NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Friky » dj. ago. 09, 2007 10:36 am

ES que des de petita que m'han agradat les novels de misteri i detectius: Sherlock Holmes,Els tres investigadors, s'ha escrit un crim, els germans Hardy... :-) de Nick em vaig estar a punt de posar Irene Adler, un personatge del Conan Doyle que en un conte li va passar la mà per la cara a Sherlock Holmes :-)
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Friky » dj. ago. 09, 2007 11:34 am

Per cert, algú em pot resoldre un dubte? Quan de temps vau estar fent la primera prova del vestit? jo la tinc la setmana que vé, però tinc que ser a la feina a les 5 en punt. M'han dit que m'obriràn la botiga 1/2 hora avans per fer-me la prova, perquè ells també obren a les 5 però, tindré temps? M'estic posant nerviosa amb el tema :-(
Friky

EntradaAutor: alijia » dj. ago. 09, 2007 11:42 am

bon dia a totes!!

gracies txell per posar-me les fotos

cardonina: el vestit es de color xampan...

pero almenys yo crec que no vaig desprestigiar en cap moment a la nuvia

ja que no tenia ni cua ni res .
alijia
:: núvia d'or

Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: Liti » dj. ago. 09, 2007 12:00 pm

Hola maques!!
Bon día!!! sembla q fa més bon temps avui eh?
Petonets!!
Imatge
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Meritxell » dj. ago. 09, 2007 12:49 pm

Friky, jo et puc dir que vaig estar una hora. Però també vaig estar més temps perquè la noia estava sola a la botiga i havia d'anar a obrir la porta cada dos per tres i estava atenent a més gent. Jo crec que si estàn només per tu, entre 20 minuts i mitja hora.

Liti!!! Hola!!! Doncs sí, potser aniré a la platjeta una estona...

Alicia, de res, guapa! No vaig tenir cap problema per penjar-les.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Cardonina » dj. ago. 09, 2007 12:56 pm

Friky, jo mitja hora ho veig be... segur qe no tindràs cap problema!!! segur segur!!!!

Litiiii, holaaaa!!! si, avui fa solet... i jo aqui preparant les coses... he anat un parell de cops al traster, i al veure la piscina m'ha fet una raaabiaaaa.... jejej

Alija, a mi no em va molestar, i aixo q hi havia una cosina meva que anava de blanc, pero home, gracia no fa... hi ha 1000 colors com per haver d'anar de claret, no sé, opinió personal..
hi ha gent que li molesta molt que hi vagi alguna convidada de blanc, i amb aixo suposo que s'inclouen els colors possibles i normals d'un vestit de nuvia... jo no ho faria, mes que res per por a molestar...

torno a fer les maletesssssss
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Friky » dj. ago. 09, 2007 5:21 pm

Cardonina, Meritxell, gràcies per la info

Alija, jo sóc de la opinió de la Cardonina, hi ha gent que li molesta lo del color blanc o clar, encara que el vestit no porti cua. Jo la unica vegada que m'he posat un vestit blanc per anara un casament era perquè era curt i amb flors verdes i roses estampades. A part, sabia que a la nuvia no li molestaria.

L'Alqvimia em va dir que pel seu casamet que si voliem podiem anar blancs. Però si la nuvia no ho deixa clar, jo no m'arriscaria.
Friky

EntradaAutor: Friky » dj. ago. 09, 2007 5:25 pm

Alija, de tota manera penso que anaves molt guapa i que potser la reacció de la teva cosina va ser exagerada
Friky

EntradaAutor: Meritxell » dj. ago. 09, 2007 6:13 pm

De res Friky!

Jo penso com vosaltres, si la núvia no diu res és millor no arriscar-se. I mira que hi ha colors!!!
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dv. ago. 10, 2007 8:00 am

Bon diaaaa!!!! Quin fart de treballar que ja m'he fet avui... una rentadora ja estesa, he planxat 6 camises, he posat el rentaplats i he escombrat tot el pis... aaagghhhhhh

em sembla que despres tornare a la farmacia a buscar mes repelent de mosquits... tot sigui per no prendre les ditxoses pastilles de la malaria!

i poc mes, avui no fa caloreta ehhh!! Tinc obert perqeu passi una mica d'aire, i no vegis...
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dv. ago. 10, 2007 9:25 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Carai Cèlia, quina feinada ja a primera hora!!!!!!!!!!! Quina energia!!!!!!!!!

Doncs ja que ahir em va fer mandra, avui volia anar a la platja però fa mig núvol...

Trucaré a la floristeria de sant Pol a veure si ens podem passar avui...
Meritxell

EntradaAutor: alijia » dv. ago. 10, 2007 11:41 am

noies :

es que jo li vaig preguntar a la mare de la nuvia mil vegades de que color anava i a quina casa el va comprar

i em va dir que era secret

ja se que s'espera fins a l'ultim moment per desvetllar el secret pero crec jo que almenys em podia haver-ho dit

pues mireu que m'anava a posar un vestit que vaig veure de verd

menys mal que al final no va ser ja que la seva mare anava de verd
alijia

EntradaAutor: Meritxell » dv. ago. 10, 2007 12:34 pm

Home, jo no li donaria tanta importància a que hi hagi diferents persones que vagin del mateix color.

Entenc que hi hagi gent que no ho vulgui fer i per això pregunta.

Bueno, hi ha gent per tot, no?

Canviant de tema:

Pregunta: Coneixeu algun lloc per fer el llibre de firmes? He trobat un que m'agrada molt però estàn de vacances. Obren el 28 d'agost i la comanda arriba en 8 dies més o menys. És arriscat. Ho probo en una copisteria?

Mireu, és aquest:

http://www.mibodaeninternet.com/catalog ... aeecc607d3
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 10, 2007 4:02 pm

Hola! ja estic de vacanceeeeeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meritxell,
no puc obrir la pàgina per veure el llibre de firmes...Nosaltres també n'hem comprat un, però no és d'aquesta web! n'estic enamorada! jeje
:-)) de fet, els venen com si fossin àlbums, però poden ser llibres també.

Potser has vist aquest albums que et dic a l'aparador del Miratge (al Torrent) o del Tandem (c. Lepanto). Son de fusta, pintats a mà i el dibuix dels nuvis de a portada son fets com de plastilina embarnissada. A mi m'encanten! al Tarota també els tenen. A qualsevol botiga valen un paston, uns 50 €, però si vas a comprar-lo directament al distribuidor, et costen 35 euros (això ens va costar a nosaltres fa uns mesos), però el distribuidor està a Sant Celoni, i es diu "Avioncitos". Mira, he trobat una foto de la portada d'un album (no és el nostre, però és semblant) , perquè sàpigues de què et parlo, segur que els has vist, n'hi ha per tot Mataró! i la web del distribuidor: http://www.avioncitos.com/ (son els que fan les figuretes de nuvi que tenen al Mon de L'Esquitx) quan vam anar a comprar l'album, vam veure com els feien, i a la web també els podràs veure.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Cardonina » dv. ago. 10, 2007 4:57 pm

Bueno nenes, em sembla que ja no em podré conectar més... ooohhhh, us trobaré a faltar!!!!

demà de matinada marxem a vietnam... si em puc conectar-me ho faré per dir-vos hola!!!

au, cuideu-vos molt i ens veiem a la tornada!!!!
Cardonina

EntradaAutor: alijia » dv. ago. 10, 2007 5:05 pm

meritxell : ja o tens tot enllestit??
alijia

EntradaAutor: Friky » dv. ago. 10, 2007 5:08 pm

Cardonina, que et vagi molt bé el viatge :-)ok:

Meritxell ho sento, no et puc contestar a lo del llibre de signatures perquè no m'ho he mirat. No sé si en posaré, però suposo que algun lloc tipus Tarota o a Barcelona, al Konema segur que en tenen ( allà tenen de tot ). Jo , si el busco prefereixo trobar-lo fet i així un problema menys :hmm::
Friky

EntradaAutor: loray » dv. ago. 10, 2007 7:05 pm

EIII CELIA, QUE VAGI MOLT BÉ EL VIATGE!!!!!!

EIII MERITXELL ES MOLT XULO EL LLIBRE DE FIRMES! ESTÀ BÉ!

EIII, ESTEU QUASI TOTES DE VACANCES, NO???? BÉ, ALMENYS JO PLEGO A LES 15 H I SEMBLA QUE FACI MIG VACANCES.

AQUESTA TARDA HEM ANAT A CAMINAR, EM DONAR LA VOLTA MATARÓ, UNA HORETA I MITJA CAMINANT, I DESPRÉS EM PASSAT PEL PORT I HEM ANAT A PENDRE UNA CLARETA A LA NOVA "LALASAL", UN NOU LOCAL QUE HAN OBERT FA 1 SETMANA, QUE NO TÉ RES A VEURE AMB EL D'ABANS. QUIN CANVI!!!!! ESTÀ SUPER BÉ!
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: loray » dv. ago. 10, 2007 7:05 pm

EII TXELL AL FINAL HEU ANAT A LA FLORISTERIA DE ST. POL????
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » dv. ago. 10, 2007 10:51 pm

Hola noies!!

Ninou, gràcies per enseyar-me la web. Sï, ja vaig veure aquest tipus de ninot a "El Món de l'Esquitx".

Em pasaré pel torrent, no hi havia pensat.

Friky, Ninou, el primer lloc que vaig preguntar va ser a la Tarota, que m'agrada molt però sempre he pensat que és una mica car. Tot i que sempre acabo comprant allà perquè m'encanta! Allà em demanàven 30 euros. Clar, m'agradava aquest altre tipus perquè era personalitzat i a més era més econòmic. Però vaig amb el temps just ja que estàn de vacances.

Cèliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE US VAGI MOOOOOOOOOOOOOLT I MOOOOOOOOOOOLT BÉ EL VIATJE!!!!!!!!!!!!!!!

EI, I MOLTES FELICITATS PEL VOSTRE SEGON ANIVERSARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Ja sé que és el 21) jejeje.

Alicia, m'he d'esperar a les últimes tres setmanes abans del casament per acabar d'enllestir coses.

Laura, t'agrada??? jejej M'alegro. Miraré algun lloc més a veure si puc trobar alguna cosa semblant...

Ah! Sí, hem anat a la floristeria de sant pol. Ja hem encarregat les flors. Molt xules!!! Com canvia l'ermita arreglada amb flors!!! Com que tenien fotos...

També els meus pares han pogut veure el què hem triat.

Ah! I hem vist un altre cop la Carme Ruscalleda!!!!!!!!! No està mal, de tres vegades que hem anat, dues l'hem vist!!! jajaja
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants