Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dt. set. 18, 2007 5:54 pm

LA BOTIGA DE QUART ES DIU STELLA MATUTINA NUVIES :-) :-) :-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 18, 2007 5:57 pm

Gràcies guapa! :-()-) m'ho apunto!!!!!

Fins demà!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dt. set. 18, 2007 5:58 pm

OK DEW FINS DEMA!!! :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Rissos » dt. set. 18, 2007 6:10 pm

Gemmanit,

Betty Nuvies esta al Carrer Cort Reial, 12 de Girona
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: sira » dt. set. 18, 2007 6:17 pm

Rissos jo trobo que si haguéssis d'actuar per contentar a tothom et tornaries lela així que si vols un consell dóna-li a la teva mare que segur que és un sol i t'estima amb bogeria i segur que no es pot dir el mateix de qui creus que parlarà malament si li dones a la teva mare!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Espe » dt. set. 18, 2007 6:48 pm

La Sira té tota la raò, Rissos!! no facis cas del que opini l'altra part, segur que lo que facis no estarà a gust dels altres però ho has de fer com tu vols, per això és el teu casament.

Jo encara no he anat ni a buscar els catàlegs, només tinc el de pronovias, encara que no se si serveix de gaire tenir els catàlegs, almenys al de pronovias no hi surten tots els models n'hi ha molt pocs.

Jo lo d'anar a demanar hora no se si es massa aviat, perquè jo fins al novembre, desembre no volia començar a mirar. :-/
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dt. set. 18, 2007 6:59 pm

Espe als catàlegs no hi són tots, al de Rosa Clarà tampoc.

Jo hi vull anar a l'Octubre però potser cap a mitjans o finals d'octubre i potser tinc sort i ja el trio o com em penso estarem al desembre i encara no tindré vestit :-/ sóc tan indecisa!!!

El que tinc clar és que el vull blanc i que no sigui estret de la cadera cap abaix.
Ja és molt no???! >.-<:
sira

EntradaAutor: TETES » dt. set. 18, 2007 7:38 pm

si sira ja es algo, tot i que no et confïs que al igual surts amb un vestit totalment diferent a la idea que tens ara!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: truffa » dt. set. 18, 2007 8:02 pm

Hola noies,

Com va?

Merci gemmanit pels ànims, demà espero trobar-me millor i per sort l'orella no ha patit tan com altres vegades i el timpà em sembla k segueix bé, però tik molt xafada i per postres degut als antibiotics tinc nauseas, quina meeee.

Lo del ram, jo penso que forma part del vestit i de la núvia, ho considero igual de personal, i que la núvia si ha de sentir identificada, per tant crec que l'ha de triar la núvia. La despesa econòmica crec que si el padrí no s'ofereix doncs ho pagaria jo sense cap problema, perquè penso que ja estarà prou nerviós al saber el paper que haurà de fer, tot i que encara no sabem qui serà, estem entre dos amics, jeje

M'he apuntat les adreçes de les botigues de núvies que hi ha per girona, i quantes que n'hi ha eeeeeeeeeee

A nosaltres ens varen regalar els quarts nuvis, jeje però aquests em varen agradar molt, són d'aquells de xapa que es balluguen al tocar-los amb el dit, fan molta gràcia i estan molt ben fets.

TRUFFA
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: sira » dt. set. 18, 2007 8:10 pm

No sé quins són! posa una foto a veure com són!!!! please!

Nosaltres també en tenim 4 i són totalment diferents!

Una coseta quan val més o menys un ram de núvia??? és que no en tinc ni idea!
sira

EntradaAutor: truffa » dt. set. 18, 2007 8:13 pm

Ups Sira ara mateix no et puc ajudar, perquè no en tinc cap foto, però demà intentaré fer-li una foto i si puc tho penjo perquè els puguis veure, em sap greu.

Nosaltres també 4 i també molt diferents.

Ni idea, és una pregunta que també em faig lo del preu del ram???

Jo només de pensar en els gastos que comporta el casament em poso les mans el cap.

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: TETES » dt. set. 18, 2007 8:20 pm

doncs amb el tema preu del ram, el meu per exemple eren 120 o 130.- € ara no recordo exactament, i era nomes de cales color mango i fulla verda... suposo que min 100.-€ no t'ho treu ningu, carissim!!

si noies les despeses de casament son impressionants, nosaltres no vam pas cobrir el credit que vam demanar, aixi que estem pagant credit cada mes... :-/ :--( :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 18, 2007 9:12 pm

Bona nit guapes!

No he pogut coenctar fins ara perque aquesta tarda m'han tret l'altre queixal del seny i estic una mica xxxooofff...

Truffa, milloret del refredat!

Rissos, crec com totes, as de regalar el ram a la persona que de veritat vols que el tingui... pensa que es una cosa molt especial i la que el regala ets tu i el que pensis els altres ala m****, es el teu casament!
Jo el donarè a la meva padrina, perque sé que el cuidarà amb tot el seu cor...
I pel que fa a lo del padrí-ram, doncs en principi a mi mel regala el padrí pero el triarè jo, ja que ha danar a joc a mi, no??

Gemanit i Espe, ara us envio el poster del padrino.
Gemmanit, lo de treura-li la cara... es una mica complicat...de fet no he fet anar mai el photoshop i mesta costant força... demà si m'aixeco millor et fare un breu resum!

Hi ha altres models de poster, pero a mi el que me m'agrada es aquest...

Un petonet guapes!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 18, 2007 9:24 pm

Espe i Gemmanit, us he enviat el pòster al correu de hotmail ja que aqui no acceptava l'extenció del dibuix...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: cuarzo » dt. set. 18, 2007 10:44 pm

Hola noies! el meu ram de núvia em va costar uns 90 euros eren cales taronjes precioses barrejades amb ... ostres ara no m'en recordo :-/ vaig a veure si trobo una foto...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cuarzo

Entrades: 112
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 12:58 am
Ubicació: platja d'aro

EntradaAutor: cuarzo » dt. set. 18, 2007 10:46 pm

cales taronges amb fressies liles!!!
cuarzo

Entrades: 112
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 12:58 am
Ubicació: platja d'aro

EntradaAutor: Espe » dc. set. 19, 2007 7:57 am

Bon dia!!!

Miriam he vist el missatge del poster, moltes gràcies, el que passa que el poster no surt, però no pateixis, ja miraré pel google sinó.
Jo de photoshop, no en se gaire, però en Toni si es un crack, bé i que va fer cursos, si vols li puc preguntar com es fa això de treure la cara.
Millorat amb lo de del quixal.

Truffa millorat del refredat!

Hola Cuarzo, benvinguda!!

Lo del ram jo dic com la Tetes, dels 100 no baixa, el que vam regalar nosaltres ara fa 2 anys ja ens va costar 90 euros.

Gemma avui al migdia si tinc temps faig la foto de la ratafia i les galetes, que ahir a la nit tenia l'ordinador la meva germana i no vaig poguer fer-ho.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 19, 2007 8:27 am

Bon dia reines!

Jo com l'Espe estic igual no m'has adjuntat el poster del padrino i si li em poguessiu explicar com fer-ho una mica us estaria molt agraïda! sino ja aniré fent proves!

Cuarzo Benvinguda! una altre gironina casada ja!

Els rams depenende com els vulguis una a miga meva que es va casar l'any passar i en va porar un d'aquells més elaborats amb cascada li ca costar 200 €! així que haurem d'apuginar!

Espe espero les teves fotos per agafar la idea....

Miriam espero que ja estiguis millor del queixal del seny! ostres jo odio anar als dentistes!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. set. 19, 2007 8:49 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaa

Marta, espero que estiguis millor. El meu xicot també pateix de les orelles, i pobre, es passa malament, encara que només ho sap la persona que ho té.

Miriam, espero que ja estiguis millor del queixal. A mi fa 7 anys que em van treure els quatre queixals del seny, i la veritat que no em van fer gens de mal.

Benvinguda cuarzo!

Amb referència al preu del ram, penso igual que totes, que dels 100€ no baixaran, però que li farem, no? el meu ram el triaré ja que vull que quedi bé amb el vestit.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dc. set. 19, 2007 9:23 am

Bon dia noies!!!

Ahir al vespre no vaig poder conectar-me ni un moment.
Ahir em va trucar el de les fotos per confirmar les dates ja que estan femnt el planing de l'any que ve. T'han trucat Sira???
Aquesta setmana ire a fer la paga i senyal a en MR.

Referent als vestits, a principis d'octubre he d'anar a Gi i aprofitare per anar a buscar els catàlegs i demanar hora. En Xavi diu que es molt aviat pero prefereixo provar-me'ls ara que estic morena i me'ls veure millor que al desembre.
Algu sap si donene hora en molt de temps??
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant