Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 21, 2007 9:14 pm

Hola maques,

Dons si Sira al telenoticies varen dir que s'acostava un huracà cap a la peninsula del yucatan, que la gent que està allà de vacances els han ofert de marxar i la majoria estan tornant. Quina por, jo quan veig aquestes coses fa que t'ho pensis d'anar-hi.

Miriam en Toni a fet servir el Photoshop el sap fer anar molt perquè va fer varis cursos i per la seva carrera també el necesitaba. Si el remenes una mica ja te'n surts, ara si has de fer gaires retocs jo ja hem perdo. I després posar el text amb el Photoshop ja t'ho deixa fer. No se si hi ha algun problema que sigui més sencillet, poder si, ja li preguntaré.

Truffa, dons si, això de hipotecarse és un cosa per la que hem de passar tots, els nostres pares ja ens ho diuen que a ells també els va tocar passar una epoca de crisi, la historia es repeteix, en fi imagino que ens ensortirem, jeje! Ens ho agafarem bé. Gràcies pels ànims.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: VaLu » dt. ago. 21, 2007 9:19 pm

bona nit guapes!! :-()-)

aquesta setmana es festa major al meu poble!!
si voleu venir ja sabeu.....

petonets!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: La gateta » dt. ago. 21, 2007 11:41 pm

Hola noies,

Gràcies a totes(vania,mireia9,sira,truffa,albertimíriam) per les vostres respostes.

Per cert truffa jo també em dic Marta.Que tal va estar l'aperitiu a l'hotel AC de girona,comenten que la cuinaés dirigida pel celler de Can Roca?

Algú té referències o anat a casament a Torremirona a Navata, és preciós però sembla bastant car.Algú ho coneix?

Fins aviat!
La gateta

Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 10, 2007 12:08 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 22, 2007 8:33 am

Bon dia noies,

què tal? jo treballant un dia més... i amb bona cara, ja que al mal temps s'ha de posar bona cara, no?? :-/

Gateta, fa uns dos anys vaig estar en un casament a Torremirona, i tot va anar molt bé, l'aparetiu va estar super bé i amb molt bones vistes, tot l'alt empordà. I el dinar va anar bé, però tot depèn del menú que triis o els plats.
També hi ha el Golf de Perelada, jo no hi he anat, però conec gent que hi anat de casament i els hi agradat molt.
I al mateix poble de Perelada, hi ha el Castell de Perelada, que també és molt maco. Però de preus no et puc dir res, perquè jo no he anat a mirar aquests llocs.

Nosaltres vam mirar diferents llocs, i al final vam triar l'hotel Mas Pau. I et puc dir que els preus són molt correctes.

Uff, quin rotllo que he fotut!!! :-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: truffa » dc. ago. 22, 2007 10:24 am

Hola gateta,
Jo no hi he estat a l'hotel AC, però amics meus si k hi han estat o s'hi han casat, i pel que sé està molt bé. La cuina si és del celler de ca'n roca, i et garanteixo perquè els coneixem molt que quedaríeu ben satisfets la veritat, si ho dic bé de fet té estrella michelin. Jo també he estat de celebració al celler de ca'n roca i molt i molt bé. Els altres llocs de per aqui figueres ja no en sé gaire res, perquè per aquesta zona no hi he estat gaire.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: queque » dc. ago. 22, 2007 10:36 am

hola, noies!!!! jo he estat a l´AC dues vegades i a Mas pau tambè una vegada.
El AC la primera vegada vam fer l´aperitiu en la entrada al restaurant, ja que aquell dia plovia, era més petit i no hi havia tantes taules per deixar els plats i havies d´estar més pendent dels cambres per poder provar coses, resum : l´aperitiu em va sembla una mica més pobre, la resta super bé. la segona vegada va ser a fora a la terrassa, i la veritat vaig acabar farta només amb el picapica. Són plats petits però tant diferents que et sedueixen...
bueno, ya!!! que m´enrrotllo.... :-):-):-):
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 22, 2007 10:41 am

Hola queque,

i que et va semblar Mas Pau? és que nosaltres hem triat Mas Pau, però cap dels dos hem estat abans de casament en el restaurant.
Agbe

EntradaAutor: VaLu » dc. ago. 22, 2007 11:35 am

bon dia!!!

jo no us puc ajudar gaire!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: TETES » dc. ago. 22, 2007 12:13 pm

hola noies bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

ja torno a ser per aqui!!! de fet ja estic a casa desde diumenge pero amb el jet lag, el trasllat del pis... vaig escrivint pero no massa, sort de la tuchin que m'ha reclamat que em passi per aqui!!

Dir-vos que el casament va anar genial, perfecte, m'ho vaig passar super be i somreia moltissim, estava super feliç!!! hasta una amiga meva que em coneix molt be em va dir que desde que vaig entrar a l'esglesia vaig estar amb el somriure a la cara i que no se'm treia!!
La cronica la començare la setmana que vé pero a croniques 2007 he començat a posar algunes fotos que m'han començat a passar i nomes dir-vos que vaig arribar gairebe 45 min tard.....

Ara que ja ho he passat, dir-vos que disfruteu molt, tant dels preparatius com del gran dia perque passa que ni te n'adones, al final del dia una pena pensant que ja havia acabat tot i treure'm el vestit buff, no volia, pensar que mai mes tornaria a posar-me'l....

ens anem veient per aqui guapes i au anims que ja us queda menys!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 22, 2007 12:35 pm

TETES...MOLTES FELICITATS!!!! Que guay, pero quina pena.. ja ha passat... Devies estar com en un somni no...en aquell moment super be y quan t'enadones ja as desperrtat i sha acabat... en fi... moltes felicitats ara ja ets una dona casada :-)ok: >.-<: >.-<:

Agbe, nosaltres al igual que tu també estem a Mas Pau, i am tota la gent que he parlat, man dit que era el millor lloc per aqui on podiem fer-ho, que super be :-)ok: . Fins i tot mo han dit fotògrafs i el músic de Gresk Planet!! Així que espero que sigui veritat...

Gateta,pel que fa a Torremirona jo tinc els preus i els menus, fins i tot tinc fotos, si vols ho entro a l¡ordinador i to passo!!
Man dit que esta força be, pero depen dels menjars pq si fas algo molt senzillet la gent no acaba de atiparsse, pero no fassis cas, pq a mi mo van dir uns que son força complicats de convençals... sempre he sentit a dir que esta be.

Espe, gràcies per lo del programa, ja miraré a veure que tal...
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. ago. 22, 2007 1:05 pm

guapes!!

ara feia dies que no passava per aqui!!per les que no em coneixeu em dic anna, treballo d¡administrativa i em caso el 30 agost de 2008 a palafrugell, al far de sant sebastià!! estic amb el pis ara, acabant de muntr-lo hem fet moltes obres pq el meu futur es arquitecte i ha canvait la meitat!!
ja esteu amb invitacions i fotograf id emes?=??nomsaltres no hem mirat eres encara!!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 22, 2007 2:09 pm

Hola Anna, jo em dic Miriam i en principi em caso i batejo al nen el 6 de Juny. Nosaltres el tema de les invitacions res de res, i la resta penjim-penjam. El music segurament els de Gresk Planet, i el fotògraf de moment estem mirant preus...mira que son cars!
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 22, 2007 2:56 pm

Hola Tetes, benvinguda altra vegada.
M'alegro molt que hagues anat tot tabt bé, el dia 4 mentre feien els focs artificials vaig pensar amb tu com una dona ja casada.
Ara vaig a veure les fotos que has penjat!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 22, 2007 2:59 pm

Bona tarda a totes,

Miriam, amb referència a Mas Pau, la gent amb qui he parlat també m'han dit el mateix que a tu, que el lloc està molt bé i el menjar també. I que de vespres els jardins queden molt macos... espero que sigui així!! :-)ok:
Quins fotografs has mirat Miriam?? i què tal?

Tetes, anaves molt guapa!!!! i la veritat que se't veu molt feliç! i amb un somriure de punta a punta... :-)
Agbe

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 22, 2007 3:02 pm

Tetes estaves guapissima!!!!!
Parlant d'huracans la meva germana esta a Veneçuela i diu que allà no ha arribat pero que els ha plogut moltissim i que han anat a illes que estaven brutissimes degut a l'huracà. Imagineu-vos com ha d'estar a Rivera Maya. I tbe tinc un amic que el dimarts marxava a Jamaica i per allà si que passava!!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 22, 2007 3:04 pm

Espe la idea de la invitacio es xulíssima!!!!
Quan ja la tinguis l'has d'ensanyar, que una invitació aixi s'ha de veure.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 22, 2007 3:05 pm

Hola Anna,

nosaltres només tenim el restaurant i ja està, ho celebrarem a Mas Pau (com la miriam) i si no canvia res serà el dia 13 de setembre 2008. Ara estem mirant, l'esglèsia, ja que a mi m'agrada l'esglèsia de porqueres i al meu xicot, no... perquè és molt típic que la gent de banyoles es casi allà (el meu xicot és de banyoles i jo de figueres).

No hem mirat res més, suposo que cap a l'octubre acabarem d'enllestir més coses. Encara ens queda més d'1 any.
Agbe

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 22, 2007 3:35 pm

Bona tarda a Totes!!!

Tetes, gràcies per passar-te. Que guapa estaves!!! Espero la teva crònica >.-<:

Anna jo también em caso al Far de Sant Sebastia. Benvinguda.

A la resta, q tal esteu?

Aqui fa sol pero fresqueta...
Tuchin

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: sira » dc. ago. 22, 2007 3:46 pm

HOLA A TOTES!!!!

Hola Anna2005!!! quant de temps!!!!
La teva germana era la que també es casava aquest any, no???
Com ho porta???
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dc. ago. 22, 2007 4:47 pm

Vania vols que et faci la transferència dels meus pollos??? ja em diràs alguna coseta.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants