Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Rissos » dt. set. 18, 2007 11:28 am

Gracies Gemmanit, si ja ho he vist, el hi enviat un mail a veure que em costaria amb ports inclossos i tot, quant em diguin alguna cosa us ho dic.

Miriam lo del Padrino es molt bona idea, jo no se que regalarli al Padri, sera el meu nebot gran, ens portem molt i molt be tots dos i per a mi es com un germa, per tant m'agradaria fer-li un molt bon regal i crec que aixo podria estar be.
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Espe » dt. set. 18, 2007 11:30 am

Rissos si he entrat a aquesta página però no he mirat com es fan les comandes, ja miraré a veure si me'n surto i et dic alguna cosa.

Jo als homes no se que els hi farem, en Toni per exemple als seus amics de la carrera els hi volia fer un detall però diferent, com que són dissenyadors industrials volia mirar de fer un cosa diferent. Però ja veurem perquè poder es massa feina. Encara ho hem d'acaba de mirar.

Miriam a mi si m'interessa que hem passi el poster, ja miraré de buscar-lo, però per si de cas si me'l poguessis enviar, li enviaria a en Toni perquè se'l mirés a veure que podem fer-li al seu germà.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Rissos » dt. set. 18, 2007 12:01 pm

Bueno noies,
ara ja plego, vaig cap a casa a dinar i a les tres tornem a xerrar !!!

Una cosa us volia dir i a l'hora preguntar: jo el ram tinc molt clar a qui el vull donar, jo el donare a la meva mare, ella ha seguit la meva historia d'amor des del primer dia i m'ajudat i m'ajuda moltissim i pq se'l mereix i se que fent aixo em sentire moltes coses desagradables, per l'altre part, pero............ Vosaltres creieu que faig be?
A qui el donareu vosaltres?

Fins llavors !!!!
Rissos

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 18, 2007 12:11 pm

Rissos

Jo sóc del parer que has de passar del que digui l'altre gent i que si tu sents que li has de donar a la teva mare doncs que ho facis. És und etall que t'ha de sortir de dins i penso que sí que fas ben fet!

Jo li donaré a la meva millor amiga per que sempre ha estat al meu costat i és la persona que més em coneix a més ella és filla única i semrpe hem estat juntes com germanes així que em fa una ilusió tremenda donar-li a ella.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: truffa » dt. set. 18, 2007 12:26 pm

Hola noietes!!!

Porto uns dies xoff desde dissabte que estic malalta, el meu preciòs xicot, jeje m'ha encomanat (como no) el gran constipat, i com jo tinc problema d'orelles desde petita doncs sempre em rebenta el timpà i ho passo fatal, ahir estava molt espantada, perquè em pensava que em rebentaria iclar encara hi puc perdre més oida, perquè de fet ja no hi sento tant bé com l'altre, és un rollo, la veritat. I el que més em molesta trucar a la feina i dir que no hi vaig perquè mai mai et pregunten com estas ni res de res més aviat mal paper perquè faltes a la feina i això emrebenta, perquè tu estas fumuda i mira com tho tornen.

He estat llegint molt i molt aneu amb la sisena eeeeeeeeee

Ànims tetes que ja veuràs que el temps ho curarà tot, pensa que estic aquí pel que em necessitis, a mi em un any de diferencia se'm varen morir els dos avis, i ara farà quasi 6 anys vaig perdre el meu pare, i mira anar tirant com podem, paciència i anar fent, que en aquesta vida només hi som una vegada. M'alegro molt que el teu marit estigui bé.

Felicitats sira pels teus deu anys eeeeeeeee a celebrar-ho!!!

Jo de moment no tinc gaire res més avançat del casament, mira justament demà faltarà un any just perquè ens casem, jejej
Ara el dia 1 doctubre vaig a fer proves de vestits per havera quin és el meu estil, ejjeje

Gemmanit molt i molt xulu el regal de les dones ja tho vaig dir molt currat..

petons

truffa (marta)
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dt. set. 18, 2007 12:54 pm

Rissos això ha de ser la teva decisió entragar-li algú que tu sents que ha estat al teu costat i estimes. I si consideres que ha de ser la teu mare dons endevant.

Jo tinc clar que li donaré a la meva germana, ens portem deu anys però tot hi així me l'estimo molt, es la petita i crec que es la persona a qui li haig de donar, tinc amigues però si li dons a una es pot enfadar l'altra aíxí que millor a la germaneta jo crec que li fará ilu.
Imatge
Espe

EntradaAutor: mireia 9 » dt. set. 18, 2007 2:27 pm

Rissos referent al ram li has de donar a qui tu creguis. si tu li vols donar a la teva mare doncs crec que es molt bona elecció.
Jo li donare a la meva germana bessona, ens estimem moltíssim!!!
Una pregunta: El ram el porta el padrí el dia del casament a casa la nuvia pero ell l'ha de pagar o el paguen els nuvis???
Jo creia que el triava la nuvia i el pagava i despres el padri l'anava a buscar a la floristeria. O potser ho tinc mal entes.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. set. 18, 2007 2:28 pm

Espe com portes el tema de les invitacions, a veure si en penges alguna pq la poguem veure.
Les cetrilleres m'encanta la idea.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: TETES » dt. set. 18, 2007 2:35 pm

Segons tinc entes jo, el ram en principi el porta el padri i ell el tria pero normalment el tria la nuvia i de pagar-lo l'ha de pagar el padri, almenys jo crec que es aixi. En el meu cas jo el vaig triar, la florista va portar-ho a casa al nuvi i el padri m'ho va portar a mi i l'ha de pagar el padri, tot i que encara no li he dit quan val...
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: mireia 9 » dt. set. 18, 2007 2:41 pm

gràcies Tetes per la informació!!!
Us deixo que vaig a treballar. Les ultimes 4 hores del dia.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 18, 2007 3:30 pm

Truffa mira qui parla d'anar amb la sisenaaaa!!! si tu ja te'n vas a provar vestits!!!! millora't guapa jo tambñe pateixod e les orelles i és un pal!

Amb lo que fa el tema del ram i del padrí normalment el tria la nuvia i el padrí el va a buscar a la floristeria i abans el pagava el padría ara depen.... nosaltres tenim clar que el pagarem nosaltres el ram per que no volem que sigui una càrrega econòmica per ell sino que preferim que duisfruti de la càrrega sentimental de ser padrí i ja està. Tot depen de com ho vulguis!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 18, 2007 3:31 pm

Noies m'esteu alegrant el dia per que jo que em pensava que era una mica arriscat fer les cetrilleres veig que la idea és ben acollida!!! que bé! >.-<:
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 18, 2007 3:44 pm

Bones noies,

Rissos, jo penso que a la teva mare li farà molta il.lusió que li donis el ram, i a més, cadauna pot donar-li el ram a la persona qui vulgui.
La meva idea és de partir el meu ram en dos, i una part donar-li a la meva tia i l'altre part donar.li a la meva cosina.
Jo li donaré a la meva tia, pq és com una germana per mi, ja que sóc filla única, i tenim una relació de germanes. I a la meva cosina, pq em fa molta il.lusió donar-li.

Referent a això que el padrí pagui el ram, pues no sé, perquè d'això no hem parlat, només li hem dit en el germà del meu xicot que serà ell el padrí, però jo des de bon principi havia pensat que el pagariem nosaltres... penso igual que la Gemma, que disfruti sentimentalment del padrí. I si me'l vol regalar, pues benvingut que serà el regal, jejejeje
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. set. 18, 2007 4:28 pm

Bona tarda xules!!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dt. set. 18, 2007 4:40 pm

Bona tarda noies.

Nosaltres encara no hem parlat de qui el pagarà, en principi nosaltres, però segur que el meu cunyadet me'l regalarà.
A en Toni li va tocar ser padrí al casament del seu cusí i vam pagar el ram nosaltres com a regal.
En quan a escollir-lo a mi m'agradaria escollir-lo jo, de fet crec que això ho fa casi bé totes les nuvies, és molt personal el ram, jo crec.
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dt. set. 18, 2007 4:44 pm

SI ESPE, JO CREC QUE ES MOLT PERSONAL AIXO DEL RAM I TAMBE DEPEN FORÇA DEL TIPU DE VESTIT, DEL QUE T'AGRADI A TU... ALMENYS A MI LA FLORISTA EM VA FER PORTAR FOTO DEL VESTIT I EM VA ACONSELLAR EL QUE EM QUEDARIA BE....JO LA VERITAT NO M'EN FIARIA DE QUE EL PADRI M'HAGUES TRIAT EL RAM..JEJEJE :-) :-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dt. set. 18, 2007 4:52 pm

BONES!!!!!!!!

Ostres avui no heu parat eh!!!! :-.:·::

Gràcies a totes per felicitar-me, divendres 10 anys que estem junts i m'han passat volant.... :-)ok: això és bona senyal!

El ram jo el donaré a la meva germana que té 5 anys més que jo i sé que li farà molta il.lusió.

Mireia això de les pregàries sé que a l´últim casament una amiga li tocava i al final ho va llegir el capellà, i ella estava ben contenta... >.-<:

Gemma m'agraden molt les cetrilleres i a més el preu encara més!

Jo encara no he demanat hora per anar a emprovar però si puc hi aniré entre setmana, perquè com que tinc les tardes lliures aprofitaré per anar-hi entre setmana i així estarà més tranquil, bueno ja veurem.

La pròxima qui és per anar a emprova????
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 18, 2007 5:35 pm

Jo també me'l vull escollir jo per que vull un ram diferent així que al meu gust! per que és un detall molt personal.

A veure qui serà la pròxima en anar a emprovar els vestits!!!! jo encara he de trucar per demanar hora!
Chiky-nit

EntradaAutor: Rissos » dt. set. 18, 2007 5:41 pm

Hola !!

Moltes gracies a totes per donar-me anims per lo de donar el Ram a la persona que jo vull, encara que m'hagi d'escoltar alguna cosa per part de l'altre familia.

I referent al vestit jo el dia 29 de setembre començare anar a les botigues Rosa Clara, Pronovias, Betty Nuvies, Cymbeline a veurels.
Algu sap alguna botiga mes a Girona?
Rissos

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 18, 2007 5:49 pm

Rissos jo no conec Betty Nuvies! a on està?

Jo et podria dir SINOVIAS que està a la Plaça del Lleó i a sota les vies Av. Carrilet a prop de Plaça Poeta Marquina i Kiabi Nuvies que està al costat del Llongueras al Bar Núria. També hi ha una botiga a Quart que no sé com es diu que venen la col.lecció d'Aire Collection.
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants