Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dj. ago. 23, 2007 4:50 pm

Ja ho sé!!! nosaltres en vam passar un a l'octubre!!!!

Però tot allò és tant maco ....que mira és arriscar-te, però em sap molt de greu per la Floti. :-/

Nosaltre quan hi vam anar hi havia parelles de viatge de nuvis i tots ho deien, ojalà ens ho haguèssin anul.lat, perquè en el moment ho passes fatal, però després deien ostres em viscut una experiencia que la explicarem als nets...i no s'ho creuran!!!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: truffa » dj. ago. 23, 2007 8:40 pm

Hola a totes, he vist k parlaveu tema peles del casament, doncs jo tik mika espantada la veritat, perke enkara no tenim res estalviat, i volem començar ara, de fet queda un any, a nos tmb ens ajuden els pares amb el convit i vestit encara no ho sé segur... nos ens paguem els amics segurament...Buff només de pensar en diners m'espanto...De fet nos tmb ja fa un any k vivim junts i tmb tenim bastant de tot, els diners sempre van bé,jejej

I tema video nos en principi no en voldriem.

Avui ja hem fet la reserva pel grup musical del casament, una cosa menys.

truffa

petons a totes
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 23, 2007 10:01 pm

Bona nit guapes

Sempre vinc super tard, pero es que aquesta tarda he anat a mirar un parell de fotògrafs. He anat amb en Carles Cantenys, que esta super be, pero es dispara molt de pressupost i la Conxi Molons que també fa unes fotos molt maques, pero no fa video, així que agafant un video a part gust mes o menys com els altres...

Tuchin,si que he mirat la pàgina que mas dit, esta molt bé i encara que segurament les farem nosaltres la idea es super xula, ademès, així amb el colorín colorado... fa gràcia i tot!

Sobre el tema de les peles, nosaltres estem com la mireia, a nosaltres el convit ens el paguen els pares, els vestits ens els regalen, les aliances casi que també... I pel que fa als regals, nosaltres fa 4 anys que vivim junts! així que per la casa res de res, si son peles millor que millor...

Agbe, lo de les claus es que hi ha una web creada per tot nuvis on les foreras hi pujen les músiques que han utilitzat pel seu casament i aquestes claus son la contrasenya per poder accedir, si vols te les puc passar.
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 23, 2007 10:02 pm

Truffa, quin músic heu escollit?

Per cert, seria molta casualitat en aquesta vida, pero no et diràs Marta Gich?? Veritat??
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: La gateta » dv. ago. 24, 2007 12:44 am

Bona nit a totes,
Laveritat és que aquests dies tinc força feina i em conecto molt tard.

Agbe veig que has estat a Torremirona de casament i et va agradar,no? però en referència a l'horari diuen que finalitza a les 2h si et cases de tarda?? No m'agradaria que a mig ball ja ens féssin plegar.Et recordes si us van fer marxar aviat??

Per cert truffa i queque ja teniu decidit el lloc on fareu l'àpat?

En referència a fotografs recomanats a Girona m'han parlat be de Eddy Kelele? algú elconeix.Ara està de vacances i no he pogut anar a veure`l.
També he sentit a parlar d'un fotògraf famós de Figueres que es diu Oliva però no teim cap telèfon ni adreça de contacte.Sabeu si algú en té referències.
Gràcies i Bona nit!
La gateta

Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 10, 2007 12:08 pm

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 24, 2007 8:00 am

Hola noies, ahir vaig estar liada i no vagi poder entrar. Auvi no se com anirà. Veig que vau xerrar força eh?

Tema peles a nosaltres de moment lo únic que ens regalen els pares són els vestits de nuvis. Però no ens podem queixar perquè pel pis si que ens han donat peles. Així que ara pel casament no vull que ens ajudin perquè ells també tenen els seus gasots. Així que ens toca estalviar.

Jo de fotograf he agafat Foto Art l'album ens surt per 1350 euros i també fem el video, que ens surt per 900. Les dues coses surt més car, però vull tenir aquest record per semptre. A mi dels que he vist per girona, qualitat preu són els que estan millor.

I bé com es presenta el cap de setmana?

Nosaltres de moment dissabte anem a sopar amb els pares, germans, cosins etc i sense que la meu mare ho sapiga li farem portar un pastis perquè dimecres va ser el seu cumple. I si fes bó m'agradaria anar a la platja per acumiadar-me de l'estiu, perquè poca calor farà ja crec jo.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. ago. 24, 2007 8:23 am

HOLA GUAPES!!

NOSALTRES TEMA PELES MALAMENT, PQ WESTEM AMB EL PIS I ENS HA DEIXAT A ZERO!! A MES, ELS PARES TAMPOC PODEN AJUDAR.NOS GAIRE POBRETS, ENS COMPRARAN ELS VESTITS I PROU, JA PROU KE FAN, ENS HAN AJUDAT AMB ELS ELECTRODOMÈSTICS KE JA ES MOLT!!

SIR, A KINA CAIXA TREBALLES???VUI DIR A LA CAIXA GROSSA, A LA GIRONA????? ES QUE HE FET D'ETT PER LES DUES, I PER LA PENEDES también!!POTSER ET CONEC!!! >.-<: >.-<:

NOSALTRES VEM ANAR A UN CASAMENT L'ALTRE DIA I ELS NOSTRES AMICS ENS HA DIT KE LA MAJORIA DE GENT NO VA COBRIR EL COBERT, ELS VA COSTAR 140, SENSE CAP EXTRA, I TOTAL KE HI HAN PERDUT 15.000 EUROS!!! JA M'ESTRESSO NOMES PENSAR-HO!!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. ago. 24, 2007 8:25 am

NOSALTRES EL FINDE SERÀ ENTRETINGUT PERQUE TENIM UN ALTRE CASAMENT I A MES EL DISSABTE ANEM A COMPRAR ROBA D'HIVERN!!!UEEEEEEEEEEEEEEE MES GASTO!!!!

EL KE PASSO KE NO M'AGRADA PQ EM VULL APRIMAR 4KILOS I DESPRES SI HO AOCNDSEGUEIXO TOT M'ANIRÀ GROS IS ERÀ BEN NOU!!! :--( :--(
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: VaLu » dv. ago. 24, 2007 9:16 am

bon dia!!!

anna a mi ma passat que me aprimat un pilo i ara tinc tota la roba d'estiu de lany passat que era ben nova em va gegant,pero jo me la posso igual!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: truffa » dv. ago. 24, 2007 9:31 am

Hola albertimiriam, doncs no, no em dic Marta Gich, ho sento, perquè??
Em dic Marta Garcia.
Nosaltres si ja tenim el músic, ens ho faran FeelGood!!
Deunido aixo de les peles, hi ha gent k no pot donar gaire tmb sha dentendre, però es clar els nuvis amb tant de gasto tmb volem recuperarnos una mica, k tot i aixi la gent tmb són els k fan ambient en aquest dia tan especial per nosaltres, per mi lo important és k vingui tothom.

Truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 24, 2007 9:55 am

Bon dia noies,

nosaltres preferim no comptar amb cap ajuda, i si desprès els pares ens ajuden amb algu, benvingut serà.

Nosaltres fa més d'1 any que vivim junts, i ens ho vam comprant tot nosaltres, menys el sofà que ens el van regalar els meus pares.

Jo prefereixo que la gent a la que he convindat vingui al casament, que no que no vinguin perkè no poden regalar res... hi ha gent que diu que no va a un casament perkè no pot fer un bon regal, i prefereix no anar. Penso que arribar a aquest extrem és trist, ja que sembla que això dels casaments s'ha convertit en un negoci.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: VaLu » dv. ago. 24, 2007 10:00 am

AGBE jo igual que tu prefereixo que vinguin a pasar-ho be, i si no poden fer regal pues que no el fagin pero que vinguin!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: TETES » dv. ago. 24, 2007 10:06 am

hola nenes!! osti tu quina xerrera que teniu!!!!

A mi em va passar aixo que gent et digui que no ve a casament perque no te peles pel regal....sin comentarios...
La questio es que vols que vinguin perque comparteixin el dia amb tu, perque vols que hi sigui tothom...pero quan comences a fer numeros i a comptar el que t'han donat i veus que no cobreixes ni de bon tros et quedes que no vegis, pero es aixi la cosa, realment aixo de casar-se es un negoci pero pels del restaurant, video, fotos....

Espe no m'has contestat on es va casar ta cosina?????? em sembla que treballa amb una cuñada meva!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 24, 2007 10:12 am

Holaaaaaaa,

Tetes, Vania, Truffa, Espe, Anna, Miriam, Shyla, Tuchin,... a totes!!!!!

Tetes, estic totalment d'acord amb tu, el negoci el fan els restaurants, fotògrafs, músics, botigues de vestits de núvies/nuvis,...
Quan faràs la crònica? estaves molt guapa!
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 24, 2007 10:14 am

Miriam, si em pots passar això de les contrasenyes, t'ho agrairé moltíssim perquè en el tema música vaig una mica perduda.
Per cert, ja has parlat amb els de Gres k planet? que t'han semblat?

Gràcies.
Agbe

EntradaAutor: TETES » dv. ago. 24, 2007 10:16 am

agbe precisament ara m'hi he començat a posar, m'has llegit el pensament, jejeje :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Tuchin » dv. ago. 24, 2007 10:25 am

Bon dia a totes!!!

Jo también vull que vingui la gent que més estimo encara que no em puguin fer un regal per aixo he retallat la llista pq tanta gent no pot ser.

Anna has estat en algun casament al FAr?Es que t'he comentat varies vegades lo de l'hotel pero mai em contestes!!!

Tetes que tal al pis? que tal portes la vida de parella? Estas de vacances encara?

Ara no me'n recordo qui ha dit que ha agafat als de feel good. Em sembla que l'Agbe, em pots dir preus si no t'importa?
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 24, 2007 10:31 am

Bones Tuchin,

Ésla Truffa la que ha agafat els feelgood.

Fins al moment, nosaltres només tenim el restaurant.
Agbe

EntradaAutor: Tuchin » dv. ago. 24, 2007 10:33 am

Ah vale Agbe, jo amb tants noms em perdo jejeje.
Tuchin

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 24, 2007 10:45 am

Bon dia al dematí... a totes!

Gateta, sobre Torremirona, dirte que ja vaig anar a mirar que tal estaba i si vols et puc passar els preus; el lloc es molt maco i depent del menú que agafes diuen que si menja bé. Sobre el tema horari, segons les fulles que et donen, tens rao amb la limitació d'horari, exactament no m'enrecordo de l'hora pero si que hi posen un tope, suposo que llavors hauries de entendret amb els del restaurant.

Agbe, vares anar ahir amb la Conxi Molons? Es que quan hi vaig anar em va comentar que acababen d'anar-hi una parella que es casaven al setembre i vaig pensar amb tu...

Espe, on cau Foto Art? Com que demà haig de baixar a Girona, si em quedès temps voltaria haviam que trobo...
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants