Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 10:42 am

els nostres pares tampoc ens diuen res, ho estem fent tot nosaltres al nostre aire, que crec que és lo ideal, si els hi demanes algo que t'ho puguin explicar, però sino com menys gent s'hi fiqui millor.

Ja veurem Espe, de moment no estic preocupada, encara em queda molt i també depen del vestit que m'agafi. És que jo començo a pensar coses i no paro.
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dt. ago. 14, 2007 10:42 am

Hola Espe!!!

Doncs si m'ha tocat una ben grossa. Es fiquen en tot. A mi em sembla molt bé que es fiquin en temes dels seus fills per en coses que tenen q veure amb mi no!!! no els hi passo i per sort el meu xicot tampoc.

l'entrevista va anar bé, gràcies. De fet es van posar ells en contacte amb mi pq torni pero fins el dilluns no m'especificaran una mica l'oferta. A veure que tal!!!

I tu q tal vas?
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: VaLu » dt. ago. 14, 2007 11:41 am

bon dia guapes!!!

com esteu???
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 14, 2007 12:07 pm

Dons a veure que et diuen i que t'ofereixen si t'han trucat ells segur és interessant la oferta Tuchin. Molta sort per dilluns, dons.

Shyla jo també penso molt ja i això que hem queda una mica més que a tú eh? jejej jo de pentinats he mirat per internet els tinc guardats les fotos dels que m'agraden a l'ordinador de casa.
Fins hi tot un dels que vaig trobar que m'agradaven li vaig demanar a la meva cusina que me'l fes pel casament de l'altra día, va sortir bastant semblant i mira vaig descobrir que els rulos m'aguanten molt, com que tinc moldejat dons hem va posar uns rulos grosos per fer ones al cabell i hem van aguantar tot el dia, jeje.

Hola Vania com vas?¿ que tal el casament? us van regalar uns nuvis no? veig que a totes ens ha tocat aquests casaments que hem anat jejej!

Jo ja tinc 5 o 6 parelles de ninos hem sembla que posaré una paradeta al tot nuvis, jejeje.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 12:16 pm

jeje, que bé, això vol dir que vas a molts casaments Espe! A mi no me n'han regalat mai cap, però vaja també fa molt que no vaig a cap.
Visitant

EntradaAutor: sira » dt. ago. 14, 2007 5:43 pm

Hola a totes!!!!!!

Mireia sí que és el casament de la Gisela i en Banaset.

Tuchin déu ni dó amb la sogra!!! els testimonis els heu de triar vosaltres i no pas ella!!!! jo de vosaltres no cediria perquè si no ho haureu de fer com a ells o a ella li vagi bé!!! us heu d'imposar (un consell) encara que costi.

Espe 5 o 6 parelles??!!! nosaltres en tenim 3 i soposo que al casament que anirem a finals d'agost possiblement ens en donin una altra així que quan ens casem en tindrem 4, tú ens superes!!! >.-<:

Shyla, jo això dels pentinats no ho tinc gaire clar, encara perquè m'agradaria un recollit baix, però no sé com encara.... :-/ ja ho veurem depen de com sigui el vestit.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. ago. 14, 2007 7:02 pm

Tuchyn i Mireia alguna de les dues em pot posar les claus per entrar en aquella web on pots escoltar els temes, músiques dels casaments???
sira

EntradaAutor: sira » dt. ago. 14, 2007 8:38 pm

Gràcies Mireia i Vania per enviar-me les claus, sous uns sols : sol : : sol : :-()-) :-()-) :-)ok: :-)ok: :-)ok:
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 14, 2007 9:15 pm

BOna nit noies,

Shyla, si que tens manetes per fer-te pentinats, el 6 es super chulo...A mi m'agradaria fer-me un semi-recullit amb tot de rissos penjant, com que el tinc arrissat... ja veurem.

Tuchin, quin pal de sogra... només pensar en tenir algú tot el dia volen manar les coses ja em posa isterica... tu passa d'ella, com diu la Espe, es el teu dia i no el seu!

Per cert, man passat un fitxer sobre la organització de un casament, em sembla que es tret de publiboda, pero us el poso per si teniu ganes de llegir... te 35 pàgines!
I parlant de publiboda, heu vist l'organitazador de casament que te??

Aqui us poso el link...

http://wedding.publiboda.com/pb/index.php
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dc. ago. 15, 2007 6:47 pm

Felicitats Mireia!!!!

I Felicitats a totes les Maries, Mireia, Mariona,.....
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 15, 2007 7:14 pm

Gràcies Sira!
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dc. ago. 15, 2007 8:16 pm

De res Miriam!!!
sira

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 16, 2007 8:31 am

Bon diaaaa!!

Ja dijous que be. Gràcies a totes pels anims. Nosaltres no cedirem pel que dieu, és el nostre casament.

Sira acabo de veure el teu missatge sobre les claus, ho sento!!!
Tuchin

EntradaAutor: feminacora » dj. ago. 16, 2007 8:49 am

Buenos dias chicas, mirar yo soy de Lleida, pero tengo un problema el dia 1 de septiembre tengo una boda, me voy de vacaciones a Ampuria Brava este viernes no bajo a Lleida hasta el dia 30, entonces mi pregunta es..... alguien sabe de alguna peluqueria de confianza cerca de Ampurias para cortarme las puntas y echarme un tinte antes de la boda... es que cuando llegue no tendre tiempo de hacerlo en Lleida, mi peluquera estara de vacaciones asi que no se... a ver si me podeis echar una mano graciassssssssssssssssss
:-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 16, 2007 8:54 am

Nanitic pues a ver si te puede ayudar alguna. Yo vivo ahora mismo en Madrid así que no tengo ni idea. Suerte!!
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 16, 2007 9:15 am

hola bon dia noies, quin dia tan estrany eh, sembla dilluns, pero es dijous... aquí a la meva feina és super avorrit, no truca ningú no ve ningú, esta tot en silenci, no passen cotxes pel carrer... i així 7 hores seguides...

Ah, nanitic jo tampoc ajudar pq soc de Vic i no conec res.

Sabeu que em va passar ahir? ens van robar els limpies del cotxe!! joer, a davant de casa dels meus pares, és que la gent tio...
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 16, 2007 9:19 am

Ostres Shyla, si?? No ho havia escoltat mai jajajaja. La gent és molt rara.

Aqui a Madrid esta tot igual per sort ara baixara la meva mare una estoneta i com estic sola, doncs podem parlar.
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 16, 2007 9:23 am

osti no riguis, que el cabreig que em vaig agafar...sort que el meu pare és camioner i sempre va arreplegant coses i li vam poder posar uns de nous, pq imagina que es posa a ploure i que fas? osti la gent quina rabia que em fan a vegades...
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 16, 2007 9:26 am

Doncs si. A mi m'han robat el taps de les rodes. Ja veus tu!!!!! Hi ha gent molt cutre jejeje
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 16, 2007 9:30 am

ja, al meu germà també li van robar els taps, és que per no gastar-se 10 euros tio... o per guanyar-se'ls quina pena...
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants