Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dc. set. 19, 2007 9:51 am

hola bon dia pel demati!!!! que tal aneu?? :-)ok: :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dc. set. 19, 2007 10:01 am

Si Gemma ja miraré de posar les fotos al migdia!

Ostres 200 euros ... jo miraré amb una veina de la meva sogra que els fills tenen un negoci de flors artificials i també fa coses amb flors naturals per una botiga de Bescanó m'ha dit que vagi allà i miraré el ram, i la decoració del cotxe, que per cert no sè amb quin aniré, poder l'hauré de llogar perquè no tinc ningú amb algun cotxe nou i macu. El meu pare diu que es vol cambiar el cotxe, però ja veurem.
En Toni deia d'aparèixer després allà al banquet amb una bici pel passeig de Roses, però és que no hem veig amb el vestit pedalejant jeje!

Jo això de l'hora si la donen amb molt de temps no ho se Mireia, suposo que si no?

Hola Tetes, com vas guapa? L'altra dia la meva cusina hem va cometnar que li havia dit a la teva cunyada que jo et coneixia de per aquí el forum!!!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 19, 2007 10:23 am

Tranqui Espe quan puguis estaré per aqui!

Si que donen hora per l'octubre ja.... de fet jo hi vull trcuar a finalsd e setmana o la setmana que ve.

Jo ja tinc pensat que el cotxe no el vull decorat... compraré un detall de un llaç de tul pels poms de les portes i ja està. Amb això si que no em vull gastar els diners... prefereixo invertir-ho amb l'auticar dels convidats!

Ostres Espe si vas amb bici vestida de nuvia jo et vull veure!!! >.-<:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. set. 19, 2007 10:36 am

hola Espe vaig fent, una mica millor, passant els dies...

si la meva cunyada tambe m'ho va dir!!! diu: que petit es el mon, la virginia m'ha dit que xatejes amb la seva cosina per internet, i jo si jeje, ens coneixem per una web de coses de casament.... es ben be que Girona es petit eee!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dc. set. 19, 2007 10:41 am

Espe, sí que donen hores per l'octubre. Jo aquest dissabte passat vaig anar buscar els catalegs de rosa clara i pronovias, i vaig aprofitar per demanar hora per l'octubre, pel pont del pilar. I me la van donar i no em van fer cap comentari de si era molt aviat.... perquè em van demanar el nom, telefon i el dia que et cases.

El cotxe el vull decorar lo més sezill possible, no vull gaire flors pel cotxe.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. set. 19, 2007 10:53 am

Si Tetes el món es petit i Girona més, jeje!

Jo tampoc hem vull gastar gaire amb el cotxe, total és un moment que hi pujes i les flors allà quedaran fetes caca amb el sol, el problema es que no sè quin cotxe, però bueno és el que menys hem preocupa.

Dons si donen hora per tan endevant a veure si aquest dissabte puc anar a buscar el catàleg de Rosa Clarà i agafo alguna hora també de cares a finals octubre o novembre. Perquè jo tampoc tinc clar com vull el vestit, potser que el primer dia me'n provi un i sorti amb vestit, o com diu la Sira que sigui desembre i no en tingui, jo també sòc molt indecisa.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 19, 2007 11:23 am

Ho portem clar amb aquesta indecisiód e Gironines! serem les últimes la fòrum de tenir el vestit per que jo veig per altres post que n'hi ha que només veien la foto del catàleg s'enamoren i pam es queden aquell com el vestit de la seva vida i aquí estem nosaltres que no sabem el que volem! som la repera!!!!!

Sort que la Miriam ho va fer pim pam!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: truffa » dc. set. 19, 2007 12:29 pm

bon dia a totes,

Uff heu parlat molt i molt eeeeeeee

Nenis espero que em tanta conversa entre totes ens ajudem molt, és molt divertit compartir tant...

Avui queda un any just just pel meu casament jejeje em sembla k ja comença el compte enrere...

Avui estic millor tot i que una mica xafada encara.

Per cert miriam espero que tu tmb estiguis millor del teu queixal.

PETONASSOSSS

TRUFFA
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 19, 2007 12:57 pm

Truffa! doncs ara sí que si que comença la compte enrrera de veritat!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. set. 19, 2007 1:39 pm

No Gemma segur que ven aviat totes estarem amb els nostres vestits!!!

Truffa ja veruàs que ara si que comença a passar ràpid, el comptador baixa com l'escuma ara! jeje
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 19, 2007 1:40 pm

Ei! Bon dia noies...

Gràcies pels ánims pel queixal.. la veritat que estic super bé, no mhan fet gens de mal, ara només em molesta quan se m'enva el calmant, pero un 10 al dentista!

GEmma i Espe, ara us envio l'arxiu que sem va oblidar de adjuntarlo... :-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. set. 19, 2007 3:10 pm

Hola noies!! :-)

Com va tot? Sou super-ràpides,... ;-)

Truffa i Míriam, cuideu-vos molt i molt!! Desitjo que us milloreu aviat!! I demaneu-li als vostres respectius que us facin MOOOLLLTSSS MIMITOS!!! :-D

Carai, si que surt car això del ram!! Mare meva!! Bé, el ram i tot plegat!! Bufff, ja estic veient que aquest pas haurem de demanar un crèdit, i això que no volíem arribar a aquest punt!! :-( En fi,....

Ostres noies, us he de dir una coseta,.... és que em fa il.lusió!! :-)
Dissabte al matí tinc hora a Ruben Perlotti!!! :-D Sí, sí, encara que imagino que només serà emprovar-me vestits i fer-me il.lusions, ja que em penso que és HIPERMEGACAR!! Però bé, d'il.lusions es viu!! :o-o:
Igualment, no tinc GENS clar com vull que sigui el meu vestit, però bé, almenys sé el que no vull!! :hmm::

Ah, benvinguda Cuarzo!! :-)ok: Ja veuràs, aquestes noies són un solet!! >.-<:

Fins ara maques,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 19, 2007 3:15 pm

Que dius Gemma!!!!!

Quina enveja més sana que tinc! és und els meus dissneyadors preferits! a on hi vas? a barna?
Buf! jo ho he descartat per que son molt cars i només em faltaria que m'agradessin alguns llavors pla!
Pero ja es explicaràs que tal!!!! i si pots fer-te fotos també!
Mira a mi m'agrada molt aquest vestit que et poso....

Miriam ja ho her ebut!!! moltes gràcies! :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. set. 19, 2007 3:36 pm

Hola a totes!! :-)

Ostres Gemma!!! Quina casualitat, no??? Que guay!! >.-<: >.-<:
El de la foto que m'has enviat és PRECIÓS!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) És de la col.lecció del 2005, no?? A mi són els que més m'agraden, per això hi vaig, perquè tinc l'esperança que al ser del 2005 siguin més barats!! :o-o:

Sí, jo també ho vaig pensar, però quan ja tenia hora.... Que m'enamoraré d'algun vestit que no podré pagar i després,.... En fi... :--(

Sí, tinc hora a Barna. Bé, és que jo sóc gironina (Alt Empordà), però visc a Barna,... Així que ho aprofito. Igualment, les altres botigues me les miraré a Girona més endavant, perquè així la meva mare ho tindrà més fàcil i no la faré anar tant amunt i avall!! Tot i així, tampoc vull voltar gaire,...

Sí, sí, intentaré fer-me fotos!! (=:-)

Fins ara,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 19, 2007 3:39 pm

Ostres ja m'explicaràs per que si fan rebaixes del 2005 vinc cap a Barna! aquest ho és!

Ja diràs el que guapa!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dc. set. 19, 2007 3:48 pm

Hola noietes!!!!

Miriam jo també sé el que és que es treguin els queixals del seny, me'ls van treure tots 4 de cop! va ser molt ràpit (20 minuts) però em vaig aprimar moltíssim perquè no podia menjar quasibé res.... :-/

Gemma_ que vagi molt bé la prova dels vestits!!!! jo ja en tinc unes ganes.... :-)ok:

Tetes m'alegro que estiguis una miqueta millor, i el teu home també!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dc. set. 19, 2007 3:51 pm

Ostres no us he comentat, però potser la setmana que vinent (dijous) vagi a "El Club" el programa de TV3 que fa l'Albert Om. No és segur perquè no sé si hi ha places, però si n'hi ha hi vaig! és el dijous 27 i és un programa grabat que es veurà el divendres 28.

Si hi vaig ja us posaré com vagi vestida i així em veureu!!! >.-<: em fa il.lusió anar-hi, encara que no ho sé segur...
sira

EntradaAutor: sira » dc. set. 19, 2007 4:08 pm

Bueno noietes us deixo que vaig a Girona l'espai del Gironés i a veure la meva germana.

Fins demà!!!!
sira

EntradaAutor: Espe » dc. set. 19, 2007 4:28 pm

Fins després Sira no gastis gaire a l'Espai Gironès, jeje! vens cap el meu poble eh?

Miriam gràcies, ja he rebut l'arxiu, li he reenviat a en Toni a veure que hi pot fer.

Es molt macu aquest vestit que has penjat Gemma, molt original.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 19, 2007 4:39 pm

Espe si en Toni ho aconsegueix diga-li que em faci un word rollo tutorial i ho intentaré fer jo!

Tant com poble salt ja és una ciutat!!!!

Sabeu una cosa que em preocupa molt la perruqueria i el maquillatge. Jo surto de Riells i allà no hi ha cap perruqueria decent, les que hi ha son les típiques que només pentinen iaies i estic feta un cacau..... mireu que us dic que em preocupa més això que el vestit!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants