Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » dg. set. 16, 2007 9:30 am

Hola guapes!!!!
Quines ganes tenia d'entrar i llegir el que heu escrit i tornar a parlar amb vosaltres. Aquests dies no he pogut conectar-me tot i tenirt el portatil, no em deixava.
Ja veig que esteu posades en el tema vestits, jo tbe cap a finals d'any ire a mirar. Primer fare una ullada per internet.
Sira nosaltres tbe tenim pensat anaar a fira nuvis a Girona,a veure si ens veiem!!!
Et vaig enviar un privat abans de marxar el vas revre? et volia preguntar que tal el pastis del casament de la Gisela pq es la pastisseria on tenim pensat fer-lo.
Que vagi be el diumenge i a disfrutar que demà toca treballar!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: TETES » dg. set. 16, 2007 1:58 pm

hola guapes...

gracies per preocupar-vos per mi guapes...per desgracia, el que m'ha tingut desconectada no ha estat la feina, sino que el dimecres es va morir la meva iaia, ho estic passant molt malament perque he viscut tota la vida amb ella i es molt dur no tenir-la al costat, pero temps al temps, costara superar-ho pero a poc a poc suposo que podre....

us veig molt animades amb els vestits....no us creieu lo de les robes de pronovies, estan molt be i la qualitat perfecte, el meu vestit la gent li va encantar i desde quan pronovias tenen roba de mala qualitat?? a simple vista ja es veu que la roba es bona i bonica, pero es clar, tothom te les seva opinio de cada casa...

anims a totes que trobareu el vostre vestit, no patiu!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dg. set. 16, 2007 8:07 pm

Bona nit noies,

Tetes, ho sento molt. Temps al temps, ja veuras com tot es va superant, i la vida continua, encara que se't fa extrany arribar a casa i no veure-la. Però s'ha de mirar endavant. Només pensa que va poder estar amb tu el dia més feliç de la teva vida, el casament.

Vania, Mireia, com han anat aquests dies de vacances? espero que molt bé i demà toca tornar a la realitat,jejeje.. però amb tranquil.litat!!

Eih, us heu fixat cada cop hi ha més gironines... això s'està animant!!

Acabar de disfrutar del diumenge.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: sira » dg. set. 16, 2007 8:30 pm

Hola noietes!!!!!

Mireia com han anat les vacances??? Espero que bé, ja vaig llegir el teu privat i no et vaig contestar perquè com que estaves de vacances vaig pensar a fer-ho quan tornessis. Mira el pastís era individual per cada un era amb xocolata blanca i negra i a dins hi havia com una espècies de Crunch, estava molt bo i a sobre hi van posar una xocolata amb la foto d'ells dos. JA veuràs que quedaràs bé, perquè si has menjat pastissos d'allà els fan molt i molt bons.

A veure si ens trobarem tots al Tot Nuvis!!!!

Vania quan vulguis quedar ja m'ho diràs, eh!

Tetes ho sento molt, això de la teva àvia, costa molt superar una mort d'una persona tant propera però ja veuràs que amb el temps et sentiràs millor, una abraçada , guapa! :-()-)
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. set. 16, 2007 9:29 pm

Bona nit guapes!

Tetes, em sap molt de greu lo de la teva iaia, el meu avi ara ja fa un mes que es va morir i ja se el que es perdre un ésser estimat. Al començament es dur, pero poc a poc s'anirà superant. Ànims guapa!

Vinga, vaig a posar a dormir al peke, que avui ha set la fira del formatge a Lladó i no a parat ni un segon!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dg. set. 16, 2007 9:41 pm

Sira ja l'he menjat aquest pastís, és boníssim!!!
Ara estava mirant bvestits per internet i la veritata es que m'agraden mes els de pronovias, pero no ho se, aixo es probar-te'ls.
Tetes ho sento l'ho de la teva avia.
Adeu noies, ens escribim demà, nomes de pensarq ue demà torno a treballar m'entra una depressio!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 17, 2007 8:29 am

Bon dia nines!

Tetes ho sento molt lo de la teva iaia.... la meva ja farà dos anys que es va morir la que vivia amb mi i encara m'emociono quan penso amb ella. És questió de temps i de pensar que allà on sigui t'estarà cuidant. Jo és una de les persones que trobaré a faltar més en el meu casament.

Gemma benvinguda!!!! una altre Gemma que guai! explica'ns coses a on et cases i tot això.... n'hi ha moltes de nosaltres que no estem molt i molt abançades! tens temps de tot ja veuras.... és a nar fent en mica en mica.

Vania Mireia benvingudes de les vacances!!!

Miriam al final quin viatge fas? nosaltres encara ens ho hem de mirar.

Noies ja tinc els meus detalls de les dones a casa, el dissabte els vam anar a buscar! així que pugui ja faré una foto i us la poso.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dl. set. 17, 2007 10:46 am

Bon dia,

Tetes ho sento molt lo de la teva iaia, és doloròs la pèrdua d'algú que t'estimès tan i només el temps cura aquesta ferida, molt ànims i ja saps que pots comptar amb nosaltres per qualsevol cosa.

Gemma benvinguda, a veure si ens expliques com portes els preparatius!

Gemma (nit) ja ens posaras una foto del detallet que heu escollit, nosaltres el cap de setmana vam estar rumiant que podiem donar, i la veritat que vam concloure en fer una pluja d'idees perquè no ho tenim gaire clar.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 17, 2007 10:50 am

Si ja us ho posaré! el nosatre problema es que ara la miniatura d'ampolla de Ratafia es veu molt petita al costat del detall de les dones!!! i no sabem que fer... :-/ bueno aquest vespre faré fotos i demà em doneu la vostra opinió.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 17, 2007 11:03 am

Bon dia noies!

Com porteu el dilluns?? JO avui me adormit... :-( Pero bueno, ja només em queda avui i dema.. i depèn de com vagi l'extracció del quexal, dijous i divendtres i llavors...JA ESTA! A estudiar...

Gemmanit, al final farem el creure del mediterrani, amb costacruceros... sabona, chiviccavechia/roma, tunez, valleta, etc... no se, ens han dit que està molt bé i que el vaixell es espectacular... haviam si es veritat!

Lo de la diferencia entre un regal i altre...que teniu pensat fer, gemma? Vols dir que té tanta importacia? De fet es el detall, no?

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 17, 2007 11:18 am

Ah! guai nosaltres en vam fer un pel mediterrani de creurer i ens va agradr molt... per això estem contemplant fer el creuer pero aquesta vegada per les capitals bàltiques!

Regalem unes citrilleres.... ja us posaré la foto.
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. set. 17, 2007 11:19 am

Booon diiiaaaaaaaaaaaaa,

com esteu?? aquest cap de setmana, ha estat molt tranquil. dissabte vaig anar a buscar els catàlegs de pronovias i rosa clara. vaig demanar preus d'alguns vestits de rosa clarà,i veig que no baixen de 2100€. I de pronovias, no vaig demanar preus perquè a través de la web, no veia cap que m'agradés... a l'octubre tinc hora per anar a provar vestits tant a rosa clarà com a pronovias... és que vull anar amb temps, i amb tranquil-litat, però aquest cop només vaig a veure i provar, perquè com que ja dit més d'un cop, no sé com el vull.

I aquest cap de setmana, ja confirmarem la data del casament amb el mossèn i veurem l'esglèsia, ja que encara no l'hem vist per dintre.
Agbe

EntradaAutor: VaLu » dl. set. 17, 2007 11:59 am

BON DIA FLORS!!!

estic ben perduda!!
les vacances han anat genial, ens ho passat de conya, pero estic cansadissima, necessito fer vacances per recuperarme de les vacances!!

SIRA et va be quedar aquest dissabte a la tarda per girona???
i les que vulgueu tambe!!

intentare posarme una mica al dia, pero ho veig dificil, em sembla que li heu donat bastant a les tecles!!!

MOLTS PETONTS PER TOTES!!!
MUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAA
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. set. 17, 2007 3:01 pm

Hola de nou noies!! :-)

Moltíssimes gràcies a totes per la vostra benvinguda!! Sira, Míriam, Truffa, Gemma, etc. (ja en som 2!!). La veritat que dóna gust parlar amb vosaltres,.... :-)

Ostres Míriam!!! Quina casualitat!! Jo també em caso al Mas Pau!! :-)
Quina gràcia!! :-D

Uix,... veig que totes aneu mooolllttt avançades,....m'hauré d'espavilar!! jejeje....

Bé, ara us deixo que estic a la feina i, no sé, em fa coseta,.... Quan arribi a casa us llegeixo bé i em poso al dia! :-)

Fins després,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dl. set. 17, 2007 3:12 pm

Bona tardaaaaaaaaa,

gemma, ja en som tres que ens casem a Mas Pau, jo també faig el sopar allà.
Quin dia et cases?

Gemma(nit), demà esperem fotos de les citrilleres.
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 17, 2007 3:15 pm

Ostres que bo 3 a Mas Pau!!!! la veritat es que heu fet una bona elecció per que hi vaig anar a un casament i ho van fer molt bé!

Si Agbe faré fotiquis a veure si m'ajdueu amb com ho puc embolicar i si veueu molt desfassata l'ampolleta de ratafia. Ja tinc el texte que acompanyarà a les citrilleres.... més xulo!

Noies que bé quantes gironines!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. set. 17, 2007 3:16 pm

Gemma, disculpa que t'hagi preguntat el dia que et cases, ja que ho has comentat una pàgina anterior,... què despistada! és la costum.
jo em caso el 12 de setembre, de l'any vinent.Nosaltres només tenim restaurant i esglèsia.

Ara estem en busca de fotògraf.
Agbe

EntradaAutor: Rissos » dl. set. 17, 2007 3:26 pm

Hola a totes !

Perdoneu si tardo a contestar.

Els preparatius, no se, suposo que vaig fent. Tenim la sort que una neboda nostre es dissenyadora i ens ha dit que si podia fer-nos les invitacions, i nosaltres li varem dir que si. (aix´´i una cosa menys a pensar).
Llavors els regals per els invitats els tenim bastant clar (els de les noies) ara el que tenim una mica de dubte es el dels nois, estem entre un rellotge o un clauer.

El fotograf tambe sabem qui volem, l'´´unica cosa es que encara hem d'anar a parlar amb ell i el mateix amb el video.

El menu tambe el tenim triat, pero encara no ho hem hagut de confirmar al restaurant.

Els anells encara els hem de triar, de fet els volem dissenyar nosaltres mateixos, el que si tenim bastant clar es que els volem d'or blanc.

no se espero que mes o menys us hagi pogut explicar una mica com tenim els preparatius i aixi poder anant comentant les coses.

un peto a totes
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 17, 2007 3:47 pm

Bona tarda guapes!!

Que bé Gemma...ja som 3 a MAs Pau!! Quina casualitat!!

Gemmanit, posants les foticos quan puguis eh? Per cert, que hi escriurass???

Vania...a que quedeu a Girona??? Ja podriem fer una quedada nenas, que així ens coneixariem!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dl. set. 17, 2007 3:53 pm

hola noies bona tarda a tothom....

bueno, tornem amb la rutina, ara espero que sigui de debo i que no ens sortint mes impediments ni sorpreses....

gracies a totes pels vostres anims, se'm fa tant extrany arribar a casa els meus pares i que ni hi hagi la iaia enlloc, nomes d'entrar per la porta em venen les llagrimes als ulls, es tant recent tot...

sort que us tinc a vosaltres per distreure'm, veient com prepareu amb tanta il.lusio el casament igual com jo he estat fent fins al meu gran dia, si necessiteu ajuda, opinions o el que sigui, ja sabeu que estic aqui, no penso deixar el forum fins que us hagi vist a totes vosaltres casades!!

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat