NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: loray » dt. ago. 14, 2007 3:33 pm

EIII NO T'HE DIT RES, PQ VOLIA QUE FOS SORPRESA, jejejeje

APA A VEURE SI TENS SORT I TRIES UN RAM BEN MACO!!!!!!!!! I APROFITA LES VACANCES!!!!!!!!!!!

EIII CELIA, QUE GUAI A VIETNAM, JO TAMBÉ VULL VENIR!!!!!!!
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Cardonina » dt. ago. 14, 2007 4:12 pm

Doncs au, torno a tenir un altre moment!!!

Txell, jo m'he comprat aqui una cosa pel teu casament!!! jajajaja, anire super exotica!!! jajajaja

au, miro un parell de coses mes i a dormir, que dema a les 8 sortim de l'hotel!!!!

petunikuuuuuuuuuuuuuuus
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dt. ago. 14, 2007 7:44 pm

QUè dius ara Cèlia, sí????????????????????????

jajaja QUÈ GUAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tinc ganes de veure-ho!!!!

Per si tens un altre moment per conectar-te: QUIN TEMPS US ESTÀ FENT, CÈLIA???? Espero que no plogui tant com es preveia.

Laura, jejeje què guapa que ets!!! Ja m'ho imagino que volies que fos sorpresa. Doncs mira, portava unes hores sense passar pel foro general i ni m'havia enterat.

Espero que us agradi el ram. Li veig un petit problema, però ja està solventat. Va, no us dic res perquè sino res serà sorpresa per les convidades!!! jejeje
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Meritxell » dt. ago. 14, 2007 7:46 pm

Per cert Laura,

FELICITATS PEL TEU 4º MES D'ANIVERSARI!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Meritxell

EntradaAutor: loray » dt. ago. 14, 2007 8:56 pm

MOLTES GRACIES!!!!!!!!!!!!!! OEOEOEOEOE......

BÉ ALMENYS JA TENS UNA COSA MENYS. AHHH I LA MUSICA, COM A ULTIMA OPCIÓ PODEM DUR UN CD PORTATIL I POSAR-TE LA MUSICA NOSALTRES :-/ .. JA ANIRÉ PENSANT EN ALGÚ.... NO SE SI LA DONA QUE ENS VA TOCAR A NOSALTRES L'ORGUE, EL TOCARIA ALLÀ???

TOT SERIA PREGUNTAR NO??? I LA QUINTELA NO CONEIX A NINGÚ DE ST. POL??? AHHH, JA LI PREGUNTARÉ DIJOUS A L'ANNA DE LA CENTRALETA SI CONEIX ALGÚ, VALE??
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » dt. ago. 14, 2007 11:25 pm

Havia pensat en preguntar-li a elles però com que estic de vacances "passo" de trucar a l'Hospital, saps?

Em faries un gran favor si els hi preguntes.

T'hauries d'apuntar que ja vaig parlar amb el senyor Benet Roig i ell no pot.

Apa, bona nit precioses!
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 15, 2007 12:54 pm

Hola noies, què feu avui???
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 15, 2007 5:11 pm

Hola! com va la calor?

jo estic a casa amb un mocador al coll, per veure si se'm passa aquest mal de coll que tinc....Tants canvis de temperatura estan acabant amb mi! Vaig a base de couldina!

Ei, meritxell, que poquet et queda!!! ja tens el ram triat, a Argentona he llegit, no? una preguntilla: que has anat al Marc Cram? es que es amic de la familia, i a mi m'encanten els rams de la Frèsia i la meva germana ens va dir que em regalava el ram i em va dir d'anar a la Frèsia, però sé que en Marc fa uns rams xulíssims, però no sé si és igual de car que el Frèsia. El problema és que no puc anar només a preguntar, perquè ja estaré obligada a agafar-lo allà...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 15, 2007 5:36 pm

Ninou, sí, és al Marc Cram.

El primer lloc que vaig mirar pel ram i la decoració de casa els pares va ser al Frèsia però em vaig trobar que no teníen gens de fotos i tot m'ho van dir de paraula. Cosa que a mí no em va agradar. Potser algú es conforma, jo no.

Així que a últim moment em van recomanar a Argentona i la veritat és que em va encantar.

Et puc dir que els preus dels rams van per allà mateix. Desde 80 euros fins a 120, és la mitja.

Si t'el regala la teva germana, doncs ves a Frèsia, dona. No importa gens on l'agafis, sempre que t'agradi.

Petons.

Ah! I cuida't aquest coll.
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 15, 2007 5:37 pm

El primer lloc que vaig mirar pel ram i la decoració de casa els pares va ser al Frèsia però em vaig trobar que no teníen gens de fotos i tot m'ho van dir de paraula. Cosa que a mí no em va agradar. Potser algú es conforma, jo no.

Així que a últim moment em van recomanar a Argentona i la veritat és que em va encantar.

Et puc dir que els preus dels rams van per allà mateix. Desde 80 euros fins a 120, és la mitja.

Si t'el regala la teva germana, doncs ves a Frèsia, dona. No importa gens on l'agafis, sempre que t'agradi.

Petons.

Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 15, 2007 5:37 pm

Petons.

Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 15, 2007 5:38 pm

Petons.

Meritxell

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 15, 2007 6:11 pm

uau! ha sortit 4 vegades el teu missatge!! jajaja

Al veure que havies anat a Argentona, m'ho he suposat que hauries anat al Marc Cram. La veritat és que és un artista! el conec des que era petita, i de fet, les flors de l'església i casa, cotxe, etc li encarregarem a ell, perquè sinó s'ho pendrà malament (i la meva àvia també, perquè és molt amiga dels seus pares). A més, l'església és a 50 metres! i casa meva també és a prop. Però el ram em feia cosa, i li podem dir que me'l regala el padrí (i així no té per què saber on l'hem comprat)...però mira, no sé, potser ho encarreguem tot allà. Et va ensenyar fotos de rams?

A mi m'havien dit que al Frèsia et treuen un album de fotos de rams! a tu no te'n van ensenyar?
Bé, encara m'ho puc pensar un temps, que suposo que encarregant-ho tot amb un mes d'antel·lació és suficient, no??

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 15, 2007 6:32 pm

Ai sí, últimament no va gaire fi aquest ordinador...

A Fresia em van ensenyar algun àlbum de rams però eren fotos molt antigues i ram, pel meu gust, clar, no gaire macos. Gens moderns.

Al meu pare també el coneix la mare (Marc Cram) perquè va néixer a Argentona. Et cases a l'esglèsia d'allà?
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dj. ago. 16, 2007 1:22 pm

Hola guapes!!!

Doncs Txell, no esta plovent, vaja, no ens ha plogut, va ploure ahir nomes quan estavem a l'hotel, aixi que tot molt be

avui el tren on hem hagut de dormir una merdeta, pero ja esta, hem sobreviscut!!!!

al grup hi ha una parella qe estan de lluna de mel, i 3 noies gironines molt maques, i ens ho estem passant de conya, la veritat...

ara a sopar, qeu ja es tardet, i despres un massatget... mmmm... jejejeje

auuu , siaauuuuu
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: ninou » dj. ago. 16, 2007 2:19 pm

Hola!

Sí, Meritxell, ens casarem a l'església d'Argentona, ja que no em quedo a viure al meu poble, almenys m'hi volia casar! també s'hi van casar els meus pares, i la comunió i totes les celebracions ho he fet allà. És una església plena de records per mi.

Del ram, doncs anirem a mirar al Frèsia, però si no em convenç gaire, acabaré anant al Marc. És que si vaig allà primer, m'ho he de quedar allà segur.

Cardonina, on ets? m'ha semblat llegir en alguna pàgina algo del Vietnam...que bé! quina enveja!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dj. ago. 16, 2007 2:24 pm

Hola!

Sí, Meritxell, ens casarem a l'església d'Argentona, ja que no em quedo a viure al meu poble, almenys m'hi volia casar! també s'hi van casar els meus pares, i la comunió i totes les celebracions ho he fet allà. És una església plena de records per mi.

Del ram, doncs anirem a mirar al Frèsia, però si no em convenç gaire, acabaré anant al Marc. És que si vaig allà primer, m'ho he de quedar allà segur.

Cardonina, on ets? m'ha semblat llegir en alguna pàgina algo del Vietnam...que bé! quina enveja!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dj. ago. 16, 2007 2:33 pm

Ai, doncs molt bé Ninou.

Sí, la Cardonina està fent un recorregut per Vietnam. Havia vist el temps uns dies abans de marxar i deia que plouria molt però no, al contrari, què bé!

Cèlia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOLTS PETONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ja parlarem però, al final, el compartiment del tren era doble o quatriple?

I la parella de la lluna de mel, són els què vas veure a la llista?

I dius, UN MASSATGET???????????????????? Jo també vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejeje
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dj. ago. 16, 2007 2:35 pm

Ai, doncs molt bé Ninou.

Sí, la Cardonina està fent un recorregut per Vietnam. Havia vist el temps uns dies abans de marxar i deia que plouria molt però no, al contrari, què bé!

Cèlia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOLTS PETONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ja parlarem però, al final, el compartiment del tren era doble o quatriple?

I la parella de la lluna de mel, són els què vas veure a la llista?

I dius, UN MASSATGET???????????????????? Jo també vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejeje
Meritxell

EntradaAutor: Friky » dj. ago. 16, 2007 4:30 pm

Hola a totes!

Demà vaig a la prova del vestit. En tinc unes ganes... I ahir vam acabar de repartit les invitacions per part de la meva parella. Ara només me'n queden quatre del meu costat. Una cosa més que em trec de sobre

Les flors jo les volia anar a mirar a Frèsia. Normalment tenen molt de gust fent adornos i rams. Si no m'agraden els de les fotos que m'ensenyen els hi portaré una foto que vaig trobar en una revista, a veure si me'l poden fer semblant. Tinc bastant clar el tipus de ram que vull. De'n Marc Cram només he vist alguns centres que ha fet. Eren xulos, bastant acolorits, amb peces com de ràfia taronja. De tota manera, eren de Nadal. No sé quin estil deu tenir, per núvies
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant