Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 24, 2007 10:49 am

Agbe, el Gresk Planet es que en Cesc em va caure super bé, ademés com que es d'aqui a Roses, i ha fat varis casaments a Mas Pau! El dimarts vindrà a casa a ensenyarnos tot i segur que ja ens el quedem.

Tuchin, els de feelgood també estan molt bé... si els contrctes aquest any et surt per 750 euros, sense limit de temps, amb màquina de fum i aquells bola que sembla de dj... si trobo el mail que em va passar ja tel enviarè. Tot i així si entres a la seva web i li envies un missatge et respondrà de seguida!
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Tuchin » dv. ago. 24, 2007 10:52 am

Li vaig enviar ahir Miriam pero no m'ha contestat. Jo volia saber si et donen alguna opció pel casament i quant val. Ho sabeu? Si trobes el mail si us plau me'l passes!!!!
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 24, 2007 10:55 am

Truffa, et preguntava el nom pq jo soc d'anglès el que men vaig anar a viure a Figueres, i tinc una amiga de fa molt de temps, que se que viu a Olot i em sembla que també tenia intensions de casar-se, i he pensat...alomillò es ella... pero bueno, hauria set molta casualitat.

Així que Feelgood... la veritat que també està molt bé i ademès del teu poble... enorabona! ja tens músic!
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 24, 2007 11:00 am

Tuchin, a l'ordinador no el tinc, pero el vaig imprimir, deprès quan arribi a casa tel passo... Pero si no recordo malament, em sembla que la tarifa es la mateixa, vaja que ho va un dj, amb llums, màquina de fum, la boleta aquella brillant, i no tenen limit d'hores en el ball.
Desprès tu passo...ok?

Que per cert, no puc respondre desde l'ordinador de la feina... algú sap pq?? No carrega la resposta... Quin pal!
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Tuchin » dv. ago. 24, 2007 11:03 am

Gràcies Miriam!!!

Sobre l'ordinador, no tinc ni idea de pq pot ser. A veure si et ajudar algú!!
Tuchin

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 24, 2007 11:08 am

Miriam, ahir no vaig anar a la Conxi Molons. No era jo.

Gateta, Torremirona està molt bé i té molt de nom, però tot depen del menú que agafis, perkè hi havia gent que comentava que el menjar va ser una mica pobre, no sé depèn del menú que agafis. I amb referència a l'hora límit, nosaltres vam acabar a les 22h, ho van fer al migdia, i és veritat que van comentar que hi havia un límit, i que sinó desprès havies de pagar per cada hora, o alguna cosa així.

No sé, podries mirar Hotel Mas Pau, pk no téns límit i a part téns 4h de festa (ball). Està molt bé i del menjar m'han parlat molt bé, i és molt acollidor. La Miriam també es casa allà.

No sé, també hi ha el Golf de Perelada, la gent en parla molt bé. Jo no l'he anat a veure.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 24, 2007 1:45 pm

Holaaaa!

Tetes la meva cusina treballa com Administrativa als Serveis Econòmics de la Universitat de Girona, allà dalt a les Aligues( per on està la catedral de Girona).

Miriam, Foto Art concretament està al c/ Montnegre, 39, està a la zona de Girona que en diuen, Can Gilbert del Pla, al costat hi ha la piscina municipal de Can Gilbert, i al mateix carrer hi ha el Restaurant Can Ribot i Can Pau no se si ho coneixes. Lo més fàcil es agafar la Rotonda on hi ha els cinemes Lauren i tirar com si vinguessis cap a Salt i hem sembla que és el segon semafor a la dreta.

A mi personalment m'agraden com treballen, els hi varen fer el reportatge al cusí d'en Toni, i ja sabem que ho fan bé.
Com que ens coniexien d'aques casament ens han fet un tracte una mica especial, perquè ens guarden els preus d'aquest any i ens regalen una ampliació de la foto que volguem .
A part regalen, que ja entra amb el preu, un previ de video i fotos, que ho pots fer les fotos a l'estudi o sinó si fas el previ de video, ho pots fer allà on vulguis, també regalen dos albums petits pels pares i ún album digital de les fotos del viatge (això de les fotos del viatge no sè si t'ho regalen o ens ho ha fet també com algo especial per venir del casament del cusí).
A més li vam demanar si passat el casament ens donaria el cd amb les fotos i ens va dir que no tenia cap inconvenient, com que sap que en Toni fa coses amb fotos, perquè al cusí li vam regalar un àlbum amb fotos de la despedida de solters i ella el va veure.
En fi si hi vas i t'agraden li pots dir que nosaltres te'ls hem recomanat i poder també et fa alguna cosa especial.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dv. ago. 24, 2007 1:53 pm

ESpe!! doncs aixi si que es la que treballa amb la meva cuñada!!!! va ser molt bo perque l'altre dia m'envia una foto dient que era la seva companya que s'havia casat el mateix dia que nos i que si em sonava algo de la foto i me la miro, i portava el mateix vestit!!!

Vaig flipar perque 3 que ens casavem el mateix dia amb el mateix vestit de pronovias!!!! quan la vas veure no et vas donar compte que aquell vestit ja l'havies vist????

Per cert, quan anys te la teva cosina??? es que per la foto sembla mes gran el seu home que ella!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dv. ago. 24, 2007 1:57 pm

Tuchin, la vida de casada normal, encara no m'he acostumat a viure al pis i de fet, nomes hi dormim, sopar i dinar a casa els pares :-))
Encara estic de vacances fins el 3 de setembre no coenço, tot i que setmana que bé he d'anar algun dia a fer nomines i tal, cosa molt important!! jejeje :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 24, 2007 2:39 pm

Jejeje quines conincidencies de la vida, jeje!

Si si quan vaig veure a la meva cusina entrar a casa meu i li vaig veure el vestit, sobretot la part de la fandilla vaig pensar ostres si aquest sembla el vestit de la Tetes, me'n recordava de la cua a una foto teva que vaig veure. I si, quan et vaig veure a la foto de la Crònica vaig obrir una foto de la meva cusina i si, si, era al mateix vestit.

Com es diu la teva cuñada? ja li diré jo a la meva, jejeje! La meva cusina té 26 i el seu home és més gran que ella, hem sembla que 32.

Jejeje, que bó!! :-)
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dv. ago. 24, 2007 2:46 pm

Hola a totes!!!!

Anna 2005 jo treballo a Caixa Girona.

Avui comença la despedida però oficialment és demà, i l'altre setmana casament !!!!! i quan acabi aquest segurament ja no en tindré cap més fins el 21 de juny del 2008 EL MEU !!!!!!!

Truffa et vaig escriure al llibre de visites, mira-ho!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: TETES » dv. ago. 24, 2007 3:10 pm

espe la meva cuñada es diu rosa almiron, segur que sabra qui es perque se que abans del casament va anar a dinar a casa seva i tot com no podia anar al seu casament...
la meva cuñada m'anava explicant durant tot l'any de preparatiuus el que feia ta cosina perque es veu que ella estava molt nerviosa i sempre parlava del casament i que gairebe el va viure en primera persona. i de tant venia i deia, la que treballa amb mi m'ha preguntat si ja teniu aixo, o allo o el que fos, i anavem comparant el que teniem nos i ella, jejeje :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 24, 2007 3:28 pm

Espe, doncs demà si em queda temps aniré a veure que tal son i si m'agraden ja els hi dirè que mels as recomenat, aviam si cola!
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 24, 2007 4:09 pm

Jejej, quina gràcia Gemma, dons mira que la meva cosina quan li preguntaves si estava nervi hem deia que no, fins al ultim dia estava molt tranquila. La teva cuñada no serà la companya de feina que li va penjar un comptador de dies allà a la feina no? ja li preguntaré, jejej!
Es veu que una compaña va penjar un comptador y cada dia li arrancaben el dia jejeje.

Miriam si si tu digues que te'ls he recomanat a veure que et diuen. Ja m'explicaràs que tal.

Per cert Tetes acabo de llegir la teva crònica, quina emoció, quan llegia que feies tard, m'he posat dels nervis, llegia i sembla que ho estava vivint.
Ha estat molt emocionant! M'alegro que tot anès tan bé i que la gent sortis contenta. I no t'amonis que poc a poc t'aniràs acostumant a la nova vida de casats, que he vist que al final deies que estaves una mica chofff!
Molts ànims guapa.

Bé us deixo que vaig a fer uns recados.
Bon cap de setmana!!!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 24, 2007 4:24 pm

Espe, bon cap de setmana!! Que vagi bé la platja, espero que faci bon temps. : sol :

Algú em pot dir que ha passat amb això de les contrasenyes del gmail?
Miriam, gràcies pel missatge. Es podrà entrar amb les contrasenyes antigues o les han canviat. Encara no ho he probat i pensava fer-ho aquest vespre. Si les han canviat, algu em pot passar les noves contrasenyes??

Gràcies.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 24, 2007 5:34 pm

Hola noies!!!
Que tal com es presenta el cap de setmana, a veure si almenys no plou i podem aprofitar la platja.
Els de felgood molt bé, un company meu es va casar i van anar-hi ells i molt bé!!!
He llegit que la Tetes ja ha escrit la crònica, vaig a llegir-la, fins ara!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Tuchin » dv. ago. 24, 2007 5:37 pm

Molt xula la cronica de la Tetes. Sobretot molt emocionant. Jo doncs ja no sé si fem be en casar-nos a la tarda. Passa més ràpid i és més curt :-/

Weno noietes, ens veiem dilluns.

Petonets per totes!!!
Tuchin

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 24, 2007 6:02 pm

Tuchin opino el mateix que tu, la crònica de la Tetes molt maca, m'he emocionat i tot!!!!
Penseu que d'aqui un temps, unes mes aviat o mes tard, serem nosaltres que estarem escrivint la nostra crònica i voldrà dir que ja estarem casades!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: VaLu » dv. ago. 24, 2007 6:04 pm

mireia 9 ha escrit:Tuchin opino el mateix que tu, la crònica de la Tetes molt maca, m'he emocionat i tot!!!!
Penseu que d'aqui un temps, unes mes aviat o mes tard, serem nosaltres que estarem escrivint la nostra crònica i voldrà dir que ja estarem casades!!!

SISISISISISI!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: sira » dv. ago. 24, 2007 6:25 pm

Sí, sí, sí ja serem senyores casades!!!! sona malament, no???

Vaig a llegir la crònica de la Tetes!!! _cfe*:-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants