NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Friky » dc. set. 05, 2007 10:27 am

Hola a totes!!!

Anabelén, no te estreses con lo del bebé. Dicen que, para quedarse embarazada es normal tardar hasta un año. y con los nervios la cosa aún es peor. Cogetelo con calma y a la que te descuides...

Montse jo també vull fer una quedada, que encara no us conec " in person" ( excepte a la Meritxell )

Ninou de moment no estic gaire nerviosa, perquè vaig fent les coses sense pressa, però sense pausa. Amb el tema de les mitges no et puc ajudar. Jo portaré unes mitges normals, color carn i amb "antideslizante " a la punta, perquè no em patinin les sabates. De tota manera, al Etam del Mataró parc en tenen d'aquest tipus i crec que calen uns 12 o 15 euros
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Friky » dc. set. 05, 2007 10:33 am

Ahir vaig estar lligant més temes. Per fi vaig trobar un perfum pel dia del casament. Sóc molt maniàtica amb les olors i buscava alguna cosa especial per aquell dia, ni molt forta ni molt floral, i que m'aguantés tota la nit. Després d'un més d'anar provant poc a poc diferents perfums m'he comprat " un jardin sur le Nil" d'Hermés. em va sorpendre i agradar moltíssim.
També he aconseguit la cosa blava que em posaré al casament: un pintaulgles super xulo amb el que em penso pintar les ungles dels peus ( total, a part del nuvi ningú les veurà )

He lligat una maquilladora que té el centre d'estètica molt aprop de casa els meus pares. Em costa 20 euros pel maquillatge i si vull una prova, 14 més. m'ha semblant més raonable que els 50 que em demanaven al Torrent ( més 35 per la prova )

Demà vaig a parlar amb el DJ, però ja tinc totes les musiques triades i editades. Aquesta tarda pagaré un altre trocet del viatge i miraré de lligar el ram.

Menys coses a la llista!!!
Friky

EntradaAutor: Friky » dc. set. 05, 2007 10:35 am

Per cert, me'n vaig a la platja encara que no faci gaire bon dia :-)
Friky

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 05, 2007 11:30 am

oooooohhhhhhhhh quantes coses friky!!!!!!!!!! molt bé!!!!

aiiinnnnssss ara m'has fet venir nostàlgia de quan jo anava de cul preparant coses... amb mil coses al cap i sense donar avast!!! QUE BE QUE M'HO VAIG PASSAR!!!!! :-))

Celia... ja se que haig d'esperar per les fotos!!! aisssss es que no m'en canso mai de mirar fotos... es una cosa que m'encanta......
ara estic a l'espera de les fotos que em van fer els paparazzis del casament.. ji,ji,ji... es a dir les meves cosines i amigues... ji,ji,ji
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: ninou » dc. set. 05, 2007 7:28 pm

ei mataronines!!!!!
Friky, jo tampoc conec a cap forera...potser a la propera quedada si em va bé m'hi apunto! nena, quantes coses que has enllestit!!!! molt bé! uis, quan he llegit lo de les ungles blaves, en un primer moment he flipat perquè he pensat que serien les de les mans! jiji hauria estat un puntasso!!!! jajaja doncs molt original això de que la cosa blava siguin les ungles dels peus! jo no sé què portaré blau, no sé si seguiré la tradició... Per cert, jo avui he reservat ja dies a l'esteticiene per fer-me tot el programa de núvia que he triat a la carta! i per cert, per si no tens compromís amb el lloc que has triat i volguessis canviar, allà on aniré jo em costa 18 euros la prova del maquillatge i 20 euros el maquillatge del gran dia. Bueno, ara estic rellegint que a tu inclús et surt unamica més econòmic. Doncs res! PEr cert, m'has deixat intrigada amb aquest perfum " un jardin sur le Nil" quin nom més xulo!!!! I on anireu de viatge?

anabelen, todas te lo han dicho, no te estreses, sé que es facil decirlo, pero intenta desconectar, hacer actividades, no sé, dejar que sea espontáneo... mira, una amiga estuvo buscando durante 2 años y un día quedé con ella y me contaba que toda esta espera estaba perjudicando la relación de pareja y que habían decidido tomarse un respiro. Pues mientras me contaba esto, ya estaba embarazada y ella no lo sabía todavía!!!!

Cardonina, de què fas el curs??

Meritxell, ja només et queden números d'una xifra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » dc. set. 05, 2007 10:52 pm

Hola hola holaaaa,

quin dia més aprofitat que he tingut avui!

Quan he plegat a les 3 m'he quedat a dinar a l'hospital i en cosa de 30 minuts ja estava fora. Cap a la floristeria de sant pol i després cap a Barcelona, a veure el DJ. I ara arribem de sopar.

Cèliaaaaaaaaaaa, t'ho anava a dir, ja queden horetes per estar de nou a casa!!!
QUè bé, què bé, que t'hagi pogut treure aquest noi. Bé, això de treure sona raro, oi? jejeje Però la cosa està en què almenys has aprofitat el temps i no has estat sense fer res.

Ana, qué te voy a decir, nada más que lo que te han dicho las demás. Sé que es muuuuy facil decir las cosas y muuuy complicado hacerlas. Sólo, ánimo!

Friky, Montse, Ninou, si voleu i us sembla bé, quan torni de viatge, a l'octubre podem fer una trobada.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. set. 06, 2007 8:10 am

EEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

aquest post esta una mica mort noooooo?????

Nenes que no us queda res a cap!!!!!1

Meritxell una setmaneta i....... chan chan chaannnn chaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn

Friki uns quants dies mes i Ninou dos mesets que passen en res :-)ok:
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Cardonina » dj. set. 06, 2007 1:15 pm

Hola nenes, ja soc a bcn... quines ganes tenia!!!! jejeje

Doncs Lisboa es molt maco, per 2 o 3 dies, una escapadeta esta super be... m'ha agradat, suposo qeu tornare! jejeje

Txeeeeeeeeeeeeell!!! aiixx, no et vull posar nervi.. .ejejejeje!!!!!

Montse, es que entre les que estem fora, les que estan preparant... cada cop hi ha menys temps per escriure!!! jejeje
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. set. 06, 2007 1:53 pm

:-( :-( :-(
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. set. 06, 2007 1:55 pm

:-( :-(
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Cardonina » dj. set. 06, 2007 1:56 pm

Pero amb el teu esforç segur que remontarem el foro homeeee!!!!

Era bromaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. set. 06, 2007 1:57 pm

:-( :-(
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dj. set. 06, 2007 2:35 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaa,

Cèliaaaaaaaaa, BENVINGUDAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Teniu raó, entre les que ja no entren i les que quedem estem preparant casament doncs queda una mica mort.

Avui estic a la feina, plego a les 21:15 h.

Podré estar bastant per aquí pel temps, però reposaré perquè no sabeu el què molesta aquesta pantalla taaaant a prop. I la ràbia és que no es pot tirar enrere!!!! :-( :-( :-( :--( :--( :--(
Meritxell

EntradaAutor: HARIRA » dj. set. 06, 2007 9:16 pm

HOLA a todaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssss!!!!!!

Lo siento chicas pero he estado un poco perdida!!!! Pero no me he olvidado que la semana que viene se casa Meritxell!!!!!!!!!! _Un petonaaaaaaassssssssssssss!!! com estàs txell??? estàs nerviosa!!! ho tens tot a punt???? =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Ana Belen!! por lo que he leido arriba estas buscando un petit!!!! pues chica no te ponga nerviosa, ni te obsesiones...si no es mucho peor!!!! Me alegro mucho por vosotros!!! Nosotros a lo mejor para el año que viene nos pponemos por la labor....jejeje

Célia com va anar per Vietnam???? i quan has estat a Lisboa??? no pares... quina marxa!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Trini y Jose 15 de junio de 2007!!!!!!!
www.nuvis.org/jose_trini

Imatge
HARIRA
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:43 pm

EntradaAutor: HARIRA » dj. set. 06, 2007 9:18 pm

Montse que no m 'oblido de tú!!!!! com va anar el viatje de noces???? has fet crónica???? ara tafanejare una mica per la web a veure si trobo alguna cosa.... ummmm i la Txell que en te de precrónica????
www.nuvis.org/jose_trini

Imatge
HARIRA

EntradaAutor: loray » dj. set. 06, 2007 9:33 pm

EIIIII NOIES QUE TAL???????? EIIII LES DESAPAREGUDES HAN DONAT SENYALS DE VIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!

EIII MONTSE, QUE JA SOM VEINES NO????????????? ENCARA NO HEM COINCIDIT CAP DIA :-)

EIIIII HARIRA, QUE TAL?????
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: HARIRA » dj. set. 06, 2007 9:38 pm

Hola Loray!!!! molt be!!!!!!! Si la veritat es que he estat una mica perduda!! pero es que he estat treballant tot l'estiu, pels matins al banc i a la tarda li donava un cop de ma al meu marit (jejej qeu be qeu sona) al bar. A mes he tingut el pc espatllat, el vaig dur a reparrar i sem va trencar un altre cop!! i avui per fi me l'han tornat!! avure si dura....
www.nuvis.org/jose_trini

Imatge
HARIRA

EntradaAutor: Meritxell » dj. set. 06, 2007 9:48 pm

Triniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja era hora que donèssis senyals de vidaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Us trobo a faltar a la Txell, la Montse i a tu!!!

Això no és el mateix!!!

Ssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, tinc un post que em va obrir la Loray!!!
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dj. set. 06, 2007 9:49 pm

Aquí el tens:

viewtopic.php?t=11889
Meritxell