Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 03, 2007 10:35 pm

Bona nit guapes... quines hores, hoy? ES que anat a fer el toc al bar i abans d'anar al llit he vingut a donar-li un "bistasso" al fòrum.

Espe, avui he anat a la Masia i, res de res, no m'ha agradat gens... a sant ferriol encara haig d'anar-hi i demà tinc hora a Mas Pau.
A Mas Pau de Cantallops la veritat que si menja super be, pero no se pq no m'acaba de convenser...
Em sembla que em quedarè amb la Deu, la veritat que ens ha agradat molt i el menjador montat es precios; ademès te un escenari que de sota surt un pastis enorme i dintre d'aquet surt el pastís... es super original!
Font Moixina tambe ens ha agradat molt... farem números y habera que tal surt.

Per cert noies, la Deu te un dj que fa pagar 550€ 2h i mitja de ball, i per cada hora de mes 150 euros... com ho veieu, es que jo encara no he mirat res sobre el músic i vaig super perduda...SIno agafem aquest, hem de pagar 125€ per dur-ne un altre.

QUE VAGIN BE LES VACANCES NENAS!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 03, 2007 10:36 pm

ESpe, que ja no m'enrecordava... Em podries donar el telèfon del mossen de Roses... haviam si ens vol casar per la tarda, que no en trobo cap!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » ds. ago. 04, 2007 12:50 pm

VANIA JA HAN ARRIBAT ELS BOLIS POLLOS!!!!!!!!!!!!! :-) :-)ok: >.-<:

A veure com quedem, primer hauries de quedar amb la Petituneta i després quedem nosaltres val? Ai!!! tinc unes ganes!!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » ds. ago. 04, 2007 12:51 pm

Avui la TETES ja serà una dona CASADA!!!!!!!!!!!!! :-):-):-):
sira

EntradaAutor: mireia 9 » ds. ago. 04, 2007 1:20 pm

Doncs si serà una dona casada i quin dia mes maco que haurà tingut!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dg. ago. 05, 2007 12:29 pm

Sí haurà tingut un dia molt maco!!!!

Vania la Petituneta ha posat l'adreça per anar a buscar els bolis pollo, passa't pel post del 2007 i ho veuràs.

OOOHHHH!!!!!! Ja s'ha acabat la Festa Major de St Feliu !!!!!!!!! :-/ passa tant i tant ràpid!!!!
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. ago. 05, 2007 12:49 pm

Bon dia!

Sira, les festes sempre passan ràpid... es un llàstima... passarà el mateix amb el casament, no ens en donarem conta i ja haurà passat!

TETES, felicitats!!!!!!!!

Bueno, ja no se quin dia em caso... pero el restaurant si. Serà a Mas Pau!!! quan vàrem anar a veure-ho ens va agradar deseguida i el tracte que ens han fet està super be. Lo unic que queda per ajustar es el dia; em fet la reserva pel 1 de Maig pero si hi ha cualsevol baixa ens avisaran i canviarem el dia, així que de moment a esperar...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dg. ago. 05, 2007 1:38 pm

Els meus pares també es van casar el dia 1 de Maig, és una bona data, perquè tothom pot venir!!! al ser festa!

Què vols dir si hi ha alguna baixa??? que volieu algun altre dia??? o de moment el dia 1 de maig està reservat?
sira

EntradaAutor: Agbe » dg. ago. 05, 2007 4:17 pm

Bona tarda,

Miriam, bona elecció! Hem escollit el mateix lloc per fer la celebració.
Nosaltres també voliem el juny, però tots els dissabtes ja estavem reservats, aleshores, hem reservat el dia 13 de setembre.
El lloc és fantàstic, té uns jardins molt macos, i la sala per la celebració és molt acollidora.

Sira, les festes passen ràpidament, i quan més bé t'ho passes més ràpid passa el temps. I em sembla, que el mateix passarà el dia del casament.

Que acabeu de pasar un bon diumenge!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: sira » dg. ago. 05, 2007 5:35 pm

Gràcies Agbe!!!!
sira

EntradaAutor: mireia 9 » dl. ago. 06, 2007 3:43 pm

Bona tarda noies!!!!
ooooohhh ja s'ha acabat la festa major, quina pena!
Espero que totes hagueu passat un bon cap de setmana.
Adeu, he de marxara a comprara regals de Sta Maria wque es las etmana que ve i la meva marei la meva s'ho diuen.
adeu!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 06, 2007 5:23 pm

Hola noies,

El cap de setmana molt bé, dissabte de casament de la meva cusina, anava guapissima hem vaig emocionar molt al veure-la, quan hem va tocar llegir hem vaig posar molt nerviosa però bé. Va fer un dia molt macu i vam passar molta calor. El grup de música no hem va agradar gaire, era Sarau, així que l'he descartat. La meva cusina ens va reglar un nuvis molt divertits, són de ferro i al cap tene un imant que quan els acostes es fan un pató, també ens van regalar una Agenda que diu "Agenda pel casament" ja us posaré una foto.

Sira si que vaig comentar-li a en Marc lo del forum, hem va comentar que aquest forum s'estava fent molt famós, jeje i hem va comentar que ja tenia el teu casament de noies del forum i el de la Floti del 2007.

Miriam felicitats ja teniu lloc, es lo més complicat, té pagina web aquest restaurant? no el coneixia es per donar-li una ullada. El telèfon del mossen de Roses és 972 256 391 el mossen es diu Joan es molt simpàtic.

Fins aviat guapes.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 06, 2007 5:37 pm

Ei aqui us poso les fotos del ninots i l'Agenda que ens van reglar al casament la meva cusina.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 06, 2007 8:05 pm

Hola noies!

Sira,nosaltres preferiblement hauriem triat al mes de Juny, com la Agbe, pero igual que ella està tot reservat! Lo de que es donguin de baixa es pk aquí a Mas Pau et reservan la data un mes sense compromis, així que hem reservat l'1 de Maig, pero si alguna parella sen desdis, dons llavors cambiariem el dia. Si al cap d'un mes tothom a confirmat la data,doncs llavors ens casarem el dia 1.

Agbe, la veritat que quan vaig veure el resturant em va encantar! imira que el tinc al costat de casa i no l'havia vist mai! Espero que el menjar sigui tan bo com el local!

Espe, quins nuvis mes originals, no? son molt xulos. Gràcies per el telefon del mossen, depen de com acabin les coses de la data, el trucarè! Merci...
La pàgina del restaurant es:
www.maspau.com

Ja veuràs que maco es...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dl. ago. 06, 2007 8:12 pm

Val Miriam ara ja ho he entés!!!!

Espe són super originals aquests nuvis!!!! i l'agenda també és molt maca!!!

Els nuvis saps d'on són???? M'han agradat molt i molt!

Espe fes una mica de crònica i posa alguna foto com vaig fer jo!!!
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 06, 2007 8:22 pm

Agbe, no deu fer pas gaire no que vas anar a veure el restaurant? ja as confirmat la data definitivament?
As mirat el music que recomanen ells?

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dl. ago. 06, 2007 8:35 pm

Bona nit,

Miriam, vam anar a veure l'hotel a mitjans d'abril, però per veure com era el lloc, els jardins,... ja que haviem escoltat parlar de Mas Pau, però no hem tingut ocasió d'anar a cap casament.
Desprès vam voltar per més llocs: jardins de la martana (molt maco però els jardins on es fa l'aparetiu, no ens acabava d'agradar), també hem anat a veure el molí de l'escala (molt bé), mas terrats a pontós, i a mi em va encantar, però clar, el preu ja no ens agradava,jejeje, com de vegades passa. També vam anar a Can Toscà, però queda massa lluny.I de la zona d'Olot, no vam anar enlloc.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. ago. 06, 2007 8:39 pm

I el meu xicot, des del primer moment que vam visitar Mas Pau, ja deia que per ell ens casavem allà. Li va agradar sobretot els jardins.

Vam anar a reservar a mitjans de juliol, però encara no hem reservat definitivament. Quan vam anar quedaven lliures els divendres de juny, i el dia 23 de juny. i de maig, només quedaven els dos primers caps de setmana, i de setembre els dos primers també. I nosaltres ens vam decidir pel 13.

Quin rotllo que t'he fotut, ho sento!
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. ago. 06, 2007 8:42 pm

Aquest cap de setmana, volem anar a parlar amb el mossen on volem casar-nos, a l'esglèsis de Santa maria de porqueres (està al costat del llac), i un cop confirmem amb el mossèn el dia, aleshores, reservarem definitivament.

I també volem anar un dissabte a veure el menjador montat, perquè el dia que vam anar a reservar, no el tenia muntat, i ens va dit que anéssim un dissabte, a les 12 o la 13, que el veuriem muntat.

De música, no hem mirat res, però no crec que mirem els que sorten a la llista.

I vosaltres, mirareu els de la llista??
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 07, 2007 10:58 am

Bon dia a totes!
Agbe, que bé, quin rellam d'informació!
Nosaltres ens ha passat mes o menys com a vosaltres, varem està mirant varis llocs pero al visitar Mas Pau ens en vam enamorar.
Nosaltres hi varem anar el dissabte i el menjador ja estaba montat per a un casament... era super maco! Tot adornat de color blanc i la taula presidencial es super gran i les cadires son d'aquelles d'època! Molt maco la veritat... Ademès pel tema de les flors pots triar sobre varis exemples, trobo que està molt bé! I ja no parlem de la barra lliure...
Avui trucarè per aveure si sap alguna cosa, ja que em va dir que a comensaments d'aquesta semana li tenien que confirmar alguna data...
Aviam si tenim sort!

Sobre lo del music, doncs no en tenim ni idea... no em mirat res, pero alomillò si que el truquem per a veure a quan es disparen els preus!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant