JUNIO 2007!!!!!!!

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:21 pm

txellgodayol ha escrit:Pues tu te vienes primero y cuando termine el que se venga a comer con todos nosotros

A ver si lo convezco que a el eso de tanta gente igual le da cosa...pero me pondre (-O-:-) para convencerlo!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:25 pm

ok :-)ok: del lloc us ocupeu vosaltres.

selecty si no puede venir tu marido te vienes sola....tranki que no te aburriras!

Avui estic una miqueta rallada... es el cumple del meu cuñadisim y ens ha invitat tota la family del paco a sopar al bar i jo la veritat no tinc gens de ganes pq (no us ho vaig comentar) pero abans de marxar a menorca vem tenir una discussio molt molt molt forta en ells dos i, jo vaig a ells els vaig posar una creu i, li vaig dir al paco que jo de familia en tenia una i, que mai mes aniria al bar per res i que no intentes que em fes amiga d'ells pq no.Que jo ja he fet prou i, em dóna la sensacio que em prenen el pèl i em tracten d'idiOta i no passo una mes.

Total que aquesta nit toca fer el paperina i en tinc unes poques ganes... en principi li vaig dir al paco que jo no hi aniria pq pel meu cumple tret dels meus sogres (i de rebot que es van enterar) ningu d la familia del paco em va felicitar i, aixo em va sentar fatal, em vaig sentir molt sola pel meu aniversari sort dels amics d'aqui pq sino... penso que si hi vaig els hi fara mes rabia veure'm alla pero estic d'una mala mecachis per cualpa d'aixo... !!!!!!!!!!!!!!!

Ho sento pel rollo necessitaba desfogar-me...gràcies per "escoltar-me".
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:26 pm

MARICRIS ha escrit:ok :-)ok: del lloc us ocupeu vosaltres.

selecty si no puede venir tu marido te vienes sola....tranki que no te aburriras!

Avui estic una miqueta rallada... es el cumple del meu cuñadisim y ens ha invitat tota la family del paco a sopar al bar i jo la veritat no tinc gens de ganes pq (no us ho vaig comentar) pero abans de marxar a menorca vem tenir una discussio molt molt molt forta en ells dos i, jo vaig a ells els vaig posar una creu i, li vaig dir al paco que jo de familia en tenia una i, que mai mes aniria al bar per res i que no intentes que em fes amiga d'ells pq no.Que jo ja he fet prou i, em dóna la sensacio que em prenen el pèl i em tracten d'idiOta i no passo una mes.

Total que aquesta nit toca fer el paperina i en tinc unes poques ganes... en principi li vaig dir al paco que jo no hi aniria pq pel meu cumple tret dels meus sogres (i de rebot que es van enterar) ningu d la familia del paco em va felicitar i, aixo em va sentar fatal, em vaig sentir molt sola pel meu aniversari sort dels amics d'aqui pq sino... penso que si hi vaig els hi fara mes rabia veure'm alla pero estic d'una mala mecachis per cualpa d'aixo... !!!!!!!!!!!!!!!

Ho sento pel rollo necessitaba desfogar-me...gràcies per "escoltar-me".

pero si necessiteu ajuda digueu-m'ho!!!!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 12:29 pm

MAricris si no hi vas a ells, els faras sentir com que han pogut amb tu i aixo no val la pena, pensa que el teu paquito no es mereix res de tot aixo no et desfoguis amb ell perque ell esta al mig, passa de tots i tu sigues feliç i no deixis que els altres et guanyin
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:31 pm

Toy de acuerdo, no te pongas a su altura, que vean que clase que tienes!!!! Ade´más para Paco debe ser un poco incomodo, asi que hazlo por el en parte, que se lo merece!!!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 12:33 pm

venga maricris tu puedes con el armario de tu cuñaaaaaaaa
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:35 pm

si pel paco es super incomodo pero com tampoc pot veure ni en pintura a la seva cunyadissima pues tampoc vol anar molt al bar...

jo estic super dolguda amb la familia... no sé potser un aniversai no vol dir res pero quan ells celebren els cumples fan sopars i pastissos i menjar super bo o anem a algu restaurant pero pel meu, ningu ningu em va felicitar i els meus sogres es van enterar quan vem anar a dinar i van treure una ampolla de cava pels 4...super cutre... no se...
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:37 pm

Selecty ha escrit:
txellgodayol ha escrit:Pues tu te vienes primero y cuando termine el que se venga a comer con todos nosotros

A ver si lo convezco que a el eso de tanta gente igual le da cosa...pero me pondre (-O-:-) para convencerlo!

el paquito quan no coneix a la gent es una mica timid al principi... o sigui q estigui trankil... lo unic que l'avisare que de futbol no parlin pq el paco te un defecte: es del madrid (i del llevant)!!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:37 pm

txellgodayol ha escrit:venga maricris tu puedes con el armario de tu cuñaaaaaaaa

armario.....?? lo que es una mentirosa y una lianta!! menuda tipaja!
MARICRIS

EntradaAutor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:38 pm

No te rayes preciosa!!! Que por lo que veo no vale la pena!!! Y si, tienes razón, te merecias que te felicitaran, pero tus Junieras te llenamos el vacio de la cuchipandi esa que no se acordó de mi niña!!!! :-()-)
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:39 pm

MARICRIS ha escrit:
txellgodayol ha escrit:venga maricris tu puedes con el armario de tu cuñaaaaaaaa

armario.....?? lo que es una mentirosa y una lianta!! menuda tipaja!

Dinos donde vive!!! : sgra : :star:: ::brr::
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:40 pm

bueno psicologues meves, marxo al mercadona a comprar algo per dinar que no tinc ressss..tengo que hacer 1 compra grande un dia de estos pero me da un paloooooo.........

fins després maques!! i ...gràcies de 9! :-()-)

kiss kiss
MARICRIS

EntradaAutor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:41 pm

MARICRIS ha escrit:
Selecty ha escrit:

el paquito quan no coneix a la gent es una mica timid al principi... o sigui q estigui trankil... lo unic que l'avisare que de futbol no parlin pq el paco te un defecte: es del madrid (i del llevant)!!!

Ole eixes granotes!!! ::0ov0o::

Jose si tiene a alguien que hable de futbaol ya le va bien, o de ordenadores, o de teles, quads, coches...
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 12:43 pm

Ei fins despres maricris.
txellgodayol

EntradaAutor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:44 pm

txellgodayol ha escrit:Ei fins despres maricris.

A que hora te pones tu a trabajar, reina de la noche????
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 12:55 pm

Marxare de casa sobre les tres i algu pero no se segur quan sera
txellgodayol

EntradaAutor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:58 pm

Yo me voy que he quedado con una de mis niñas, la que se casa el 22 para comer, a ver que me cuenta que solo le quedan 10 dias!!!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 1:01 pm

No a pongas muy nerviosa que tu ya estas casada, venga un besito y hasta prontito
txellgodayol

EntradaAutor: Selecty » dc. set. 12, 2007 2:01 pm

He vuelto!!!!! :-))
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Selecty » dc. set. 12, 2007 2:06 pm

txellgodayol ha escrit:No a pongas muy nerviosa que tu ya estas casada, venga un besito y hasta prontito

Pobrecilla esta nervi, nervi, se me ha puesto a llorar y todo, mi niña...es que le estan acabando tambien la casa para estrenarla ese dia, y en el trabajo va a tope, bueno que no para, y a tan solo 10 dias, pues es normal. Pero ya le he dicho que es normal que este así que todas tenemos lagun dia tonto antes del gran dia. Ahora ta preocupada por si le llueve...a ver si puedo y le llevo unos huevos a las clarisas.
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants