Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: VaLu » dt. set. 04, 2007 12:03 pm

SIRA els pollos ja han arribat a lloc, pero no se quan ho podre anar a buscar perque aquesta setmana estic un mica liada preparant maletes i la que ve marxem cap a andalucia!!
aviam si convenc a en lluis i ens escapem aquesta setmana a buscarlos!!
quan els tingui ja t'avisare!!!

petons!! :-()-)
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 04, 2007 12:34 pm

Es diu Jep Plana i té una botiga de fotos a Salt al carrer Major 309 que es diu FH64 Photo. Es un encant!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dt. set. 04, 2007 1:45 pm

Hola noies,

Ara feia dies que no entrava per lo de sempre, la feina.

Ja m'he post al dia.

Ostres tan parlar de vestits m'estan entrant ganes d'anar a mirar, bé de fet vull anar a buscar catàlegs, jeje! Gemma a Cymbelin quan els hi arribene els catàlegs?

Miriam estàs guapissima et queda molt bé aquest vestit, quina emoció tenir-lo ja!!!! Ara fins quan no hi has de tornar?

El tema del padrí nosaltres, com ja he comentat altres vegades, hem escollit al germà d'en Toni, però com que fa tan de temps que sortim, i sempre ens preguntaven qui seria el padrí més d'un cop ja haviem dit que seria ell, sense pensar, perquè és el seu germà. Per tant no ha sigut sorpresa ni hem preparat res. N
o és fins que començes a plantejar de casar-te i et plantejes que fer i qui participa que no t'adones que es millor portar-ho més en secret i decidir a ultima hora i donar la sorpresa. Ara anem amb més compte. Els testimonis fins més endevant no els hi direm.
Per cert això dels testimonis jo sempre he vist que són dos per banda, dos de part del nuvi i dos de la nuvia, i els que firmen també totsdos, almenys al casament ultim que he anat que ha estat per l'esglèsia a sigut així. A vegades hi ha gent que en posa tres per banda, però no és signen dos després i pel que he vist normalment són els germans, per tant familiars. Jo no ho sé perquè encara no hem parlat amb el mossen.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 04, 2007 3:04 pm

Hola ninas!

Com va el dia? Jo per fi ja he acabat la jornada...a començament de mes hi ha una feinada..

Gemmanit, felicitats, ja tens fotògraf!
Pel que fa als vestits, els de San Patrick son preciosos, be que t'haig de dir, el meu nés...jijiji, el que si es segur es que son més económics que els de pronivias, perque una cosa esta clara, Pronovias es el lloc més car!

Espe, gràcies pels compliments, ara fins que no arribi el vestit ja no tinc que tornar-hi, pero ja ma dit que tardaran uns 6 mesos! Quin pal!

El tema padrí, nosaltres també ja sabem qui serà. Ara estic intentan fer el famos poster del Padrino...ahir em vaig descarregar el photoshop i ara aviam si me n'ensurto pq no en tinc ni papa...jajaja!
Els testminones, ni ho em pensat...

Noies, vosaltres fareu les notes d'agraïment, els llocs de la taula, etc... tot a conjunt? He llegit una noia que ha fet la invitació en forma de Puzzle i els números de la taula també els ha fet amb la mateixa forma, només que canviant el color, i a les notes d'agraïment també hi ha dibuixat una peça de puzzle... A mi també m'agradaria fer alguna cosa així, pero no s'amacut res!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 04, 2007 3:22 pm

Bona tarda reines!

Doncs Espe em va comentar que Cymbeline com que ve de París és la col.lecció que els hi tarda més i que creu que serà per l'octubre.

Jo sí que faré notes d'agraïment pero no crec que ho faci tot a conjunt per que amb el preu del menú ja ens entren la numeració de les taules i les minutes i no em vull gastar els diners amb això així que ho faré segons m'agradi. El que sí que tinc clar es que la nota d'agraïment serà com un punt de llubre per si despres algú el vol fer servir.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. set. 04, 2007 3:41 pm

Hola noietes!!!!

Vania no pateixis per lo dels pollos,

Vau veure ahir la desfilada de Rosa Clarà al cuatro??? jo sí però no em van acabar de convèncer.

Ara he mirat la web de Rosa Clarà i ja estan tots els vestits del 2008 penjats, fins ara només hi havia l'avanç però ara hi són tots i n'hi ha més que al catàleg.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. set. 04, 2007 3:44 pm

Miriam fins d'aquí a 6 mesos???? ostres llavors només et quedaràn 3 mesets de res!!!!!
Ai quins nervis que tindrem d'aquí a 6 mesos!!!! >.-<:
sira

EntradaAutor: sira » dt. set. 04, 2007 3:50 pm

Al vespre treuré les fotos del casament que vaig penjar ahir perquè hi surt gent que no sap que les hem penjat i per si de cas les treurem, val?

Fins després vaig a veure la meva nebodeta
sira

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 04, 2007 4:14 pm

Bona tarda guapes,

com va tot? per aqui mooooolllta tramuntana.

Ahir vaig veure el desfile de rosa clarà, només va haver-hi un que em va cridar més l'atenció, els altres no em van convencer gaire. abans he mirat la web de rosa clarà i ja estan tots penjats. ahir ja ho va comentar en el programa, que a partir d'aquell moment ja es podria veure la nova col.lecció a la web i a les botigues.

Miriam, jo també faré nota d'agraïment, però ho faré com diu la Gemma, amb un punt de llibre, i amb tots els noms de les persones a qui convidem. i sempre es pot fer servir. això de la invitació en forma de puzzle està molt bé i és molt maca, surt de lo tradicional.

A mi també m'entra amb el menú ho de les minutes i número de taules, però el que no m'acaba d'agradar és ho de l'enumeració de les taules, i segons com fem la invitació, ho farem tot igual o farem l'enumeració nosaltres, ja ho veurem.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 04, 2007 4:34 pm

Doncs jo no vaig veure la desfilada pero de fet no em vull mirar els vestits de Rosa Clarà per que sé que no me'ls puc permetre així que com allò que diuen... ojos que no ven...

Agbe jo també volia fer el muntatge del punt de llibre amb els nom de totes les persones que venen al casament i al davant una fulla de paper vegetal amb una frase bonica d'agraïment! tenim telepatia! un dia d'aquets em posaré en marxa en fer la plantilla del disseny
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 04, 2007 4:52 pm

Gemma, però pots anar a rosa clarà i si veus algun model que t'agradi, vas a una modista i que te'l faci semblant. Poder a mi m'agrada el vestit i no m'agrada el preu, el que faré, és anar a una modista i a veure si me'l pot fer semblant.

Tinc una amiga que va anar a una modista de girona, a fer-se el vestit de núvia i molt bé, i el preu també. No era car.

Quan tinguis una plantilla del punt de llibre, ja l'ensenyaras, per veure com queden.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 04, 2007 4:59 pm

Buf es que jo tinc la versió contraria de la dona del meu cusí que ho va fer es va calcar un vestit de no me'n recordo quina marca i no era gens maco la roba no era la metixa i no li quedava massa bé i inclús ella va admetre que es pensava que seria diferent així que jo prefereixo emprovar-me'l i comprar-lo amb aixo no em vull arriscar.

Si ja t'ho ensenyaré.... ara estic exprimint-me el cap amb les invitacions.
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. set. 04, 2007 7:57 pm

Gemma de Rosa Clarà hi ha la col.lecció TWO que és més assequible, ho has mirat?

Avui pensava que potser alguna coincidirà amb el mateix vestit, no? perquè quan vas al fòrum dels vestits de núvia n'hi ha unes quantes que s'han triat de Pronovias l'Elat i el Nalon, que són molt macos, però a mi no em quedaria bé, perquè són bastant estretets.....
sira

EntradaAutor: truffa » dt. set. 04, 2007 9:18 pm

Bona nit reines,

Avui he estat bastant desconnectada perquè hem anat a girona a veure la meva mare, he anat al ginecoleg i després a dinar amb la meva mare. Hem estat mirant els càtalegs Rosa clará i pronovias i n'hi ha alguns que m'agraden però no sé com em quedaran...

He estat llegint els vostres missatges... I una preg pronovias és més car que rosa clará?? jo ho tenia entès al revés. Per cert on està aquesta botiga de cymbeline?M'agradaria anar-la a veure.

Avui tmb hem estat parlant del viatge i a nos almenys a mi no m'agraden gaire les avions i ens estem plantejant de fer el viatge per europa que a part ens sortirà segurament més econòmic.

Petons

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 04, 2007 9:48 pm

Bona nit guapes!

Truffa, suposo que es mes car Rosa Clarà que Pronovias, quan vaig dir que pronovias era el mes car em referia comparat amb marques no tan nomenades... un vestit de Eli Saab, que els ven Pronovias, pot costar 5000€! Un de San Patrick et rondarà sobre els 1200-1500....

Agbe, a nosaltres tampoc ens acaba de convencer lo de les numeracions a les taules, haviam si sem passa alguna cosa per el cap hi cambiem. Per cert, les minutes a Mas Pau, es poden personalitzar que no vegis, si pot posar fins i tot una foto! En Toni ens en va ensenyar una que a part de la foto, i el menu també hi havia la frase de agraïment!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dt. set. 04, 2007 9:51 pm

Meric Miriam, jo gastarme tant no ho puc ni ho vull, ara vaig mirant i provant i havera que... de moment ja tinc cita a pronovias per anar a provarme alguns models diferents i fer-me una idea de l'estil que em pot quedar bé i el que no...

truffa
truffa

EntradaAutor: truffa » dt. set. 04, 2007 9:52 pm

per cert on està la botiga de cymbeline??

truffa
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 04, 2007 9:55 pm

Normal,jo 5000 euros per un vestit no els pago ni boja! Pero bueno, cada una es lliure de fer el que vulgui..

La botiga de Cymbeline... no ho se... ja em sap greu, pero amb aixó no et puc ajudar. :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dt. set. 04, 2007 11:17 pm

Bona nit noies,

He estat mirant la colecció de Rosa Clarà i n'hi ha uns cuants que m'agraden, però això s'ha de veure posat. I com dieu es vastant careta.
La botiga de Cymbeline està al c/ del Carme, 19 de Girona i si voleu mirar la pàgina web és: http://www.cymbeline.com/

Bé a veure si puc anar a buscar els catàlegs, sabeu a quina hora tenque les botigues? Pk jo surto a les 20h, sinó haurè de passar dissabte.

Be parlem demà.

Bona nit.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: montpra » dt. set. 04, 2007 11:49 pm

Hola girorines !!!
Fins avui no he trobat el vostre post !
Jo so una figuerenca i la meva parella és valencià que viu a Figueres des de fa any i mig.
Ens casem el 24 de maig de 2008 a l'Esglèsia de Pau i celebrem el convit al Restaurant Grimar de Llançà.
Veig que parleu de vestits ... jo per la talla que gasto és molt dificil trobar alguna cosa o que m'adaptin un vestit de Pronovias o Rosa Clarà, per tant he anat a una dissenyadora de Figueres que ara em farà els esbozos de vestit per veure més o menys què tl.
No sabreu pas alguna boiga especialitzadaen roba interior de talla gran per Girona o algun altre lloc ?
Una abraçad i es parlem !
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant