però ja saps...del dicho al hecho...
Autor: Aker » dl. ago. 06, 2007 6:12 pm
però ja saps...del dicho al hecho...
Autor: RUN » dl. ago. 06, 2007 6:13 pm
Aker ha escrit:RUN ha escrit:Aker ha escrit:En fin...que no para de llover...y merda por que dicen que va estar toda la semanita lloviendo...
TODA LA SEMANA?¿?'
AHH PUES YO NO ME QUEDO EN CASA TODA LA SEMANA
MAÑANA AUNQUE LLUEVA SALGO
Yo mañana trabajo todo el dia...

Autor: ISSIMA » dl. ago. 06, 2007 6:15 pm
laucob ha escrit:que jo vull anar a per cargols jolin vull que plogui abans que es faci fosc a poder esser que sino no es veu el que enchampes.

Autor: RUN » dl. ago. 06, 2007 6:17 pm
ISSIMA ha escrit:laucob ha escrit:que jo vull anar a per cargols jolin vull que plogui abans que es faci fosc a poder esser que sino no es veu el que enchampes.
NYAMMMMMMMMMMM cargols que bons!

Autor: ISSIMA » dl. ago. 06, 2007 6:17 pm

Autor: ISSIMA » dl. ago. 06, 2007 6:18 pm
RUN ha escrit:ISSIMA ha escrit:laucob ha escrit:que jo vull anar a per cargols jolin vull que plogui abans que es faci fosc a poder esser que sino no es veu el que enchampes.
HOSTI SI ,...QUE RICOS... CON ESA SALSITA HMMMM

Autor: RUN » dl. ago. 06, 2007 6:19 pm

Autor: RUN » dl. ago. 06, 2007 6:20 pm
ISSIMA ha escrit:Jo espero que dissabte no faci mal temps, que ultimament quan pugem a Torredembarra amb amics ens plou, i no podem disfrutar el dia...
Aquest finde pujem amb els ex-companys de feina del Jan per fer-li la despedida de la feina. Aixi que SOL VINE'M A VEURE!!!!!!!!!!!!

Autor: ISSIMA » dl. ago. 06, 2007 6:22 pm
RUN ha escrit:ISSIMA ha escrit:Jo espero que dissabte no faci mal temps, que ultimament quan pugem a Torredembarra amb amics ens plou, i no podem disfrutar el dia...
Aquest finde pujem amb els ex-companys de feina del Jan per fer-li la despedida de la feina. Aixi que SOL VINE'M A VEURE!!!!!!!!!!!!
ES VERDAD... YA SE ACABO NO???
COMO LO LLEVA?

Autor: Aker » dl. ago. 06, 2007 6:23 pm
ISSIMA ha escrit:RUN ha escrit:ISSIMA ha escrit:laucob ha escrit:que jo vull anar a per cargols jolin vull que plogui abans que es faci fosc a poder esser que sino no es veu el que enchampes.
OH OH OH!!
Vente al Pupinet i hacemos unos a la llauna!![]()
![]()
![]()
![]()
Aunque en salsa hace muuuuuuucho que no como, como a Jan no le gustan..............![]()
![]()
![]()
!
jo vull anar, però no que ens serveixis tu...

Autor: ISSIMA » dl. ago. 06, 2007 6:24 pm
laucob ha escrit:ISSIMA ha escrit:RUN ha escrit:ISSIMA ha escrit:laucob ha escrit:que jo vull anar a per cargols jolin vull que plogui abans que es faci fosc a poder esser que sino no es veu el que enchampes.
OH OH OH!!
![]()
![]()
![]()
Aunque en salsa hace muuuuuuucho que no como, como a Jan no le gustan..............![]()
![]()
![]()
!
PERFECTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yo cuando tenga os aviso y os invito a caracoles por mi no problem.

Autor: Aker » dl. ago. 06, 2007 6:25 pm
yo voy, yo voy, yo voyyyyyy!!!

Autor: RUN » dl. ago. 06, 2007 6:26 pm
ISSIMA ha escrit:RUN ha escrit:ISSIMA ha escrit:Jo espero que dissabte no faci mal temps, que ultimament quan pugem a Torredembarra amb amics ens plou, i no podem disfrutar el dia...
ES VERDAD... YA SE ACABO NO???
COMO LO LLEVA?
Si Nuria...
Pues la verdad es que esta super contento.
Duerme mas, y mejor!
Antes se despertaba por las noches y antes que sonara el despertador ya estaba dando vueltas por la casa del cabreo de no poder dormir.
Esta muy ilusionado, nose, se le nota.. Asi que esperemos que ahora cuando pasen las vacaciones se ponga a estudiar en serio y se lo saque.

Autor: ISSIMA » dl. ago. 06, 2007 6:27 pm
Aker ha escrit:ISSIMA ha escrit:RUN ha escrit:ISSIMA ha escrit:laucob ha escrit:que jo vull anar a per cargols jolin vull que plogui abans que es faci fosc a poder esser que sino no es veu el que enchampes.
OH OH OH!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Quan anem al Pupinet????jo vull anar, però no que ens serveixis tu...
Ai mare, ara marxarà la llum...acaba d'haver una baixada de tensió...buaaaaaaahhhh...no vull estar a les fosques!!!

Autor: Aker » dl. ago. 06, 2007 6:27 pm

Autor: RUN » dl. ago. 06, 2007 6:29 pm
ISSIMA ha escrit:Aker ha escrit:ISSIMA ha escrit:RUN ha escrit:ISSIMA ha escrit:laucob ha escrit:que jo vull anar a per cargols jolin vull que plogui abans que es faci fosc a poder esser que sino no es veu el que enchampes.
OH OH OH!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Quan anem al Pupinet????jo vull anar, però no que ens serveixis tu...
Ai mare, ara marxarà la llum...acaba d'haver una baixada de tensió...buaaaaaaahhhh...no vull estar a les fosques!!!
Doncs cuidado amb l'ordinador no t'el foti enlaire!!!!
Que quan veniu?????? Jurrrrrrr vaya pregunta!
QUAN VULGUEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jejeje
I porsupuesto que jo no us serveixo! nonono!!!
Els vespres normalment no treballo a no ser q hi hagi bodes.. aixi q un sopaillo es pot fer, i sino algun dissabte o diumenge a dinar..
CLAAAAAAAARO Q SI! Em faria il.lusio ensenyar-vos casa meva!

Autor: ISSIMA » dl. ago. 06, 2007 6:31 pm
Aker ha escrit:Estoooooo...Issima...qué es lo que se tiene que sacar??? no me acuerdo...