Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dl. ago. 13, 2007 3:55 pm

Hola Mireia!!!

Ostres ens va encantar!!!!! ho va fer super bé, a part porta una marxa el tio que no vegis!!!! ens ho vam passar molt i molt bé!!!

I sí per fi ens hem vist!!!

Així que també ho fareu amb en Marc??? molt bé, aquí ja en som unes quantes!!!! el 31 d'agost el veurem com ho fa, perquè anem a un casament i ell posa la música a veure què tal !!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 13, 2007 4:48 pm

Hola noies,

Shyla a mi dels pentinats que has posat el que més m'agrada com et queda és el 5è i 6è hem sembla que són el mateix, estàs molt guapa, t'afavoreix molt, ets tota una manitas.

Nosaltres al final agafarem de músic al Gresk Planet, ens va costar de decidir, de fet tan aquest com MR ens agradaven, però com que als de Gresk Planet els hem vist que ho fan bé, surt una mica més barato i a mes són de Roses mateix i ja ha fet altres casaments allà on ho fem nosaltres, dons mira tan per tan els agafem a ells. Ara vull trucar-los per dir-li.

Tuchin veus al final el casament va anar bé. Així us varen donar uns nuvis? jo vaig anar a dos casaments a Madrid i això dels nuvis no ho feien, vaig trobar que els casaments són molt diferents a aquí, de fet jo hem sembla que només ho he vist fer a Catalunya això, a Andalusia tampoc ho fan ni donen reglas, almenys als casament que jo he anat clar.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: mireia 9 » dl. ago. 13, 2007 8:08 pm

Sira per casualitat vas al Mas Maig al casament d'en Beneset???
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: VaLu » dl. ago. 13, 2007 8:49 pm

bona nit!!!

a nosaltres tambe ens van regalar uns nuvis >.-<: >.-<: >.-<: , son els que tinc com avatar!!!
com esteu???
petonets!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Tuchin » dt. ago. 14, 2007 8:13 am

Bon dia, un dia més treballant :--(

Estic contenta pq ma mare esta passant uns dies aqui amb mi i em fa il.lusió sortir del treball i trobar-me-la. M'agradaria tenir vacances per estar més amb ella pero no pot ser... :-/

Q tal vosaltres?
Tuchin

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 8:27 am

Bon dia noies, que bé tuchin tenir la mama a prop, al menys durant uns dies.
Espe merci, a mi també és el que més m'agrada, a veure si trobo una perruqueria que me l'encertin.

Que bé, demà festa!!
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dt. ago. 14, 2007 8:27 am

Us poso la foto dels nuvis que ens van donar. Em van semblar molt monos. Molt graciosos.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 8:55 am

molt guais tuchin, ja heu dit a la gent que us caseu?
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dt. ago. 14, 2007 9:22 am

Si Shyla ja ho hem dit i en general estan contents encara que alguns posen una cara quan els hi diem que es a la Costa Brava...Home jo ho entenc pq esta lluny de Madrid o Pamplona pero es on nosaltres volem aixi que vingui qui vulgui...

A mi también m'agrada el sisè o cinquè dels pentinats.
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 9:29 am

Bueno qui vulgui venir ho farà i tant fa si es a la costa brava. D'on son els teus pares?
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dt. ago. 14, 2007 9:30 am

De Barcelona, bueno la meva mare pq el meu pare va morir quan tenia 12 anys. Pero ella no posa problema a res i esta més contenta. Li encanta el lloc.
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 9:32 am

ostres no ho sabia, aixi la teva mare esta sola a barcelona o tens més germans?
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dt. ago. 14, 2007 9:33 am

Tinc un germa més gran que jo.
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 9:38 am

bueno, mentre hi hagi qui realment us importa, que aquests segur que venen.
Els meus pares quan es van casar, no hi va anar la meva avia, la mare del meu pare, pq ells son andalusos, però vivien aqui a catalunya i la meva avia estava a andalusia. Va dir que ja veuria al seu fill al viatge de noces pq anirien a veure-la a ella al poble. Llavors tota la vida se'n va penedir de no haver-hi estat al casament del seu fill.
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dt. ago. 14, 2007 9:42 am

Ostres normalment són els pares d'ells que posen problemes, almenys en els casos que jo coneixo. Pq seran aixi??
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 9:45 am

no ho sé, en el meu cas tenim molta més relacio amb els meus pares que amb els seus, inclus ell. La meva sogra vindrà al casament però no veurà res pq es passarà tota l'estona plorant, em sembla que ja me l'estic imaginant... sort que farem video que sino, jejeje
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dt. ago. 14, 2007 10:00 am

Els seus diuen que volen més protagonista juntament amb nosaltres, que es el seu fill. Que es suposa que volen fer? La seva mare ja ha dit que vol ser testimoni. Em sembla molt fort que ho digui ella. Ja li hem dit que seran testimonis que nosaltre vulguem i que ella ja és la mare del nuvi. En fi, porto un disgust amb aixo...
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 10:08 am

jejeje, no vegis, heu de ser vosaltres els protagonistes, ells ja van tenir el seu dia, intenta no amargar-te, que en diu el seu fill?
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dt. ago. 14, 2007 10:27 am

No els enten!!!
Tuchin

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 14, 2007 10:30 am

Hola,

Tuchin d'un i dor amb la sogra, que el dia no es pas d'ella sinó vostra, no te prou amb acompanyar al nuvi?¿? Jo tinc molta sort i de moment no s'hi fiquen per res al casament ni els meus pares ni els sogres, toquem fusta, de tant en tan els demanem opinió però només és això una opinió.

Tuchin com va anar la entevista a la feina que tenies abans?

Shyla segur que trobes alguna pelu que et facin alguna cosa semblant i maca ja veuràs.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant