Autor: Friky » ds. set. 15, 2007 6:58 pm

Autor: guspireta » dg. set. 16, 2007 4:54 pm
Autor: ninou » dg. set. 16, 2007 8:20 pm

Autor: Monned » dg. set. 16, 2007 9:55 pm

Autor: guspireta » dl. set. 17, 2007 10:37 am
ninou ha escrit:[b]guspireta!!!!! FELICITATS!!!!!! volem una crònica eh!!!![/b]
Ah sí, Friky? vaja les mitges ja les tinc, però bueno, total valen 15 euros...La lligacama ja m'està bé! escolta, ja t'ho he preguntat al post de les mataronines, on faràs les proves del vestit? A La Moda he vist que estan de reformes fins el dia que et cases tu!
Noies, em van fer la prova del maquillatge el divendres, aprofitant que tenia un casament, i em va agradar molt, però a les fotos em veig molt de contrast entre la cara maquillada i els braços blanquets (és que sóc blanqueta...) i queda fatal....vaig quedar una mica xof... M'estic plantejant fer uva... Alguna de vosaltres n'ha fet o t'he pensat fer-ne pel casament? quantes sessions calen aproximadament per trencar el color i agafar coloret? estic plena de dubtes.... encara em faré una altra prova de maquillatge abans del casament, perquè no les tinc totes...
Autor: guspireta » dl. set. 17, 2007 10:39 am
Monned ha escrit:Ninou jo sí que vull fer uva per al casament. No sé quantes sessions s'han de fer, jo m'aproparé al Solmania que tinc al costat de casa, a veure què em diuen.
També pots posar-te aquestes cremes hidratants que donen color no? no sé, per provar a veure com et va.
![]()
Dimarts tinc la segona prova del vestit!!!! Ja tinc ganes pq estarà més acabat i dissabte pentinat i maquillatge!
Autor: annakaes » dl. set. 17, 2007 12:18 pm

Autor: annakaes » dl. set. 17, 2007 12:20 pm
Cangüina ha escrit:et vaig enviar un privi. es que vull posar una quartet de corda a l'esglesia i no sé on mirar. Saps algu tu? i de preus con va?

Autor: annakaes » dl. set. 17, 2007 12:21 pm

Autor: glauc » dl. set. 17, 2007 12:38 pm

Autor: Friky » dl. set. 17, 2007 6:09 pm

Autor: ninou » dl. set. 17, 2007 7:38 pm

Autor: glauc » dl. set. 17, 2007 10:06 pm
Autor: Monned » dl. set. 17, 2007 11:37 pm

Autor: Monned » dl. set. 17, 2007 11:40 pm
ninou ha escrit:gràcies pels vostres consells d'estètica!!! Monned, jo si al final faig uva (que segurment que sí...) també aniré al Solmania! jeje
per cert, et queda super poc, espavila si vols fer-ne, per si de cas es comença amb antel·lació! ja m'explicaràs!!!!
Glauc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que ho tens a sobre!!!!!!!!!
Friky, a tu també et queda ben poc!! aix, que guai, totes les bundoneres a punt de casar-se ja totes del tot!
A mi avui em queden 2 MESETS!!
i després m'hi vaig a la floristeria. Ufff, aquestes últimes setmanes és un no parar!!!
Autor: Monned » dt. set. 18, 2007 8:27 pm

Autor: ninou » dt. set. 18, 2007 8:42 pm
et queda molt bé! m'encanta el teu vestit! potser em faig molt repetitiva perquè a totes us dic elmateix, però és que m'encanten tots els vestits d'aquest home!!!!