Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 23, 2007 1:00 pm

he d'editar els missatges pq l'altre dia vaig saber que el meu xicot coneix aquesta web i no em fa gaire gràcia!!
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 23, 2007 2:18 pm

Bona tarda,

amb el tema de les peles del casament, nosaltres mai hem pensat en casar-nos per fer el negoci del segle, com hi ha gent que m'ha dit que ha sortit guanyant.
Penso que si et cases és perquè vols celebrar-ho amb la gent que vols, però no per fer un negoci. No sé... nosaltres el dia que vam decidir que ens casavem, vam fer números... i penso que com a mínim per començar has de tenir la meitat del casament estalviat. I a partir d'aqui, anant estalviant fins el dia B. Nosaltres no comptem amb ajuda de ningú, només amb el que tenim estalviat i amb el que estalviarem, pk no et pots refiar dels regals.

Nosaltres comptem que serem com a molt 85 persones, les persones més pròximes a nosaltres (familia) i els amics.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 23, 2007 3:16 pm

Gràcies Anna, ja mirarè haviam que tal...

Agbe, d'en Cassú també me n'han parlat molt bé, li vaig enviar un mail i estic esperant resposta...i en Sereno fotògraf no en tenia ni idea, així que gràcies, també l'anire a veure...jajaja.
Nosaltres si que volem fer video pq com que batejem al petit ens fa ilusió que ho pugui veure quan sigui mes grandet..així que encara sens dispara mes la cosa... pero bueno, es un cop a la vida, no??

Tuchin la vivianne sembal que esta molt bé, li vaig ennviar un mail.. havia que contesta.

Tetes, amb la conxi molons hi hem d'anar, el preu está bé no? comparat amb altres fotògrafs...

Potser pensareu que anem massa ràpid, pero es que preferim que no s'ens ajuntin les coses i ademès ara començare a estudiar i entre les classes i el peke casi no tindrè temps per fer res...

Sobre el tema de les peles... nosaltres es que ens ajuden els nostres pares, així només ens toca fer-nos càrrec dels amics, el fotògraf,el músic, etc... el convit ens el regalen ells...
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: VaLu » dj. ago. 23, 2007 3:35 pm

BONA TARDA GUAPES!!!

NOSALTRES AMB EL TEMA DE LES PELES ELS PARES TAMBE ENS AJUDARAN BASTANT ENS PAGUEN EL CONVIT, EL MEU VESTIT, EL VESTIT DEL MEU POLLO, LES ALIANÇES, .......
TENIM MOLTA SORT!!!

ESTIC DE FESTA FINS DILLUNS!!!QUE ES FESTA MAJOR!!!!
ALEGRIA que es festa major!!

bueno guapis molts petonets!!! :-()-)
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 23, 2007 3:42 pm

Bona tarda Vania,

Miriam, clar si agafeu video, el petit kuan sigui més grandet ho podrà veure i li farà molta gràcia... ha de ser divertit això de batejar al nen el mateix del casament, ja que kuan el nen sigui més gran, ho podrà veure. Nosaltres hem pensat que algú porti una càmara de grabar i vagi fent a estones,pero no sé, podem kuan anem a veure fotògrafs, canviem d'idea, però la nostra intenció és mirar només albums.

Amb el tema de les peles, en principi no comptem amb cap ajuda, ja que quan els hi vam dir als pares que ens casavem, en cap moment ens han dit res de que ens ajudaran a pagar ni res, poder quan s'aproximi el moment ens donen alguna cosa, que serà benvinguda... però preferim no comptar amb res, només amb lo que estalviarem fins al setembre de l'any vinent.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 23, 2007 3:44 pm

Aqui a Figueres, de la Conxi Molons hi ha molt bones referències... i personalment a mi m'agrada molt l'estil que té de treballar i de fer les fotos. És bastant coneguda per la zona i penso que és una de les millors fotògrafes que hi ha pel Gironès.
Agbe

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 23, 2007 3:50 pm

La Vivanne et regala el video amb el reportatge fotografic si deixeu que vengui fotos al casament. Ens surt per 1400 Euros i si volem el cd amb les fotos 200 euros més. No es un gran video pero no esta malament sobretot pq nosaltres al principi tampoc el volíem pero tampoc volia gastar-me 2000 Euros en les fotos per molt record que sigui, és un dineral.
Tuchin

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 23, 2007 4:04 pm

Tuchin jo crec que tens rao, noslatres volem video pero no volem pas gastarnos 3000 euros... i la vivianne sembla que surt força be de preu, no se, estic a l'espera del seu mail.

Agbe, la veritat que ens fa molta ilusió batejar al petit el dia del nostre casament i de pas matem dos ocells d'un tret! Aquesta tarde anire a veure la conxi MOlons haviam que tal es...
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dj. ago. 23, 2007 4:09 pm

Hola guapes!!!

Això de les peles és una cosa que em preocupa!!! perquè estant a la caixa a vegades fan ingressos molt suculents, però a vegades n'hi ha cada un que et venen ganes de dir-li a qui fa l'ingrés que vagi un dia a mirar preus dels menús!!!! Però t'has de mossegar la llengua, clar!!! cadascú fa el que vol o el que pot !!! que també passa.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: VaLu » dj. ago. 23, 2007 4:12 pm

hola
SIRA!!! :-()-)
TUCHIN!! :-()-)
MIRIAM!!! :-()-)
AGBE!!! :-()-)
TETES!!! :-()-)

:-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: sira » dj. ago. 23, 2007 4:16 pm

Hola Vania!!!!

Ja he vist que m'has posat que no cal que et faci la transferència,vale, ja t'ho donaré quan quedem, val???
sira

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 23, 2007 4:25 pm

Hola Vania,

el tema aquest de les peles és una mica xungo... però nosaltres som de les que penso que no haig d'esperar res de ningú i que ens ho hem de fer nosaltres solets com podem... i ho que vingui benvingut serà.
La idea és fer un sopar amb els més íntims i que la gent s'ho pasi moooolt bé!!!
Penso que cadascú és lliure de donar el regal que vol i poder el que pot, ja siguin 100 euros, com regalar un microones, una rentadora,... no sé, cadascú sap la seva situació,no?
Encara que jo sóc de les persones que penso que abans que regalar un trasto per casa, dono un sobre i que almenys la parella trii que és el que necessita.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 23, 2007 4:27 pm

Hola,

Sira, Vania, Tuchin, Miriam, Tetes, ... a totes!!!!
Agbe

EntradaAutor: sira » dj. ago. 23, 2007 4:30 pm

Jo també penso el mateix, a més si a nosaltres ens regalen algo per casa ho tindrem repetit, perquè tenim de tot, ja fa 3 anys que vivim junts!!! el que necessitem són peles!!! però ara ja la majoria donen diners.
sira

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 23, 2007 4:32 pm

També estic d'acord amb tu, avui en dia la gent dona diners.
Nosaltres també ja tenim gairebé de tot, vivim junts des de fa any i mig.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 23, 2007 4:35 pm

Algú em podria explicar que és això de les claus per escoltar música???

és que veig que hi ha noies que parlen d'aquest tema, però no sé què és...

moltes gràcies.
Agbe

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 23, 2007 4:36 pm

Penso com vosaltres.

Hola Vania guapa, q tal to?

Miriam has mirat la pagina que t'he posat d'invitacions?
Tuchin

EntradaAutor: sira » dj. ago. 23, 2007 4:37 pm

Ara estava llegint que la Floti una Gironina del 2007 no ha pogut marxar de viatge de noces per l'huracà Dean!!! però no sé si ha canviat el destí que ha fet, algú sap alguna cosa de la Floti???
sira

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 23, 2007 4:41 pm

Si sira??? Doncs jo vaig parlar alguna vegada amb ella pq también va agafar la Vivianne. Vaig a enviar-li un privat. Pobre!!! ES que no es una bona epoca per agafar Carib. Jo sempre ho dic!! Et pot agafar o no pero tens molts numeros i mes encara per agost o setembre!
Tuchin

EntradaAutor: mireia 9 » dj. ago. 23, 2007 4:45 pm

Hola noies!!!
estic totalment d'acord amb vosaltres pel tema de les peles. jo no em puc queixar perque`els pares ens ajuden molt i el vestit, les aliances me les regalen.
A mi m' han explicat que hi ha gent que don el sobre amb diners el dia del casament i que saben que els nuvis aquell dia no estan per obrir sobres i que quan arriben a casa n'hi ha que estan buits. aixo li va passar a una coneguda nostre.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants