Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dt. ago. 21, 2007 2:46 pm

Bona tarda a totes!!!

Per aqui també plou força i fa una miqueta de fred! Quin temps més extrany.

Shyla, felicitats per ser tieeeeetaaaa!!!

Miriam, sento molt ho del teu avi.

Disculpeu pel retard, però m'estic posant al dia, ... vaig llegint el que heu escrit aquestes setmanes!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. ago. 21, 2007 2:52 pm

Espe, la invitació serà molt original i molt moderna. En Toni ha tingut una bona idea, ja que normalment la gent s'espera la típica invitació de casament... i quan els hi doneu quedaran molt sorpresos. és ho que penso!!

Quan ens hi posem amb el tema músic, el primer que anirem a veure seran aquesta gent de gres k planet, de roses. Sembla que ho fan bé, i per ho que parleu per aqui, els preus tots van per allà mateix.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: sira » dt. ago. 21, 2007 3:47 pm

Hola a totes!!!!

Shyla, m'he quedat de pedra, pobres que s'et mori un fill ha de ser horrible!!!

Vania has quedat amb alguna cosa de lo dels bolis pollo????? ja em diràs alguna cosa val?
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. ago. 21, 2007 3:50 pm

Espe aquesta invitació s'ha de veure eh!!!! ha de ser molt xula!!
sira

EntradaAutor: truffa » dt. ago. 21, 2007 4:01 pm

Hola a totes, jo tmb mhaig de posar al dia, perke estic perduda, kin temps...aki olot acaba de fer un xàfec k deunido i tmb fa molt fred, em sembla k lestiu ja sha acabat.

estem aki kasa, fent neteja i arreglant una hab amb mobles nous, i en marc pintant-restaurant un moble de la terrassa, mica en mica es va fent tot.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: sira » dt. ago. 21, 2007 4:03 pm

Aquí ara comença a ploure!!! han dit que per dissabte farà bon temps, almenys que ens aguanti per la despedida i si pot ser també pel divendres següent que tenim casament !!!
sira

EntradaAutor: sira » dt. ago. 21, 2007 5:12 pm

Avui la tarda no hi ha ningu?????????

Bé si algú li interessa avui a Afers Exteriors a les 21:50 a TV3 parlen de la Polinesia Francesa!!!! ha de ser una passada però els preus també!!! així que ens ho mirarem desde caseta i si mai em toca la loteria hi anirem!!!! :-)ok:
sira

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 21, 2007 5:16 pm

Hola,

Avui he estat molt liada al matí, ara estic al despatx i he tingut un moment per entrar.

A veure si el cap de setmana fa una mica de bon temps que poguem acabar l'estiu anant a la platja, quin rollo el moreno marxarà aviat aquest any,jeje.

No us preocupeu que sereu les primeres en veure les invitacions, a la famili no li volem ensenyar fins que les tinguem a punt per entregar-les, volem que sigui sorpresa, jeje.

Truffa quina enveja això d'estar arreglant el pis, nosaltres estem a la espera que ens entreguin les claus, aquests ultims mesos se'ns estan fent enterns, en principi ja ens l'haurien d'haver entregat però porten un retard impresionant i ja estem impacients.
Ara estan de vacances i només faig que preguntar per quan preveuen entregar-los i no m'ho diuen, ara al setembre a veure que respiren.
El que fa por es anar a demanar informació per les hipoteques, que es el que ens toca....!

Sira tu que treballes a la caixa, com està el tema?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dt. ago. 21, 2007 5:21 pm

Está chunguillo!!! :--(
sira

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 21, 2007 5:23 pm

Ups quins ànims Sira, no hem diguis això?

Que no ens la donaran?
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dt. ago. 21, 2007 5:27 pm

Sí dona!!! segur que sí, però depèn del que us costi el pis i del que hàgiu demanat, us sortirà una quota força alta i segurament cap a finals d'any i tornarà ha haver una altra pujada!!!

Jo a la feina no faig crèdits ni préstecs, els fan el sub-director i la directora, jo estic més amb el tema dels diners a plaç fixe, dipòsits de borsa, targetes, llibretes habitatge,....
sira

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 21, 2007 5:33 pm

:hmm:: Ai no se, a mi hem fa por anar a preguntar i que hem diguin el disvarat que hem tocarà pagar, i també que hem diguin que no arribem i no ens la donin.
Coniexem al noi de la Caixa de fa temps i sempre ens havia dit que no ens preocupessim, però ara que arriba el moment dons si hem comença a preocupar.

Bé ara al setembre començarem a mirar-les.
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dt. ago. 21, 2007 5:59 pm

Tranquil.la ja veuràs com sí!

Ara estava llegint cròniques i la Tetes ja ha començat!!!
sira

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 21, 2007 6:15 pm

Ja ha tornat la Tetes, ostres pensava en ella mirant a la tele tot això del huracà per allà a Mèxic. La Floti no ha pogut marxar de lluna de mel encara pobre.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 21, 2007 6:20 pm

Ostres ara no estic segura, perque aquesta pantalla de la feina no es veu gaire bé, però diria que la meva cusina que es va casar el mateix dia que la Tetes portava el mateix vestit de nuvia, si es així quina casualitat, mateix dia, mateix vestit i casi mateix viatge de noces.
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dt. ago. 21, 2007 6:21 pm

Ah no?? no ho sabia!!!

Ja us ho he explicat de que jo vaig estar allà quan hi havia l'huracà Wilma i va ser el més gran que hi ha hagut mai a Mèxic, van caure més de 1000 litres en un dia! és moltíssim i hi havia uns vents de més de 260 Km/h!!! va ser increïble!!!! no ho desitjo a ningú!!!
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 21, 2007 8:14 pm

Bones!

Quin temps eh???
Espe, la veritat que fa po acostarse al banc, veritat? Nosaltres voliem comprarnos una casa o algun pis, pero quan varem mirar lo de les hipoteques... al final ens hem restaurat una par del mas... perque vivem en un mas d'aquets enormes... hi ha dalt hi ha els nostres sogres a un costat, a l'altre la avia i nosaltres a baix... ens ha sortit molt millor... mes endevant acabarem agafant mes tros...

Sira, quina por amb lo del wilma... A l'Albert li fa pànic tots aquets llocs per aixó, així que m'haurè de conformar amb un creuer pel mediterrani pq com que tampoc suporta volar... jijiji.

Ara acabo d'arribar de Figueres, he anat a mirar fotògrafs i no vegis que cars!!!! Mare meva... També he anat a que em treguessin el queixal del seny... i la veritat que no man fet gens de mal: 10 minuts!
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 21, 2007 8:27 pm

Per cert Espe, quin programa fa servir el teu futur marit per fer les invitacions??Es que a mi m'agradaria intentar de fer-les pero no se amb quin programa hauria de fer-ho...
El Photoshop??

NO en tinc ni idea...

Men vaig a sopar i a dormir abans de que sem desperti el queixal... Demà com que tinc festa ja vindrè a saludar-vos...

Bona nit
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dt. ago. 21, 2007 8:37 pm

Espe, k parlavem dels pisos, nos vivim en una casa k té dos pisos, a baix i viuen els meus sogres i a dalt nos, lany passat vam fer la cuina nova, cuina amb barra americana k komunika amb menjador i vam pintar-lo, posar llums xules i cap aikea a comprar barato... mica en mica hem anat fent i aket any tem fent alguna k altre hab i la terrassa lestem pintant. De moment no volem comprar res, primer casar-nos i amb trankilitat anar estudiant el tema i havera k komprem, però ja et dic deunido com estan els preus, em fa una por, tmb tinc uns amics kestan amb la casa nova, i ara mes k ve ja començen amb lhipoteca i deunido bastants calers, però tu la vida sta feta aixi i per aki tots i passem.
anim k ja veuràs com us diran k si el banc i am paciencia tot es fa...

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: VaLu » dt. ago. 21, 2007 9:13 pm

sira ha escrit:Hola a totes!!!!

Shyla, m'he quedat de pedra, pobres que s'et mori un fill ha de ser horrible!!!

Vania has quedat amb alguna cosa de lo dels bolis pollo????? ja em diràs alguna cosa val?

hola guapa!!!!

ja li vaig fer la transferencia(no se si to vaig dir), y estic esperan a que arribin a vic!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants