Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dc. set. 05, 2007 4:00 pm

Si no m'he equivocat els que m'agraden una mica són: Matisse(sense la part de dalt que hi ha a la foto), el Mazarine, el Marcela, Marea i Macao(2570 €) aquest sé el preu.

Ja em direu què us semblen però segur que no m'en quedo cap!!!! al Sinovias dius que hi ha Aire? perquè ho aniré a mirar i si em surt més econòmic doncs millor, perquè me'l regalen els meus pares però no vull passar-me.

Gemma els Two al menys de l'any passat n'hi havia de 1000 per munt però voltaven uns 1000-1500 euros.
Bueno noietes us deixo que vaig a donar un volt amb la nebodeta i la meva mare, adéu.... :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: TETES » dc. set. 05, 2007 4:09 pm

bona tardaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Gemma, m'agrada el vestit que has posat, es xulo!!! quan te l'aniras a emprovar?? jejejej :-)) :-))

Shyla, doncs que et vagin molt be els preparatius i que el casament vagi genial, si no ens veiem mes per aqui!!!

Miriam, quantes idees que tens i quanta feina no!!!!! jo no seria pas capaç de fer-ho, per manualitats no tinc ni paciencia ni molta traça.....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 05, 2007 4:14 pm

Jajajaja emprovar! buf... no sé ni si me l'arribaré a emprovar.... es per que l'he vist i m'ha fet peça per que tampoc sé el que busco m'agraden els tipus sirena i aquest m'ha agradat i no té res a veure amb els tipus siera o sigui que entraré a una botiga i ningú sap com sortiré!!! quin liuuuuuuuu
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. set. 05, 2007 4:19 pm

bueno dona per emprovar-te'l no hi perds res!! i aixi vas agafant idea del que t'agrada i el que no... casi segur que sortiras amb un estil i vestit que mai t'ho haguessis pensat, t'ho dic per experiencia!!

A mi quan em van veure, la majoria de gent va dir que no s'esperaven que el vestit fos aixi.... aixo mola, sorprende'ls, i sobretot a en Jordi que es el que menys s'ho pensava!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: truffa » dc. set. 05, 2007 8:49 pm

Hola wapes i benvinguda montpra,

Veig que heu estat parlant de moltes i moltes coses...

Montpra a girona potser trobaràs el que busques a can bonet al carrer nou, a la palma que està al carrer santa clara...havera si ho trobes...

Miriam quantes idees que tens, que guai potser també faré alguna coseta...

Tetes sento molt lo de la teva iaia i la gosseta i espero que el teu marit vagi millorant que molt de segur que tot tornarà a la normalitat, ja veuràs i ànim.

Jo tinc els dos càtalegs, rosa clarà i pronovias i m'agraden alguns de prnovias, per exemple el cordova, el clara, però no sé com m'hi veure...

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dc. set. 05, 2007 9:50 pm

ei bones!
Tetes ànims que ja veuràs que poc a poc veuras que tot es va solucionant! Lo del teu home, la iaia i el gosset!!!

Miriam ja tens una llista llarga d'idees jejej!

Shyla guapa, jo entro de tan en tan perquè tinc molta feina, per qualsevol cosa aquí estem.

Gemma aques vestit es molt macu! però s'ha de veure posat eh!!!

Bé ens veiem demà per aquí!

bona nit!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: VaLu » dc. set. 05, 2007 10:00 pm

bona nit flors!!

SIRA ja tinc els pollos en el meu poder!!
quan torni de vacances ja quedarem, ok???son tope xulos!!
m'estic pensant de donarlos com a record de casament!!perque man agradat bastant!!

molts petons a totes fins aviat!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Espe » dc. set. 05, 2007 10:14 pm

VANIA que vagin molt bé les vacances!! que disfrutis molt!
Imatge
Espe

EntradaAutor: VaLu » dc. set. 05, 2007 10:28 pm

Espe ha escrit:VANIA que vagin molt bé les vacances!! que disfrutis molt!

moltes graices ESPE!!!

no se si entrare gaire mes perque haig de preparar maletes, pim, pam!!!
estic con una cabra!!!

bonanit guapes!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 05, 2007 10:42 pm

Vinga ànims a totes que shan de fer cosetes!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Home, tot aixó son ideas, del que fare o no ja es un altre historia.. per començar, m'estic desdint de les olles..ne fet una i em dona molta ansia fer-ne mes...
Gemmanit, el vestit es molt maco, hauries de provart'l i així veuries el qué...
Per cert, l'enllaç on fan els rams xupa-xups ara mateix no el trobo... joer.. de seguida que el tingui tel poso!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: VaLu » dc. set. 05, 2007 10:57 pm

hola!!

aqui us penjo una foto del que ma agradat avui!!
perque cada cop que miro una col.leccio men agrada un!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: montpra » dc. set. 05, 2007 11:28 pm

Jo del vestit, el faig amb una dissenyadora de Figuers, ja que m'haurien de fer tot el vestit nou si el comprés d'alguna colecció de pronoviaso rosa clarà ....
El pes és un gran impediment ... :-(
Miraré les botigues de roba interior de talla gran que em dieu, però segurament ja descarto Bonet, perquè a Figueres hi és i no tenen la talla ... (només tenen fins la 125).
Bé, no us conec gaire, però espero anar parlant amb vosaltres i anar-vos coneixent ...
TETES, no sé el que li ha passat al teu home, pero ... ànims !!!!!! i un peto fort.
Miriam, segur que ens coneixem de vista i encara et diria que de parlar i tot ...
Una abraçada a totes !!
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 06, 2007 8:22 am

Bon dia noies!

Vania que vagi molt bé les vacances!

Miriam tu tranquil.la quan trobis l'enllaç me'l poses o sino ja buscaré per aquí.

Sembleu el meu pare que només fa que dir-me que hem d'ana r a emprovar vestits de nuvies! em sembla que en té més ganes que jo.... pero encara em vull esperar una miqueta.... cap a l'octubre hi aniré...

Noies que fareu pont? jo al final si! que bé!!! i dissabte anem a veure un muntatge de cerimonia a Mas El Martí amb els meus pares i sogres... a veure si els hi agrada! ja us explicaré! i dilluns volem anar a una botiga de Mollet a mirar un possible regal per les dones.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 06, 2007 8:24 am

Per cert Montpra quin dia et cases? i a on.... o ja ho havies dit.... :-/

Quan tinguis més o menys com serà el vestit ja ens ho diràs!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dj. set. 06, 2007 8:37 am

Bon dia,

Tetes, ànims!!! ja veuràs que tot anirà bé... temps al temps.

Vania, que vagin molt bé les vacances i disfruta molt.

Gemma, està molt bé que el teu pare t'aconselli. El vestit és molt maco, i és l'estil que es porta aquest 2008.
Jo ja he vist algun vestit que m'agrada de rosa clara, però em sembla que només me'l probaré, perquè no em vull gastar molts de calers, i si valen 2000€, pues como que no!!!
Jo el vull llis, sense gaires bordats...
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. set. 06, 2007 8:46 am

Montpra, benvinguda!!! jo també sóc de figueres.
Quina dissenyadora et fa el vestit??
Agbe

EntradaAutor: TETES » dj. set. 06, 2007 9:35 am

Holaaaa!!!

gracies a totes pels anims guapes!!!! de moment el tema la gossa practicament no te solucio, gairebe segur que l'haurem de fer matar, pobreta.... lo altre ja anirem veient com evoluciona....
Montpra, el meu home te una paralisi facial que li va venir de cop i esta fent tractament amb cortisona pero es molt lent i jo no veig que evolucioni....

Per cert, hi ha moltes figuerenques eeeh!! el meu home es de Figueres!!!!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dj. set. 06, 2007 9:42 am

Bones noies!

Esta paradet això avui, bé millor que no puc entrar gaire i després estic mitja hora llegint,jje!

Beno sembla que el pas ara es anar mirant les coleccions del 2008. D'altres temes jo la veritat no estic pensant gaire.

Nosaltres també hauriem de trucar a l'hotel i anar a parlar amb ells, que des d'abans d'estiu que deiem que voliem anar a concretar temes i no ho hem fet, ja que a l'hotel ara a l'estiu tenen molta feina. I ensenyar-li als pares.
A veure si ens posem mans a l'obra.
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 06, 2007 10:59 am

Bon dia noies!

Vania el vestit que has posat es molt maco, així d'estil romantic m'encanta... i el detall de la flor es precios...

Tetes, que li passa a la teva gosseta? PObreta, noslatres tenim una vintena de gossos i cada any sempre ni ha algun que sa de matar o per el mosquit o el senglar.. Fa molta pena.. ànims guapa!

MOntpra, segur que si que ens hem vist...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dj. set. 06, 2007 11:10 am

Miriam, t'has fixat en el teu comptador?? Només 9 mesos, jejejeje!!!! Igual que un part.

La llista d'idees està molt bé, però hi han coses que porten molta feina.

Lo del ram de chupa chups, jo ja ho tenia pensat i en vull donar tres, però no sé que faré, pk tinc unes quantes amigues solteres (6amigues) i m'agradaria donar-li en elles. Però poder són masses rams. Vosaltres com ho feu?
Ja que el meu ram el partiré en dos i els hi donaré a dues ties (un pk li portem al meu avi i l'altre en el meu tiu, que ja no estan amb nosaltres).
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant