Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dj. set. 20, 2007 1:08 pm

Jo crec que els detalls a qui us ha de convencer és a vosaltres, als pares crec que moltes coses que fem als casaments no els hi agrada, però ho hem de fer com a nosaltres ens agrada. A la foto no es veu, ells a la targeta que hi penja de la capseta amb la ratafia i les galetes hi van posar la tarjeta d'agraïment amb una foto d'ells dos en blanc i negre i la data del casament.

Lo de la pelu, si hi ha la mateixa distància de Riells a San Celoni que de Girona tan és suposo, ara si el tema de la distància suposa un problema, per haver-te de desplaçar el dia del casament, poder lo ideal seria trobar algú que et vingui a pentinar a casa dels teus pares no? aixís no vas tan atabalada aquell dia.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 20, 2007 1:16 pm

Gemmanit jo crec que si trobes algú que et vingui a casa millor no??? no se, aquell dia estaras super neviosa i si a sobre as d'agafar el cotxe per anarten a no se on... en fi, es una opinió.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dj. set. 20, 2007 2:08 pm

Hola nenis

moltes gràcies pels ànims, de fet ja em trobo bastant millor, però la dra em va dir que acabes de fer la setmana a kasa.

Les copes molt bé míriam, però k hi vols posar a dins?

I els detalls crec que han d'agradar als nuvis, és el nostre dia, i triarem al nostre gust.

Jo crec gemmanit que lo millor és que aquest dia no et moguis gaire de casa i que et vingui una perruquera a casa.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: TETES » dj. set. 20, 2007 2:14 pm

HOLA GUAPIS!!! HE PENJAT ALGUNES FOTOS MES A LA MEVA CRONICA, NOMES 5 PERO ALGO ES ALGO, ES QUE ARRIBEN EN COMPTAGOTES!!

GEMMA, LA PELUQUERA QUE VAS TU SEMPRE A ON ES?? ES QUE JO CREC QUE EL MILLOR SERIA ANAR A LA QUE ET CONEIX BE I SINO, JO PREFERIRIA QUE EM PENTINESSIN A CASA PERQUE ES MOLT DE CAMI PER ESTAR AMUNT I AVALL AQUELL DIA, ANIRAS DE CUL SI T'HAS DE DESPLAÇAR GAIRE...
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: mireia 9 » dj. set. 20, 2007 2:31 pm

Hola,
Truffa tu agafat el teu temps per recuperar-te i qui no ho entengui mala sort.
jo almenys un cop al mes estic malalta pero els de la feina ja ho saben i no em diuen res, al contrari i com diu la Gemma el primer es la salut!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 20, 2007 2:37 pm

Merci per les opinions!

Riells de Sant Celoni hi ha 15 min en cotxe tampoc és tant... i la perruqueria de confiança no en tinc! hi vaig molt de tant en tant i des de que visc a Girona farà un any i mig anava a una que esta a sota la meva feina i ara se l'han traspassat així que ara no tinc res....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dj. set. 20, 2007 2:40 pm

riells de st celoni esta be, pero fins a girona si que ja es una passada de temps!!! tens temps de mirar per st celoni la que et convenci i sino que vinguin a casa tu i menys nervis!!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 20, 2007 2:43 pm

Si no es tant a més ho trobo complicat trobar una perruquera que vingui a casa i no em clavi una millonada de peles... com que no en conec a cap! ostres això m'està traient la son! a veure si ho veig calr aviat i penso com ho puc fer....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dj. set. 20, 2007 3:03 pm

Truffa millora't i cuida't que la primera ets tú!

Mireia que guai!!! ja tens hora!!!! ja faràs fotos, no??? ai quins nervis!!!!

Miriam a mi m'agraden molt i la veritat és que t'han sortit molt bé! no sé com ho vols donar, però jo hi posaria carmels, o bombons a dins i al peu de la copa lligada la targeta amb els noms.

Gemma no et preocupis per la pelu, si St Celoni és a 15 minuts, jo el que faria és anar dos mesos a rentar i tallar i un dels dies que et facin un recollit i a veure què tal i la tercera vegada que hi vagis li comentes si anirien a pentinar-te a casa i si disposen de maquilladora, el no! ja el tens.

Vaig a mirar el Cor de la ciutat

Fins després
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 20, 2007 3:13 pm

A veure si la setmana que ve que aniré a Riells i vaig afer un vol i pregunto alguna perruqueria el que....

Espe pel que fa als detalls no em preocupa la opinió de me mare tenim els gustos crontraoposats i ja pateixo alhora d'anar amirar vestits! per aixo he demanat a dues amigues meves que m'acompanyin pre fer una mica de bança per que si no sortiriem empipades de cada botiga!
Chiky-nit

EntradaAutor: Rissos » dj. set. 20, 2007 3:13 pm

Hola A totes !!

Veig que esteu molt engrescadores en les proves dels vestits. Jo el dia 29 anire a Rosa Clara, Pronovias i a Cimbelyne a que m'ensenyin els vestits.

Tinc por de no trobar el que jo busco, fa dos anys en vaig veure un a Cimbelyne que em va agradar moltissim i vaig amb la idea de trobarne un d'igual i aixo crec que es dolent pq no el trovbare i llavors..................
pero spero trobarne a alguna botiga de girona algun que m'agradi.
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: TETES » dj. set. 20, 2007 3:24 pm

TRANQUIL.LA RISSOS, NO PATEIXIS QUE TROBARAS EL TEU VESTIT, NO EN TINGUIS CAP DUBTE!!! JO TAMBE PATIA MOLT I PENSAVA QUE EM VEURIA FATAL I QUE NO M'AGRADARIA CAP I NENA, CREU-ME QUE ES SUPER DIVERTIT PROVAR VESTITS I DE SEGUIDA VEUS QUIN ES L'ESTIL QUE T'AGRADA I AMB QUIN ET VEUS MES GUAPA :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 20, 2007 3:32 pm

Clar que si TETES! Ja veuras Rissos que el trobes y serà mes facil del que et pensaves...mira jo, que només volia probar y que estaba convensuda que no en trobaria cap perque soc super rara... doncs la primera botiga que vaig i ja el tinc...

Per cert, TETES, tu vas posar camaras de un sol ús no? Les varen fer serbir, o m'aconselles que no les posi??

Espe, a les copes tinc pensat de posar-hi a dintre aquell gel que es una espelma, de color transparent, i llavors la copa un pel mes petita, decorada a ràfia de color verd i la nostre targeta...

Noies de girona! He que hi ha un lloc a Girona, per allà al mediamark que es com ikea?? Es que vull mirar de trobar copes petites y baratas y aquí a figueres no ni han...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 20, 2007 3:48 pm

Noies!

El cor em va a cent per horaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Seré tonta i gamarussa!!!! :t:t:

La noia que ens casarà a Mas El Martí m'acaba d'enviar el protocol de la cerimònia amb tot el que ens diu i les lectures que ella farà i les coses que podem personalitzar de la cerimònia de casament :-):-):-):

I us creiem que el cor m'ha començat anar a 100 per hora!!!!! :o-o: i això que només l'estic llegint pero no sé una emoció rara m'ha començat a correr per tot el cos .*...*..*

Vaia tela....

Miriam no aniriem més ve anar a un xinos d'aquests? em sembla que seria més fàcil i economic trobar-ho.

Rissos a mi la marca Cymbeline és una de les que més m'agrada i la noia que hi ha aquí girona és un sol. Quin vestit t'agradava?
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. set. 20, 2007 3:49 pm

SI MIRIAM, JO VAIG POSAR CAMERES DE USAR I TIRAR. AL MEU CASAMENT LA GENT SI QUE LES VA FER SERVIR, I ALGUNES CAMERES QUE QUEDAVA ALGUNA FOTO CAP AL BALL, UN CUNYAT MEU VA AGAFAR LES CAMERES I VA ACABAR DE TIRAR LES FOTOS A LA GENT METRE BALLAVEN, PERO NO ET PUC DIR DE MOMENT SI HA RESULTAT UNA BONA COSA O NO PERQUE ENCARA NO HO HE PORTAT A REVEL.LAR. L'UNIC PROBLEMA QUE VEIG JO ES QUE HAGIN SORTIT LES TIPIQUES FOTOS DE TERRA O PARETS PERQUE LA GENT NO SABES COM FUNCIONAVEN... O LES DE LA MAINADA QUE VES A SABER SI HAURA SORTIT ALGO...
PERO TOT I AIXI, ES UNA BONA OPCIO PER TENIR FOTOS DE LA GENT MENTRE ESTAN A TAULA, SEMPRE SURTEN FOTOS DIVERTIDES.
COM ENCARA ET QUEDA FORÇA, QUAN LES TINGUI REVELADES JA ET DIRE QUE TAL HAN SORTIT I SI HA VALGUT LA PENA FER-HO... :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: truffa » dj. set. 20, 2007 3:54 pm

Míriam al costat de media mark
hi ha decathlon i un bauhaus, no hi ha res més.
Crec que aquest detall serà bonic i tindrà més valor perquè ho faràs tu.

Mireia havera si trobes el teu vestit eeeee kina ilusió!!! Ja ens explicaràs com tha anat.

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. set. 20, 2007 4:02 pm

Bona tarda noies!! :-)

Truffa, maca, cuida't molt!!! I per la feina no et preocupis, que com molt bé diu la Sira,… primer ets tu i només tu!!! : besito :

Míriam, reina, intentaré fer-me fotos sigui com sigui, així us les podré ensenyar, però si no us fa res us les enviaré per missatge privat, no m’agrada penjar-les tant públicament (manies)!!

Ostres Rissos, jo també tinc hora el dia 29 a Rosa Clará i a Cymbeline!! Jejejejeje
Ah, i no pateixis, ja veuràs com trobaràs el teu vestit!! Jo tampoc tinc res massa clar, però bé, alguna cosa trobarem, no??? :-)ok:

Ostres Gemma, quina emoció,no???!! Que guay!! >.-<: >.-<: >.-<:
És molt normal que estiguis emocionada, ja veuràs com a partir d’ara començarem a sentir que realment ens casem, que cada vegada ho tenim més a prop, etc.!!

Noies, sabeu què? Quan he telefonat avui a Rosa Clará per a demanar hora, m’han dit que anava molt justa!!!! M’he quedat al•lucinada!!! I jo que pensava que era al revés,…. No sé, jo crec que s’ha “passat” una mica,…. Perquè després, quan he telefonat a Cymbeline els hi he preguntat si anava justa i m’han dit que en absolut!!. En fi,…. :-/

Fins ara,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 20, 2007 4:06 pm

Home jo crec que una mica exagerades les de Rosa CLarà no? potser no ho han entés! per res crec que anem justes! suposo que depen de la botiga et diran una cosa o una altre....

Noies ja veig a venir que hauré de demanar el maquillatge que fan servir les nadadores de natació sincronitzada super water profffffff : muaahhhh :
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 20, 2007 4:23 pm

OK Tetes, doncs ja em diras el que...

Truffa, ja se que al mediamarck exactament no, pero man dit que per allà a prop hi ha un lloc...es que no m'enrecordo com es diu...haviam si el trobo! :-)

Gemmanit, quina ilusió nena... nosaltres fins al febrer no sabrem res de les lectures ni exactament el que haurem de fer a la cerimonia... :-( Quins nervis!!!!
Per cert, ja hi ha un maquillatge expres que es veu que te estira la pell i et reafirma totes les arrugues.. ja mirarè d'informarme.. >.-<:

Gemma, doncs les passes per privi que així no les veurà ningú que no pot... ok??? Haviam que tal et va guapa!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 20, 2007 4:27 pm

Miriam per les arrugues no!!!!! que el vull resistent a l'aigua!!!!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant