NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » dv. set. 07, 2007 6:49 am

>.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Meritxell » dv. set. 07, 2007 6:49 am

>.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dv. set. 07, 2007 12:51 pm

NENEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

je, je, je......

la tornada a la feina pel setembre es la "operació tornada al foroooo!!!"

ji,ji,ji

aiiiissssssss nenes.... encara no tinc cronica pero no tardaré a obrir-la perque aquest finde segurament em donaran fotos de 3 cameres diferents i la meva cosina ja m'ha enviat un cd que suposo que m'arribarà la setmana que ve

quines ganetes de penjar-la....... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Friky » dv. set. 07, 2007 4:24 pm

Hola a totes

Ninou de viatge me'n vaig a la Rivera Maya, a fer panxing i relax. I quan torni, encara em quedaràn alguns dies per anar al festival de Sitges, a passar nervis i por. Un bon combinat. Tu vas a egipte, no?

Sobre el perfum d'Hermés, és una espècie de sèrie limitada que treuen de perfum. A la web d'hermès el tenen com a unisex, però a mi no em va semblar gaire masc´lí. L'any passat van treure " un jardin mediterranée" i aquest any li ha tocal al Nil. Qui sap què faràn l'any vinent.

Meritxell, t'han trucat ja, de la botiga? i per cert, si feu una trobada a l'octubre, que sigui cap a finals, perquè si no jo estaré de viatge.
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: loray » dv. set. 07, 2007 7:32 pm

Eiii Friky a tu també et queda molt poquet, eh????

Jo, Montse, com que vaig fer vacances al juliol, ja ni m'enrecordo!.... però suposo que ja deus tenir pont, no???...a començar i vinga un pont, quin bon rotllo, ehhhhh

Ei Trini quin fart de treballar, noia!

Com us va la vida de casada, Montse i Trini????
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: ninou » dv. set. 07, 2007 9:17 pm

Friky, no, no anem a Egipte, deus estar confosa...Anem a San Francisco, Las Vegas i Nova York. La veritat és que encara no hi penso gaire en el viatge...em sembla que em llevaré l'endemà del casament i diré: ostres! però si demà me'n vaig!!!!!

Meritxell, a aquesta hora d'aquí una setmana ja seràs casada i de ballaruca!!!!!!

Nosaltres la setmana que ve hem quedat amb el mossèn. Ja tenim les lectures triades. Anem fent feineta com les formigues!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: anabelen2007 » dg. set. 09, 2007 9:07 am

Meritxell ha escrit:Triniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja era hora que donèssis senyals de vidaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Us trobo a faltar a la Txell, la Montse i a tu!!!

Això no és el mateix!!!

Ssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, tinc un post que em va obrir la Loray!!!

APA, GRACIES.... :-(
BUENO NOIES GRACIES PELS ANIMS....A VEURE SI MICA EN MICA ACONSEGUEIXO NO PENSAR TATN EN EL TEMA.....
TRINI GUAPA COM VA TOT? HAS ANAT JA A LA PELU NOVA.....DIUEN QUE ES UNA PASADA.....TRUCARÉ PER DEMANAR HORA AVAIT....VULL FERME UN CANVI RADICAL...VULL TALLARME EL CABELL I BASTANT.....A VEURE COM EM QUEDA.... :-)
Imatge
anabelen2007

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: Meritxell » dg. set. 09, 2007 3:12 pm

Montse i Jordi ha escrit:NENEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

je, je, je......

la tornada a la feina pel setembre es la "operació tornada al foroooo!!!"

ji,ji,ji

aiiiissssssss nenes.... encara no tinc cronica pero no tardaré a obrir-la perque aquest finde segurament em donaran fotos de 3 cameres diferents i la meva cosina ja m'ha enviat un cd que suposo que m'arribarà la setmana que ve

quines ganetes de penjar-la....... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

L'estem esperant... :-)ok:
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dg. set. 09, 2007 3:14 pm

Friky ha escrit:Hola a totes

Ninou de viatge me'n vaig a la Rivera Maya, a fer panxing i relax. I quan torni, encara em quedaràn alguns dies per anar al festival de Sitges, a passar nervis i por. Un bon combinat. Tu vas a egipte, no?

Sobre el perfum d'Hermés, és una espècie de sèrie limitada que treuen de perfum. A la web d'hermès el tenen com a unisex, però a mi no em va semblar gaire masc´lí. L'any passat van treure " un jardin mediterranée" i aquest any li ha tocal al Nil. Qui sap què faràn l'any vinent.

Meritxell, t'han trucat ja, de la botiga? i per cert, si feu una trobada a l'octubre, que sigui cap a finals, perquè si no jo estaré de viatge.

Friky, sí, em van trucar i com que jo no podia anar a probar-lo fins divendres hi va anar només el Joan. Així ja els tindrem llestos per la setmana que ve. Gràcies, eh?

Pel que fa la trobada hi vaig caure després d'escriure el missatge. Potser és millor deixar-la pel novembre perquè tu estaràs acabada de casar i bastant liada. Però encara queda molt.

Eeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii, i com et va anar la teva despedida?????
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dg. set. 09, 2007 3:16 pm

ninou ha escrit:Friky, no, no anem a Egipte, deus estar confosa...Anem a San Francisco, Las Vegas i Nova York. La veritat és que encara no hi penso gaire en el viatge...em sembla que em llevaré l'endemà del casament i diré: ostres! però si demà me'n vaig!!!!!

Meritxell, a aquesta hora d'aquí una setmana ja seràs casada i de ballaruca!!!!!!

Nosaltres la setmana que ve hem quedat amb el mossèn. Ja tenim les lectures triades. Anem fent feineta com les formigues!

Aquest matí deiem que estaríem volant sobre el mar "RUMBO" NEW YORK!!!!!!!!!!!!!!!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:

Quines ganes...
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. set. 09, 2007 6:01 pm

Meritxell, què fas aquest divendres???? ostres! però si et cases!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que guai! i després cap a NY!!!! ui, això de la quedada veig que s'allargarà..el Novembre em caso jo!!!! jajajajaaja!!!!!!

Bueno noies, ja tinc les mitges de núvia! Les vaig comprar a la botiga de la pça catalunya, Llenceria Montse.

Meritxell, el més segur és que encarregui el ram a en Marc Cram, finalment...no he anat a mirar a cap dels dos llocs, però és que crec que he d'anar allà. La meva àvia va fer 90 anys diumenge passat i van tenir un detallàs amb ella! Li van portar un ram de 90 roses!!! flipaaant, ocupa tota la seva taula del menjador!
Nenaaaa, tinc ganes de veure la teva pre-crònica ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estarem de casament les dues alhora!jeje
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. set. 09, 2007 6:09 pm

Ninou, el ram facis on el facis, crec que et quedarà genial. No he vist cap ram que sigui lleig.

Encara no sóc conscient que em caso jo. Potser tinc la sensació que estic organitzant alguna cosa per una altra persona...

Espero que pengin fotos i obrin un post de la meva pre-crònica per poder estar informades les altres.

El tema de la quedada sí, ara és complicat.

Estem esperant un cosí del Joan que vindràn a casa a donar-nos el regal: com diu el Joan, ens pot sorprendre tant per bo com per dolent. Una persona especial.

Després us explico!
Meritxell

EntradaAutor: Friky » dl. set. 10, 2007 10:16 am

Bon dia!!!

Vaig a fer un nou intent de penjar les fotos del tastet. Penseu que el vam fer a casa i que els plats no son tan " monos" com quan te'ls presenten al restaurant.
Friky

EntradaAutor: Friky » dl. set. 10, 2007 10:23 am

Primer intent fallit. A veure el segon intent

Els primers:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Friky

EntradaAutor: Friky » dl. set. 10, 2007 10:33 am

FUNCIONAAAAA

Vaig a per els segons
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Friky

EntradaAutor: Friky » dl. set. 10, 2007 10:34 am

FUNCIONAAAAA

Vaig a per els segons
Friky

EntradaAutor: Friky » dl. set. 10, 2007 10:55 am

Ostres, i per duplicat!!!

Poso les postres i us deixo, que tinc hora a l'estheticién. Si puc més tard entro i us explico la meva super-despedida ( també vam fer fotos al que vam menjar a la despedida. Estava tant i tant bo..... :-)) )
Friky

EntradaAutor: Friky » dl. set. 10, 2007 10:57 am

Crec que me'n vaig a fer un segon esmorzar. Fisn després!!!
Friky

EntradaAutor: Cardonina » dl. set. 10, 2007 10:57 am

UUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Quina bona pinta que té tot, i tant qu siiiiii!!!! mmmmmm....

QUINA GANAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

jajajaja, nena, us posareu les botes, segur segur!!!!
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Cardonina » dl. set. 10, 2007 11:59 am

2 anys despres del casament estic fent un album digital amb les fotos que tinc pels meus pares... jejeje, quina poca vergonya no?????

jejejje, espero que els hi faci ilusio, despres de tant d temps!!!!
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants