Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 17, 2007 3:58 pm

Gràcies TETES per estar al nostre costat i si servim per fer-te somriure una mica i que et torni la il.lusió pensant amb lo bé que t'ho vas passar organitzant el teu dia ja estem contentes!

Demà tindreu fotiquis! prometidoooo!!!

Un escrit molt xulo que es rollo una recepta d'amor i al final psoaré que regalem les citrilleres per que tothom s'amaneixi el seu plat al seu gust. És una poesia.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 17, 2007 3:58 pm

Rissos! deu ni dor les coses que tens tu ja!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. set. 17, 2007 4:29 pm

gracies GEmma!!! per cert, m'alegro que als teus pares i sogres els hi agrades mas el marti, de fet, jo no en tenia cap dubte despres de veure l'exit en el meu casament, tothom va quedar encantat amb tot, els jardins, les vistes, la casa, tot!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) no et preocupis per res que sera un dia genial i la gent flipara!!

jo estic desitjant anar algun dia a casament alla perque no vaig poder disfrutar de tot com hagues volgut, com es normal quan ets el que et cases, que no tens temps de res....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dl. set. 17, 2007 4:31 pm

TETES, ens téns aqui per lo que vulguis.

:-()-) :-()-)

Gemma (nit) et quedarà molt bé el regal de les noies,jejejeje. serà molt divertit.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dl. set. 17, 2007 4:32 pm

gracies Agbe :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Agbe » dl. set. 17, 2007 4:37 pm

Ah, per cert que fa el teu home?espero que vagi millor amb lo de la paralisis.

Please, penja més foto a la crònica!!!! :-()-)
Agbe

EntradaAutor: Rissos » dl. set. 17, 2007 4:37 pm

Hola Gemmanit !!!

Tenir,tenir segur i ben lligat nomes tinc el restaurant, el dia, l'esglesia i les invitacions (pero aquestes encara no les tinc en material ni a les mans o sigui que........, pero bueno el febrer m'han dit que les tindriem impresses). Les demes coses com els regals sols tenim pensat els que volem. El fotograf encara que el tinguem triat, li hem de comentar a ell i quedar i per el del video el mateix.

I sobre els menus ja els tenium triats, pq el primer dia que varem anar a veureu i a parlar amb ellls ja ens varen donar els menus pq ens els anessim mirant.

Ho sigui que potser tenim molta cosa, pero no tenim res.

I tu, com ho portes?
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 17, 2007 4:38 pm

Gràcies Agbe

Espero que els hi agradi lo dels detalls penso que si les coses tenen un sentit o els hi dones un significat pot quedar bé. Ara m'estic trencant els cascos amb les targes d'agraïment que vull que siguin com un punt de llibre a verue si me n'ensurto! he de fer la plantilla.... si algu la té feta que me la passi.

Tetes els hi va agrdar molt només espero que no plogui per que ho puguin disfrutar més. Creuerem els dits!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 17, 2007 4:41 pm

Rissos i vosaltres que regaleu? ja tens el disseny de les invitacions? ens les has d'ensenyar!!!

Miro jo t'explico.

- Tinc la casa: Mas El Martí
- El Catering: Les Magnolies que ara hemd e trucar per parlar una mica de com ho volem organitzar tot i ja tenim els menús pero no els hem triat.
- Les invitacions les estic disseny jo i la SHYLA em dona algun cop de mà.
- Els detalls de les dones que demà veureu i el dels homes ho tenim pensat i tinc una mostra a casa.
- El fotograf és en Jep Plana de Salt molt bo i un sold e tiu!
- Eld el vidio en Pep que Ivideo

I de moment res més!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. set. 17, 2007 4:42 pm

Rissos, ja téns molta cosa lligada! almenys més que jo segur,jejejeje. Fins i tot, ja saps com seran les invitacions, nosaltres a aquest capitol no hi hem arribat. Aon et cases?? i quin dia?

Gemma(nit), amb el punt de llibre no et puc ajudar, ja que no en tinc cap fet però volem fer el mateix com a nota d'agraiment.

Em sembla que esperaré al tot nuvis, a veure quines idees podem agafar en el tema invitacions i notes d'agraiment.
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 17, 2007 4:47 pm

Nenas, ja tenim les 300 pàgines!

Tetes, m'alegra que tornis a ser per aqui...ja saps que per qualsevol cosa ens tens aquí, vale guapa? Per cert, com esta el teu marit?

Gemmanit, lo del punt del llibre, no puc ajudarte,ja em sap greu.

Rissos, enorhabona poc a poc ja vas lligant les coses..nosaltres també ho tenim tot força enllestit.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dl. set. 17, 2007 4:53 pm

Hola noietes!!!!!

Rissos, quin regal feu a les dones???

Tetes ja saps que ens tens aquí!

Gemma esperarem les fotos!!!!

Mireia que sea leve, tornar a començar a treballar....

Vania entre setmana et va bé??? és que aquest divendres fa 10 anys que sortim junts i volem anar a passar el dissabte fora, anar a dinar .... la veritat és que no em va massa bé aquest dissabte.

A veure si quedem totes algun dia, no???? >.-<:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: TETES » dl. set. 17, 2007 4:56 pm

si nenes, ja torno a esser per aqui, estic massa enganxada per no conectar-me!!

Agbe. Miriam, el meu home molt millor, gairebe ja esta del tot be, practicament no se li nota res. Hem tingut sort perque no li ha durat ni un mes i tothom ens deia que paciencia que es llarg, la veritat es que estic contenta i tranquil.la perque estava una mica espantada...gracies per preguntar!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dl. set. 17, 2007 4:58 pm

ai per cert Agbe, no tinc mes fotos del casament de moment per posar a la cronica, amb les ganes que tinc jo de tenir mes fotos!! :--( :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dl. set. 17, 2007 4:58 pm

Nosaltres ahir vam fer el dinar amb germans i parelles i els vam dir qui seria el padrí, els testimonis i qui llegiria a l'esglèsia i va ser molt divertit.

Vaig fer un pastís de xocolota (BONÍSSIM :yium:-) ) i vaig fer talls i a dins dels que els tocava ser alguna cosa els vaig posar un paperet embolicat amb paper de plata i mentre menjaven la germana d'en Rafel que estava al meu costat va i em diu: Sílvia se't ha quedat un troçet de paper de plata al pastís! i jo: ah sí??! i després el nebot d'en Rafel va dir : ui, al meu també n'hi ha un! i després els vam dir que els paperets tenien sorpresa i els que tenien paperet el van obrir i els va fer molta ilusió, menys a les que els toca llegir a l'esglèsia.... >.-<:
sira

EntradaAutor: TETES » dl. set. 17, 2007 5:05 pm

que guay Sira, molt ben pensat lo del pastis i la plata, a l'estil del rosco de reis, una manera diferent de dir-los que participaran activament al vostre dia!! si, aixo de llegir a l'esglesia a ningu li fa gracia, jejej, perque sera... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Rissos » dl. set. 17, 2007 5:08 pm

hOLA A TOTES (Agbe, *!Miriam!*, Gemmanit, Sira,......)

Us deixo una mica de pauta del nostre casament.

Restaurant: Mas Marroch
Dia i hora: Divendres 25 de Juliol a 2/4 de 6 de la tarda
Fotograf: Jordi Cassu (Castello d'empuries)
Video: Top Produccions
Regal per les noies 1er. un bano per l'esglesia, i al restaurant els hi volem donar un penja bolso
Per els homes teniem pensat o be un clauer, un boligraf o un rellotge, pero tot depen del preu
Les invitacions les volem de dos colors combinat amb blau mari i blanc que els banos els agafarem iguals i ho fem pq el menjador del restaurant esta combinat amb aquets dos colors.
Sobre el regal tambe haviem pensat en fer unes botelles de cava per cada parella que l'etiqueta posses el nostre nom i dia del casament, pero al final varem dir que no, pero potser al final ho farem.
Rissos

EntradaAutor: Rissos » dl. set. 17, 2007 5:11 pm

Hola noies!
quant tingui els banos i els penja bolsos i els regals dels nois triats ja us enviare una foto de cada un.
Rissos

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 17, 2007 5:21 pm

Ostres Sira que guai la idea! nosaltres només li vam dir al padrí i els testimonis (el meu germà i la neboda d'en Raül) els hi vam dir de veu... lo de lectures no sabem que fer a qui demanar-li.... a més com que ens casem pel civil volem fer una cerimonia personalitzada així que una altre cosa per pensar!

Rissos molt bé aquesta explicació! ara ja ho tenim fixat i les fotos son de rigor compartir-ho!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dl. set. 17, 2007 6:47 pm

Ostres Rissos nosaltres el video també ens el fa Top Producions, perquè treballen conjuntament amb el fotògraf.

Us ha agradat la idea del pastís de xocolata?! doncs a ells també, van riure molt perquè no s'ho esperaven per res del món.

4 testimonis: La meva germana i el meu germà i per la banda d'en Rafel els seus 2 nebots.

Padrí: el meu germà

Lectures: La germana d'en Rafel i la novia del meu germà (les meves dos cunyades)

Rissos jo també havia pensat amb els penjabolsos, has vist que hi ha una web on surten molt bé de preu??? em sembla que és solostock.es o .com
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant