Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 29, 2007 3:45 pm

Doncs ja està Tuchin ja tenim una idea més per apuntar a la llista aquella que hem de fer ja... eh??!!!! vam dir que fariem una llista ordenada cronologicament de les coses que hem de fer i una per les idees.

Sira doncs cliques a dalt al Perfil (l'icona que hi ha al costat de la bustia del missatges) i vas a l'Avatar i entres o a la galeria que hi ha (aquest és d'allà) o hi adjuntes una imatge teva pero ha de ser petitona.... i és una mica més complicat. M'he explicat bé? :o-o:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 29, 2007 3:48 pm

Noies una question a veure si em podrieu dir on podria comprar un paistis d'aquells fets de xuxes per aquí Girona....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 29, 2007 3:50 pm

Hola noies!!!
Avui no podre escriure gaire pq ales 18:00 m'en vaig cap a BCN a veure el Gamper!!
FORÇA BARÇA.
Tetes no et preocuipis per aixo del teu home a una amiga meva li va passar el mateix i es dels nervis, ella estava en epoca d'examens i amb el temps se'n va sol i referent a la pàgina del que t'ha escrit ni p.... cas!
Quan llegia el que li ha passat a la noia del forum m'ha vingut de tot. jo un dia ho vaig somiar que en Xavi moria i us puc dir que vaig estar tota la nit plorant, horrible i aixo que era un somni!!!!!!!!!!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 29, 2007 3:52 pm

Ostres Mireia FORÇA BARÇA!!!!! aplaixeix fort a l'Henry!
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 29, 2007 3:54 pm

Aixi penso fer-ho!!!! adeu vaig a preparar els bocates per sopar.
ja us penjare algunes fotos!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 29, 2007 3:57 pm

QUINA SORT TENS PER ANAR AL GAMPER!!!!Jo fins fa dos anys anava cada any. Aqui com no vagi a veure el Santiago Bernabeu (el trofeu) ho tinc clar!!Sort que dema marxem cap a Barna, quines ganes tinc.
Si s'ha de fer una llista pero és difícil pq cadascuna ho estem fent segons podem.
Tuchin

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: TETES » dc. ago. 29, 2007 4:03 pm

si nenes si, em fa un mal haver de pagar aixo!! pero osti tu, 18 min parlant mes de 60.- €!! coi quin robo!! la vida esta massa cara!!

GEmma, jo et dic on pots comprar un pastis de xuxes, nosaltres el que vam regalar al casament el vam comprar a una botiga de xuxes de girona que esta al carrer la salle, molt a prop del Bershka. Es una botiga que fa cantonada. Saps on vull dir??
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 29, 2007 4:11 pm

Valeeeee sí Tetes merci! ja sé on és.... doncs cap allà que aniré!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. ago. 29, 2007 4:16 pm

el vols per l'any que be pel casament?? :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 29, 2007 4:33 pm

No el vull epr regalar-li al meu futur padrí!!!! així li demanaré que sigui el meu padrí! amb un llistat de raons del per què l'he escollit a ell...
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. ago. 29, 2007 4:40 pm

ah molt be, que guay!! osti tu, li faras una llista de raons i tot?? quin currele!!! segur que li encantara!! el pastis de xuxes que vam regalar nosaltres al casament no va sortir del restaurant, entre la taula que eren i els nens s'ho van polir tot....que golafres!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 29, 2007 5:34 pm

Si mira una manera diferent de fer-ho....
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. ago. 29, 2007 5:37 pm

si, es original!!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. ago. 29, 2007 6:31 pm

Hola noies,

D'un i dor com heu xerrat he estat més de mitja hora per llegir. Bé com ja sabeu estic tan liada a la feina que no tinc temps ni de entrar, a la tarda más de lo mismo, ara m'han deixta sola i he aprofitat per posar-me al dia i contestar.

Tetes com tan dit totes tranquila que el teu home es recuperarà aviat. Ànims!!! :-)ok: i lo del pallaso que t'ha escrit a la pagina web ni cas, deu estar aburrit/da o bé és pura enveja!!!! ignora'l!!!

Ostres lo del tema del jugados i la noia aquesta del forum m'ha deixat de pedra, jo també sòc bastan epàtica i quan penso en lo malament que ho deu estar passant la parella i si hem passes a mi ... no ho podría soportar. Carpe diem.

Benvinguda a la nova Marta, je en tenim unes quantes, quin dia de juny et cases? jo el dia 14!!!! ja ens aniràs informant com ho portes i el tema vestis jo fins finals d'any no ho tinc pensat mirar però anirè a voltar per Girona.

Miriam al final heu agafat a Gres-k Planet com nosaltres felicitats, una cosa menys, a mi en Francesc també hem va sembla molt agradable i ja veruàs que sortirà bé a nosaltres ens va agradar molt al casament dels cusins.

Lo dels detalls que comenteu per les dones jo ja tenia clar que volia regalar vanus, però la meva cusina se m'ha adelantat, ja que pel seu casament en va regalar ella i no donaré lo mateix no? :-/ Ella va fer que els seus dos nevots més grans es possesin a la entrada de l'esglèsia amb un cistell ple de vanus cada un i anaven donant un a cada senyora. Això dels vanus està de moda al casament que varem anar al juny també van donar uns vanus a l'esglèsia, però no era pas el detall era per la calor.
Ara no se que donar a les dones, i això dels penjabolsos m'ho va dir la meu mare i la meva sogra que diu que tothom que li veu el seu li pregunta on ho ha comprat. En fi no ho tinc clar encara. Als homes en no se si un boli o clauer?¿?

Els puros i tabac ni idea, jo sòc antitabac a més hem molesta bastant el fum. Però clar la gent que fumi serà una mica rollo si no deixen fumar al menjador, que encar no ho sé, si més no que no fumin fins al cafè o el ball, total durant el banquet com que s'estarà servint el dinar si la gent surt a fumar anirà ràpid per tornar a la taula a menjar, jeje.

Ei Gemma jo estic amb tu amb això de la llista, que són moltes coses i no ens podem deixa res i també en fer una pluja de idees per impressionar als convidats, lo del kit d'emergència m'ha fet molta gràcia, jejej!

Be maques després del rotllo crec que no m'he deixat res, a veure si demà puc entrar més sovint.

Petons
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dc. ago. 29, 2007 7:58 pm

Hola noies ja torno a ser aquí!!! aquesta setmana hi ha la meva nebodeta aquí i aprofito per veure-la quasibé cada dia.

Jo de detalls no sé qué faré, m'esperaré a veure què dónen al casament d'aquest divendres i espero que ja no en tingui cap més fins al nostre i així quan compri els detalls ja no em pot copiar ningú.

Ja tinc ganes que sigui divendres per anar al casament i poder estalviar una mica més, perquè aquests dos últims mesos entre els casaments, despedides, aniversaris, sants, contribucions, i assegurances.... :--( :--( :--( quasi que no hem pogut estalviar gaire pel nostre casament :-/ què hi farem, no?

Bueno noietes us deixo fins demà!!!! :-()-)
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: truffa » dc. ago. 29, 2007 8:31 pm

Hola neeeeenissssssssssssss

k tal com esteu totes??? Jo avui no he parat gaire per casa, he estat enfeinada, a part millor pel meu xicot perke akesta setmana va de nits i durant el mati dorm i es clar també el podria despertar estant per casa, jejejej.

Tetes molts d'ànims, no et preocupis que el teu marit s'ensortirà, mica en mica i tot es solucionarà i ja taràs trankila. I lo de la pag web ni caso, no veus que hi ha gent k s'aborreix...

Lo dels detalls, nos encara no sabem que farem, encara keda bastant, i mira k aket any hem tingut set casaments, i encara ens en keden 2. En un varen fer un marc de fotos petit amb una foto dels nuvis, també la meva mare em va dir que un altre regalaven a les dones una lavanda, aquella planta tant aromàtica, i lo de les botelles de ratafia també pot ser original pels homes. Hi ha tantes coses...

Jo avui tik mika nerviosa, perke demà vaig a nomenaments i havera k puc agafar de feina, ves a saber on menvien, desitjeume sort plis.

petons a totes

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 29, 2007 8:56 pm

Hola guapes! Jo avui tampoc he estat gaire a casa i amb el rollo de que l'ordinador del curro no em deixa publicar respostes, fins ara no he pogut entrar!
No vegis lo que heu xerrat, no? Mhe tingut que llegir 3 pàgines!

TRuffa, que demà tinguis molta sort, ja veuràs que et tocarà per aqui!

Veig que heu parlat de varies coses: viatge, detalls, cigars i puros...

Nosaltres en principi també voliem anar a les Illes Gregues, pero clar...estaran força desmillorades, així que suposo que ens quedarem per la resta del Mediterrani pq l'Albert no suporta els avions... hi sortin desde BCN quedem força limitats.

Pel que fa el tema dels detalls, tinc en men de fer un plat personalitzat amb una foto nostre al fons, no se, quan fasi alguna prova ja us el posaré. A part d'aixó, també donarem un detall del nen (del bateig) i cigarros i puros per a tots. Crec que amb tot aixó ja farè el fet no? O creies que hauria de fer un regal per l'home i un per la dona...

Si voleu ideas, en el post de " como hacernos los detallitos nosotras" ni ha un munt! Arros de color, ram chupa-chup, chupitos, uff... ja veureu feu una passada..esta molt bé!

En fi, no se si m'oblido d'alguna cosa...

Haviam si demà entro mes sovint!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dc. ago. 29, 2007 9:29 pm

Moltes gràcies albertimiriam, espero que si que tingui sort, però jo en tinc poca de sort, la veritat...

Jo no he mirat re del viatges,ni detalls, tem paradets encara, lúnic k faig es mirar i remirar vestits, però avui encara parlava amb la sogre i em deia k pagar tant per un vestit dun dia ho veia una passada, que es pot mirar i estudiar el tema, però k també és important que jo mhi senti bé, penso que té raó, perque els vestits estan caríssims, i jo sóc partidària de veure i mirar i remirar i si puc comprar un vestit còmode, especial per mi i no tan car doncs millor k millor, ara potser tampoc existeix
ui es k no se....

Jo crec albertimiriam k si feu el bateig del nen i tot ja està bé, o sinó un petit detall per part vostre, una planta, ja et dic la lavanda keda molt bé, o orquidea...no se

trufffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 29, 2007 10:12 pm

Tens rao sobre el vesit, lo important es que a tu t'agradi i ti sentis cómodo, pero aixó de economic... son força carets... el que no t'imaginaries es lo cómedo que pots arribar anar-hi...jajaja!

Lo de les plantes, hem vist una cosa que també ens ha agradat a la web de la fàbrica de la suerte; es com una llauneta que ha dintre hi va un trébol de 4 fulles, o un girasol... et poso l'enllaç perque hi facis una ullad:

http://www.fabricadelasuerte.com/shop/i ... cPath=21_3

Per cert, he lleguit en un altre post que...

A PRONOVIAS JA TENEN ELS CATÀLEGS DE LA COLECCIO NOVA SENCERA!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. ago. 30, 2007 7:57 am

si sira, es casava al s'agaro, pero al final quan ja tenien tot ho van canvair pq els agardava mes el costa brava pero no hi havia lloc, i despres els van trucar oi els van dir que uns havien anulat aixi que van canviar de lloc, van perdre la paga i senyal pero estaven super tcontents!! :-/ :-/ estan sonats!! :-(
nosaltres ens en vam enterar quan havien impres les invitacions, imagina't!!ma mare dient a tothom que sa filla es casava al s'aagro i ells imprimimt ainvitacions al costa brava!! :-/ :-/
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant