Autor: ninou » dc. set. 05, 2007 7:28 pm
ei mataronines!!!!!
Friky, jo tampoc conec a cap forera...potser a la propera quedada si em va bé m'hi apunto! nena, quantes coses que has enllestit!!!! molt bé! uis, quan he llegit lo de les ungles blaves, en un primer moment he flipat perquè he pensat que serien les de les mans! jiji hauria estat un puntasso!!!! jajaja doncs molt original això de que la cosa blava siguin les ungles dels peus! jo no sé què portaré blau, no sé si seguiré la tradició... Per cert, jo avui he reservat ja dies a l'esteticiene per fer-me tot el programa de núvia que he triat a la carta! i per cert, per si no tens compromís amb el lloc que has triat i volguessis canviar, allà on aniré jo em costa 18 euros la prova del maquillatge i 20 euros el maquillatge del gran dia. Bueno, ara estic rellegint que a tu inclús et surt unamica més econòmic. Doncs res! PEr cert, m'has deixat intrigada amb aquest perfum " un jardin sur le Nil" quin nom més xulo!!!! I on anireu de viatge?
anabelen, todas te lo han dicho, no te estreses, sé que es facil decirlo, pero intenta desconectar, hacer actividades, no sé, dejar que sea espontáneo... mira, una amiga estuvo buscando durante 2 años y un día quedé con ella y me contaba que toda esta espera estaba perjudicando la relación de pareja y que habían decidido tomarse un respiro. Pues mientras me contaba esto, ya estaba embarazada y ella no lo sabía todavía!!!!
Cardonina, de què fas el curs??
Meritxell, ja només et queden números d'una xifra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !