Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 3:08 pm

Buf! sort que se m'ha suspés la de que havia d'anar a Olot pero l'hem passat per demà així que demà no ens veurem estaré tot el matí per allà! que dura que és aquesta primera setmana despres de vacances... així que Tetes prepara't tu per la setmana que ve!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: sira » dj. ago. 30, 2007 3:22 pm

Hola noies !!!!! si que heu xerrat avui!!!

El catàleg de Pronovias ja hi és???? doncs dilluns o dimarts hi aniré, o li diré a la meva germana que me'l vagi a buscar.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: TETES » dj. ago. 30, 2007 3:23 pm

bufffff nena no m'ho recordis!!! avui el mati he estat a la feina per fer les nomines que sino no cobrem i aixo no pot ser i no vegis el merder que hi ha!! un munt de cartes per obrir, papers, coses pendents....no se pas ni com posar-m'hi!!! es que amb tants dies de vacances se m'ha oblidat absolutament tot!! :-))

i que tal, que t'expliques??? :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dj. ago. 30, 2007 3:27 pm

ai nenes quins records, aixo de començar a mirar vestits, com ho trobo a faltar.... :-(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 3:29 pm

Sira jo com que avui no puc i demà no passaré pel despatx també tinc pensat anar-hi dilluns com que treballo aprop a buscar-lo i de pas em faré la longui per allà mirant...

Ostres es que l'altre dia, dijopus passat em sembla quee ra que vam anar a una agencia de viatges se'm va ocorrer entrar al Kiavi Nuvies per demanar si tenien catalegs i tot això i em va sortir una dona i quan li vaig demanar em va mirar amb una cara com si estigues llampada i em va dir "no dona que no n'hi ha no veus que encara no has fet el fira nuvies!" i m'ho va dir tant malament que fins i tot en Raül em va dir no hi tornis més aquí amb la desagradable aquesta! i per aixo no havia fet més cap intent. Això que cada dia passo per davant del Sinovias i tinc una temptació d'entrar-hi...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 3:35 pm

És un missatge per la TUCHIN!

Saps quan surt el nou cataleg de preus i dates de sortides de Pullmantur? per que he estat investigant per aquí i diuent que l'any que ve potser a part de capitals bàltiques faran Fiords i que canvien un parell de vaixells... i he pensat calla.... li preguntaràs a la Tuchin que potser té informació de primera mà....
Chiky-nit

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 30, 2007 3:37 pm

Bona tarda!!!

Doncs avui m'ho penso prendre en calma, per la tarda vull dir. Estic recollint les meves coses i preparant tot pq les meves companyes ho tinguin tot controlat.

Ostres TEtes, aixo d'incorporar-se al treball poc a poc está molt be que de sobte és molt dur.
Jo m'he passat el migdia ultimant l'equipatge per Barna. Al final em fare alla una mica d'armari per no haver de carregar amb tot pq és un pal. Avui haure de facturar i tot per quatre coses que necessito portar de liquids. Quina merda!!!

Sobre els vestits, jo he entrat a la web de Pronovias pero posa avance i no catàleg així que no sé si són els que ja havia abans. Jo tinc una mica clar el qeu vull. No vull can can i vull que porti com dues parts i que una es pugui treure pel sopar i la festa...
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: TETES » dj. ago. 30, 2007 3:41 pm

A pronovias no veuras cap vestit en viu perque primer t'ensenyen el cataleg i despres passes al provador i te'ls van portant un a un, fins el dia que comencis a emprovar em sembla que no els podras xafardejar... i al sinovias no et donen cataleg, almenys a mi l'any passat em van donar un triptic o com es digui amb 4 o 5 fotos i prou....
Al kihabi hi ha molta gent que en parla malament..jo quan vaig anar a emprovar em va antendre una dependenta de la botiga de figueres i molt be perque l'encarregada estava malalta que es la que em va donar l'hora i ja se la veia mes estupida....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 30, 2007 3:48 pm

Doncs Gemma suposo que abans del nadal pero no et ser dir el mes concret. El catàleg que hi ha ara és dsd març així que suposo que no trigaran gaire a treure'l pero clar no et podré avisar pq ja no treballaré en una agencia >.-<: >.-<: >.-<: ( el riure és pq ja no treballaré en una agencia, eh? no pq no et pugui avisar jajajaja)
Tuchin

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 3:58 pm

Home ja m'ho penso que no m'ho dius per que no em vulguis ajudar per que sino... :t:t:

Pero si estas en un majorista de viatges también te'nd eus enterar no? bueno es igual perseguiré a noies d'agencies de per aquí Girona no et rpeocupis!

A la web de pronovias ja pots mirar el cataleg del 2008 no surten les fotos de les coleccions pero el cataleg si que el pots mirar.

Deu ser el pistoletassu de sortida per que ens posem les piles!

Bueno la miriam ja va carregada amb bala que ja el té!
Chiky-nit

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 30, 2007 4:28 pm

Jajajajja

Doncs no crec que m'enteri pq alla es fan altres coses. Pero tinc amigues q són agents, si m'entero t'ho dic.

Doncs vaig a mirar la web de pronovias a veure!!!
Tuchin

EntradaAutor: Tuchin » dj. ago. 30, 2007 5:29 pm

Ais noies mitja horeta i seré lliureeeeeeeeeeee >.-<: >.-<:

Ara la meva companya está tota l'estona: ai quina pena em fa, dema soleta... No et fot!!! M'ha amargat i ara tot caretes.

En fi... que si no entro més que paseu un bon cap de setmana. Dilluns em posaré al dia que tinc lliure.

Petonets per totes!!!
Tuchin

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. ago. 30, 2007 5:31 pm

Disfruta de la llibertat Tuchin! i molta sort a la nova feina!

Noies jo també em despedeixo fins dilluns per que demà estaré fora de la oficina tot el dia.

Petonets!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 30, 2007 5:34 pm

Bona tarda,

estic bastant enfainada...

Tuchin, que vagi bé l'estada per barcelona i que disfruteu d'aquests dies.

Gemma, demà no t'estressis gaire que és divendressssss!!!!

Bon cap de setmana per les que demà no hi sereu per aquí!!! :-)ok:
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 30, 2007 8:03 pm

Jo nenes...una altre dia sense casi porder entrar... en fi...

Tuchin, per fi ja as acabat, eh! Ara disfruta d'aquets dies per la capital!

Gemma, demà agafa paraigues que segur que a Olot plourà...

I pel que fa al vestit, que veig que n'heu estat parlant.... a la web diuen que encara trigaran uns dies aposar la nova colecció pero per els altres posts diuen que ja tenen els catàlegs, de fet parlen dels de BCN, aquí a lo millor trigan uns quants dies...Per cert, diuen que es com una revista d'aquestes tipo VOGUE... es super gran!
Pel que fa al Sinovias, es lo que diu la Tete, si entreu us donaran un triptic amb 4 fotos.
Haviam si demà puc estar mes per aqui...

Per cert, algú sap com li ha anat a la Truffa?
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dj. ago. 30, 2007 9:04 pm

Holaaaaaaaaaa ninetesssss,

Veig que heu estat parlant de moltes cosetes avui, vestits, càtalegs, reserves d'hores de cerimònies a l'esglèsia, detallets pels convidats...molt bé. Avui no m'he pogut connectar fins ara nenis...buff quin dia tant estressant i tant xofff la veritat. Doncs he anant a nomenaments, perquè sóc mestra d'educació infantil, i he flipat amb la de gent que hi havia allà, semblava la peixateria del poble....molta i molta gent. i han tallat al num 18.877 i jo tinc el 21.000 i no m'han donat res de feina, no sé si alguna sap molt bé com funciona akest tema, però et van cridant pel num d'ordre que tinguis. I res ara el dia 6 tornar-hi i segurament seré de les últimes en triar i em kedarà el pitjor, potser m'envien al quinto pinoo!!!

Estic bastant espantada, perquè justament aquest any que em caso de moment no tinc res de feina i per tant calers tampoc...

Ja miraré el càtaleg de pronovias, per cert jo a casa meva ja tinc el de rosa clarà, me'l va portar una cosina del xicot que es casa ara i el va agafar,i mira pse pse, no sé no nhi ha cap que diguis vaia passada...

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: sira » dj. ago. 30, 2007 9:18 pm

Truffa tens el de Rosa Clarà del 2008??? és que li diré a la meva germana que me'ls vagi a buscar tots dos!!!! que guai començaré a mirar :-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: en tinc unes ganes, però em fa l'efecte que no m'en agradarà cap! :-/ ja veurem....

Bueno noietes que demà no podré entrar vaig de CASAMENT !!!!! :-):-):-): a veure si no plou!!! perquè ara està plovent per aquí.

Ja faré fotos i us les ensenyaré. :-)ok:

Truffa no pateixis que ja trobaràs feina, ja ho veuràs.
Tuchin per fi ets lliure!!!!

A TOTES BON CAP DE SETMANA!!!!!!!!! :-)ok: :-()-)
sira

EntradaAutor: sira » dj. ago. 30, 2007 9:28 pm

Ostres noies ara he entrat a la web de pronovias i he vist el catàleg i la veritat és que clar no es veu molt bé, però em sembla que me n'han agradat uns quants eh!!!! perquè no es veu bé si tenen brodats o pedreria no sé però es veuren bastant llisos i a mi m'agraden així, però ja veurem....
sira

EntradaAutor: truffa » dj. ago. 30, 2007 9:35 pm

Si Sira ja tinc el càtaleg, ai ja miraré el de pronovias, tinc ganes de xafardejar....jejejej

Sí havera si tinc sort a la propera i ja tinc feina.

Moltes gràcies

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 30, 2007 9:41 pm

Truffa, doncs la meva amiga esta igual que tú, fins d'aquí una semana no sabrà res de la feina, esta histèrica pobreta... ja veuràs que et toca alguna coseta a prop!

Sira, que et vagi ve el casament! Fes fotetas!!!

Ostres, jo no carrego el catàleg...tinc una conexio nefasta...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant