Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Tuchin » dl. ago. 20, 2007 9:56 am

bon dia noies!!!

Doncs aqui estem una setmana més. Nosaltres hem tingut un cap de setmana tranquil también. Ahir vam anar al cine a veure l'ultimatum de bourne i poc més. Aqui fa sol pero la temperatura no és gaire alta. Aquestas nit ha fet fred i per molt sol que hi hagi, com no hi ha platja...

Sobre el casament, em començat a mirar aliances pq no volem tenir tots els gastos de cop pero suposo que no les agafarem fins novembre o desembre. I res més...
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 20, 2007 10:18 am

Ai si ara ja comença la cosa en serio i hem de mirar coses poc a poc, perquè no se'ns ajunti tot que és massa despesa.

De moment el fotògraf i el músic ja els tenims triats, i ara estem amb la invitació en Toni ja ha fet un disseny i ens agrada bastant, hem sembla que ja no en farem més perquè el primer muntatge que ha fet ens ha agradat. Més endevant ja us la penjaré, perque ho te ell al seu ordinador portatil. No ho vull tenir al meu ordinador de casa pululant, perquè encara no la volem ensenyar, volem que sigui sorpresa i a casa entre el meu germà, la meva germana i el meu pare algú la veuria.

I bé del casament no sé que més anar mirarnt perquè encara es aviat, nem pensant coses.
També estem amb el pis, a veure si ens el donen aviat, i hem de mirar nevera, rentadora etc i les hipoteques ufff, quina por!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 20, 2007 10:59 am

Bon dia noies!

Tuchin tens tota la rao, nosaltres encara que encara ens queda, anem mirant coses ja que no volem que sens ajunti tot, pq sinó...

Agbe, quina llàstima que ja estiguis de les vacances, oi... :-( Pero que hi farem... san tornemi altre vegada!

Pruna, jo tampoc he vist el teu vestit!!! Aviam si me l'ensenyes...

Quina m.... de temps... ja sa acabat l'estiu... Pero en fi, penseu que cuan torni la caloreta casi serem dones casades... >.-<: >.-<:
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 20, 2007 12:03 pm

bon dia noies, doncs per aquí avui fa solet, tot i que al matí feia una rasca...i avui en tot el dia no hem hagut de posar l'aire condicionat.
Dissabte vam anar a veure el meu nebot està mes guapooo :-)) , per menjar-se'l, llàstima no poder-lo veure més sovint.
Sabeu, el seu cosinet va neixer el mateix dia que ell, el 9 d'agost i dissabte es va morir, no estava bé i a la mare tot l'embaràs dient-li que tot era correcte, i ara un drama per tothom. La meva germana també esta molt afectada i el seu home més, pq veuen el seu que esta bé i que els hi hagi passat això. La vida....
Visitant

EntradaAutor: VaLu » dl. ago. 20, 2007 12:08 pm

bon dia !!!! :-()-)

ostres SHYLA quina pena!!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Tuchin » dl. ago. 20, 2007 12:22 pm

Ostres Shyla, quin drama!!! Pobres...
Tuchin

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 20, 2007 12:58 pm

Shyla d'un i dor pobres, quin greu, els metges ja els val.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 20, 2007 1:04 pm

doncs si, segurament avui l'han enterrat. El meu cunyat deia que mirarien de que els hi donessin l'historial medic a veure si es podia haver previst, perque tenia moltes coses pobret, i gairebé és impossible que no li haguessin vist res, o sigui que podria ser imprudència mèdica. Jo només de pensar el que ha de ser, buff... amb totes les coses comprades, l'habitació preparada i tot, vaja, un pal terrible, a veure si se'n surten bé.
Visitant

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 20, 2007 1:09 pm

Ai si pobres si ho debien tenir tot comprat, això és un pal molt gran tan esperar i que et pasi això.
Tinc una companya que està embarassada de 3 mesos llargs i es un embaràs de risc ha de fer absolut repos, pobre. Espero que tan patir li serveixi perquè no les totes amb ella.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 20, 2007 1:20 pm

ostres si eh, que és molt de temps 6 mesos, pero si ha de venir malament millor perdre'l que no pas això que els hi ha passat a ells. Pq si no l'has vist, però ells hi han estat 9 dies amb el nen, i clar encara pitjor, pq encara que et diguin que no està bé, et queda una esperança de pensar que avui dia es poden fer moltes coses i ha molts avanços.
En fi, esperem que aquest de la meva germana vagi creixent sanet.
Visitant

EntradaAutor: mireia 9 » dl. ago. 20, 2007 5:19 pm

Bona tarda noies!!!!
Shyla quin drama!! al meu poble tbe li va passar a una noia, a ella li quedava 1 saetmana per parir i es va trobar malament i el nen va neixer pero va durar poques hores... aquestes coses et fan pensar molt.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dl. ago. 20, 2007 5:23 pm

Aquest fi de setmana tbe per mi ha estat tranquil, jo havia agafat aquest pont de mini vacances i vaya temps que ha fet!!
Almenys avui no plou i fa solet.
Espe quina sort que el teu xicot en sàpiga de fer muntatges amb les invitacions.
Jo i en Xavi tenim clar com les volem pero les haurem d'anar a fer a una imprenta i que ens clavin pq no crec que ens en sortim de fer-ho nosaltres. Volem fer-nos fotos a la platja i fer un muntatge amb les fotos.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 20, 2007 6:42 pm

Hola mireia,
No et pensis tampoc es complicat, si saps fer servir algun programa de fotos.
Nosaltres hem fet això que dius, vam anar a Roses ens varem fer fotos i hem escollit dues, una per posar davant i una altra per darrera (a la invitació li ha donat forma rectangular) i després hem fet l'escrit. La foto sembla una cartellera duna peli, com si anuncies una peli d'amor, jajaja i hem posat un text com si fos l'argument de la peli. Després ha posat el dia que s'estrena la peli (el dia del casament) el lloc i l'hora.

Per darrera hem posat una foto que ens varem fer a la nit a la platja a Roses i es veu tot iluminat i posem que a continuació es celebrará una festa amb totes les estrelles convidades a l'estrena a l'hotel tal.. i que confirmin assitencia amb els nostres telefons i la pagina web de nuvis.org.

Ens ha agradat força la idea i crec que no la canviarem. Ara estem mirant com ho presentem, els sobres o si trobem una altra cosa original. Pero suposo que sobres perquè és lo més barato.

Es sencilleta.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 21, 2007 8:56 am

Bon dia noies, com es presenta avui la jornada? Espe a mi em sembla molt original aquesta invitació, ja ens l'ensenyaràs quan estigui més avançada eh!
Visitant

EntradaAutor: truffa » dt. ago. 21, 2007 10:30 am

HOLA,
Espe a mi tmb em sembla original, i moderna, és una idea original. Nos encara no en tenim ni idea de kom la farem, però la meva sogre se n va anar de viatge akest estiu, i ens va dur uns sobres k li van agradar i fer gràcia k resulta k són fets a mà, de fet ja es veu, paper molt fi quasi transparent, molt xulos, però encara no sabem si els utilitzarem.

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 21, 2007 10:52 am

Shyla quin greu lo del petit... mare meva, es que només de pensar-ho se m'omplen els ulls de llàgrimes; desde que he tingut a l'Arnau soc super sensible i només de imaginar-ma la situació per la que estan passant... uff... es que no vull ni pensar-ho... mare meva...

Aqui a Lladó fa un dia... ostres es que vaig amb jaqueta i tot...

Espe, la invitació sembla super xuli, ja ens la posaràs per aqui no?
Nosaltres volem fer alguna cosa original, pero com que també serà el bateig, doncs no sabem ben be que fer...

Si se us ocurreixen ideas... ja sabeu, soc un llibre obert!!! JAJAJA
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 21, 2007 11:04 am

Hola guapes,
Avui estic una mica liada tinc la meitat de companyes de vacances i estem aquí super liades atenent la gent i de coses que no son meves, al final aprendré a fer de tot. jeje.

Així us semblen originals les invitacions? que bé, la veritat es que en Toni va tenir un bona idea i com que ens agradat força dons ho hem tirat endevant? Ja la té muntada inclús a fet una primera impressió i l'ha muntat per veure com queda. Quan pugui us ho poso per aquí.

Ahir ja vaig trucar al de la discomobil i li vam confirmar ara li hem de fer la paga i señal,però ens va dir que no corria presa.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 21, 2007 11:28 am

miriam podrieu fer algo tipus això no?
http://www.mibodaeninternet.com/catalog ... fc0a560816
Visitant

EntradaAutor: VaLu » dt. ago. 21, 2007 11:53 am

bon dia!!!

espe la invitacio quedara xulissima!!!

molts petons!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 21, 2007 1:46 pm

Ei, Shyla, exacte... alguna cosa així... merci!
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants