Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dj. set. 20, 2007 4:48 pm

Hola bona tarda!!

Hem sembla que més d'una ho necesitarem aquest maquillatge, jo m'emociono amb facilitat! és normal que et pasi això, a mi també hem passaria.

Miriam aquest lloc que dius no se on cau. L'únic lloc que diuen que s'assembla a Ikea està al Centre Comercial Espai Gironès, que es la botiga de Fly però no és gens barato. No sé quina botiga deu ser.?¿?

Lo del vestit que comenteu a mi a Pronovias hem van dir que havia d'anar uns 7 mesos abans. No se quan et queda a tu -gemma- ara no recordo.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dj. set. 20, 2007 4:50 pm

Miriam no deu ser una botiga que es diu SPLAFF? a la carretara Barcelona? És una botiga d'aquestes de tot a 100 a lo grande.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 20, 2007 4:57 pm

O Miriam també pots anar al super Kevemall que es un xino a logrande i de veritat!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dj. set. 20, 2007 7:52 pm

Rissos i Gemma jo tbe hi vaig el 29!!!!!!
a quina hora hi aneu!! quina casualitata!
Aquesta botiga de cimberline té pagina web per mirar-los??? no vull descartar cap opció
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dj. set. 20, 2007 7:59 pm

Gemma que guai!!!! ja et comences a emocionar, eh!!! és molt normal, i soposo que quan ens probem els vestits també ens passarà.... :-):-):-): això s'acosta!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A veure si coincidireu totes el dia 29 a Rosa Clarà!!!! jo recordo que quan hi vaig anar amb la meva germana per ella, hi havia una altra noia al mateix temps, hi havia 2 provadors.

Jo ja en tinc unes ganes!!!! >.-<:
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 20, 2007 9:42 pm

OK Tetes, doncs ja em diras el que...

Truffa, ja se que al mediamarck exactament no, pero man dit que per allà a prop hi ha un lloc...es que no m'enrecordo com es diu...haviam si el trobo! :-)

Gemmanit, quina ilusió nena... nosaltres fins al febrer no sabrem res de les lectures ni exactament el que haurem de fer a la cerimonia... :-( Quins nervis!!!!
Per cert, ja hi ha un maquillatge expres que es veu que te estira la pell i et reafirma totes les arrugues.. ja mirarè d'informarme.. >.-<:

Gemma, doncs les passes per privi que així no les veurà ningú que no pot... ok??? Haviam que tal et va guapa!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 20, 2007 9:58 pm

Pues me parece super bien lo de la polaroid... haber que dice mi chico, pero vamos si veo que no reuno las fotos... una polaroid y arreando!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 20, 2007 10:33 pm

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Tinc tans de post oberts que ja no se on escric... perdoneu nenas!

Haviam Espe i Rissos, no es ni l'SPAF ni el FLY, haviam si consegueixo parlar amb la amiga que mo va dir i ja us ho diré.

Gemmanit, aquest maquillatge es veu que es resistent a tot, així que per la nostra ploranera ja resistirà :-)
Per cert, on es aquest xino que dius???

Mireia, si t'agraden els vestits de San Patrick, Demetrios o la Sposa, ves a Sinovias que es on el vaig comprar jo... to dic perque com que veig que demanaves altres botigues... doncs aquesta també esta molt bé!

Nenas, haviam si arriba ja el dia 29!!! Una semaneta!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dv. set. 21, 2007 8:18 am

Bon dia, per fi divendres!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Miriam sinó són aquestes botigues ja no s'hem acudeix cap més? :-/

Aquesta botiga que diu la Gemma, si et situes a la Rotonda dels cinemes Lauren i el Burger King, agafes la sortida com si volguessis anar al Hipercor i està allà prop hi ha una gasolinera al costat. No se si m'he explicat bé.

Ahir la meva germana va baixar a Girona amb una amiga i hem va anar a buscar el catàleg de Rosa Clarà, no he vist gaire cosa.

Miriam saps si a Sinovias tenen catàleg? es que l'aniria a buscar demà? i la botiga de Quart que venen Aire Collection? tindrà catàleg?
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 21, 2007 8:27 am

Bon dia nines!

Ja m'he recuperat de l'emoció! ;.:love_:

Espe em sembla que al sinovias no tenen catàleg per que tenen diferents marques i tene com uns fulletons... per mi que aniriem millor mirar per la web. Igual que Aire Collection. De fet em sembla que només editen catàlegs les botigues amb una sola marca com Rosa Clarà, Pronovias, Cymbeline, etc. ah! la web de chymbeline es www.cymbeline.com

La noia de la botiga de Cymbeline em va dir que fiins a mitjans d'octubre no tindria tota la col.lecció per que com que es francesa és la que ve més tard pero també venen Sant Patrick com al Sinovias i Pepe Botella em sembla. JO aquesta tarda trucaré per demanar hora a Pronovias i a Cymbeline. De moment descarto Rosa Clarà per que és molt cara....

Com es presenta el cap de setmana?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dv. set. 21, 2007 9:05 am

Bon dia noies!!!
El cap de setmana es presenta força bé. a veure si el temps acompanya.
Gemma grpacies per la direccio de Cimberline, hi he entrat i hi ha vestits xulos, el que passa es que la col·leccio 08 no es pot veure encara.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dv. set. 21, 2007 9:06 am

Si jo Rosa Clarà també la descarto, però vols dir que Cymbeline no es també cara? he vist preus al pots de Moda Nupcial i d'un i dor. Així a Cymbeline també tenen San Patrick?

I a la botiga de kiabi la que està al bar Nuria quina colecció venen? Aquesta vas comentar que la noia era una mica borde no?

El cap de setmana bé, al matí volem anar a voltar per Girona a mirar botigues de detallets a veure si veiem alguna cosa original pel detallets i a mirar sobres per les invitacions. A la tarda en Toni té partit de basquet a l'Escala i després poder ens quedem a sopar per allà, i diumenge será de relax suposo per casa o poder anem a la piscina a nedar una mica i a la sauna , jeje.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 21, 2007 9:22 am

De res mireia! no ja em va dir la noia que no està penjada la col.lecció per que els francesos sempre van més tard pero si t'hi vols pasar t'ensenya vestits en viu i en directe. A mi m'ho va fer. I per que tingui la col.lecció em va dir això a mitjans d'octubre.

Esper si la del Kiabi em va dir que fins passar fira nuvis no tenia res de l'any que ve i no em va dir ni les marques que tenia ni res... jo si la puc evitar ho faré per que em va semblar una mica borde.... ja et dic que fins hi tot en Raül m'ho va dir....
La noia de la botiga de Cymbeline em va dir que no eren cars vaja com tot depen del model pero em va dir que Sant Patrick es mobies al voltant dels 1.100-1.300 € Cymbeline 1.200-1.600 € i Pepe Botella a partir de 1.400 aprox. Depenet del model així que conseidero que més o menys és com un pronovias.

Nosaltres demà tenim un dia estressanat a part de fer la omrpa el super tenir un dinar i un sopar així que tot el dia fora de casa! i9 diumenge farem casona i netejar!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 21, 2007 9:32 am

Bon dia noies,

Ahir vaig estar molt liada amb la feina, i gairebé no vaig poguer entrar. Veig que posseu la sisena escribint,jejejeje!!!

Jo vaig el dia 13 d'octubre a rosa clarà i pronovias. a rosa clarà vaig preguntar preus de dos vestits que m'agradaven i no baixen de 2.100€, i la meva intenció no és gastar-me gaire diners només per un dia que disfrutes el vestit.

ahir al vespre vaig mirar la web de raimon bundó, i m'agraden alguns vestits de la col.lecció de 2007, però no sé com seran els dels 2008, perquè no hi ha res penjat a la web. Sabeu per quins preus es mou aquest dissenyador?? Aqui a Figueres, hi ha una botiga de núvies que venen vestits de núvies d'aquest dissenyador, poder a finals d'octubre m'hi passaré. També hi ha kiabi núvies, però aquesta botiga ja la vaig descartar fa temps, no m'agraden gens els vestits que tenen.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 21, 2007 9:36 am

El cap de setmana una mica estressant!!! Fem mudances... quin pal!! ens anem cap a terres banyolines. I aquest cap de setmana volem fer el trasllat de les coses més grosses: sofà, nevera...

A la tarda, hem d'anar a veure el mossèn per confirmar el dia del casament, i al vespre si no estem gaire cansats, tenim un cumpleanys!!

I diumenge, espero que sigui tranquil.let!
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 21, 2007 10:06 am

Amb qui anireu a emprovar vestits? jo tinc pensat anar-hi amb me mare i el meu pare i amb dues amigues.... potser li comento a la sogra per que com que es gran i es casa el seu nen! doncs no sé....
I vosaltres?
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dv. set. 21, 2007 10:32 am

Gemma si són aquests preus així no són tan cars a Cymbeline :-)ok:

Agbe de Raimon Bundo ni ideia de preus, pots mirar al post de Moda Nupcial, crec que hi surt alguna cosa.
Que marxeu a viure a Banyoles?

Gemma jo tinc pensat anar amb la meu mare i germana i no ser si vindrà el meu pare també.
Després tinc un dilema perquè tinc dues amigues que quan elles es van casar a la segona prova que van fer hem van dir que les acompanyés, per tant poder els hi haurè de dir que vinguin, després tinc la meva cusina que hem pentina que també el voldrà veure pel pentinat hem va dir, i una cusina de'n Toni que quan es va anar a mirar vestit la primera prova a pronovias val volguer que l'acompanyés jo amb la seu mare.
Clar tota aquesta gent els hi haig de tornar el fet que elles volguessín que estigués al seu costat a les proves? A més que ja m'ho han insinuat.
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 21, 2007 10:40 am

Bon dia guapes!

Espe, a Sinovias no tenen catàleg ja que com tha explicat la Gemmanit al tenir diverses cases tenen folletos. Pero ells ja tenen les coleccions de 2008, almenys de San Patrick.

Gemmanit, sobre els preus que te va dir aquella noia ja esta en lo sert ja que el meu hem costa 1450 així que mes o menys ja es el que et va dir.
Pel que fa qui em va acompanyar, doncs jo vaig anar-hi primera amb la meva sogre, la meva germana y la meva cuñada i a la semana seguent vaig anar-hi amb la meva mare, la seva parella y una amiga meva... així que tu mateixa, has de portar qui tu vulguis!

El cap de setmana doncs com tots, demà a Girona haviam aquest xino que digueu, a dinar amb la mama y el diumenge de passeig...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dv. set. 21, 2007 10:46 am

Miriam aquest preu és només el vestit o ja tot amb can -can inclòs (si en portes) i vel en portes?
Imatge
Espe

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 21, 2007 10:51 am

Espe, sí marxem a viure cap a banyoles, perquè hem de començar les reformes de la casa del meu xicot, que arreglem la part de baix de la casa.
Gràcies, per ho d'en Raimon Bundó, després ja miraré el post del moda nupcial.

Jo aniré a mirar els vestits amb la meva mare i l'avia.
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant