txellgodayol ha escrit:Pues tu te vienes primero y cuando termine el que se venga a comer con todos nosotros
A ver si lo convezco que a el eso de tanta gente igual le da cosa...pero me pondre
para convencerlo!
Autor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:21 pm
txellgodayol ha escrit:Pues tu te vienes primero y cuando termine el que se venga a comer con todos nosotros
para convencerlo!
Autor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:25 pm

Autor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:26 pm
MARICRIS ha escrit:okdel lloc us ocupeu vosaltres.
selecty si no puede venir tu marido te vienes sola....tranki que no te aburriras!
Avui estic una miqueta rallada... es el cumple del meu cuñadisim y ens ha invitat tota la family del paco a sopar al bar i jo la veritat no tinc gens de ganes pq (no us ho vaig comentar) pero abans de marxar a menorca vem tenir una discussio molt molt molt forta en ells dos i, jo vaig a ells els vaig posar una creu i, li vaig dir al paco que jo de familia en tenia una i, que mai mes aniria al bar per res i que no intentes que em fes amiga d'ells pq no.Que jo ja he fet prou i, em dóna la sensacio que em prenen el pèl i em tracten d'idiOta i no passo una mes.
Total que aquesta nit toca fer el paperina i en tinc unes poques ganes... en principi li vaig dir al paco que jo no hi aniria pq pel meu cumple tret dels meus sogres (i de rebot que es van enterar) ningu d la familia del paco em va felicitar i, aixo em va sentar fatal, em vaig sentir molt sola pel meu aniversari sort dels amics d'aqui pq sino... penso que si hi vaig els hi fara mes rabia veure'm alla pero estic d'una mala mecachis per cualpa d'aixo... !!!!!!!!!!!!!!!
Ho sento pel rollo necessitaba desfogar-me...gràcies per "escoltar-me".

Autor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 12:29 pm

Autor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:31 pm
Autor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 12:33 pm

Autor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:35 pm

Autor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:37 pm
Selecty ha escrit:txellgodayol ha escrit:Pues tu te vienes primero y cuando termine el que se venga a comer con todos nosotros
A ver si lo convezco que a el eso de tanta gente igual le da cosa...pero me pondrepara convencerlo!

Autor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:37 pm
txellgodayol ha escrit:venga maricris tu puedes con el armario de tu cuñaaaaaaaa

Autor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:38 pm

Autor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:39 pm
MARICRIS ha escrit:txellgodayol ha escrit:venga maricris tu puedes con el armario de tu cuñaaaaaaaa
armario.....?? lo que es una mentirosa y una lianta!! menuda tipaja!

Autor: MARICRIS » dc. set. 12, 2007 12:40 pm

Autor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:41 pm
MARICRIS ha escrit:Selecty ha escrit:txellgodayol ha escrit:Pues tu te vienes primero y cuando termine el que se venga a comer con todos nosotros
A ver si lo convezco que a el eso de tanta gente igual le da cosa...pero me pondrepara convencerlo!
el paquito quan no coneix a la gent es una mica timid al principi... o sigui q estigui trankil... lo unic que l'avisare que de futbol no parlin pq el paco te un defecte: es del madrid (i del llevant)!!!

Autor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:44 pm
txellgodayol ha escrit:Ei fins despres maricris.
Autor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 12:55 pm

Autor: Selecty » dc. set. 12, 2007 12:58 pm
Autor: txellgodayol » dc. set. 12, 2007 1:01 pm

Autor: Selecty » dc. set. 12, 2007 2:06 pm
txellgodayol ha escrit:No a pongas muy nerviosa que tu ya estas casada, venga un besito y hasta prontito