Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: truffa » dj. ago. 30, 2007 9:43 pm

Aaa si, i de k és també dinfantil??Però depèn del num k tingui potser tindrà més sort.

Ostres si Sira que vagi bé el casament i que el temps us acompanyi.

Truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 30, 2007 9:46 pm

Doncs si, de educació infantil... pero ella buscarà cap a la zona de Girona, LLoret, Santa Coloma... bueno el que tropiga... de fet no se quin número té.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 31, 2007 9:10 am

Hola noies,

Si que xarreu!!!

Truffa ànims que ja veuras que a la pròxima tindràs plaça!!!!

Ostres ja han sortit els nous catàlegs del 2008, ja m'agradaria anar a buscar-los però hem sembla tan aviat, que hem pendràn per boja, jeje!

Sira sembla que fa sol, així que pel :-):-):-): tindreu sort, encara que fa una mica de fresca.

De l'hora que deieu per la cerimonia, a nosaltres el mossen ens va dir a les 18h i a mi hem semblava aviat, perquè després l'hotel està ven bé davant i serà creuar el carrer, i també penso que serà massa aviat, però abans de canviar l'hora vull parlar amb els del restaurant a verue ells que diuen.

Com es presenta el cap de setmana? jo no tinc res especial per fer!!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: truffa » dv. ago. 31, 2007 9:26 am

Bon dia noies,

Albertimiriam doncs jo tmb sóc d'infantil però m'interessa més la zona de la garrotxa, pla de l'estany, l'empordà, però no sé si tindré sort, estic una mica preocupada.

Sira si que heu tingut bon dia eeeeeeee però com diu l'Espe fa fresca.

Jo ja tinc el càtaleg de rosa clarà i ahir vaig estaren mirant el de pronovias per internet i està bstant bé eeeeeeeeee

A mi el cap de setmana es presenta una mica així, perquè el xicot treballa de nits per tant durant el dia dorm, però avui ja m'ho he montat mica bé, i fem sopar de noies de la colla a casa meva jejeje, i demà potser a la platja.

Truffa
truffa

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 31, 2007 11:57 am

Bon dia guapes,

avui està una mica més paradet el post, :-/ .

Truffa, tranquil.la que segur que tindras plaça en algun lloc o et trucaran de seguida, perquè sempre necessiten gent.
Al meu xicot li ha tocat a olot, però de formació professional, i a mitja jornada, no sé, ell hi anirà i poder amb una mica de sort ho podrà compaginar amb la feina que té ara.
Un consell, el millor és acceptar la plaça allà on te la donin, encara que de vegades no surt a conte, però si vols tenir mèrits, és la única manera, pel dia de demà tenir plaça fixe. És el que ha passat aquest any amb les opos, que 9 de cada 10 profes que han tingut plaça fixe són interins. Aleshores, la única manera de sumar punts és acceptar la feina que et donin.

Uih, quin rotllo que t'he fotut!!!Perdona.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 31, 2007 11:59 am

Bon dia nenas!

A mi el finde sem presenta una mica mogudet: avui a la tarda haig d'anar amb el fotògraf, demà a la tarda la prova del vestit i diumenge he quedat amb una amiga que fa un piló que no veig... Com que el meu home esta super ocupat amb els camps, jo ja me organitzat per no estar soleta!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 31, 2007 12:00 pm

Espe, poder si que és una mica aviat fer la cerimònia a les 18h, perquè els convidats tardaran tres minuts en arribar a l'hotel, des de que surten de la ciutadella... no sé, millor que ho preguntis a l'hotel.
A nosaltres el de l'hotel ja ens va comentar que com a molt tard començar a les 18.30 perquè tinguem llum per fer les fotos, pk sinó despres ja és massa fosc.
A mi m'agradaria fer-la a aquesta hora (18.00h), ja ke nosaltres no tenim l'hotel al costat, el tenim a 25min.
Espero que es pugui solucionar.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 31, 2007 12:03 pm

Hola Miriam,

quin cap de setmana més mogudet!! :-)

Quin fotògraf et quedes al final?? en xavi?? vas anar a mirar en Cassú??

El cap de setmana se'ns presenta bé, tranquil.let... bueno diumenge em d'anar a veure el mossé per parlar del casament, a veure si trobem algun que ens vulgui casar a les 18.00h.

I en el cas que dissabte vagi a girona, poder em passaré a pronovias i a rosa clará a buscar el nou catàleg.
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 31, 2007 12:04 pm

Agbe, doncs ja cal que us poseu les piles, perque nosaltres si no varem trucar a 6 mossens no em varem trucar a cap, i ningún d'ells els hi anava bé casarnos a les 18:00 un dissabte. La Espe es casa a la tarde, a lo millor el seu mossen us podria casar... jo de tu trucaria directament al bisbat de girona haviam quina solució et donen!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 31, 2007 12:08 pm

Anem a destemps...jajaja

Si que ens quedem al Xàvi, ens fara una cosa nova que diu que te en ment i la oferta es bona, així que mira ja està fet!

An Cassú al final no hi vaig anar...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 31, 2007 12:13 pm

Que bé truffa, festa de noies no? jeje

No sè si anirem a la platja, semblava que ja s'havia acabat l'estiu...

Jo encara no he pogut mirar el catàleg de pronovias, aquesta tarda ho faré, la veritat que no tic clar com vull el vestit, a vegades veig molts que m'agraden i d'altres quan m'ho torno a mirar no hem convenç cap, jeje quin lio!

Gemma no has pogut veure les invitacions perquè no les he penjat per aquí encara, es que no les tinc al meu ordindor perquè ningú de casa remenant ho pugui veure, les te en Toni al seu ordinador portatil, més endevant ja les posaré.
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 31, 2007 12:17 pm

Si! Si! Espe... quan puguis ens les as de posar!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dv. ago. 31, 2007 1:56 pm

holaaaaaaaaaaaaa,

Gràcies agbe pels teus consells de veritat que ajuden molt, i quina sort el teu xicot ja m'agradaria a mi que em toqués Olot... Tinc una mica de por per on em facin anar, bufff

Si Espe, avui sopar de nenis, ja en tinc ganes, m'agrada molt tenir gent a casa i cuinar per ells....jejejje

Avui meva mare que és de girona manira a buscar el cataleg de pronovias, ja tinc ganes de mirar-lo.

Quin solete que fa eeeeeeeeeeeee aquest temps para boig....

truffa
truffa

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 31, 2007 3:07 pm

Hola noies!!!
Truffa a la meva germana li passa el mateix, ella no ha fet les oposicions i dilluns surten les llistes a veure que li toca, ella fa educacio infantil.
Sira no et quiexaras del dia,m fa una calor!!! te enviat un privat, ja em diras alguna cosa.
A totes molt bon cap de setmana. ara he d'anar a fer la maleta que dilluns marxo 15 dies de vacances!!! vaig a granada , cabvo de gata i Almeria...
fins aviat!!!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 31, 2007 3:31 pm

Bona tarda,

Sira, fa molt bona tarda i un : sol : esplèndid.

Mireia, que vagin molt bé les vacances! I a disfrutar d'aquests dies, espero que tinguis molt bon temps.

Miriam, si us agradat en Xavi fotògraf, molt bé. No sé si has vist la seva pàgina web, està bé i hi ha algun casament que surt mas pau. es pot saber que és això nou que té el fotògraf??
A on està la botiga on t'has comprat el vestit??poder demà m'hi passo un moment.com que demà al final vaig a girona, si tinc temps passaré a buscar els catàlegs.
Agbe

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 31, 2007 3:50 pm

Hola hi ha algú?

Ara estava mirant el catàleg de pronovias i la veritat que casi no es veu res, això fins que no tinguem el catàleg jo almenys no veig ven bé com són els vestits tot i que m'ha agradat algun.

No us he explicat que la meva sogre, ara quan ha vingut de vacances ens ha fet dos regals pel casament, en a mi m'ha regalat un vanú blanc amb una mica de "encaje al voltant" i per tots dos ens ha regalat les ARRES ( les 13 monedes que simbolitzen el compartir) això aquí no s'estila fer, però per allà a Andalusia si. Bé jo no tenia pensat fer-ho això, però com que ens ho han regalat li haurem de comentar al mossèn si ens ho vol fer a la cerimonia. Ja us posaré una foto de les dues coses.

Miriam que vagin molt bé les vacances!!!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 31, 2007 4:11 pm

Hola Espe,

ahir vaig estar mirant el catàleg de pronovias per internet i, téns raó amb això que els vestits no es veuen gairebé...
a mi em fa por anar a les botigues i que m'ensenyin vestits i no acabi de trobar el que a mi m'agrada. Aih, no sé... no sé com vull el vestit, el que si tinc clar que no vull vel, ni guants... i tampoc un palabra de honor, és molt típic o ja he vist moltes noies qe el dia de casament porten palabra de honor. Això són gustos, no? :-/
Agbe

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 31, 2007 8:55 pm

Jo Agbe tampoc vull vel. I el vestit no tinc res en ment vull que sigui modern i diferent però fins que no estàs allà no saps amb que sotiràs, jeje!
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 31, 2007 9:49 pm

Bona nit guapes!

Agbe, la botiga de Sinovias està per allá a la plaça del lleó, al costat del prenatal hi ha una plaça, doncs agafes direcció pronovias i ja la trobes! Es petitona pero hi ha un mun de vestits.
Pel que fa el fotògraf, doncs ell hi ha anat un munt de vegades a mas Pau i es super amic ambe en Toni i en Francesc de Grek.Planet, així que en el meu dia estarà rodejat de amics per fer la feina! JAJAJA...

Espe, lo de las arras es molt maco, ho se pq com que tinc familia andaluza allà es molt tipic de fer... igual que lo dels alfilers...A mi una amiga segur que me'ls regala i a mi em fa una mica de cosa, perque els d'aqui pensaran.. que fa aquesta donant agulles? Pero bueno, son tradicions... i no san de deixar perdre!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » ds. set. 01, 2007 9:06 am

Bon dia neeniss,

M'he despertat fa poc, avui en principi vaig a la platja amb una amiga, havera quan es despeerta perquè hi vam anar a adormir una mica tard...

He llegit cosetes de vestits, si la veritat els de pronovias no es veuen bé i en el càtaleg has d'anar passant fulla per fulla i es fa pesat, costa molt, jeje

Bon viatge mireia, i gaudeix d'akets dies.

I Espe pot ser xulu i original això de les arres, jo crec que ´sí, família per part de mare del meu xicot també són andalusos.

truffa
truffa

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants