el casament amb el fotògraf i aquesta tarda ja anem a fer la paga i senyal, bé una cosa menos. També demà aprofitarem que anem a Roses per la tada per fer-nos fotos per començar a fer muntatges per les invitacions, ja us aniré penjant els dissenys d'en Toni a veure si us agraden.
Per cert avui que he començat vacances senceres, i volia anar a la platja tinc a en Toni malaltò, ha agafat un refredat i no ha dormit en tota la nit, pobre, a veure si es recupera per demà i per dissabte que anem de casament.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 01, 2007 3:23 pm

Hola Espe!

Jo esti per aquí acabant les últimes coses que tinc entre mans.... bueno ja teniu fotògraf! una cosa menys! a veure que tal amb la discomobil.... i pel que fa les invitacions ja aniras penjant cosetes.... jo segurament per poc que pugui també ens les dissenyarem nosaltres....

Aquests costipats son per culpa dels aires acondicionats!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. ago. 01, 2007 3:34 pm

Hola Gemma,

Si ja anirem penjant les nostres invitacions.

Jo crec que el costipat l'ha agafat de dormir amb l'aire condicionat posat, que aquí a casa meu el posem una estona al migdia i dilluns es va quedar adormit al sofà amb l'aire enjegat i debía agafar fred. Aissss en fi, a veur si es recupera.

Bé a punt d'agafar les vacances no? Anims que queda poc!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 01, 2007 3:45 pm

Bona tarda Gironines,

Jo també estic per aqui, però a estones... estic molt liada amb la feina, perquè la última setmana abans de vacances, tothom a correr, sembla que tot s'acabi.

Gemma, només 2 dies i ........... VACANCESSSSSSSS!!!

Espe, demà a fer ruta de la costa brava, no? santa cristina, roses,... és molt bona ruta. A veure si acabeu de confirmar el dj. Algu ha escoltat parlar dels de Gres K Planet, que són de roses? És que jo amb aquest tema estic bastant perduda :-/ .
I en Marc Rodriguez, què tal?

La nostra intenció també és fer-nos les invitacions, però no sé que farem.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 01, 2007 3:48 pm

Miriam, com es troba l'Arnau? espero que millor.

Ja heu triat el restaurant? Nosaltres també volem fer a la tarda la cerimònia, i encara no hem parlat amb el mossèn, no crec que tardem gaires dies a anar a parlar amb el mossèn, per veure si ens pot casar a la tarda.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 01, 2007 4:01 pm

Ostres si noies! de fet un dia i mig per que divendres només treballo pel matí! ja en tinc unes ganes!

Jo no us puc ajudar amb el tema del DJ per que com que a Mas El Martí tenen dos DJ n'has d'agafar o un o l'altre... és lá única cosa que "t'imposen" així que després d'estiu els trucarem per anar parlar amb tots dos i amb els que més ens entenguem doncs ho ferem amb ells...

Ostres tu... aquest migdia m'ha trucat un amic meu de la colla per donar-me una noticia en exclusiva (semblo la del tomate....) m'ha dit que encara no ho digués a ningú pero que es casava l'any que ve! ostres! això que cap de la colla es volia casar i patam ell es casa! pero diu que volen casar-se al setembre... així que encara puc ser la primera de la colla a casar-me pero m'ha aixefat una mica la guitarra per que volia fer alguna cosa conjunta i divertida a tots els de la colla i ells es casen i ara els hi hauria de regalar als nuvis... i a la resta fer-lis algo... ostres quin liu! ara ja puc rumiar més coses.... al final hauré d'entregar un munt de nuvis!
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 01, 2007 5:18 pm

Hola noies!!!!
Acabo d'arribar de dinar amb la family per celebrar la festa major. Ara em posare a dormir un ratet fins la hora d'anara s opar i tornar a sortir!!
Ahir va ser el primer dia de festa i va ser genisl.
Jo tbe vull solucionar el tema de la musica aviat.
Espe no te perdua i la Sira tu ha explicat molt bé o sigui que no et perdras.
Adeu noies, a veure si dema em puc conectar!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dc. ago. 01, 2007 6:09 pm

Miriam espero que l'Arnau ja estigui millor, pobret... el mal d'orella és molt dolent.

Gemma que ja et queda poquet per fer vacances!!!!!!

Mireia a veure si ens veiem per la Festa Major, si em veus vine tú, perquè com que sou bessones, no sabré quina ets!!!! :-) :-) :-)

Vania encara no se sap res dels POLLOS !!!!!!?????

Espe, espero que trobis en Marc Rodriguez i si no el truques i ja et guiarà, és un noi molt jove i està molt acostumat a fer casaments, ja ho veuràs.

I les altres on sou????
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dc. ago. 01, 2007 6:23 pm

Espe ara he mirat a veure si tenia l'adreça exacta d'en Marc Rodriguez i sí!!!!!!

C/ Teulera, 32-36 2n 6ª
St Cristina d'Aro.

Ho trobaràs segur!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 01, 2007 9:22 pm

Bona nit guapes!

L'Arnau ja esta millor, gràcies al medicament sembla que no li fan mal les orelles...

Agbe, encara no se quin restaurant... aquesta tarda hem anat a mirar uns cuants, per la part de Olot.

Em anat a la Deu, que esta força be, a Ca l'Enric que està tot ocupat, a Font Moixina que es molt maco pero el dia 7 està ocupat i a L'Espà de Sant Ferriol que estic a l'espera d'una sita.

Demà continuarem buscant... man dit que a Can Xel també ho fant be i desprès mirarem cap a la vanda de figueres.

Si sabeu alguna cosa dels que he mirata digueu-mho!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 02, 2007 8:12 am

Bon dia noies!

Ostres Mireia estas feta una fiestera!!!!! quin ritme tu!

Mireia me n'alegro que l'Arnau estigui millor! jo de petita recordo que tenia un mun d'otitis i ho passava fatal! Has mirat Les Cols a Olot? no sé per quina zona busques reataurant.... El Moli de l'Escala també està molt bé...
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants