Autor: airam » dv. abr. 07, 2006 10:00 am
A 28.
No he vist la invitació, jejejeje.
Es casen a un poblet del voltant de lleida, però ara no se quin es (perdoneu la meva incultura, però es que no conec massa pobles dels voltants)
No diem que ens casem primer perque ara tinc examens i m'atabalaria, i segon perque als seus pares els hi agafa algo.
Si per mi fos, no els hi diria fins nadal, saps, que s'ho trobessin tot fet, creu-me sino estarien tot el dia, i aixó, i allò i allò altre, bufff millor no dir res.
I saps que passa, que si ho diem ara sembla que els hi vulguem treure el protagonis-me, i crec que no val la pena, estan super feliços i extremadament contents, així que ho direm no se, quan acabi els examens.
El meu xicot també creu que es lo millor, es que si us sóc sincera, crec que no els hi agradarà gaire a la seva familia, jejejeje, ell es com el petit, i no es gens petit però bueno que hi faràs, però aixó es el de menys, no els hi agrada que jo estigui d'aquí cap allà, son de la vieja escuela, i mira, si només sóm novios, pues res, però clar, si ens casem, ai ai ai, aixó de que no estigui a casa para hacerle la comidita a su hijo, pot ser algo serio, jejeje
Els pares del meu xicot, son grans, i hi ha coses que no enten!!!
Els meus pares están encantats amb el meu xicot, el Miquel, cap aquí, el Miquel, cap allà, inclús un dia els hi vaig tenir que dir prou, que sóc jo la vostra filla.
A casa es algo diferen, jejeje, diuen, no se, con el montón de trabajos bonitos que hay en Lleida, no entendemos porque tiene que ir de aquí para allà, pues que se ponga a trabajar con este o con aquel, si despachos en Lleida hay muchos.
Bé, que ja us he fotut el rotllo!!!!