NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » ds. set. 01, 2007 9:50 pm

Friky, no ens penges les fotos??? snif snif

Espero que demà sí...
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: loray » dl. set. 03, 2007 4:05 pm

EOOOO, ON ESTAN AQUESTES MATARONINES??????????????

ES NOTA QUE HI JA S'ACOSTEN DOS CASAMENTS :-):-):-): .... NO PAREU PER CASA!!!!!!!!!!!!

QUE ESTAVEM A LA 2A PAGINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Friky » dl. set. 03, 2007 5:28 pm

Holas

He intentat pujar les fotos però no em deixa. Intentaré reduir-les una mica a veure si puc

Meritxell, em va fer molta gràcia conéixe't. :-)

Al final hem triat:

-Variat de peixos del mediterrani a les 3 salses amb ou mimosa i amanida de crac
-Jarret de vedella amb verduretes
-Torre de lioneses

i pinxo de fruites amb xocolata per al ball

Els vins també ens els van portar a casa i vam triar el Blanc de Blancs, Marquès de monistrol Cabernet Sauvignon de negre i l'Anna de Codorniu gran reserva de cava
( espero havar apuntat bé els noms, perquè els poso de memòria :hmm:: )

Al pica pica hem cambiat les cuixetes de guatlla per bunyols de bacallà, els grissines de formatge per una fondue de formatge de bola i el xarrup de poma i foie per xarrup de meló amb pernil.

El pica pica sí que no el vam poder probar però al portar el pixa pica, els pastissos eres bastant complerts i en va sobrar. Porto tot el cap de setmana picant pastis. M'haure d'espavilar si vull que m'entri el vestit :-(
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: ninou » dl. set. 03, 2007 7:03 pm

ostres friky, només d'imaginar-m'ho ja se m'obre la gana!!! al final us heu decantat per la torre de lioneses! serà super original!
Pel que fa l'aperitiu, he anat a 2 casaments a Can Miracle i la fondue de formatge està BONÍSSIMAAAA!!!!!! què se sent quan falta menys d'un mes???? jo avui a la feina, quan he girat el calendari per posar setembre, la panxa se m'ha regirat! m'ho he vist com molt a sobre de cop, i encara falten 2 mesos i pico!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dl. set. 03, 2007 7:06 pm

noies, sabeu què valen les mitges de núvia a la Fransi? quan vaig comprar-me la roba interior no en tenien, i vaig passar-hi per davant abans d'ahir i encara no les tenien tampoc... Son sense blonda, de color marfil les que vull.
La qüestió és que aquesta setmana he d'anar a la botiga de la Pça Catalunya "Montse" a recollir el meu coulotte del conjunt que em vaig comprar pel viatge (jeje) i allà també tenen les mitges de núvia, i igual ja me les agafo allà i feina feta!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » dl. set. 03, 2007 7:18 pm

Frikyyyyyyyyyyy a mi també em va agradar conéixet!

T'enviaré privat per parlar del menú, val?

Ninou, no tinc ni idea què valen les mitges, ho sento.
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 04, 2007 7:51 am

BON DIA GUAPEEEESSSSS!!!!!!

jo ja soc per aqui a "pleno rendimiento" ji,ji,ji.... ja he tornat a la feina i per tant torno a estar connectada 8h al dia (de moment) a l'espera que ens posem internet a casa!!!!

en quant em passin les fotos del casament us intentaré penjar la crònica des de la feina (a estonetes) ji,ji,ji

NENES!!!!! MATARONINES MEVES QUE JA ESTEU A LA RECTA FINAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 04, 2007 7:52 am

BON DIA GUAPEEEESSSSS!!!!!!

jo ja soc per aqui a "pleno rendimiento" ji,ji,ji.... ja he tornat a la feina i per tant torno a estar connectada 8h al dia (de moment) a l'espera que ens posem internet a casa!!!!

en quant em passin les fotos del casament us intentaré penjar la crònica des de la feina (a estonetes) ji,ji,ji

NENES!!!!! MATARONINES MEVES QUE JA ESTEU A LA RECTA FINAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Cardonina » dt. set. 04, 2007 10:51 am

Hola desde Lisboa!!!!

estem a un intermig... uuff, aquests nens com costen... ejjeje, son 19, tots acabats d'entrar, i clar, al no fer-ho en portuguès els hi costa una mica, pero m'ho estic passant be... jejejej

Txeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell!!!! aaaiiixxx ,que poquet que quedaaaaaaaaaaa!!! jajajaja

vinga, per la tarda intento conectar-me un altre cop!!! jejeje
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 04, 2007 10:56 am

uuoooooo Celia des de Lisboa??????????

ostres quantes coses m'he perdut????????' :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

I on estan totes les mataronines?????????????? :-(
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dt. set. 04, 2007 3:19 pm

Sí, sí, Montse, t'has perdut mooooooooltes coses!!!

I l'Alqvimia, l'AnaBelen i la Trini. Totes ens heu abandonat després de casar-vos!!!!!!!!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh :

Cèliaaaaaaaaaaaaaa, síiiiiiiiiiiiiiii ja quedat poc!!!!!!!!!!!!!

Ei, finalment en quin idioma estàs fent el curs???
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dt. set. 04, 2007 5:49 pm

Al final l'han volgut en castella!!!! per mi millor... pero ells no ho entenen tot!!!

Ja hem acabat!!! aaaggghhh, estic morta, tinc agulletes i tot, ja no recordava qeu era aixo d'estar tot el dia dreta...

ara marxo ja, vaig a fer una volteta... pero fa una calooooooooooor!!!!!

adwwwww
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dt. set. 04, 2007 8:02 pm

Bé doncs, si en castellà potser és més fàcil...

Apa, que demà ja és l'ultim dia del curs i ja tornes a casa!!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Meritxell

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. set. 04, 2007 10:34 pm

HOLA GUAPISSSIIIIIIMES MEVES.......
NO ABANDONARÉ MAI AQUEST POST.....MAI......GUAPES JO VAIG LLEGINT DE VERITAT LO QUE PASSA ES QUE ESTIC AMB ALTRES TEMES...JI JI .. IMAGINEU NO?BUENO BUSCANT UN :-()) I ESTIC MOOOLT ESTRESADA...M´ESTIC AGOBIANT MOLT I NO VULL AMARGAR-VOS...EN FIN ESTIC A ALTRES FORUMS DONANT EL "COÑAZO"...JI JI I AMB LA ESTHER 75 QUE ES UN SOLETE ....DE VERITAT....
MERTXELL GUAPA.....ET QUEDEN DOS TELEDIARIS.....QUE BÉ I SEMBLA QUE FOS AHIR QUEN VAM QUEDAR EH????EN FIN.....
COM ESTAS? ESTAS MOLT NERVI?H O TENS JA TOT ENLLESTIT NO?
AIXX GUAPA MEVA....... :-()-)
MONTSE COM VA TOT? ET VA SERVIR EL LLISTAT QUE ET VAIG DONAR PER ANAR A RIVIERA MAYA?
Imatge
anabelen2007

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: Meritxell » dt. set. 04, 2007 11:01 pm

Hombreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

Una de les desaparegudes!!!

Ja m'imaginava per on corries...

Agoviada? perquè?
Meritxell

EntradaAutor: anabelen2007 » dc. set. 05, 2007 6:43 am

BON DIIIIIAAAAA!
MERITXELL AGOBIADA PERQUE JO PENSABA QUE AIXO DE ANAR A BUSCAR BEBE ERA D´UNA ALTRA MANERA......AQUEST ES EL TERCER MES DE BUSQUEDA I AL PRIMER JA VAIG A COMENCAR A TENIR SIMPTOMES ...EM FEIA IL.LUISONS PENSANT QUE PODRIA ESTAR EMBARAÇADI I QUEN VENIA LE REGLA......XOF!!!!
I A MES ELS DIES PASSEN MOLT LENTS...FINS QUE ARRIBEN ELS DIES DE OVULACION I FINS QUE ARRIBA EL DIA PER FER EL TEST D´EMBARAÇ....EN FIN.....
BUENO GUAPA I TU COM HO PORTES?
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: anabelen2007 » dc. set. 05, 2007 6:43 am

BON DIIIIIAAAAA!
MERITXELL AGOBIADA PERQUE JO PENSABA QUE AIXO DE ANAR A BUSCAR BEBE ERA D´UNA ALTRA MANERA......AQUEST ES EL TERCER MES DE BUSQUEDA I AL PRIMER JA VAIG A COMENCAR A TENIR SIMPTOMES ...EM FEIA IL.LUISONS PENSANT QUE PODRIA ESTAR EMBARAÇADI I QUEN VENIA LE REGLA......XOF!!!!
I A MES ELS DIES PASSEN MOLT LENTS...FINS QUE ARRIBEN ELS DIES DE OVULACION I FINS QUE ARRIBA EL DIA PER FER EL TEST D´EMBARAÇ....EN FIN.....
BUENO GUAPA I TU COM HO PORTES?
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 05, 2007 7:41 am

Bon diaaaaa!!!!!!!!!!

aiiisssssssss Anabelen guapa y guapa!!!! si que me sirvió de mucha ayuda tu lista..... a partir de ella me fabriqué una propia.... bueno.. amplié la tuya... aun más jajajjajjaja si es que yo era como una farmacia andante!!!!! ji,ji,ji

Meritxell nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que poquet que poquet!!!!!!

Celia... holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

NENES TINC GANES DE QUE FEM UNA QUEDADAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
I m'agradaria ensenyar-vos les fotos....... el problema es que fins novembre (finals) no les tindré... snif.. snif..... tinc monooooooooooooooo monoooooooooo de fotooooooooooooosssssssssss!!!!!!!!!! :-))
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 05, 2007 7:43 am

Por cierto Anabelen.. mi niña no te estreses!!!!!!! guapaaaaaaaaaaaaa

ya se que esto es una cosa que cada cual hasta que no la pasa no la ve........ pero créeme...... tomatelo con calma y tranquilizate...los nervios y el estres no son nada buenos para esto ........

y ánimos guapa!!!!!! YA VERAS QUE CUANDO NO TE DES NI CUENTA ESTARAS YA CON TU BARRIGUITAAAAA!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Cardonina » dc. set. 05, 2007 8:26 am

Montse, paciencia amb les fotos... es el qeu te, que el dia passa i l'album arriba uns mesos mes tard, pero quan arriba es una festa, ja t'ho dic jo!!!!

Ana, tu también paciencia... yo es que no quiero agobiarme en absoluto por el tema... por lo menos hasta que no llevemos un año buscando no voy a preocuparme... tenemos una vida liada, muchos nervios, por todo, asi que que venga cuando tenga que venir...

Txeeeeeeeeeeeeeeeell!!! arribo a casa demà, pero avui per la tarda el noi que m'esta ajudant amb el curs m'ha dit que em treura a veure coses... ahir ja vaig estar fent una volteta, mare meva, tot pujades i baixades, estic morta!!! jejeje

ale, vaig a tafanejar altres temes... fins ara!!!!
Cardonina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant