Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 14, 2007 10:50 am

El cap de setmana, bastant tranquil.let... demà baixaré amb la meva mare a girona, a buscar catàlegs de vestits de núvia.. a part de pronovias i rosa clarà, sabeu on puc anar??

Espe, has vist el teu marcador? Només 9 mesos!!!! Jejeejeje. Com un part.

Això del bus és molt bona idea, ho vaig estar comentant amb una amiga per fer un bus pels amics, i em va dir que ells ja s'espavilarien a mirar, que era cosa d'ells... quan arribi el moment, aleshores, ho tornarem a parlar.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 14, 2007 10:52 am

Bon dia guapes!!

Espe, ja et queda com un embaràs :-)) :-)) Cada cop estas me aprop...

Gemmanit, els preus que vaig posar son el de 2 persones! Mare meva, si fos aixó per persona no aniria de viatge de nuvis...
Avui, vull mirar una altre agencia, haviam que tal, perque crec que es execiu un 40% per fer la reserva... vamos, es que crec que es massa...
Pel que fa al preu per persona, ens hi han aplicat el preu especial de nuvis i l'ahorra ya... així que més economic a costacruceros, impossible.

Aquest finde, res de res, demà aniré a veure a ma mare, y el diumenge si fa bon dia, portarem a passejar a l'Anau pel llac de Banyoles que li encanta mirar el ànecs!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 14, 2007 12:03 pm

Vale Miriam es que m'havia espantat amb aquests preus! pero jo també ho trobo exagerat.... a nosaltres la única agencia que hem anat a mirar ens van dir que per reservar havies de donar l'import del que ens costaria la cancel.lació del bitllet que em sembla que eran 50 € per serona i que després tres mesos abans del viatge si que havies d'haver entregat el 30% em sembla pero que ho podiem anar pagant a poc a poc. De totes maneres volem mirar alguna altre agencia a veure que tal.

Agbe jo vaig anar al Kiabi nuvies i no tenen catàlegs ni res del 2008 encara i a Cymbeline tampoc els tenen encara pero si t'hi vols passar les noies son un encanat i t'ensenyen els vestits que tenen epr allà en vivo i en directo... a mi em va agradar molt el tracte i serà un dels llocs que segur que m'aniré a emprovar vestits.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dv. set. 14, 2007 12:51 pm

Ai si noies nomes 9 mesos, com passa el temps, fa res que encara ens faltava 1 any. Això cada vegada s'apropa més, aviat hem de tenir el vestit escollit. Ara estic tot el dia mirant pàgines de vestits tinc un gran cacao ja al final els veig tots iguals jeje.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 14, 2007 12:55 pm

Ja veus Espe com passa el temps! si es que encara me'nr ecordo que deiem... quan passi les vacances ens hi hem de posar i ara només faig que dir quan passi nadal ja ho tindrem a sobre!

Jo també tinc un cacau amb el tema del vestit....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dv. set. 14, 2007 12:57 pm

Jo hem lio una mica la Kiabi nuvies, és la que hi ha al costat de la Pl. del LLeò no? i també hi ha el SINUVIES que està a la Pl. del Núria oi? i al Sinuvies venen San Patrick no?

A Quart hi ha la botiga on venen la colecció air collection de Rosa Clarà, que és la versió economica de Rosa Clarà, com San Patrick de pronovias, sinò entenc malament no?

Es que miro la colecció air collection i la San patrick i també hi han vestits macus i si són mes economics... ai quin lio!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 14, 2007 1:02 pm

T'explico:

Kiabi nuvies està a on està el Bar Nuria al costat d'en Llongueres.

A Quart hi ha la botiga que venen els vestits de nuvia d'Aire Collection que es de la mateixa Rosa Clarà pero més bé de preu.

El Sinovias tenen dues botigues una a la plaça del Lleó i l'altre a sota les Vies del tren una carrer que no m'en recordo com es diu avinguda del carrilet potser o algo així entre el carrer que dona a la plaça del bar nuvia i la carrera santa Eugenia. Des del parquing de poeta de marquina veus la botiga està en un entresol.

Espero haver-te ajudat

Bon finde!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dv. set. 14, 2007 1:05 pm

Gràcies Gemma per l'aclariment amb tanta botiga i colecció és un lio. Suposo que serà qüestió d'anar a preguntar i mirar, perquè per internet en veig tants que ja no se quin m'agrada i quin no. jeje

Bon cap de setmana! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 14, 2007 3:11 pm

Espe a Sinovias venen San Patrick, demetrios i la sposa. Ho se de segur perque es on vaig compar el vestit. Si vas, t'aconsello que vagis a la de la plaça aquesta del lleó perque la botigueta es mes petiteta y la noia que hi ha, la Paquita, es encantadora!

Bueno nenas, que tingueu un bon cap de setmana...d'aqui una estonet aniré a mirar una altre agència... Vinga guapes!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dv. set. 14, 2007 3:54 pm

Hola noietes!!!

Per fi divendre!!! nosaltres el cap de setmana.... dissabte no sé si quedarem per anar a sopar amb els amics i si no doncs sortirem nosaltres a sopar i diumenge tinc la family a dinar a casa, i d'aquí a una estona aniré a comprar alguna cosa per ja tenir-ho tot més o menys preparat.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. set. 14, 2007 6:52 pm

Hola noies!!

Perdoneu que m'introdueixi tant directament, però és que m'ha fet molta il.lusió llegir-vos, ja que jo també sóc una gironina que es casa el mes de Juny de l'any vinent, concretament el dia 28 (quina calor!).

En realitat fa molt de temps que estic registrada al GuiaNupcial (crec que des del 2005), però el casament no ha estat possible fins ara.

També, comentar-vos que vaig una mica perduda, no se que he de preparar, si vaig amb temps o no, etc. A dia d'avui només tenim restaurant i fotògraf, ja que a l'esglèsia on ens volem casar no donen dates fins a principis d'any!! :-(

Bé, ja no us donc més la pallissa. Espero poder seguir parlant amb vosaltres i viure conjuntament tots els preparatius.

Fins aviat!! :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: sira » dv. set. 14, 2007 7:12 pm

Benvinguda Gemma!!!!!!!!!! :-()-)
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 14, 2007 9:21 pm

Bona nit guapes!

GEmma, benvinguda al fòrum... ens tens aquí per el que necessitis!
Per la pregunta que fas, crec que tens temps per tot... suposo que depen de la manera que siguis; mira jo, ho tinc casi tot, fins i tot el vestit!
On et cases? I on fas el convit?
Jo em caso i batejo al petit a Lladó i el convit el fem a Mas Pau.

Nenas, ja tenim el viatge reserva't... al final a l'altre companyia em surtia pel mateix preu, pero com que no regalen maletas ( que millor pq ja en tenim) ens desconten uns 100€. Fins i tot ens han donat la llista d'esscursions perque anem mirant el que... I de paga i senyal..EL QUE VOLGUEM!
Dilluns haig de trucar per confirmar-ho i llestos!! QUE BE! QUE BE! QUE BE! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dv. set. 14, 2007 9:34 pm

holaaaaaaaaaaaaaaa

Benvinguda gemma, espero que poguem compartir moltes idees, opinions i divertir-nos el màxim i gaudir dels preparatius dels nostres casaments.

Felicitats miriam, ja ho tens quasi tot enllestit eeeeeeeeeee quina ilusió, quan et veig a tu em quasi tot fet i jo amb tant poca cosa m'espanto..

Per cert, espero que la tetes estigui bé i que la seva família també.

Demà anem de casament de la cosina del meu xicot, i el celebren al mateix restaurant i esglèsia que nosaltres ho farem. Ens fa molta ilusió, el meu xicot és testimoni jeje, i com la meva sogre és perruqera avui la núvia ha vingut a fer proves i proves de pentinat i és molt xulu perquè estem tota la família pendents del casament i ens ho passem molt bé, demà segurament tots llevats a les 8 del matí per podernos pentinar jejeje

petons a totes

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 14, 2007 9:45 pm

Merci Truffa!!! La veritat que si que fa ilusió i es veritat que ho tenim casi bé tot enllestit, bueno, almenys el mes important. Ara ja nomes queda el que em donarà mes feina: els detalls, les invitacions,testimonis, etc... tot lo altre ja ho teniem clar de farmolt de temps, quan començabem a parlarne, pero la resta... ademès, hem volgut mirar de lligar les coses haviat ja que a l'octubre començo a estudiar a Girona i entre aixó, el nen, la casa, etc... ja no tindrè tan de temps per anar a mirar les coses!

Per cert, ja pots posarnos fotos del casament i explicarnos com ta anat! Fixat amb les coses que faci, no sé, els regals als solters, les amigues.. ja saps; tot, tot, tot,,, que així ens donaras ideas!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » ds. set. 15, 2007 11:15 am

Ostres Miriam!!!! que bé, ja ho tens quasibé tot, molt bé!!!!!

Nosaltres tenim clar el viatge i on l'agafarem però encara no l'hem encarregat, soposo que ho farem al gener o al febrer depen de què ens diguin a l'agència de viatges, que per cert és de la cunyada de la Mireia9!!!

Nosaltres demà els farem un dinar als germans i els direm quí són els testimonis, qui llegirà a l'esglèsia.... ai, ai, ai espero que tots acceptin!!!
sira

EntradaAutor: VaLu » ds. set. 15, 2007 11:19 am

bon dia!!!
ja torno a ser aqui!!!

petonets!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: sira » ds. set. 15, 2007 11:27 am

Hola Vania!!!

Com han anat les vacances???
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. set. 15, 2007 1:59 pm

Ei Vania! Com a anat tot??

Espe, quins nervis no...ja veuras com si que es posen contents... ja ens explicaras.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dg. set. 16, 2007 9:29 am

Hola guapes!!!!
Quines ganes tenia d'entrar i llegir el que heu escrit i tornar a parlar amb vosaltres. Aquests dies no he pogut conectar-me tot i tenirt el portatil, no em deixava.
Ja veig que esteu posades en el tema vestits, jo tbe cap a finals d'any ire a mirar. Primer fare una ullada per internet.
Sira nosaltres tbe tenim pensat anaar a fira nuvis a Girona,a veure si ens veiem!!!
Et vaig enviar un privat abans de marxar el vas revre? et volia preguntar que tal el pastis del casament de la Gisela pq es la pastisseria on tenim pensat fer-lo.
Que vagi be el diumenge i a disfrutar que demà toca treballar!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants