Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dc. ago. 22, 2007 5:18 pm

Hola noies,

Avui ha estat un dia amb molta feina bé i encar l'és! Fins les 20h...!!!

Anna 2005 quan de temps...!

Tetes maca m'alegro que tot anes tan bé. Ahir quan vaig veure les teves fotos amb el vestit, hem vaig adonar que tu i la meva cusina portaveu el mateix vestit, de fet quan vaig veure a la meva cusina, vaig pensar ostres hem sembla que es el mateix vestit que la Tetes, sobretot per la cua i la forma de la fandilla.
Com que no sabiem com era el vestit de la meva cusina, te'n recordes que vaig comentar que era el secret más bien guardado, no ens havia volgut dir com era. Ostres quina casualitat us caseu el mateix dia, el mateix vestit i casi el mateix viatge, la meva cusina a anat a EUA però a la costa oest (a San Francisco, La Vegas etc) no ha anat a New York. Quines conicidencies, m'ha fet molta gràcia. Ja us penjaré una foto perquè la veieu.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dc. ago. 22, 2007 6:42 pm

Espe on es va casar la teva cosina????
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: truffa » dc. ago. 22, 2007 6:54 pm

hola tetes, em sembla k no hem parlat gaire, perke jo fa poc k estic per aki el forum, bé moltes i moltes felicitats, ja ets una dona casada, i ja ho diuen eee k passa volant k no ten adones.

Hola anna!k tal?nos ens casem el 19 de setembre del 2008, i tampoc tenim gaire res, restaurant i l'esglèsia, i la resta ja ho farem perke enkara keda bastant.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: truffa » dc. ago. 22, 2007 6:58 pm

per cert tetes, ara he vist k et vares casar a l'esglèsia d' Espinelves i el convit a mas martí, doncs una meva amiga de sant hilari es casa el 30 de setembre de 2007 als mateixos llocs on ho vas celebrar tu, kina coincidència.

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: VaLu » dc. ago. 22, 2007 10:45 pm

bona nit!!!

SIRA tranquila!!no cal que em fagis transferencia!!quan quedem ja mo donaras!!! :-()-)

petonets!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. ago. 23, 2007 7:59 am

hola guapes!!

si feia molt que no estava per aqui, pero es que ja m'he traslladat al pis (de fet ja fa 3 mesos) i fins ara no teniem internet, aixi que res de res!! :-(

sira, la meva germana es casa aquest setembre, a veure com li anirà!! ja ho te tot ben lligat, em sembla, i a mi m'ha anat molt be per anar mirant preus id emés, i tela, tela, tela!! a més, hi ha hagut gent que ja li està donant calers i s'està espantant perquè veu que molts no li cibreixen i que el casament a aquest pas li sortira pe una bona picossada!! :--( :--( per cert TETES, a tu què tal t'ha resultat?? en tema peles vui dir??
:-/ :-/
ella es casa mb un vestit de rosa clara qeu ara no recordo el nom, ja us el buscare es realment precios!! ames, ella es rosseta primeta i amb uns ullssos enormes i es pot dir que es facil que tot li quedi be!!jeje :-)ok:

jo no he mirat res de fotograf ni preus ni res de res, nomes tenim esglèsia i restaurant (d e fet es allà mateix!)i ja està! a més, ara estem acabant de moblar el pis que tot just ara comencem a posar coses pq fins ara semblavem okupes i calers no ens en sobren que diguem!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 23, 2007 9:58 am

Anna me n'alegro molt de que hagis entrat pq compartim el lloc del casament jejejeje. No coneixia a ningu que es cases al Far. Jo faig cerimonia civil. Es un lloc preciós.
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 23, 2007 10:47 am

Bon dia noies,

Avui sembla que el dia va millorant no, encara que fa fresqueta! Ahir vaig anar al cinema a veure Hasta que el cure nos separe... esta molt bé! Va d'un cura molt especial que els hi fa passar un cuset d'aquets matrimonials i els hi fa de tot! Esta molt bé.

Agbe, sobre els fotògrafs he mirat en Xàvi Fotògraf, un que hi ha per allà a l'Staf, i Bodartis de Banyoles... Son molt cars, i més a Figueres... de Banyoles a Figueres hi ha 200 euros de diferència! Estic esperant que obrin Tit fotògraf haver que tal (Banyoles). Aquets dies anirè a veure an Cantenys, a un de Palau Savardera, a la Conxi Molons... i estic esperant resposta de la Vivianne... Tot i així vull buscar per Girona...

Sabeu algun fotògraf que estigui bé de Girona?
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. ago. 23, 2007 10:55 am

n'hi havia uns que crec que es deien bohemius o algoi axi a la cort reial, estaven bé, però crec que picaven una mica amb el preu!
:-/ :-/

i sino...hi ha el girona flash, pero una amiga els va agafar i va tenir problemes, li van fer un album molt maco, pero amb molts "invents" de colors i formes i fotos mesclades i coses aixi... i ella volia alguna foto en concret per fer-la grosssa per un marc i ñli van dir que allò era l'labum i qeu era aixi, que si volia les fotos "normals" havia de pagar 600 euros mes!!!! :--( :--( :--( :--( :-( :-(
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 23, 2007 10:57 am

Bon dia,

Avui el temps ha millorat, per aki ha sortit el sol i s'està molt bé.

Miriam, nosaltres també tenim pensat anar a veure en Xavi, la Conxi Molons, i algun més de figueres, i també volem anar a veure uns fotografs que hi ha a Torroella de Montgrí, que ho fan molt bé, es diuen Sereno fotògraf.
I en Cassú de Castelló d'Empúries, que escoltat parlar molt bé d'ell.
A Perelada hi ha en Toti Ferrer, que també ho fa bastant bé.

Però aquest tema li deixo en el meu xicot, ja que li agrada molt la fotografia i en sap bastant del tema.
D'en Tit de Banyoles, escoltat dir que el preu es dispara bastant, comparant amb altres fotògrafs.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 23, 2007 11:01 am

Miriam, si entres a la pàgina www.afpg.org, veuràs molts de fotografs, hi han de girona, figueres, ...

Voleu video també? o només heu mirat fer àlbum? nosaltres no volem fer video, només volem fer album i prou...
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dj. ago. 23, 2007 12:34 pm

Holaaaaaa guapeeeeeeeeeess!!!!

Anna2005, a nosaltres el casament ens ha sortit tema peles força malament.... vam demanar un credit i no l'hem cobert pero ni de casualitat... hem tingut força gent que no s'ha cobert el menu o l'han cobert pels pels i clar, amb els extres que vam fer, com contractar la maria fort.... doncs ens ha sortit caret, pero estem contents perque a la gent els va agradar molt el casament en general, els nuvis, el menjar....
a nosaltres per exemple, van venir una familia de 5 persones i entre tots van donar 350.- €!!! aixo cobreix 2 menus i una mica mes!!! jo vaig flipar mentre contavem les peles!!!

La meva fotograf va ser la Conxi Molons, 2 albums ens costa 1.600.- € i ens va agradar molt com treballa, ens ho vam passar be amb la sessio de fotos, ara a esperar els resultats i ja us dire que tal!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 23, 2007 12:36 pm

Miriam nosaltres hem agafat la Vivianne!! La veritat és que de preu está genial i ens van agradar els albums. A més s'adapten al teu estil...
Tuchin

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 23, 2007 12:37 pm

Tetes i que tal el viatge? que et va semblar nova york? Vas comprar molt???
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 23, 2007 12:40 pm

Bon dia a totes, benvinguda de nou TETES, i felicitats pel casament, prova bé la vida de casada? Jo també tinc por que no cobrirem gastos, en Josep diu que estigui tranquila que segur que si, però jo ho dubto bastant.
Visitant

EntradaAutor: TETES » dj. ago. 23, 2007 12:44 pm

El viatge super super be!! ens ho vam passar genial!!! nova york guay, impressionant els edificis, les vistes de nit de la ciutat, l'estatua de la llibertat, brooklyn amb els jueus i el Bronx ens va impactar molt...ens van quedar coses per veure, sens dubte hi tornaria pero massa calor!! comprar deu ni do, vam comprar roba i tal, i hem sortit guanyant pel canvi de moneda, genial!
Riviera Maya, el parais total, una passada!! aixo de tot inclos i que et serveixen i et tractin com un senyor es un somni fet realitat!!! venien a la piscina mentre estaves estirat a la tumbona a oferir-te que volies veure continuament, un 10!! el complexe immillorable, tot perfecte!!!
S'ha de dir que a riviera maya se'ns va fer curt i preferim tornar a rivirea maya que a nova york :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 23, 2007 12:48 pm

Doncs jo on estigui Nova York... Es l'unic lloc de tots els que he visitat que he tornat molts cops !!!!!!!!! I per l'any que ve hi tornarem fijo. M'encanta!!!
A mi els llocs de platja m'agraden pero per anar-hi un cop.
Tuchin l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 23, 2007 12:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Tuchin

EntradaAutor: TETES » dj. ago. 23, 2007 12:53 pm

si es que ny es una passada, alla hi ha de tot, el que no trobis alla no ho trabaras enlloc pero suposo que tornaria abans a riviera maya perque se'ns va fer curt, gairebe no vam disfrutar de piscina i platja perque ens va fer força dies dolents, debia ser ja sintomes de l'huracà, i vam anara alguna excursio que no va valdre la pena, no ens va agradar i clar, ja perds tot el dia... pero vaja, que no se si podrem tornar anar mes a qualsevol dels 2 llocs, ja es veura amb el temps.... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dj. ago. 23, 2007 12:54 pm

gracies sira per la benvinguda!!!!

Jo la veritat treure diners de benefici sabia que no, perque avui en dia qui digui que ha fet cales casant-se, nose jo si m'ho creuria, pero tampoc pensava que ens sortiria tan malament la cosa... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 23, 2007 12:58 pm

Jo también sé que no recolliré el mateix que em costara el casament pero ja ho sabíem.
Es que clar, TEtes, venir amb la sensació de que t'han faltat dies, fa que vulguis tornar. Jo del Carib sempre recomano Riviera Maya i no Punta Cana pq al menys tens per fer alguna excursió xula. A Punta Cana también pero no té diguem-ne riquesa cultural.
Quina enveja em fas!!!Ja casadeta i tot...
Tuchin

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants