Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 07, 2007 12:27 pm

Vania bones vacances!

Ja veus Agbe això és un part programat!

Doncs res em despedeixo fins dimecres ja us explicaré que tal tot.

Petons!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Tuchin » dv. set. 07, 2007 1:40 pm

Bona tarda noies!!!

He llegit una miqueta pero no ho puc llegir tot.

Ja tinc la maleta!!La nova feina genial. M'agrada molt!!! Pero no tinc temps per res.

I vosaltres? Gemma no he vist el vestit que t'agrada.

Shyla, sort amb tot!!

BUeno salutacions a totes!!
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. set. 07, 2007 1:47 pm

ei tuchin, que bé que ja tinguis la maleta. I que tot et vagi bé.
Tetes sento molt lo de la teva gossa i la iaia, l'avi d'en Josep també està a l'hospital molt malament.
Jo tampoc faig pont, però bueno el dia de festa no me'l treu ningu, jeje.

Bon cap de setmana a totes!
Visitant

EntradaAutor: sira » dv. set. 07, 2007 3:01 pm

Tetes ho sento molt lo de la teva gosseta, ànims a mi també s'em va morir un gos amb 13 anys, i sé pel que deus estar passant. I lo de la teva àvia et dic el mateix que almenys ha viscut un dia molt especial amb vosaltres i feu-li costat pobreta.

Gemma et queda un part!!!! a mi una miqueta més....
Lo de la botiga de Quart ja ho vaig veure però de moment aniré a mirar per Girona cap a l'Octubre i després ja veurem

Ostres no sé si us ho he dit però els meus pares ens regalen el viatge de noces i el meu vestit, !!!! >.-<: estem molt contents!!!! :-)ok: :-)
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Espe » dv. set. 07, 2007 3:02 pm

Hola noies,

Suposo que no deu quedar ningú per aquí.

Tetes reina ho sento molt lo de la teva gosseta i lo de la iaia, quan arriben a una edat això no es pot evitar, és llei de vida. Molts ànims i una forta abraçada, veuràs que vindran temps millors.

Ahir vaig anar a buscar el catàleg de pronovias, hem vaig poder escapar un moment. L'he estat mirant, i veig algún que m'agrada però això s'ha de veure posat, perquè amb les supermodels que posen tan primes, a aquestes els hi queda tot bé, jeje.

Ara anirema a veure com va el piset, hem quedat a l'obra a veure si ja ha abançat i si ens donen alguna nova noticia de quan serà la posible entrega i a veure si ens han possat la porta del menjador.

Bé bon cap de setmana i a les que feu pont que vagi bé, jo no en faig de pont, ens veiem dilluns.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dv. set. 07, 2007 3:39 pm

Que vagi bé Espe a veure si teniu el pis més avançat ....
sira

EntradaAutor: sira » dv. set. 07, 2007 4:46 pm

Bones!!!!!! he vist que la fira de Tot Nuvis serà del 23 al 25 de Novembre, ja queda menys...
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 07, 2007 10:13 pm

Bona nit guapes!

Avui no he pogut conectar en tot el dia! An tingut que ingressar al meu sogre i ja no he pogut fer res, ja que entre ajudar a lAlbert amb la feina i el nen... Tranquis que al final no ha set res; es queixava del pit i es veu que te arritmies, pero de moment no es res greu, demà ja li donaran l'alta.

Tetes, em sap molt de greu tot el que estas pasant...ànims guapa! Ja veuràs com poc a poc tot anirà passant...pensa que la teva avia ha pogut disfrutar del teu dia, el meu avi ja no hi podrà ser... Es la vida reina, i ja saps que per qualsevol cosa ens tens aquí!

Tuchin, per fi tens la maleta! Ja era hora eh?!!

Espe aviam que et diuen del pis...aviam si tens bones noticies!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » ds. set. 08, 2007 4:09 pm

Hola noietes pujo el post perquè estava a punt de passar a la segona pàgina...

l'altre dia us vaig posar alguns dels models de Rosa Clarà que m'agraden però potser no m'en quedo cap i ara us posaré els que m'agraden de Pronovias

Clara, Camara (sense el broche aquest del mig), Cantaro, Cordoba, Cameo, Caribe, Niagara, Camelia.

A veure què us semblen, són estils totalment diferents però m'agraden, però d'aquí a que m'en quedei algun... ja veurem..... em passa igual amb Rosa Clarà :-/ encara tenim temps per anar mirant i triant...
sira

EntradaAutor: montpra » ds. set. 08, 2007 10:44 pm

Holaaaaaaaaa

Agbe la botiga de Cèlia Vela està al carrer Muralla, i la veritat no sé encara quin tipus de vestit fa, t'ho diré en quan m'ensenyi els dibuixos que em farà.

La Truffa és mestra ? A mi m'han donat una plaça vacant per a fer suport als nens de P3 (TEI = tecnic d'educacio infantil), i me l'han donat a Figueres mateixxxx :-) :-))

TETES sento molt el que et passa, però creu-meque després d'un gran baixon hi ha una pujada immensaaa !

Un petooooooooooo
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: truffa » dg. set. 09, 2007 11:51 am

Bon diaaaaaaaaaa wapiiiisssssiiiiimeeeeeeessssssssssss!!!

Fa una estona que ens hem despertat, he fet algunes rentadores i ara mhe connectat que fa dos dies ben bé que no em connecto...He estat llegint per sobre però ja m'he fet a la idea de tot.

Tetes sento molt lo de la teva gosseta i la teva iaia, pensa que un dia o altre tots deixem aquesta vida i que sobretot val més poder-ho fer ben trankila i saber que has viscut una vida llarga i que has pogut fer moltes coses, que no pas haver marxat massa aviat i quan no tocava, per desgràcia és llei de vida, pensa que la teva gosseta ara ja no pateix i ànim per la iaia. Petonaaasss

Bé ja tinc plaça però he tingut molta mala sort perquè en principi em donaven mitja jornada de tot l'any fins el juny i vaig arribar a l'escola i res de res tinc feina fins el desembre, em vaig quedar feta pols perquè justament aquest any necessito estabilitat i diners...però per altre banda penso que si després al desembre em donen algu de jornada complerta cobraré més i si m'hagués quedat tot lany aquí cobraria molt menys. Bé agafar-mo amb filosofia...

Estem de festes del tura i porto uns dies desconnectada, sort que dilluns faig pont perquè avui hi ha la turinada que es veu que és molt xulu.

petons a totes
truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Rissos » dg. set. 09, 2007 12:22 pm

Hola Noies,

Jo tambe sóc una gironina que es casa el 2008 mes contretament el 25 de juliol, al Mas Marroch.

I m'agradaria poder anar compartit petits dubtes entre d'altres coses amb vosaltres.

fins aviat !

Maria
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: sira » dg. set. 09, 2007 4:40 pm

Benvinguda Maria!!!

Cada vegada som més!!! >.-<:

Truffa, tú tranqui ja veuràs com tindràs sort i després quan acabis al desembre et donen una altra feina, ja veuràs com tindràs sort.

Heu vist que al fòrum de fotos de núvies del 2008 ja hi ha bastantes noies que ja tenen vestit???
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. set. 09, 2007 9:09 pm

Hola guapes!

Rissos benvinguda! Ja ens aniras coneguent a poc a poc i aviam si entre totes treiem ideas originals per els nostres casaments!

Truffa! Mes val aixó que res i si llavors trobes alguna cosa de jornada completa, doncs aixó que hauras guanyat! Au, disfruta de les festes del Tura que diuen que son una passada!

Sira, doncs si que les noies ja començen a espavilar-se amb el vestit...Així que aviam si us animeu nenes!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. set. 10, 2007 8:48 am

Bon dia a les que avui ens toca treballar!!!

Truffa guapa tranquila, més val això de mitja jornada que res no? ja veuràs com et truquen per una altra cosa. Ànims!

Rissos benvinguda, ens has d'explicar com portes els preparatius! Jo vaig anar el passat 4 d'agost al Mas Marroch de casament amb el Celler, és un lloc molt macu.

Bé divendres varem anar a veure el piset i està força abançat, han de pintar, acabar de penjar radiadors, algún moble de cuina etc. Ens han dit que ens l'entreguen al desembre a uns quants el donaran abans de festes i la resta passat festes al gener. En fi paciència, ja queda menys!! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dl. set. 10, 2007 8:48 am

Bon dia a les que avui ens toca treballar!!!

Truffa guapa tranquila, més val això de mitja jornada que res no? ja veuràs com et truquen per una altra cosa. Ànims!

Rissos benvinguda, ens has d'explicar com portes els preparatius! Jo vaig anar el passat 4 d'agost al Mas Marroch de casament amb el Celler, és un lloc molt macu.

Bé divendres varem anar a veure el piset i està força abançat, han de pintar, acabar de penjar radiadors, algún moble de cuina etc. Ens han dit que ens l'entreguen al desembre a uns quants el donaran abans de festes i la resta passat festes al gener. En fi paciència, ja queda menys!! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 10, 2007 10:54 am

Bon dia Espe!

A mi també mha tocat treballar....
Que bé no, lo del pis? Haviam si amb una mica de sort us el donen abans de les festes de nadal i passeu el nadal per allà!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. set. 10, 2007 12:09 pm

Aiii, si Miriam ja tenim moltes ganes que ens l'entreguin i començar a fer coses, portem mesos esperant ja ens l'haurien d'haver donat, a veure si aquesta ja es la definitiva i es veritat que en l'entreguen al desembre.

Hauré d'anar a insistir a veure si soms dels de la primera tongada i ens l'entreguen abans de festes de nadal, ja que hem queden vacances per gastar i les volia fer per quan ens entreguessin el pis.
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 10, 2007 3:15 pm

Doncs haviam si tens sort cuca!!

Si que esta parat aixó...com es nota que la majoria de gent ha fet pont!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dl. set. 10, 2007 5:48 pm

Hola noietes!!!!

A mi també m'ha tocat treballar, i a la tarda he aprofitat per fer feina per casa.
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant