Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 8:20 am

Bon dia noies!

Avui no podré entrar massa per que tinc un munt de reunions!!! a verue si alguna se m'anul.la ... si més no la d'Olot per que si no cap a les 12 quarts d'una hauria de ser allà.... vaia que avui tinc el dia baldufa!

Espe quan puguis m'has d'ensenyar les teves proves d'invitacions val!!!! i ens posarem mans a la obra epr fer una llista que ens serveixi de guió si voleu entre totes.

Miriam saps si pots anar directament al Pronovias i demanar un catàleg? es que jo ho tinc a dues passes de la feina i m'hi acostaria... per cert jo cre que amb el detalls que has dit ja quedaràs bé! i la pàgina que has posat jo también la tinc a favoritos hi ha coses originals!

Truffa? que fas de mestra? que és això de que a veure a on et destinen? A mi el vestit me'l regalen els meus pares pero no estan passant per la seva millor situació economica ja que el meu apre els van fer fora despres de 35 anys de la fàbrica tèxtil amb d'aquests mil expedients de regulació que et deixen sense indemnització ni res i calr té 60 anys i ara a on va! i es massa jove per la juvulació... així que esta cobrant subsidi d'atur i me mare no treballa així que tinc molt clar que no vull que es gastin gaires peles....

Sira nosaltres también portem uns mesos que no sabem que és la paraula estalvi!!!!

Anna ja els hi val a la teva germana canviar de lloc així pim pam pero bueno si ho fan allà a on a ells els hi agrada i estan contants.... doncs endavant!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 30, 2007 8:21 am

Bon dia noies!!!!!

Q tal? Avui és el meu últim dia en aquesta feina i estic mooooooooolt contenta. Aquesta nit marxem cap a Barcelona (aquest cop en avió) i estarem tres dies.
Miriam jo penso que ja esta be amb el que fas. Nosaltres donem detall als homes i a les dones pq no volem donar tabac ni puros.
Truffa ( penso que era ella) molta sort avui!!!!
Anna quina feinada la teva germana!!!
Nosaltres probablement quedarem al setembre amb el noi aquest de matí que ven els penjabolsos i venen en una caixa de fusta amb un boli a conjunt extensible. No sé, ho trobo mono i no car.
Ja veurem com surt tot o que fem....
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 30, 2007 8:44 am

Bon dia a totes,

Tuchin, m'imagino que ja téns ganes que sigui la tarda per venir cap a barcelona, no?? Al setembre comences turisme, no?? jo en vaig fer un any a la uni de girona, i ho vaig deixar, hi havien assignatures que molt bé però d'altres pensava que fan a la carrera de turisme, no l'acabo de veure molt pràctica. Vaig acabant fent administratiu.

Ahir, vam anar a parlar amb el mossèn de banyoles per comentar-li que ens voliem casar a Usall (un poble molt petit, al costat de banyoles) i que hem de fer, ens va explicar com va el tema, i que si ens volem casar un dissabte ha ser com a molt tard a les 17.00h. perquè a les 18.00h han d'estar amb una altra esglèsia fent misa.
Nosaltres ens casem el dia 13/09/08, com ho trobeu fer la cerimònia a les 17.00h? és una mica aviat,no? penso que lo millor seria fer-la cap a les 18.00h
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 30, 2007 8:48 am

Si Agbe, començo al setembre. Si hi han algunes que no són pràctiques pero bueno... Que hi farem!!

Doncs jo penso que casar-te d'hora té avantatges com que podras fer l'aperitiu amb els convidats, després de les vostres fotos. Jo per exemple el vull fer amb ells i no puc pq em caso al mateix lloc del convit i si em caso d'hora, que fa després la gent? aixi que m'hauré de perdre l'aperitiu i jo volia estar amb la gent per poder parlar pq sinó fins després del pastís ja no pots.
I per la gent doncs fins l'hora del sopar poden anar a prendre algo, no sé...
Tuchin

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 30, 2007 8:50 am

Truffa que tinguis molta sort!!!! Que ets profe de primaria o secundària?
El meu xicot també hi va, a veure on el destinen... ell es per secundària o formació professional. Espero que tingui molta sort, i que li toqui aprop de casa.

Anna, si a la teva germana li agrada més el costa brava i estan més contents, pues millor, són ells els que es casen i a més serà un sorpresa per la gent que s'esperen que a la invitació posi s'agaró...
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 30, 2007 9:04 am

si Tuchin, això de fer l'aperitiu amb els convidats ja em sembla bé, perkè xerres amb uns, amb uns altres, ... però si ens casem a les 17.00, a les 17.45h ja estem, estas per fora l'esglèsia fent quatre fotos, desprès ens anem a fer a fer les fotos i penso que arribar a les 19.00h o quarts de vuit al restaurant és una mica aviat, no sé. Aleshores voldrà dir que cap a les 21.00h a sopar, ja és bon hora, però si fós una miqueta més tard, millor.

Aquest diumenge em d'anar a parlar amb un mossèn que el meu xicot coneix, i li comentarem. El mossèn d'ahir en ho va dir, parleu amb ell i li digueu el dia que us voleu casar i li comenteu que ho voleu fer cap a les 18.00h. Ens va comentar que els dissabtes és el dia que tenen més misses, i clar els casaments els han de fer a primera hora de la tarda.

Ens va dir que els divendres és quan van més tranquils i que si volem un divendres a les 18.00h si que pot ser.
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 10:14 am

Jo ho trobo una mica aviat no a les 17:00? no se tu mateixa pero jo els apretaria per veure si us ho pot fer a les 18:00 o les 18:30 es que sino els convidats s'agoviaran fins al sopar i el sopar serà molt d'hora.... no sé.... és una opinió.

Jo tinc clar que faré l'aperitiu amb els convidats no ens n'anirem a fer fotos por ahí jo vull estar amb la gent.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 30, 2007 10:34 am

Gemma, penso que hauriem de fer la misa cap a les 18.00h, ja que mai comença puntual la cosa. és més raonable, no sé, a veure que ens diu el mossén aquest diumenge.

Nosaltres no volem anar a fer gaires fotos, suposo que anirem al llac i potser a Besalú no sé, i d'aki al restaurant tenim uns 20 min.
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 10:37 am

Noslatres ho farem tot allà mateix i durant l'aperitiu aniran fent fotos espontanies de fet vull tot el reportatge espontani...
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 30, 2007 10:57 am

Gemma, quin fotògraf heu agafat? Nosaltres encara no tenim ni músic, ni fotògraf,... res de res. Només restaurant i, en procés, l'esglèsia. :o-o:

Anem bastant tranquils amb aquest tema. Poder cap al novembre, si que començarem a espavilar-nos. haurem de fer un planning amb el que hem de fer cada mes :-)
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 30, 2007 10:57 am

HOLA NINETAS!

Com porteu el dia? Jo aprofitant l'hora d'esmorzar per escriureus 4 coses...

Gemma, no necesites cap hora per anar a demanar el catàleg, suposo que entras i el demanas i ja està; si esta tan a prop per provar-ho no hi perds res!

Agbe, nosaltres el tema mossen ens va passar exactament el mateix: a Lladó la tarda de un dissabte es impossible casar-si així que desprès de buscar i buscar mossen, al final ens hem quedat amb un divendres!
Nosaltres ho farem a les 17:30, perque com que hi ha el bateifg serà un pèl mes llarg... pero de fet, de seguit serem al restaurant pk està a 10 minuts...així que potser o retardarem... no sè, li comentaré al mossen i al Toni de mas PAU haviam que m'aconsellan.

El tema de les fotos, doncs poquetas, ja que a l'Albert no li agraden gens... jo suposo que enllastirem per el poble i al restaurant que té uns jardins molt macos...

Nenas, fareu alguna cosa vosaltres, em refereixo als detalls, o l'arròs... jo vull fer el ram de chupa-chups; si alguna s'anima podriem demanar el material juntes.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 11:04 am

Agbe he agafat els de IVideo que son de Girona al costat del bar Nuria www.ivideo.cat i un fotograf de Salt FH64 Photo es diu Jep i és un sol de tiu així jove i caxondo i fa reportatges totalment espontanis ja que ni a mi ni a en Raül ens agradava la idea de fer posses per les fotos així que aquest ens quadrava molt.

Miriam ho provaré d'anar a buscar un cataleg a veure que.... i pel que fa els temes dels detalls encara no sé ben bé que faré per les entregues i això... allà on em caso està prohibit tirar arrós així que només llençarem petals de roses suposo.
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 30, 2007 11:14 am

Miriam, nosaltres quan vam parlar amb en Toni li vam comentar quina hora ens aconsellava per casar-nos, tinguent en compte que seria per Banyoles, i ens va dir que com a molt tard a les 18.30h, que si podia ser cap a les 18.00h millor. Però igualment ho trobo molt aviat casar-se a les 17.00h. La intenció és ke els convidats arribin entre 19.30 i 20.00 al restaurant i així veuran els jardins de tarda i de vespre, sino no té gràcia.
No sé, jo ahir li deia al xicot, que jo a les 17.00 no em caso, i si no ho cambiem a un divendres o parlem amb en Toni, a veure que li queda lliure.I ell em deia que no, que ja trobarem una solució. Per una part l'esglèsia la tenim lliure, ara només faltaria al mossén, a veure que passarà.
Els divendres no hi ha problema d'hores, Miriam, dóna igual que siguin les 17.30 com les 18.00 pq no van tan atabalats.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 30, 2007 11:17 am

Gemma, la intenció nostra no és fer video, només album de fotos. Un dia dels que baixi a girona passaré per Salt, a mirar el fotògraf.

I si téns pronovias al costat de la feina, no perds res per demanar el catàleg, jo també hi aniré un dia a buscar-li i poder de pas demano hora.

També m'agradaria anar a mirar vestits a corredera núvies d'olot, que m'han parlat bé d'aquesta botiga. Però encara no tinc clar com vull el vestit. :-/
Agbe

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 30, 2007 11:41 am

Ostres com em fan treballar avui jejejeje. Venjança!!! He hagut de sortir a fer una visita i tot. En fi...

Veig que parleu de Pronovias. Jo em pasaré un dia a veure si me'l donen.
Tuchin

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 11:52 am

Agbe jo també vull anar a nuvis corredera d'olot i igual que tu tampoc sé el que vull així que m'hauré de posar les piles!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. ago. 30, 2007 1:39 pm

GUAPES!!!

JA QUE VEIG QUE HI ESTEU MOLT POSADES, DS D'ON DESCARREGUEU CANÇONS I PELICULES??? HE INTENTAT DESCARREGAR L'EMULE PERO NO EM FUNCIONA QUAN L'INTENTO FER SERVIR, HI HA ALGUNA COSA MALAMENT, SABEU DES D'ON EL PUC TROBAR QUE FUNCIONI?? O ALGUNA ALTRE LLOC QUE SIGUI MES RAPID?? ES QUE A MI TOT EM VA LENT!!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: TETES » dj. ago. 30, 2007 2:12 pm

Holaaaa!!!

Anna nosaltres ara a casa fem servir l'Ares perque l'emule tambe ens va molt malament. l'Ares es molt mes rapid. Busca'l pel google i descarrega'l i ja ta :-)ok: ja veuras!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 2:44 pm

Bona tarda noies!

Tuchin com va la recta final d'aquesta feina? espero que ja no t'exprimeixin tant!

Jo com que no tinc internet a casa estic desconectada dels programes i trobo a faltanr tant descarrergar-me música!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. ago. 30, 2007 2:45 pm

Bona tarda Gemma!!! com estan anant les reunions???
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants