Hola noies,
D'un i dor com heu xerrat he estat més de mitja hora per llegir. Bé com ja sabeu estic tan liada a la feina que no tinc temps ni de entrar, a la tarda más de lo mismo, ara m'han deixta sola i he aprofitat per posar-me al dia i contestar.
Tetes com tan dit totes tranquila que el teu home es recuperarà aviat. Ànims!!!

i lo del pallaso que t'ha escrit a la pagina web ni cas, deu estar aburrit/da o bé és pura enveja!!!! ignora'l!!!
Ostres lo del tema del jugados i la noia aquesta del forum m'ha deixat de pedra, jo també sòc bastan epàtica i quan penso en lo malament que ho deu estar passant la parella i si hem passes a mi ... no ho podría soportar. Carpe diem.
Benvinguda a la nova Marta, je en tenim unes quantes, quin dia de juny et cases? jo el dia 14!!!! ja ens aniràs informant com ho portes i el tema vestis jo fins finals d'any no ho tinc pensat mirar però anirè a voltar per Girona.
Miriam al final heu agafat a Gres-k Planet com nosaltres felicitats, una cosa menys, a mi en Francesc també hem va sembla molt agradable i ja veruàs que sortirà bé a nosaltres ens va agradar molt al casament dels cusins.
Lo dels detalls que comenteu per les dones jo ja tenia clar que volia regalar vanus, però la meva cusina se m'ha adelantat, ja que pel seu casament en va regalar ella i no donaré lo mateix no?

Ella va fer que els seus dos nevots més grans es possesin a la entrada de l'esglèsia amb un cistell ple de vanus cada un i anaven donant un a cada senyora. Això dels vanus està de moda al casament que varem anar al juny també van donar uns vanus a l'esglèsia, però no era pas el detall era per la calor.
Ara no se que donar a les dones, i això dels penjabolsos m'ho va dir la meu mare i la meva sogra que diu que tothom que li veu el seu li pregunta on ho ha comprat. En fi no ho tinc clar encara. Als homes en no se si un boli o clauer?¿?
Els puros i tabac ni idea, jo sòc antitabac a més hem molesta bastant el fum. Però clar la gent que fumi serà una mica rollo si no deixen fumar al menjador, que encar no ho sé, si més no que no fumin fins al cafè o el ball, total durant el banquet com que s'estarà servint el dinar si la gent surt a fumar anirà ràpid per tornar a la taula a menjar, jeje.
Ei Gemma jo estic amb tu amb això de la llista, que són moltes coses i no ens podem deixa res i també en fer una pluja de idees per impressionar als convidats, lo del kit d'emergència m'ha fet molta gràcia, jejej!
Be maques després del rotllo crec que no m'he deixat res, a veure si demà puc entrar més sovint.
Petons