Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dl. set. 17, 2007 6:57 pm

Mira us poso la pàgina on hi ha els penjabolsos que m'agraden, encara que no sabem si farem això, eh!

http://picasaweb.google.com/madrid906/D ... 2791010338
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dl. set. 17, 2007 6:59 pm

Ara us poso la foto i així no cal entrar a la pàgina, surten per 1,25 amb bosseta hi tot.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: VaLu » dl. set. 17, 2007 7:31 pm

bona nit!!!

SIRA entre setmana mes molt dificil!!perque haig de fer canvi d'horari.

si vols ens esperem a l'altre dissabte, no se com vulguis!!
ja em diras alguna cosa!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dl. set. 17, 2007 7:42 pm

Hola Noies!!!
ja he acabat el primer dia de treball despres de les vacances, ha estat dur, pero bueno serà questio de tornar a la rutina.
Les meves vacances han estat basicament coneixer familia d'en xavi i convidar-los al casament. Els d'Alacant no els hi ha fet gaire gracia pq cauen en festes de moros i cristins (que per cert son xulissimes). a veure si al final venen.
Aquests dies amb en Xavi tbe hem parlat de coses del casament i em passa igual que la Rissos sabem tot com ho volem pero falta tenir-ho.
Jo tbe tinbc Top Produccions del video!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dl. set. 17, 2007 7:44 pm

Sira felicitats per aquests 10 anys de relació!!!!
Una pregunta a part de les 2 lectures de l'esglesia tbe hi ha una tercera persona que llegeix una pregaria. a mi em va tocar llegir-la en el casament del meu germà!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. set. 17, 2007 8:38 pm

Hola noies!!

Com va tot??

Ostres,.... em costa una mica seguir-vos, eh! :-p
A la feina no em puc connectar massa i quan arribo a casa se m'acumula la feina!! ;-)

Apa, així que som 3 MasPaueres! Déu ni do! Ja va bé ja! :-D

TETES, ja sé que no hem parlat mai, però dir-te que sento el de la teva àvia. Molts i molts ànims!! :-D Ens tens aquí pel que faci falta.

SIRA, moltes felicitats per aquests 10 anys! Que bé! :-D

Uiuiuiui,.... quan tingueu un ratet ja m'explicareu això de les lectures, que jo no m'empano de res! :-p

A totes, de nou, moltes gràcies per la vostra rebuda.

Fins aviat,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 17, 2007 8:56 pm

HOla noies!

Rissos, gracies per la informació, ja ens tens al dia! >.-<: >.-<: >.-<:

Sira, que original lo del pastis...nosaltres al padrí li donarem el poster del padrino y els testimonis i les lectures encara no nem parlat... aviam que s'ens acudeix pero lo del pastís es una bona opció!
Per cert, FELICITATS pels 10 anys!!!

Mireia,jo també tinc familia a valencia i lo dels moros i cristians es una passada! QUan cau? jo no m'enrecordo...

Gemma, si que costa seguir una mica aquestes mosses...que xerren pels descosits! En fi, ja saps que aquí estem per compartir totes les ideas que facin falta!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dt. set. 18, 2007 7:39 am

Miriam els moros i cristians cau el 9 de setembre pero una setmana abans ja hi ha actes i sopars de cada colla. nosaltres ens casem el 6 i cau justament enmig de feswtes i a sobre la familia d'en Xavi l'any que bé son la capitania o sigui que encara els hi fa mes cosa no ser-hi. Pero crec que al final si que vindran
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 18, 2007 8:26 am

Bon dia nines!

Abans no entri a la reunió us penjo les fotos dels detalls per que em donegueu la opinio val! accepto idees de com envolicar-ho!

Com veureu a les fotos que hi surten els dos un es veu gros i l'altre petiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt.... creieu que queda malament?
Chiky-nit l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2007 9:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 18, 2007 8:32 am

Ara estava mirant què havieu escrit i...

Sira al Crack quan jo hi vaig anar per anar a buscar els detalls tenien penjabolsos a 0.98 € no tenein forma de papallona pero eren forma de casa, lluna, etc i de colors més vius pistaxo, tronja... etc. Ah! i felicitats per aquests 10 anys!

Gemma ja aniràs agafant el ritmillo de les converses al principi a mi em costava molt pero ara ja ho tinc per mà.

Miriam com vas fer el pòster del Padrino? a mi m'agradaria fer-lo per regalar-li el dia del casament.

Una pregunsta ja heu demanat hora per anar a emprovar vestits? i en donen per l'octubre? o és massa d'hora per demanar-ho?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Rissos » dt. set. 18, 2007 8:59 am

Hola Sira,

Moltes gracies per les fotos del penjabolsos, son xulissims, magraden molt i molt i potser aixi seria el regal de tots dos perque he vist a la pagina que ens has possat que n'hi havien uns que venien amb una caixeta de fusta i que a mes a mes portaven un boligraf, i estic pensant d'agafar aixo. Pero una cosa he entrat a la pagina i no veig enlloc per fer una comanda, tu saps com ho haig de fer?

Gemmmanit ara entrare al Crak i mirare els que tu dius que hi han i aixi tindre algun model mes per triar.

No se si podre estar gaire per aki soc a la feina i ..................
Bueno jo ho intentare !!!!
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 18, 2007 9:15 am

Bon dia guapes,

Gemma, m'han agradat moltíiiiiiisssiiiiiimm aquestes citrilleres... ja veuras com a les noies els hi agradarà molt!! I serà un regal super diferent. Poder téns raó amb això de que l'ampolla es veu una miqueta petita al costat de les citrilleres, però no passa res.
Jo ja tinc hora per provar vestits a l'octubre, no penso que sigui massa d'hora, perquè jo només puc anar a girona els dissabtes, i clar vaig aprofitar per anar a recollir els catàlegs i demanar hora.

Sira, estan molt bé els penjabolsos... nosaltres també haviem pensat de donar a les noies aquest regal, però en els nois no sabem que donar-lis. Que els hi donareu vosaltres en els nois? Felicitats per aquests 10 anys!!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. set. 18, 2007 9:29 am

bon dia noies!!!

una vegada mes, donar-vos les gracies pels anims i suport que em doneu totes vosaltres, sou genials!!_gemma_, gracies a tu tambe, encara que no ens haguem parlat t'ho agraeixo molt i a partir d'ara segur que parlarem moltissim, ja sabeu que estic aqui per ajudar-vos en el que faci falta, que trobo a faltar molt aixo de preparar un casament...

Sira felicitats pels deu anys!!! :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Rissos » dt. set. 18, 2007 9:37 am

hOLA TETES,

Moltissimes felicitats per el teu casament, he llegit la cronica i l'has explicat, perfctament, m'agradat moltissim, mestre el llegia semblava com si em passesin una pelicula, pq et veia alla radiat.

I que hagim pogut llegir la teva cronica aixo crec que ens ajuda moltissim, almenys ami, i crec que a alguna altre tambe.
Rissos

EntradaAutor: Rissos » dt. set. 18, 2007 9:39 am

Per cert TETES, m'hat fet molta il.lusio veure que el dia del teu casament es el mateix que el meu aniversari.
Rissos

EntradaAutor: TETES » dt. set. 18, 2007 9:54 am

Gracies Rissos, m'alegro que t'hagi agradat la cronica, tot i que de tant en tant m'enrecordo de coses que van passar i no vaig escriure perque al escriure-la sobre la marxa algunes coses se'm van passar per alt... ara la tinc abandonadeta cap a la segona pagina a espera que em passin fotos, es que la gent es paxorra!! i tambe quan pugui haig de portar les cameres de usar i tirar a revelar a veure què surt d'allà....

Una altra que fa anys el dia del meu casament, ets la quarta persona com a minim que m'ho diu ja!!el 4 d'agost esta de moda!! com has pogut llegir fins i tot vam celebrar-ne un, va ser genial i el noi pobre, es va emocionar i tot!!! aixx quins records, jo em vull tornar a casar, va ser tot tant intens, emocionant, feliç, perfecte!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dt. set. 18, 2007 10:03 am

Bon dia noies, com xarreu!!

Gemma es molt xulo el detall de les cetrilleres! jo crec que embolicar-lo hauria de ser amb paper tranpsarent o de colors que es vegi que és no?
Potser la ampolleta de ratafia si queda una mica petita però pots acompanyar-la d'alguna cosa perquè faci més bulto, ja et posaré una foto del que varen donar uns amics i com ho van fer, ho van posar dins unes caixetes blanques i a dins hi anava la ampolla de ratafia amb unes galetes Trias. O l'empolla embolicada amb un paper això macu i un llas i farà molta patxoca, jeje.

Nosaltres encara no hem dit als testimonis res ni qui llegirà ho farem més endevant, ja que no vull avançar aconteixaments, els testimonis si que els tinc clar però als que llegiran no, perquè hi ha tanta gent que ho haig de pensar bé que no hem deixi a ningú.

L'altra dia li vaig comentar a en Toni de fer lo del postre del padrino, per regalar-li al seu germà el dia del casament, crec que és molt original.

Sira moltes Felicitats per l'aniversari!!! Jo cada vegada crec que faré també lo dels penjabolsos. Perquè no trobo mirant totes les pagines aquestes de detalls res que hem cridi l'atenció. El q volia era fer un detall als homes relacionat amb el de les dones però serà difícil. A veure si a en Toni se li encen la bombeta i se li acut alguna cosa original.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Rissos » dt. set. 18, 2007 10:15 am

Hola Espe,

Veig que tu igual que moltes de nosaltres tambe has pensat amb lo dels penjabolsos, crec que per les noies pot ser una molt bona idea, i aquests que la Sira ens ha deixat aki jo els trobo xulissims.

Hi has entrat a la pagina?
Has vist algun lloc on es pugui fer la comanda o saps com fer-ho?

Per els homes jo tambe estic mirant alguna cosa, encara que ja he mirat algu, com un clauer, un rellotge on a l'efere i posses la nostra data i nom, per``o encara no ho sabem !
Si sem acut alguna coseta ja t'ho fare saber.
Rissos

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 18, 2007 11:00 am

Bon dia noies!

Gemmanit, son molt xules les citrilleras! Crec que els hi encantarà i ademès es super original. A mi l'ampolla de ratafia ja la veig bé, de fet els homes no son tan detallistes com les dones y crec que ven presentada faran molt de goig!

El pòster del padrino l'estic fent amb el photoshop... vaig pillarlo d'internet i ara l'estic modificant: canviant-li cara, ajustant els colors... si alguna vol el poster original que m'el demani que us l'enviarè. Despres a la tarda ja us el posaré per aquí per que el veieu... El que no sabem és si donar-li el dia del casament o quan li demanem...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 18, 2007 11:21 am

Bones noies!

Que bé que us agradi les citrilleres! Espe m'agrada la idea de les galetes tries... a veure si em pots posr fotos del que dius! així faria més paxoca!

Miriam jo estaria interessada amb el poster original i si em pots més o menys explicar com canvies la cara també m'aniria bé. Nosaltres li voldríem donar el dia del casament.

Doncs així j també trucaré a un parell de botigues per demanar hora de cara l'octubre.

Rissos em sembla que per comprar-ho has d'enviar un mail i després ells es posen en contacte amb tu.
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant