Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: VaLu » dj. ago. 02, 2007 11:50 am

bon dia guapes!!

men alegro de que l'arnau ja estigui millor!!

GEMMA que dema es l'ultim dia ja!!! >.-<:

bueno molts petonets i que vagi molt be!!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dj. ago. 02, 2007 3:13 pm

Hola noies!!!
Gemma no soc fiestera el que passa es que les festes majors m'encanten.
Avui vaig al concert de Sabina i Serrat i despres hi han los Mejores!!
Avui crec que ire a dormir tardet. Que hi farem!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dj. ago. 02, 2007 3:15 pm

Tetes et queda 3 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sira espero veure't i tranquila si et veig ja vindre a dir-te algo, es algo que ens passa sempre, al ser bessones...
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 02, 2007 3:53 pm

Mireia si ben fet que fas de poder disfrutar de les festes!!! digues que sí! la meva companya de feina hi va també el concert d'en Serrat i en Sabina pot estar molt bé! i com que demà ja començaràs vacances.... >.-<:

Tetes reina si entra digues com ho portes que només et queda un dia i mig!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 02, 2007 4:05 pm

Bon dia noies!

Tetes, deus estar super no?... tanta espera i mira, ja només et quedan 3 dies!!!!

Gemma, a les Cols man dit que fatal :--( I varen anar uns amics no fa gaire i es veu que varen sortir tots morts de gana...els nuvis van agafar un cabreig...

Avui man passat la informació de Can Xel, es maco, llàstima que ho fassin tot en interior, pero es molt maco i el pica-pica super complet.

Aquesta tarda vaig a Can Pau, haviam que tal...

Ja us anirè infotmant.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 02, 2007 4:11 pm

Ostres Miriam si? jo hi vaig anar fa 2 anys i va ser genial... el millor filetd e la meva vida l'he menjat allà! a mi que no m'agrada el filet i ostres aquell era bonissim! clar que això depen... jo per exemple tinc molt males referencies del mas Solà i hi moltes noies de per aquí que s'hi casen.... pero es veritat que si sents una crítica negativa.... ostres ja et frenes més.... ja ens diràs quins son els teus finalistes!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 02, 2007 4:44 pm

Ei noies!

Com que aquesta tarda ja no tinc massa feina (ja no us dic demà) he estat mirant possibles invitacions..... moltes ja sabeu que me les volia fer jo pero ho tinc una mica xungo per que se'm va morir l'ordinador...
Tot buscant he vist un ilustrador que en fa amb una caricatura de tots dos... son per pixar-s'hi de riure!!! tal i com noslatres volem. Ell no te les imprimeix i el disseny de les caricatures te'l dona amb format jpg amb alta resolució:

- Un caricatura amb fons blanc
- Una altre que simula un llibre obert i que s'imprimeix en gran i es fa servir com a llibre de firmes.
- Unes amb petito per adjuntar als detalls
- Unes com a targetes de agraïment

Aquest dissenys sense la seva impressió val 100 € ho trobeu car?
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 02, 2007 9:28 pm

Hola!

Gemma trobo que esta bé no 100 euros, no se que deu costar imprimir-ho pero crec que no es pas car comparat amb altres coses! Ademés serà super original i personal, no creus?

Aquesta tarda he anat a mirar CAn PAu a Cantallops. Els preus estan super bé, et regalen la música i la disco que te una sala de ball enorme.. pero de fora no te jardins ni res de res, vaja, aixís molt normal, no es com no se, aquets tan "guays". El que mha agradat es que els plats son super complets i no esquitxos de menjar...
Pero exteriorment... uff! aixó es molt complicat... no se quin quedarme! :-/
Demà anirè a veure Sant Ferriol que mhan trucat i la Masia a Banyoles, haviam que tal...

Algú te referencies de la Deu o de can Xel? Sabeu d'algun restaurant mes per aqui a la comarca d'Olot? Mira que arribo a ser pesada... :-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. ago. 03, 2007 8:10 am

Bon dia noies!!!! 5 horetes i començo les vacances!!! >.-<:

Hola Miriam,

Si això de personals id evertides ho serien molt. Ahir li vaig ensenyar a en Raül i li van agradar els exemples que em van fer.

Nosaltres vam estar apunt de casar-nos la Deu ens agradava molt el lloc i el menjar el que passa es que a molta de la meva familia li quedava molt lluny i per això vam fer un entremig. Jo hi tenc molt bones refencies per gent que hi ha anat i per jo mateixa que hi vaig anar una vegada.
És complicat trobar un lloc perfecte per això per que els que tenen un lloc més normalet et fan uns menús i uns regals que caus de cul i els que tenen el lloc més xulo doncs no et regalen tantes coses i a vegades treballaen amb restaurants que posen això que dius tu... esquitxos de menjar....

Jo a part de La Deu, Les Cols i Ca l'Enric no te'n sabria dir cap més...
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 03, 2007 8:21 am

Bon dia noies,

què tal? a mi hem queden 7 hores per començar les vacances... al final marxarem a la vall d'aran tres dies, la setmana del 15.

També hi ha la Torre dels Til·lers, que està per les Planes , no sé si és gaire lluny d'Olot.

Però a Besalú, hi ha els Jardins de la Martana, que estan bé.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 03, 2007 8:28 am

Això de trobar un lloc original, és una mica complicat, perquè el que agrada resulta que queda lluny de la zona on busques, i el que hi ha per la zona resulta que el catering puja més que el pressupost que tu téns... és complicadet.

Nosaltres vam mirar diferents llocs, i després de voltar, al final vam decidir-nos per Mas Pau, perquè té uns jardins molt macos i la sala de menjar és molt acollidora per la gent que serem (suposo que entre 70-80 persones)... no buscabem un restaurant amb una gran sala. I ademés s'ajusta al pressupost que volem. I volem una celebració molt sencilla, molt familiar i si de cas, l'originalitat ja li donarem nosaltres mateixos.

Gemma, nosaltres ens voliem casar el dia 7/06 com vosaltres, però l'hotel ja tenia reservat el dia, i el vam canviar pel dia 13/09 (espero que no porti gaire mala sort,jejeje).
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. ago. 03, 2007 9:33 am

Es veritat Agbe ja no m'enrecordava de la Torre dels Tilers!

Que vols que et porti mala sort! a mi m'agrada el número 13! nosaltres vam escollir la data per que era un dia després del meu aniversari i mira voliem el juny....
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. ago. 03, 2007 12:31 pm

Bueno noies BONES VACANCES!!!!!

ENS VEIEM A LA TORNADA!!!!

.:<!...
Chiky-nit

EntradaAutor: VaLu » dv. ago. 03, 2007 12:34 pm

Gemmanit ha escrit:Bueno noies BONES VACANCES!!!!!

ENS VEIEM A LA TORNADA!!!!

.:<!...

que et vagin be, GUAPA!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 03, 2007 2:30 pm

Hola noies,

Que vagin bé les vacances per les començen!!!!

Ahir varem anar a parlar amb en Marc Rodriguez de Disco Mobil MR i amb en Francesc de Gres-k Planet, la veritat que tots dos molt bé i els preus més o menys igual poca diferència. En Marc Rodriguez ofereix soprano per la cerimonia religiosa i això fa que pugi una mica, pero no gaire, ha fet uns paks, si agafes Cerimonia amb soprano+aperitiu (de regal) més el ball (3 Hores) surt per uns 950 euros més IVA (lo del iva es pot negociar i ens ho pot fer en negre), i en Francesc en surt per 850 euros lo mateix cerimonia, aperitiu i ball (3 hores també) després cada mitja hora de més 50 euros, però solen ser flexibles. Tots dos posen el mateix estil de música i tenen maneres de treballar molt semblants, la única diferència poder es el tema de la soprano. Demà dissabte al casament de la meva cusina veurem com ho fan els de Sarau, i no crec que donem més voltes jo crec que entre un d'aquest dos ja escollirem.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 03, 2007 2:41 pm

Miriam jo quan estudiava treballava els caps de setmana en una colla de cambrers i he treballat a varius llocs, entre ells Can Pau de Cantallops, els amos són molt agradables i el fill toca amb un grup, poder ells us posen la música, no es el tipic lloc que te jardins, però el menjar es abundant, això si t'ho puc dir.
També vaig treballar a la Masia de Banyoles, aquí ara es el Fill qui fa el menjar, està força bé el dinar, tenen una carpa a fora on fan els casaments, però a mi personalment no m'agrada almenys des de que jo treballava no se si han canvait algu, pero era molt sencilla la carpa.
Jo personalment no m'agrada gaire la masia, poder més macu Can Pau, perquè almenys està al mig de la montanya.

San Ferriol el varem anar a veure i ens va agradar molt, vam estar a punt d'agafar aquest lloc, abans de escollir l'Hotel de Roses. La sala on fan el casament es molt maca i amb el preu del menú ja hi entren dues hores de música, el dj te'l posen ells.

Per aquí a Figures també ho fan força bé, l'hotel Golf Torre Mirona, i el Golf de Peralada, però poder aquest ultim es més car, també a Figures hi ha el Pa Volador.
Per Olot a part d'aquests que diueu no conec cap més.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dv. ago. 03, 2007 3:14 pm

Bones!!!!! per fi és divendres >.-<: >.-<: >.-<: aquesta setmana ha sigut dureta, en quant a feina.... uf!!! ja està.

Ara a disfrutar el cap de setmana dels últims dies de festa major!!!!

Gemma que vagin molt bé les vacances!!!!!

I a les altres a veure si això s'anima!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dv. ago. 03, 2007 3:16 pm

Espe li vas comentar a en Marc Rodriguez lo del fòrum???
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 03, 2007 3:48 pm

Hola noies!!!!
Escriure un moment que avui estic molt cansada i ire a dormir un ratet, avui nomes he dormit 2 hores i he treballat de 7 a a15:00h
Espe nosaltres la setmana que ve quan hagin pasat els dies de festa major tbe quedarem amb ell.
Pinta molt bé en MR, nosaltres segurament ho farem amb ells pq no volem donar gaires voltes!!
Bon cap de setmana a totes i ens veiem dilluns.
Tetes demà es el teu gran dia Disfruta'l i esperem ansioses la crònica.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: sira » dv. ago. 03, 2007 3:50 pm

Mireia BONA NIT !!!!!!!!
sira