Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 24, 2007 10:19 pm

JAJAJAAJA!!!! Aixó de casades sona a yayas... quins ànims, eh??

Tetes, molt xuli la crónica, jo es que amb lo puntual que soc, em sembla que mentra un yuyu si arribo tant tard... quins moments!
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » ds. ago. 25, 2007 9:37 am

Bon dia a totes,

Míriam doncs no sóc jo, potser la coneixo, però si es diu Marta Gich no...

Doncs sí ja tenim músic, una cosa menys a pensar, ara a pagar la reserva, perquè encara no ho hem fet, i ja està, fins l'any k ve, dos mesos abans del casament a concretar les cançons.

Sira, ja he vist el teu miss, m'ha fet molta ilusió, gràcies. Espero k si, disfrutar dels preparatius, perquè amb lo nervi k sóc jo...

Ahir va venir cosina meu futur marit a ensenyar-me el seu vestit de núvia, que es casa ara el dia 15 del mes k ve, i em va agradar, és un model de rosa clará molt bonic, després com la meva sogre té perruqeria li va estar provant pentinats i k divertit va ser, es va provar les sabates perquè estava entre dues, es clar a mes de setembre tampoc sap segur kin temps farà, és indecís... Va ser molt divertit!!!

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. ago. 25, 2007 3:31 pm

Bon dia guapes!!! Ja per fi tinc data concreta... el dia 6 de Juny! Al final ens hem quedat un divendres...

Avui he anat a Sinovias a provarme els vestits, i ja se que pensareu que es molt aviat ( jo també ho deia) pero... JA TINC EL VESTIT!!!!

Me nhe probat 6 o 7, pero quan me posat el meu... es que ha set una cosa rara, pero he dit... ES aquest! i ja està, la resta no man agradat o els comparaba amb aquest... no se, se que està fet per mi, no se com explicar-ho... hi es tan maco... Es de Sant Patrick, el model es diu Bagur... haviam si consegueixo unes fotos i us el poso...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. ago. 25, 2007 4:20 pm

Bueno, aqui us el poso...

Posat no te res a veure, queda super maco...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dg. ago. 26, 2007 1:40 pm

Miriam felicitats per l'elecció!!!! és molt maco!!! :-)ok:

A mi també m'agradaria que el meu tingués l'esquena destapada, m'agrada!!!

Ets la primera Gironina del 2008 que té vestit!!!!!!!! >.-<: :-)ok: >.-<:

Tot i tenir el vestit aniràs a fer-te la prova al Pronovias???
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dg. ago. 26, 2007 1:43 pm

Jo m'he aixecat fa 15 minuts!!! a les 14:25 del migdia!!!! però és que ahir vam anar de despedida!!! va ser molt xulo i vam riure moltíssim. No vam agafar boy perquè a la núvia no li agraden (a mi tampoc) i al final un dels cambrers es va quedar amb calçotets!!!! i això que ho vam fer en un restaurant molt bo, al Mas Tapioles!!! on es casa la Mireia!!!

JA us ho aniré explicant
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. ago. 26, 2007 2:19 pm

Hola Sira! Doncs si, soc la primera Gironina 2008 que ja te el vestit... >.-<: >.-<:
A pronovias ja no hi aniré... es que aquest m'encanta i no crec que en tropiga cap mes que em convenci...ademès diuen que porta mala sort no? Així que ja està! Ara el dissabte tinc que tornar-hi que em pendran les mides,,, haviam si pus fer-me alguna foto...

La despedida que xuli no? No vareu tenir boy pero si animació amb el cambrer... que divertit! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dg. ago. 26, 2007 2:50 pm

Miriam a veure si pots fer alguna foto!!!! doncs mira si ja no has d'anar a Pronovias una cosa menys a fer, tú!

Et posaràs vel??

Ara ja et queda menys per fer, eh!!!

La despedida va ser molt divertida, la núvia és molt vergonyosa i pensavem que no faria segons què i sí, sí, es va animar i ens va sorprendre a totes!!! I al noi li van portar un travesti!!!! perquè ell sempre deia que no volia que li portessin una noia i li van portar un noi!!! però que estava operat de tot arreu, s'ho van passar molt bé també.
sira

EntradaAutor: sira » dg. ago. 26, 2007 2:53 pm

Mira us poso foto del cambrer.....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. ago. 26, 2007 8:38 pm

jajaja.. no vegis amb el cambrer no...quina marcha que portava el tio...

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Sira, doncs en principi si que dure vel, bueno aquest dissabte mirare els complements, pero es que sense res no puc entrar i el vel no em desagrada, així que ja veurem que fem...

Vosaltres en voldreu?

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dg. ago. 26, 2007 10:05 pm

Hola noietes,
Moltes felicitats miriam, ja tens el vestit, que bé, ja tens una cosa feta. Per cert és molt macu el vestit.

Jo segurament també voldré vel, una cosa, s'ha de demanar hora a la botiga per anar a veure els models que tenen de vestits, o no cal, només en entrar a la botiga ja n'hi ha prou??Es que no ho sé.

Sira, jo tampoc vull boy, no m'agrada, bé millor dit no el disfrutaria tampoc, prefereixo una altre cosa un sopar i ja ta, crec k la despedida tampoc és tant important, nos volem fer-la junts.

Truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. ago. 27, 2007 8:54 am

Bon dia noies!

Ja se m'han acabat les vacances snifffff!!!!!! i la tornada és dura....

M'estic intentant psoar al dia i veig que heu xerrat bastant!!! així que el dia d'avui el dedicaré anar llegint les pàgines passades.

Jo no us puc explciar massa novetats del casament per no hem fet res de res vaja que ni tant sols hi hem pensat!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Tuchin » dl. ago. 27, 2007 9:11 am

Bon dia noies!!!

Felicitats miriam, com diu la sira em penso, ets la primera en tenir vestit!!!!

Gemma benvinguda!!!!

Tinc una mica de feina avui pero intentaré anar entrant.

Miriam ara et contesto.
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. ago. 27, 2007 9:45 am

Ostres Miriam felicitats pel vestit! ets la primera del 2008! i et cases el diad el meu cumple!!!!! i un dia abans que jo al final.... al Sinovias és on se'l va comprar la meva cunyada ara em sembla que han traslladat la botiga allà sota les vies del tren oi? jo haurñe de començar a pensar en anar-ne a mirar...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Tuchin » dl. ago. 27, 2007 9:51 am

Doncs jo fins el desembre no hi aniré o gener encara no sé. Gener suposo que no pq tinc examens dos caps de setmana i clar, no sé jo si després de sortir d'un examen tindré moltes ganes d'anar a mirar vestits.
Tuchin

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 27, 2007 9:59 am

bon dia noies, miriam felicitats per la data i pel vestit. Gemma ja se't trobava a faltar! benvinguda! Has vist que ja hi ha la cronica de la TETES?
Aix que això comença a passar molt ràpid, el meu comptador ja posa un 7, aixxx
Visitant

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 27, 2007 10:05 am

Hola bon dia,

Gemma benvinguda!!! Co m han anat les vacances? Això sempre bé no?

Miriam Felicitats, ostres que bé, ja tens vestits, si que ha sigut ràpid això, però si és havia de ser el teu, perquè mirar més. Ostres feste fotos de les proves eh!!!!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. ago. 27, 2007 10:22 am

SHYLA! felicitats tieta!!!!!

Doncs ja us anyorava i tela quan he vist tots els nostres comptadors jolin quina baixada!!!! i el teu shyla ja es per morir-se!!!!!

Les vacances molt guais vaig anar a llocs que em va dir la sira i que em va posar les fotos per aquí al forum a sant juant de gasteluaxe o algo aixi aquella esglesia de 50.000 esgraoens! i els vam fer tots! la evritat es que em va encantar el país vasc i la seva gent... repetiria!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. ago. 27, 2007 10:23 am

Espe per cert jo no he vist la teva invitació ja me l'ensenyaras.... nosaltres también ens hi hemd e posar a agafar idees!!!

Hi ha moltes noies noves! així que ja ens anirem coneixent! cada vegada en som més de gironines que guai!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. ago. 27, 2007 10:55 am

Miriam gracies pel teu missu a la meva web!

Per cert ja m'inoformaras d'aquest vaixell que surtd e barna i va a les illes gregues quiun es val?!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants