Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 08, 2007 11:33 am

Bon dia guapes,

avui hi ha molt més moviment que dies enrera...

Shyla, això de Roma sí que s'en diu fer turisme,jejeje... pk de vacances i a sobre fer 2h de cua, això és turisme total.

Tuchin, veig que has avançat bastant amb el tema de vacances. Ja téns fotògraf i músic, molt bé. Jo només tinc el restaurant i prou. Però és que encara em queda més d'1 any. A veure si aquest cap de setmana avancem en el tema de l'esglèsia.
Per Fuerteventura, he llegit que anat molt bé, no? has carregat bé les piles? ja que és el lloc ideal per poder desconectar en les magnífiques platges que hi ha.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 08, 2007 11:37 am

Miriam, a figueres de fotògrafs n'hi han uns quants, i gairebé tots tenen web.

-Carles Cantenys, carrer Sant Pau
-Xavi fotògraf, a la plaça catalunya (si entres a la web, en els casaments d'anys anteriors, veuras que n'hi han uns quants que surt mas pau, un al 2004 i un altre 2005)
-Conxi Molons

I si entres a la pagina de AFPG, fotografs gironins, veuras més.

I tema músic, encara res de res.No sé què farem amb aquest tema.
Agbe

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 11:40 am

vaja, jo vaig arribar de vacances i necessitava vacances!! uf quin estrés. Quin dia us caseu vosaltres agbe?
Visitant

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 08, 2007 11:51 am

El 13 de setembre... nosaltres com la miriam, voliem el dia 7 de juny, però ja estava reservat, i varem preguntar com tenia els dissabtes restants de juny, i ja ho tenia tot reservat.
Aleshores, vam triar el setembre, ja que com al juny no fa tanta calor com al juliol i l'agost, i va ser el mes que vam començar a sortir.

A tu ja et queda menys que un embaras,jajajaja.
Agbe

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 12:03 pm

siii, ja veureu que passa superràpid, no em parlis d'embarassos que tinc la meva germana que havia d'haver parit fa gairebé 2 setmanes i res, estem tots dels nervis!
I us caseu pel civil o al restaurant o per l'esglèsia? ho dic pq com dius que només teniu restaurant...
Visitant

EntradaAutor: VaLu » dc. ago. 08, 2007 12:16 pm

bon DIA com esteu??
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 12:29 pm

Hola Agbe, doncs si he carregat piles si pero pocs dies. Pensar que ahir m'estava banyant a la piscina...

Hola Vania!!!!! Que tal?

Ostres Shyla, doncs quina feinada que us treguin dies pq mentre un treballa de menys, no importa pero quan et treuen vacances jajajaa...
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: VaLu » dc. ago. 08, 2007 12:31 pm

com han anat les vacances tuchin????

es que l'ordiandor ma agafat un virus i no puc mirar pagines enrere!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 12:33 pm

Molt bé Vania, curtes!!!!! He disfrutat molt a la platja. És l'unic q té Fuerteventura pero quines platges, eh? increibles!!!!

I tu q tal? Tens vacances a la feina nova?

No em parlis de l'ordinador que el meu no funciona...
Tuchin

EntradaAutor: VaLu » dc. ago. 08, 2007 12:36 pm

SIRA!!!

ja he parlat amb la petituneta, i quan els pollos arribin a vic em trucara, quan ja els tingui ja t'avissare, ok?

quines ganetes de tenir els pollicos ja!!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 12:40 pm

Els pollos aquests em fan molta gràcia. Són moníssims. Quant us ha costat la parelleta?
Tuchin

EntradaAutor: VaLu » dc. ago. 08, 2007 12:41 pm

Tuchin ha escrit:Molt bé Vania, curtes!!!!! He disfrutat molt a la platja. És l'unic q té Fuerteventura pero quines platges, eh? increibles!!!!

I tu q tal? Tens vacances a la feina nova?

No em parlis de l'ordinador que el meu no funciona...

potser en tinc!!
perque la setmana del 20 es festa major aqui al meu poble i treballarem fins el dijous al migdia, i el meu jefe ma dit que potser em deixa agafar tota la setmana sencera, perque esclar no em toquen!!pero potser s'enrotlla i em deixa, em va dir que ja em diria alguna cosa!!!

jo espero que si, perque vaig plegar del super un dissabte i vaig començar a la fabrica el dilluns, o sigui que ni temps de desconectar vaig tenir :-( !!

pero si no men dona ara començaran a arribar els ponts, i aixi no sem fara tan pessat fins que arribi nadal , perque per nadal tinc una setmaneta!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dc. ago. 08, 2007 12:42 pm

Tuchin ha escrit:Els pollos aquests em fan molta gràcia. Són moníssims. Quant us ha costat la parelleta?

surten a 3€ la parella!!!
a mi m'encanten!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 12:48 pm

Ah doncs que bé, a veure si et deixen fer un dies encara que sigui, no?

Ara vaig a la meva feina d'abans, espero que em facin una bona oferta pq vull marxar d'aqui!!! Ja us explicaré després.

Els bolis estan molt be de preu pq vaig llegir que a algu li van costar 6 Euros la parella o els va veure a aquest preu.
Tuchin

EntradaAutor: sira » dc. ago. 08, 2007 3:08 pm

Vania ja em diràs alguna cosa respecte als pollos!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 08, 2007 4:34 pm

bONA TARDA NOIES!!!!!
Ahir vaig parlar amb en Marc i segurament tbe ens el quedem, el trucarem la setmana que ve per confirmar-ho. Ja el coneixia de vista per Sant Feliu i haviem anat al mateix col·legi i vam estar parlant molta estona i va anar molt bé.
Agbe jo te'l recomanaria i la veritat els preus estan molt bé. Tbe et recomanaria Estudio 64(fotograf i video) de Sant Feliu, no son barats pero son dels millors.
Tuchin i Shyla ja veig que les vacances us han anat molt bé!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 08, 2007 4:35 pm

Ara us deixo que m'en vaig a conmprara mes regals de Sta Maria i despres al vespre tinc sopar amb la coll, o sigui que ens veiem demà!!!
adeu!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dc. ago. 08, 2007 5:15 pm

Hola noies!!
Veig que ja heu tornat de vacances algunes! A mi hem queda aquesta setmana, però un rollo, amb el temps que fa, no podem anar ni a la platja. En fi que hi farem.

Nosaltres estem amb el tema música que no sabem que fer, perquè ens han agradat tant MR com Gres-k Planet, tots dos són molt agradables i els preus poder Gresk planet ens surt més barat si els de MR afegeixen l'IVA sinò es queda més o menys allà mateix.
El de Gres-k Planet ja el coneixem perquè el varem verure a un casament. Als de MR no els hem vist però sembla que fan el mateix estil, i a més tens opció d'agafar soprano.
No sé que fer, en Toni hem diu que jo mateixa i no ho tinc clar. :-/ quin dilema. El que hem fa cosa, es una toneria i es que els amics que es van casar que van ser els que van agafar el fotograf que hem agafat també tenian al Gresk planet, per tant sembla que repetim de music i fotograf, però clar que com que tens la garantia que ho fan bé. Ai no sé!!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 08, 2007 5:29 pm

Bona tarda!!!

Espe, quin dilema! jo amb aquest tema no et puc ajudar, ja que encara no hem anat a veure res de música ni de fotògraf.
Però si tu ja has vist com treballen els de Gres-K Planet i t'han agradat, pues endavant, encara que una amiga teva, l'hagi tingut en el seu casament, això no importa, o almenys a mi no m'importaria si algú agafés el mateix fotògraf, músic, restaurant.... perkè voldria dir que hauria fet una bona tria de les coses (músic, restuarant, fotograf..).És la meva opinió Espe.

Però si t'han parlat bé de Disco Mòbil MR i a tu t'han agradat, i no vols repetir perquè la teva amiga no vegi que has agafat el mateix músic, pues aleshores podries triar en Marc Rodriguez.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 08, 2007 5:42 pm

Jo amb el tema músic, tenia pensat anar a veure els de Gres K Planet, que són de roses, i estan aprop de la zona on ens casem. El sopar el farem a Mas Pau, al costat de Figueres, i l'altre dia li comentava al meu xicot, que a part d'ells no sabia a qui més podriem anar a veure.

Però, veig que algunes del fòrum heu anat amb en Marc Rodriguez, i també parleu molt bé d'ell.

Quan ens hi posem amb aquest tema, alehores a veure que acabem triant.
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant